עבור לתוכן

Barak

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    875
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות Barak

  • יום הולדת 06/05/1986

Vatsim

  • VATSIM CID
    b2297@hotmail.co.il

Barak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. אני מדמיין? :drinking: כבר לא
  2. אמיר ויוני, התקנתי את הקובץ וביצעתי את ה-ILS. בסה"כ הכל בסדר ממה שראיתי חוץ מזה שמעל הזברה הוא מראה 2 מייל במקום 0. ידוע לכם למה ? אגב בדקתי איפה הוא מראה 0, וזה קצת לפני מסלול 26 כיוון מזרחה. תודה ועבודה יפה
  3. מדהים תומר ! יפה מאוד
  4. בהצלחה חבר'ה... איתי, יש לי הרגשה טובה מתמיד לקראת הקדנציה שלך. כמובן, כמו תמיד נהיה לימינך כשתצטרך לכל דבר. גמר חתימה טובה !
  5. אמיר פז - אתה מודל לחיקוי. מהימים בהם טסת עם ה-742 לאמסטרדם עם INS ועד לטיסותיך המלאות פרות קדושות כיום. ישר כח.
  6. סתם משהו שעלה לי בראש.. אולי אנשים ישקיעו את הזמן שלהם בטיסות במקום בפורום ? מה אתם אומרים ?
  7. שבת שלום לכם חברים, לצערי אני לא מצליח להיכנס בזמן האחרון יותר מדי לפורום אבל קראתי עכשיו בעיון את כל השרשור הזה. יש משהו אחד שאני רוצה להתייחס אליו בהתחשב בזה שאני קצת מכיר מקרוב את עניין החברות בוירטואליות. אנחנו החטיבה הישראלית ואין לנו כוח אדם של ארה"ב או בריטניה, לכן אף אחד לא יצליח לשכנע אותי שנשתווה אליהם בכמות. מצד שני אני די בטוח שאנחנו יותר איכותיים וזה חשוב יותר. אולי דווקא נסתכל רגע על הצד המלא יותר. נכון ללפני חודש, אולי חודש וחצי בעיקר בסופי שבוע הייתי רואה בסרבאינפו משהו כמו 4-5 טיסות אלעל במקביל בממוצע. קחו את רוב מדינות אירופה כמעט כולן ולא תמצאו כמות כזו. וזה גם מתקשר בשאלה "האם יש מקום ליותר מחברה וירטואלית אחת בואטיל", התשובה היא כן. אבל, אנחנו צריכים לצאת מנק' הנחה שכל חברה מתקיימת ממס' טייסים לא גבוה במיוחד אבל איכותי. כל חברה פונה לסקטור קצת שונה בחטיבה וזה גורם לסוג של מיון בצורה טבעית. לסיכום, חברים תסתכלו על הצד המלא, אני מרגיש שאנחנו טובעים פה קצת יותר מדי במה שאין מאשר במה שיש וזה בהחלט לא אמור להיות ככה. לתשומת לבכם ! * ועוד משהו קטן, הזכירו שבאים אנשים ועוזבים נורא מהר. אני חושב (זיירמן אתה בטח יודע על מה אני מדבר) שהרבה אנשים מתחברים ומבינים שיש חוקים אבל מתעצלים לשבת וללמוד את הדברים שצריך ללמוד. לאותם אנשים יש עוד פלטפורמה שנקראת IFS שהיא פשוט פריווילגיה חסרת תקדים אבל מעדיפים שלא לנצל גם אותה. האמת היא שאנשים כאלה לא בטוח שאנחנו רוצים ו/או צריכים בחטיבה. עוד נק' למחשבה.
  8. זיירמן יופי של עבודה דבר ראשון. לקחת חומר יבש קצת ופשוט עשית ממנו קורס מעולה של כמעט 4 שעות. אני נהניתי מאוד ולמדתי המון. אז קודם כל תודה בשם כולם והלוואי שתוכל לעשות את זה שוב ושאחרים ירוויחו מהעניין הזה כמונו. לילה טוב !
  9. אחחח תתפלא כמה טסים עדיין ב 2004. רק בתערוכה באמסטרדם נוכחתי לדעת שהרוב המוחץ היה 2004. רק 2004 !!
  10. שבת שלום, כבר כמה זמן שאני רוצה לפרסם את הכתבה הזו כאן בפורום ואחרי שכמה אנשים אמרו לי שזה יכול להיות נחמד מאוד החלטתי סוף סוף לשים אותה. הכתבה לקוחה מתוך גליון בטאון חיל-האוויר מלפני לדעתי משהו כמו 7 שנים, אולי יותר. תהנו
  11. שלום לכולם, פתחתי שרשור עם מס' אתרים מומלצים בהמשך למה שמיקי (אם אני לא טועה) ואחרים דיברו אתמול. ידוע שברגע שיוצאים לטיסה אנחנו צריכים להצטייד ב-NOTAMS רלוונטיים. זה לא חובה, אבל מי שמחפש את המקצועיות והדיוק צריך את זה. תחילה, מה זה NOTAM בכלל : http://en.wikipedia.org/wiki/NOTAM http://www.caap.gov.ph/web/faqNOTAM.htm באתר הבא בחלקו העליון צריך פשוט להקליד את קוד ה-ICAO של השדות אותם אתם צריכים וקיבלתם NOTAM מעודכן : https://www.notams.jcs.mil/dinsQueryWeb/ חוץ מזה, תמצאו באתר עוד הרבה אינפורמציה הכל מנתיבים טראנס-אטלנטיים/פסיפיים ועד ל-NOTAMS שקשורים ב-RVSM במרחבים שונים וכד'. בנוסף, עלתה אתמול השאלה איך בעצם מפענחים METAR ואיך אני יודע מה מז"א בכל מקום בכל רגע נתון. (למי שאין לו AS או מסרב להשתמש במז"א ב-FSINN או SB). כאן תמצאו הסבר לכל מי שצריך על איך בעצם מפענחים METAR שבו נתקלים בעצם בכל טיסה : http://homepages.mcb.net/bones/01UKAV/METAR.htm http://www.fsstation.com/tutorials/avia ... metar.html ולסיכום אתר שאפשר להתעדכן בו במז"א של כל שדה בעולם (רק צריך להקליד קוד ICAO של השדה) + מפות (גרידים) נוספות למתקדמים : http://euro.wx.propilots.net/ ועוד, למי שלא בטוח מה ה-ICAO שהוא מחפש, יש כאן אינדקס לפי שם : http://www.airport-data.com/world-airports/search.php שבת שלום
  12. בהצלחה אהרון ! לכבוד שחזרת לצוות החטיבה, זה סימן שאנחנו בכיוון הנכון מאוד.
  13. מכיר את זה מקרוב. תודה לכל הצוות, כמו תמיד עשיתם עבודה מעולה !
  14. ניוזילנד כולה ארץ מדהימה ביופיה ובנופים שבה. השדות הגדולים (יחסית) הם: אוקלנד בצפון האי הצפוני NZAA, וולינגטון בדרום האי הצפוני (למעשה העיר הגדולה המחברת בין שני האיים) NZWN, קרייסטצ'רץ' שהיא הגדולה באי הדרומי NZCH והעיירה דוניידין בדרום האי הדרומי NZDN. ארבעת השדות האלה, NZAA NZWN NZCH NZDN כולם אטרקטיביים. אוקלנד שדה בינ"ל גדול. וולינגטון מסלול יחיד סביב אזור הררי ויכול לאתגר. קרייסטצ'רץ' שדה בינוני, דוניידין ממש שדה קטן וצריך להכיר את המטוס כדי לנחות שם. באופן כללי בניו-זילנד כרגע שורר חורף (דרום כדוה"א) ומזג האוויר שם דומה למזג האוויר של צפון אירופה ויכול להיות מאוד מאתגר לטיסה. בקיצור, 737 בין השדות המרכזיים האלה, ממליץ גם לבצע את הכל בלגים קצרים ובגבהים נמוכים - וקיבלת אתגר טיסה במז"א גרוע עם נוף מדהים ובין שדות שכל אחד מהם והאתגר שלו, חלקם ממש על קצה מעטפת הביצועים של המטוס. באופן כללי, ממליץ לך גם לקחת דו מנועי בוכנתי ולטוס מדוניידין לקווינסטאון NZQN, משם לעשות סיבוב במילפורד סאונד NZMS. מילפורד סאונד הוא פיורד מדהים ביופיו, ממש בתוכו יושב יישוב קטנטן עם שדה שיושב ממש בתוך הפיורד התלול ב-2/3 המדרון לערך, וגורם להרבה טייסי צסנות להזיע. בדרך חזרה ממילפורד לקווינסטאון תוכל להקיף את הר קוק (mt Cook), ולחזור ל-73 שלך שמחכה לך בדוניידין שתבצע איתו המראה קצרה. בהצלחה ותהנה. ממליץ בחום לכולם לבדוק את האזור. מסיר את הכובע בפניך על הרעיון ועוד יותר על הידע. אכן, המקום הכי קרוב לגן עדן שיש בעולם הזה !
  15. בן ומתן, שני שפיצים ! מתן, היה לי כיף גדול וזכות לעבוד איתך ואני חושב שהרמנו פה משהו מיוחד ביחד, שיהיה המון בהצלחה בהמשך !
×
×
  • יצירת חדש...