עבור לתוכן

Danm

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    251
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Danm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. כן, שדה שהcircuit pattern שלו היא מעל אזור מגורים והפיינל הוא מעל קלקיליה, אז מה עשית בזה בעצם?
  2. אוי מצויין, תודה רבה, בדיוק מה שחיפשתי.
  3. אהלן, אני קצת חלוד.. עברתי על זה ואני לא מוצא את מה שחיפשתי יש מפות עצומות שאפשר אפילו להדפיס אותן בגודל של A4 או אפילו יותר, עם תנועת הרוחות, בגובה מסויים ועוצמתם (עם ה"חיצים")
  4. שלום לכולם, לא יודע אם זה המקום לשאול, אבל אני מחפש מפת רוחות עדכנית שמתעדכנת כל 6 שעות לכל איזור אירופה (FL300 +) בעבר היו דברים כאלה אך קיום אני לא מוצא, אודה למי שיוכל לעזור
  5. ברוכי, את הידע הבסיסי + יש לי... בכל זאת אני כבר 7-8 שנים בתחום אבל אני פשוט משתחרר בקרוב והדבר הראשון שאני עושה זה הולך להוציא רשיון טיסה אז חשבתי שעכשיו, כשנהייתי עציץ בצה"ל יש לי זמן לקדם מנהלות
  6. תודה רבה זה בערך מה שחיפשתי... בן, ע"פ יכולת השיפוט שלך, עד כמה הידע הזה מקיף? האם זה על קצה המזלג (ברמה ההגיונית)? או יותר רציני?
  7. שלום לכולם, מעוניין להתחיל ללמוד מטאורולוגיה ברמה מתקדמת יותר. אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לאתר שבו אפשר ללמוד ולהעשיר את הידע רב תודות
  8. בהזדמנות זו אם מישהו יוכל להעביר לי את נתב"ג אשמח להעלות אותו לrapidshare
  9. לא נכון הFMC אמנם יודע לחשב המון דברים אבל לא את הדברים שציינתי. המהות של Derated Thrust T/O היא שבמקום שהFMC יתבסס על מז"א אוויר קיים הוא ישתמש במז"א משוער. מה זה נותן? לדגומא: נניח ואתה רוצה להמריא מבן גוריון ממסלול 26 ללא רוח במז"א של כ 15 מעלות, אתה מזין את הכל בFMC והוא בעצם יחשב על סמך המשקל והנתונים שלמעלה כוח נתון להמראה. אבל אם תסתכל בטבלאות שאני מחפש תגלה (סתם דוג') שאם נשתמש בטמפרטורה משוערת של כנגיד 40 מעלות הוא עדיין יתן לנו תפוקה מספקת להמראה הספציפית הזו אך בעוצמת מנועים נמוכה. מה שנותן חיי מנוע ארוכים יותר...
  10. שלום לכולם, בעבר השגתי טבלאות שליטה של ה767-300. כלומר טבלאות חישוב לניצול מינמלי של כוח בריצת המראה (d-to), חישוב גובה שיוט אופטימלי וכ'ו. אשמח אם מישהו יכול לפרסם את הטבלאות כאן. תודה !
  11. שלום לכולם, אני טס מחר לג'נבה עם סאן דור איך מתארגנים על ביקור בקוקפיט??? תודה לפותרים
  12. שלום לכולם, חלקכם אולי זוכרים אותי, שמי דן מוררו. הייתי מאוד פעיל בטיסות במסגרת החטיבה אך בגלל גיוסי לצה"ל ליחידה קרבית נמנע ממני בשנה האחרונה לטוס. כיום לאחר מאורע שלא מאפשר לי אפשרות להמשיך כקרבי בצבא, אני משרת עם תנאים יותר נוחים וזוכה לראות את הבית הרבה יותר מה שנותן לי את הפאשרות לחזור ולטוס. איני מעודכן בכל מה שקרה כאן בשנה האחרונה בין אם זה תוספות חדשות אירועים וכד' לכן אשמח אם תוכלו לספר לי על העדכונים שקרו לאחרונה (על FSX דווקא כן שמעתי ) עברתי קצת בחיפוש אבל לא מצאתי דברים שחידשו לי הרבה תודה לכל העונים
  13. אני מאמין שאחרי שתצבור מעט נסיון וידע תדע לקרוא ולהבין כמעט את הכל בדפיות זה לא מסובך יש ציור ויש טקסט שמסביר את הציור
  14. כנראה מגיע גם אחה"צ תלוי מתי המשחק של הליגת העל נלתיכונים נגמרת מגיע מרמת אביב יכול לקחת שתיים אם הם בדרך
×
×
  • יצירת חדש...