עבור לתוכן

itzikl2

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    101
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות itzikl2

  • יום הולדת 26/10/1980

Vatsim

  • VATSIM CID
    itzik4z5@hotmail.com

itzikl2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. itzikl2

    טיסה ב707

    היום אחרי הרבה מאוד זמן חזרתי לטוס שוב ב707 החוויה להיות בקוקפיט בצוות מלא פשוט מדהימה. החוויה לא דומה לשום מטוס חדש שהייתי שותף להטסתו. תמונות בהמשך שבת שלום
  2. שלום לכולם, יש לי 3 מקומות פנויים יוצא מיהוד. שבת שלום
  3. אני אשמח לעזור לספק עוד הקלטות. בעזרת הציוד שלי אפשר לקלוט מקרקע עד ניקוסיה וביום חם במיוחד גם תעבורה של רודוס. תהנו.
  4. היי גםאני מחפש איך לקנות את G940 אשמח להשתתף בחיפוש דרכים איך להביא אותו
  5. מזל טוב והרבה הנאה בטיסה ברשת
  6. מעניין מה תגובת הפקח ?
  7. הקשבתי להתחלה של ההקלטה (לא העלתי את כל שעה וחצי של הקלטה) 354 מתלונן בפני הפקח של המגדל על הווקטורים שנתנו לו בקר הגישה מה ששומעים זה רק את הטייס מדבר עם מגדל. ולא גישה. אם אתם רוצים אני יכול לעשות את כל הטיסה של354 כולל גישה. סילחה על הטעות.
  8. שלום לכולם שיחה בין אל על 354 לגישה בן גוריון שהוקלטה על ידי היום ב15:40 תוך כדי תהלכי הנחיתה התפתח הדיון הזה על 120.5 אפשר לשמוע בלינק הזה ועכשיו לסקר מי לדעתכם צודק הפקח או האל על שבת שלום
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3590441,00.html גם לחובבי הרדיו יש כתבה נחמדה מקווה שאחרי שאני אנצח שוב בתחרות ה World wide contcst היו גם אצלי כתבים אני כחובב רדיו מרוצה
  10. אני בעד יום שלישי הבא זה יותר נוח מיום ראשון
  11. מי אומר בסוף באיזה תאריך ושעה
  12. גם אני בפנים אם ציוד קשר חדש
  13. חברים יקירים. אם בלוגו עסקיננו אז אני חושב שבלוגו של VATIL לא צריך להיות לוגו של חברה אחרת (מטוס אל על) אנחנו לא מפרסמים אף אחד. אנחנו צריכים לוגו נטרלי שעוסק בנו VATIL ולא אף גורם אחר. הלוגו הישן יכול להיות לוגו של הפורום. אך הסמל שלנו צריך להיות יחודי לנו משהו שמאחד אותו כאירגון עצמאי רציני ולא שלוחה של חברה מיסחרית. לכן יש לאפשר וצריך אולי לאפשר עוד הצעות חדשות. ולערוך בחירות לסמל של VATIL שבת שלום לכולם
  14. לאחרונה שמתי לב שהרבה אנשים מתעניינים ברכישת סקנר לקליטת תדרים תעופתיים כדי לקלוט את התנועה סביב ביתו. תדעו שחלק אינטגראלי מאיכות וטווח הקליטה היא האנטנה בעזרת אנטנה פשוטה אפשר להגדיל את טווח הקליטה: ישנם מספר סוגים של אנטנות. 1.אנטנות חוטים (דיפולים,longwire ) 2.אנטנות YAGI כיווניות 3.אנטנות כלל כיווניות (ורטיקאליות) אנו נתמקד באנטנות חוטים. אפשר באמצעים פשוטים וזולים יחסית לבנות אנטנה ולחבר למקלט. אך לפני הכל, תיאוריה על קצה המזלג: אנטנה היא החוליה האחרונה במערכת הקשר בעזרתן אנו מקרינים את כל מה שנוצר והוגבר במכשיר הקשר. באופן רגיל האנטנה היא קטע יש של מוליך או צרוף של מספר קטעים .ברוב המקרים המוליך הוא חוט. החוט הקצר ביותר שיכנס לתהודה בתדר מסוים חייב להיות ארוך מספיק על מנת שהמטען החשמלי יוכל להגיע מקצה אחד שלו לצד השני ובחזרה במשך מחזור אחד של התדר. אורך גל נמדד על ידי חילוק מהירות האור בתדר ומציון באות היוונית למבדא. כשאנו נבנה אנטנות נשתמש תמיד בחצי אורך גל במקרה שלנו בסביבות אמצע התחום התעופתי הוא 125 מגהרץ. אם תחשבו תגיעו שאורך הגל הוא 2 מטרים לכן חצי אורך גל שזה גודל האנטנה יהיה כמטר אחד. אפשר לקחת חוט חשמל באורך 1 מטר ולחתוך אותו באמצע שלו.לקחת חומר פלסטי אפשר למשל חלק של בקבוק קולה. לקשור צד אחד(אלמנט)של האנטנה וכך גם את הצד השני כך שלא יהיה מגע חשמלי בין האלמנטים. לוקחים כבל שהוא המוליך למקלט רדיו בדרך כלל מומלץ על RG58 ומלחימים את הליבה לצד אחד והארקה לצד השני . את שני הקצוות תולים במקום גבוה לפי בחירתכם מחוץ למבנה ומול כמה שפחות מכשולים. את כבל RG58 מחברים למקלט וכך בניתם אנטנת "דיפול" פשוטה שתגדיל לכם את טווח הקליטה מי שרוצה עזרה אני תמיד יוכל לעזור בימי שישי שבת (כך זה קורס קצינים) בפרק הבאה אני יכתוב על עוד תיאוריה ועוד סוגי אנטנות.
  15. הטיסה הייתה די חוויתית בדיוק אחרי 3 שעות מכשירים שביצעתי לרישיון ויכלנו אני ותומר לישם את השיעור לזמן קצר. הכי זכור לי זה הפיתאומיות ברגע אחד חטפנו מכת גשם ורוח ומי הטייה קלה המטוס היטה ל60 מעלות.היכנסו את הראש פנימה לתא והסתכלנו רק על המכשירים עד שיצאנו מענן. הכי חשוב ברגעים כאלה לא להילחץ ולעבוד כמו רובוט כמו שמלמדים בשיעורים. ועוד יותר חשוב לא להיכנס לענני סופה .
×
×
  • יצירת חדש...