עבור לתוכן

4X-JAN

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    120
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות 4X-JAN

  • יום הולדת 27/11/1995

4X-JAN's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. לך לדף הFMC ושנה. לך לFERF INIT (אבל לדף ההתחלתי- לא זה של המהירויות נחיתה שיש כשאתה בשיוט אלא תגיע לדף שבו אתה מכניס את המשקלים, הרזרבות, מדפים (תלוי איזה מטוס)) ותשנה שם את הCI או את הRESEVES שלך...
  2. סוף סוף! זה מתאים רק ל2.23 או יש מצב זה יעבוד על ה2.21?
  3. בהצלחה במשך הדרך! היית אחלה מדריך! לא יכולנו לבקש הדרכה יותר טובה!
  4. וואו! תודה על הפירסום! נראה מעולה!
  5. סבבה! תודה על העזרה! נחיתה בעוד שעה ורבע! 10.5 שעות טיסה... חוזרים הביתה בדיוק בזמן לארוחת חג..
  6. קודם כל תבדוק אם המטוס מתחת למשקל הנחיתה המירבי.. כבר עברנו את הMLW. (320,000 בכל מקרה אני מעדיף שלא לנחות כבד מידי..אתה יכול להסכים איתי ש40 אלף לברות רזרבה זה יותר מידי.. כבר עושה את זה שעה בערך...נראה אם יעבוד...
  7. OK.. אבל נגמרו המיכלים האמצעיים ממזמן... אז אני חייב להיכנס להולדינג בסוף?
  8. משום מה יצא לי חישוב דלק לא נכון לטיסה שלי מטורנטו לישראל ואני אמור להגיע לישראל עם 37 אלף לברות...הרבה יותר מידי...אין לי כוח לעשות שעה הולדינג כדי להוציא את הדלק... אז לפי מה שאני זוכר יש מעל לפיול פאמפס ומתחת למצתים את שני הלחצנים ואת מתג הסיבוב. אני לוחץ על שני הכפתורים ומסובב את המתג לON מOFF. נכון? תודה מראש לעוזרים!
  9. תשמע, אני אישית מנסה לדמות את המציאות כמה שאפשר. אני מסתדר עם CVFR\VFR ואין לי בעיה עם הIFR (שנשאר לי עדיין קצת ללמוד). אני בסה"כ אמרתי שאני למדתי IFR קלאסי (על ססנה) ואת הLVLD לבד ועכשיו אני גם מנסה לשלב ביניהם בכדי להגיע לרמת הטיסה הכי מקצועית שאפשר להגיע עם הLVLD. כל אחד וההחלטות שלו- שיטוס איך שבא לו, אני אישית עדיין אוהב וטס את הCVFR בארץ לפעמים וגם IFR. כל אחד שיטוס ברמה היותר מציאותית שהוא רוצה. חוץ מזה שההצעה כבר לא אקטואלית והשיחה נגררת למחוזות לא רצויים אז אפשר להפסיק אותה.
  10. אני טס על ה767 עוד הרבה לפני שהגעתי בכלל לIFS כבר בערך מהחופש הגדול ואני מכיר אותו מעולה וטס איתו הרבה זמן באוף ליין ועובדה שלא הייתה שום תקלה איתו (בהטסה שלו) בוואטסים ואף פקח לא העיר לי על שום בעיה (וגם אף טייס)... וגם בפרגרה הענקית שהייתה לנו באמצע הקורס כבר למדתי בסיס של IFR לבד ואני ממשיך כרגע ללמוד לבד.... אולי תחנה אחרונה נעשה לישראל אבל אני מעדיף לעשות משהו של ישראל--> משהו משהו-->ישראל בשישי שבת. חוץ מזה שאם אני ימשיך IFR בקורס וחשבתי על זה הרבה לא יצא כלכך לטוס בוואטסים.... כל מה שאומרים לך פה זה המלצות בלבד. קשה לי להבין איך אפשר ללמוד ifr לפני שיודעים את הבסיס. לא חסר טייסים שיודעים לתקתק את הfmc אבל לבצע גישת vor או ndb הם לא יודעים. בכל מקרה, אני לא יודע מה אתה יודע ומה לא. שיהיה לך בהצלחה. לידיעתך אם לא הבנת אני יודע את הבסיס של CVFR\VFR... וזה לא קשה ללמוד לבד IFR-פשוט צריך להתמיד ולתרגל. צודק^^ אבל במקרה שלי עברתי IFS וזה גם נכון שIFR זה יותר פשוט
  11. אני טס על ה767 עוד הרבה לפני שהגעתי בכלל לIFS כבר בערך מהחופש הגדול ואני מכיר אותו מעולה וטס איתו הרבה זמן באוף ליין ועובדה שלא הייתה שום תקלה איתו (בהטסה שלו) בוואטסים ואף פקח לא העיר לי על שום בעיה (וגם אף טייס)... וגם בפרגרה הענקית שהייתה לנו באמצע הקורס כבר למדתי בסיס של IFR לבד ואני ממשיך כרגע ללמוד לבד.... אולי תחנה אחרונה נעשה לישראל אבל אני מעדיף לעשות משהו של ישראל--> משהו משהו-->ישראל בשישי שבת. חוץ מזה שאם אני ימשיך IFR בקורס וחשבתי על זה הרבה לא יצא כלכך לטוס בוואטסים....
  12. טוב..אז בשעה טובה סיימתי IFS ביום ראשון מחזור 22 בהדרכתם הנהדרת של עידו בוך, אלעד אורלינסקי וגיא שוחט... אז נתקפתי אתמול בשיגעון של טיסות לכבוד ל"ג בעומר אחרי שכבר למדתי וחרשתי את הLVLD ויצאתי לטיול קצר ברחבי אירופה... התחלתי אתמול LOWI-LOWW ואחר כך LOWW-EDDM אני וגיא (לא מהחטיבה הזאת) התחלנו כבר היום עם LOWW-LOWI, וLOWI-EDDT. אנחנו רוצים להמשיך מחר בספיישל סובב צפון ומרכז אירופה. מחר בתכנון: EGLL EHAM EDDM\F ESSA LOWW ואולי אפילו עוד פעם LOWI לסיום לא בטוח: LFPG EBBR ELLX מדובר בטיסות קצרות של לא יותר משעה וחצי כל אחת! מי שרוצה מומלץ שיהיה ברשותו סינרים של היעדים! מי שרוצה יכול להוסיף אותי בסקייפ (שם בפרטי ) נתיבים (אחידים! כולם על אותו הנתיב! ) יימסרו בפרטי (או בסקייפ). את חישובי הדלק והמשקלים יש לבצע באופן עצמאי! אני טס כAUA295 וגיא כAUA134. כמה לוגים שלנו מהיום ואתמול (טיסות שלי מאתמול ). שלי: http://vataware.com/flight.cfm?id=9703610 http://vataware.com/flight.cfm?id=9711653 http://vataware.com/flight.cfm?id=9712501 http://vataware.com/flight.cfm?id=9713015 של גיא: http://vataware.com/flight.cfm?id=9712480 http://vataware.com/flight.cfm?id=9712772 אז מי שמעוניין שיגיב פה ונקבע שעת התחלה למחר!
  13. אני גם ניסיתי בלופטנזה לפני שנתיים ואמרו שזה בסדר(אחרי כניסה לגייט) ושאני רק צריך לחכות לכל הנוסעים שיירדו מהמטוס. ואחרי כמה דקות הדיילת אמרה לי שהקפטן אומר שזה לא אפשרי... קיצר מה אני כותב להם?
×
×
  • יצירת חדש...