שלום לכל חברי הפורום !
חלקכם זוכר אותי וחלקכם (החדשים) אינו מכיר, אולם דברי מופנים לכולם .
הצטרפתי לפורום בשנת 2003 כמדומני לאחר שיחה עם חבר טייס שסיפר לי על קיומו של ארגון
ברשת אשר מאפשר טיסה מפוקחת .
חיפוש ברשת הביא אותי כמובן למה שהיה אז ואטסים ישראל בתחילת דרכו (עדיין לא היתה חטיבה ישראלית) ואילן יונאש בראשו.
את טיסתי הראשונה לא אשכח, המראתי עם 152 משדה תימן לבן גוריון לבצוע שחזור טיסה שבצעתי במציאות זמן לא רב לפני . את הפקוח סיפק לא אחר מאשר איציק בקשי ולמעשה היה פגישתי הראשונה עם פיקוח ברשת . לימים המשכתי בפעילותי כיהנתי בתפקיד HR בחברה הוירטואלית Israel Airlines ז"ל, הגעתי ל 767 והתמחתי בו, בניתי קוקפיט לאחר מכן שכללתי גרסאות , סיעתי לחברים אחרים בבניה, וביעוץ ופרסמתי מעט תמונות וסרטונים מהפרוייקט. תרומתי המשמעותית האחרונה לקהילה היתה שת"פ אל על בו נטלתי חלק לפני כשנה.
במשך שנות פעילותי, הכרתי אנשים ונקשרו קשרי חברות עם מי יותר ומי פחות אולם התחביב היה המכנה המשותף.
לפני מעט יותר משנתיים, פוטרתי במפתיע מעבודתי עקב צמצום המחלקה בה עבדתי.
במשך התקופה שעברה, אני עוסק בחיפוש עבודה ללא הצלחה. כאילוץ אני עוסק בעבודות מזדמנות אשר אינן תואמות את גילי המופלג .
עקב מצב זה, נבצר ממני מסיבות שונות לקחת חלק בפעילויות הפורום כפי שהייתי רוצה ובנוסף,
אין כרגע באפשרותי לטוס בסימולטור ובוודאי לא להשלים את מלאכת בנית הקוקפיט .
לאחר לבטים קשים שנמשכו כשנה, החלטתי לנסות את מזלי בחו"ל . בשבועות הקרובים לאחר שאסיים לסגור מספר עניינים פתוחים אמריא על מנת לבדוק את האפשרויות העומדות בפני שם.
עם דמעה בזוית העין, אני נפרד מהפורום ומה שהוא מסמל עבורי. אמשיך לעקוב מרחוק.
תודה לכל חברי הצוות בעבר ובהווה , הכבוד היה כולו שלי !
בברכת נחיתות בטוחות
מנחם בן-אור
4X-MBO