עבור לתוכן

שגי�_ינ�י

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    555
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

שגי�_ינ�י's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. אולי בגלל ה VNAV... לא מכיר שממריאים עם VNAV מחומש... בכל מקרה לא ניסיתי את זה ככה. בהמראת TOGA רגילה, הבאג לא קופץ והFD כן מחשב זווית ל15 קשר יותר ממה שיש ב MCP. זה גם כתוב במדריך איפשהו...
  2. לא יודע כל איזה מטוס אתה מדבר. ב737 המהירות לא קופצת. הFD מחשב לבד זווית PITCH שתביא את המהירות ל V2+15....
  3. ואגב - בענייני הערות לתמונה - המראת עם מהירות 170 ב MCP - למה? אתה אמור לשים שם את V2. ה FD יכוון אותך לבד כך שהמטוס ישיג V2+15 לטובת טיפוס מיטבי במקטע הראשון של ההמראה...
  4. כן הוא ימחק - יעדכן וגם תלוי באיזה שלב של הטיסה ואת איזה גובה הוא יעדכן...
  5. כתבת עוקף את מהירות הפרופיל.... לא בדיוק עוקף. זה מעדכן.... אבל בלי קשר - יש הררכיה בניהול הטיסה של המטוס. ה MCP תמיד עליון
  6. לא מדוייק בכל מצב - אין סיכוי שהמטוס יעקוף את ה MCP. הMCP תמיד קובע! במידה וצריך לשנות את פרופיל הטיסה, מסיבות כאלו ואחרות, בקשת פקח למשל, עושים את זה דרך INV כמאין קיצור... במקום להתחיל לפשפש בעמודים של ה CDU/FMC
  7. יש טבעת כזאת מסביב לבורר שניתן לסובב אותה... מסומן שם המעלות
  8. שינויים מעניינים באיזור ה TMA... בתוקף גם אצלנו?
  9. מה שנוי מנסה להגיד זה שעדיף ללמוד ולהתאמן קצת ב OFFLINE ורק אח"כ לבוא לטוס ONLINE
  10. על פניו נראה שעדיין לא ניתן לשדר... ?? רק אצלי זה ככה?
  11. יזהר - אני מוריד בפנייך את הכובע. מסכים לגמרי בהשוואה של כמות מול איכות. אבל אסור לשכוח שאת כל העולם הזה שנקרא תעופה וירטואלית אנחנו ממשים ברשת וירטואלית. בדיוק כמו במציאות - יכול להיות טייס סופר מקצוען ששומר גובה ברגל בודדת ולא תרגיש אף נחיתה שלו, ויכול להיות טייס גרוע שלא יודע איפה הוא נמצא וכל נחיתה מקפיצה את הססמוגרף. עדיין, מה שמשותף לשני הטייסים הוא העובדה שהם חולקים מרחב טיסה משותף. טייס טוב או טייס רע - שניהם צריכים להיות אוויראים. כלומר, לזכור שהם חולקים את המרחב ( במקרה שלנו - את התחביב ) עם עוד אנשים. לנסות לבנות תמונה אווירית של המרחב. מי איתי, מה קורה? מי רחוק? מי קרוב? מה יקרה אם? איך אני לא מפריע? איך אני תורם? וכו... את הדבר הזה קשה מאד ללמד, קשה מאד לתרגל ומה לעשות, גם קשה ליישם. כל אחד שעולה לרשת, בין אם הוא פקח ובטח שאם הוא טייס צריך לחשוב עם עצמו ולהגיע בעצמו למסקנה של איך הוא הולך להתנהג כיחיד בתוך קבוצה. הרי אף פקח ואף טייס אחר שלידך לא יודעים ולא ידעו אף פעם כמה טוב או כמה רע אתה בתור טייס. אבל כולם ידעו כמה אוויראי טוב אתה, או רע. אני, אישית, חושב שאין לנו בחטיבה בעיה של ידע, או בעיה של רמה מקצועית. יש לנו בעיה של אוויראות או אולי נכון יותר להגיד, תרבות. להמנע להתחבר לרשת זאת גדולה שלך, שהלוואי והרבה חברים בחטיבה היו מאמצים. אז אולי אתה מקצין קצת יותר מידי אבל בהחלט לא בושה לתרגל קצת באופליין לפני שמתחברים לרשת. נכון שבתקופתי שלי זה היה מובן מאליו , פשוט כי לא היה אינטרנט בבתים וה FS4 לא ממש תמך בטיסה ברשת. ואני מסכים שהיום הכל יותר טבעי ונגיש. עדיין.... אני לא ממש מכיר את תוכניות או את שיטות הלימוד שיש לכם בIFS אבל אני רוצה לקוות שיש חלק, לפחות קטן שמדבר על מה שאני מנסה להעלות כאן.
  12. תודה ברק אבל כמו שיורם אמר בדיון המקביל - דיבורים כמו חול ואין מה לאכול ירדתי מהנושא... לא נגיע לשום דבר.
  13. אי אפשר לפתור את הבעיה בצורה מערכתית. זה רק עניין של כל אחד עם עצמו. כל טייס או פקח שמתחבר לרשת צריך לחשוב עם עצמו שהוא הולך להכנס כאחד מבין הרבה. לא כאחד שכולם מסביבו. אין מה לעשות. ככה זה. אם אתה בא לטוס באירוע, רק כדי להגיד שטסת, עדיף שלא תבוא... אנשים צריכים להבין שלטוס זה לא רק לשלוט בהגאים של המטוס. את כל המסביב לא מקמטים לנהלים או להוראות... זה תרבות רק צריך לרצות וזה בא מעצמו....
  14. איציק - בא לך להיות המדריך שלי? ) נשלחתי להסמכה על תוכניות טיסה
×
×
  • יצירת חדש...