היי,
עכשיו אני מתכנן טיסה קצת מיוחדת באזור רוסיה.
לא יודע מאיפה עלה לי הרעיון, נמאס כל היום לבחור ב VROUTE אירופה.
עכשיו השאלה היא האם יש בעצם הכנות שונות לטיסה ?
הטמפרטורות שם מתחת לאפס ובסיביר בכלל שלא נדבר, אז בעצם במקומות כאלה כמו רוסיה,קנדה מה עושים ?
שמעתי על מכונה מיוחדת שהיא בעצם מפשירה את הכנפיים בגלל שנוצר המון המון המון קרח, קיים בסימולטור :mrgreen: :?:
עכשיו, בעצם בטיסות כאלה במזג אוויר כל כך משוגע יש עוד דברים שונים ?
N1 למשל שמציג את מצב הטורבינה צריך להיות שונה ממצב CRZ בשיוט ? הוא יהיה על מצב טיפוס למשל כדי לתת יותר כוח ? סיבובי ציר המדחס ?,הנעת המנועים,אוויר למנוע בהנעה וכו'.
אולי המהירות קצת תשתגע ?
המצערת האוטומטית תבזבז יותר דלק למשל למרות שבעיקרון צפיפות האוויר אמורה להיות קטנה יותר בגובהי שיוט סטנדרטיים, אבל נדבר על יותר נמוכים כמו FL160 וכו', עם תנאי שלג ורוחות כמו שסיביר רק יודעת (זה ברור לי שהמטוס יצטרך יותר כוח ובעקבות כך יותר רזרבים ) ?
אשמח לתגובות,
תודה.
ד"א יכול להיות שעשיתי כאן קצת סלט מהדברים אז אל תשימו לב .