עבור לתוכן

guyfri

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    11
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

guyfri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. אחלה טיסה. היציאה מדטרויט: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us גישה לנחיתה במסלולים מקבילים: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  2. לא יודע ספציפית לגבי טנקים, אבל במנועי דיזל גדולים יש אינטרקולר, שמטרתו להגדיל את צפיפות האוויר, ובכך להגביר את ספיקת החמצן למנוע. ואם כבר דיזלים גדולים - למה משמש המנוע הבא? MTU 12V. כנראה ה396. מניע את רוב ספינות הבט"ש של חיל הים הישראלי. קרוב מאוד, תסתכל ברמזים הודעה אחת למעלה........
  3. אחת האפשרויות נכונות. אין כאן ממסרת, יש כאן תשלובת. הילוך קדמי, אחורי וניוטרל בלבד (לא בתמונה). פרטים נוספים: שני דגמים עיקריים, 12 או 16 צילינדרים, נפח כל צילינדר 5.38 ליטר, מקורר מים, 3500~ כ''ס.
  4. לא יודע ספציפית לגבי טנקים, אבל במנועי דיזל גדולים יש אינטרקולר, שמטרתו להגדיל את צפיפות האוויר, ובכך להגביר את ספיקת החמצן למנוע. ואם כבר דיזלים גדולים - למה משמש המנוע הבא?
  5. עבור האי הבריטי קיימים סינרים נחמדים וחינמיים, גם אם לא מפורטים במיוחד. http://www.uk2000scenery.com/free/index.html אפשר לבצע טיסות קצרות יחסית, כמו לונדון - מנצ'סטר או בריסטול - לונדון, או לעלות אפילו קצת יותר צפונה לסקוטלנד, לאדינברו וגלזגו. המון מפות נגישות: http://www.nats-uk.ead-it.com/public/in ... id=13.html מזג האוויר בבריטניה בחורף מבטיח שלא יהיה משעמם, ויש די הרבה פיקוח.
  6. תודה רבה לפיקוח - ליאור, שלומי ובר!
  7. תודה רבה לפקחים, שסידרו את התנועה בצורה מצויינת, למרות מז''א לא טוב בחלק מהדרך. פיקוח מעולה, עושה חשק לאירוע כל יום!
  8. מצטרף למברכים - עשיתם עבודה גדולה! כל הכבוד גם על הסבלנות כלפיי טייסים חדשים כמוני. סחתיין!
×
×
  • יצירת חדש...