עבור לתוכן

4X-STA

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    274
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות 4X-STA

  • יום הולדת 14/11/1984

4X-STA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. מטוס מעולה רק קח בחשבון 2 דברים חשובים. 1. אין לו 2D קוקפיט. 2. ומאוד קריטי עבורי הוא שבטיסות IFR יש למטוס רק VOR1 ו2 מכשירי ADF. לא הבנתי מה ההגיון בזה.
  2. אני הסבתי מה 74 ל 73. לא הכל דומה אבל העיקרון זהה. בנחיתות גיליתי שה 73 יותר סלחני. התרגלתי להזין את התדרים והרדיאלים ב FMC. ההצפה ב 73 חייבת להיות יותר עדינה. אבל העקרון הטסה דומה בשניהם. בכל מקרה נורא ממליץ על ה74, אם לי היתה הזדמנות לחזור להטיס אותו הייתי עושה את זה.
  3. מטוס קל שביצע הבוקר (שישי) נחיתה במנחת מגידו בעמק יזרעאל התהפך לאחר שסטה מהמסלול. הטייס חולץ ללא פגע. עם זאת, כוחות הצלה רבים הוזעקו למקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות ההתהפכות. פורסם בוואלה לפני כחצי שעה.
  4. אהלן כולם, עקב בעיות טכניות ב FSX (נפילות חשמל בגלל התחממות מפחידה) עברתי ל 2004. (בינתיים תודה לאל לא נתקלתי בזה ב 2004 ומקווה שגם לא אתקל) ב X טסתי לרוב על ה 747. ב 2004 אין לי את האפשרות להריץ את ה 747 למרות שייש אחד כזה. אז כמה שאלות: 1) כיוון שכבר התרגלתי למערכות של ה 747, איזה מטוס יהיה לי יותר "מוכר" ה 767 או 737? 2) ב 747, את התדרים והרדיאלים מכיילים ב CDU, היכן מכיילים את התדרים ב 767? 3) איזה מבין השניים יותר סלחני ואיזה פחות? 4) ב 767 האם האופציה של הקצין ראשון מקלה בעומס העבודה? אשמח לשמוע עוד קצת על שני המטוסים אם ניתן :mrgreen: בכל מקרה כשאחליט אתחיל לקרוא את ה MANUAL כמובן.
  5. המון תודה על הכל נוריאל :wink: והתגעגענו.
  6. בוקר טוב. באמת שהיה אחלה וגם אני הייתי בשדה דב עד נפילות החשמל. נווו בסדר, אז גם לי נאמר תקרא בעם הרוח 800, ביג דיל. ניסים כמו תמיד תפקד במקצועיות, וגם אם חשב שמי מאיתנו הינו פרח טייס הרי שהייחס המצויין שקיבלנו הוא אותו יחס כמו כל אחד אחר, לא הרגשתי שאני סוג ב' או משהו דומה לזה בכלל. שיבוא עוד הרבה, עם הזמן נלמד להכיר אותו ואני באמת חושב שאין ממה להפגע לאור כל מה שאמרתי למעלה. יום טוב.
  7. תודה רבה על הפיקוח וסליחה על הניתוקים, היו לי פה כמה נפילות חשמל ובסוף התייאשתי.
  8. אהלן אמיר וגמר חתימה טובה, פורסם גם באתר של VATSIM על מנת ליידע טייסים זרים?
  9. כאן: C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Addon Scenery\Israel\Ben Gurion Scenery\Ben Gurion Airport\Scenery
  10. מלז טוב ובהצלחה בהמשך הדרך... נפלו עלייך עם קט מנוע פעמיים, הקפה מלאה, ותנועה יפה ועמדת בעומס בהצלחה. המון תודה על הפיקוח המעולה.
  11. זה אני יודע. אבל לא ידעתי אם זה כולל גם את הידע של הנבחן מחר. תודה! וד"א,למה בפרסום מידע תעופתי של שדה דב אין דפית להקפה? באמת מוזר שבאתר הפמ"ת חסר המידע, בדקתי ואין, נשלח מייל לרת"א להוספת המידע החסר, תודה על תשומת הלב.
  12. שנה טובה לכלל החטיבה, ובאמת שהשנה אני חושב שלא רק אני ראיתי שינויים חיוביים בחטיבה, פחות תלונות על מה לא בסדר, ויותר עשייה כדי לשנות דברים. כל הכבוד על ההחלטה לבצע אירוע שבועי שבו הדגש הוא על התמדה. גאה להיות חלק מהחטיבה הזו. :mrgreen:
  13. נורא נהניתי להאזין , תודה רבה לניר, ותודה רבה על ההקלטה.
  14. דיי עשה לי חשק ללמוד לפקח, השלב הבא VRC :mrgreen: תיקון - EuroScope כבר לא משתמשים ב VRC כדי לפקח בחטיבה?
  15. תיקון שדה הראיה בסימולטור. במציאות לפחות בססנה כשאתה בקוקפיט אתה רואה את קדמת המטוס ולא צריך ללחוץ SHIFT +ENTER ואז כתסתכל הצידה בהקפה לא תראה המסלול כי הכסא יותר מדיי גבוה. בהמשך לסעיף זה גם נקודת מבט על הגלגלים בהצפה אפשרית במציאות ואין כרגע בסימולטור. תכונות יותר ריאליסטיות כמו במטוס של סמי, שאם שכחת אוויר חם למאייד במצערת סרק, המנוע עלול להתכבות. רוב המטוסים שמגיעים עם הסימולטור ממוכשרים IFR חלקית בלבד, ומאוד חבל. לא יכלו טיפה להשקיע ולהוסיף מכשיר VOR 2? וסאונד יותר ריאליסטי יכול להכניס אותך יותר לחוויה של הטיסה במקום רעש של חיפושית מודל 62 מקרטעת.
×
×
  • יצירת חדש...