
Sharon Ben
חבר חטיבה-
הודעות פעילות
264 -
הצטרפות
-
ביקור לאחרון
-
Days Won
6
Sharon Ben last won the day on דצמבר 25 2013
Sharon Ben had the most liked content!
פרטי משתמש
-
Simulator
Flight Simulator X
Vatsim
-
VATSIM CID
897119
מבקרים אחרונים
1,244 צפיות בפרופיל
Sharon Ben's Achievements
Newbie (1/14)
49
מוניטין
-
כנ״ל. יכל להיות מעניין לעשות את הדברים מהצד השני של המתרס
-
אני היחיד שהנתון הזה נראה לו תמוה? כלומר הבחור בן 48 וצבר רק 600 שעות בשירות בחיל האויר? גם אם סיים את הקורס כוותק"צ, נניח בגיל מבוגר - עדיין נראה לי תמוה מספר השעות הנמוך לאור העובדה שטס על מסוקים, ששם טיסות אורכות יותר זמן ממערך הקרב. בנוסף, מהנ"ל ניתן להבין שרק בחיל האויר מגדירים מי מטיס את המטוס. קצת לא מדויק כי הרי כל חניך טיסה, גם באזרחות, הדבר הראשון שמחדירים לו לראש בטיסותיו הראשונות הוא מי מטיס והעברת ההגאים בין המדריך לחניך ולהיפך. זה הכרחי גם על מנת להרגיל את החניך לנוהל הנ"ל בקריירה העתידית שלו כטייס וגם על מנת לקחת לו את ההגאים תוך כדי תרגול במידה ו"קפא" על ההגאים וכבר היו מקרים מעולם. הדבר חוזר על עצמו בכל רשיון והגדר ובמיוחד בכל קורס הסבה למטוס בחברות התעופה - העברת השליטה במטוס בין קברניט וק"ר. מעבר לזה, כל נסיון ל"שפוט" ול"לחלק ציונים" של תפקוד של הצוות באותה סיטואציה הוא לא לעניין, לפחות פה ובשאר פורומי התעופה השונים (ויסלחו לי מראש כל טייסי הסימולטורים) - בשביל זה יש את הגורמים הרלבנטים (רת"א, אל על וכו'). כל מי שלא ישב בקוקפיט עם יותר מאיש צוות אחד, לעולם לא יוכל להבין איך מתנהלים העניינים בדבר האמיתי, גם בשגרה ובטח ובטח במצבים שמחוץ לשגרה.
-
תודה רבה על ההשקעה. אמנם חודשים רבים לא נגעתי ב FSX אבל אולי הצביעה תהיה תירוץ טוב
-
Sharon Ben הצטרפו לקהילה
-
**חדר בקרה 11: ריכוז מידע ופרטים, שרשור אחוד**
Sharon Ben replied to Ittai Arnon's topic in ראשי / General
היי חברים הרגע סיימתי טיסה אונליין והיה אחלה. רק הערה או שתיים - הראשונה היא לעצמי - שכחתי להפעיל MP ויצא ש"נדחפתי" לעמדת המראה לפני אחרים. ברגע שהפעלתי ראיתי מסביבי את כל שאר הממתינים. הערה שניה היא בנוגע ל HOLDING - ביקשתי לתרגל HOLD מעל נתניה לאחר המראה מבן-גוריון. כשהתקרבתי לVOR ביקשתי הנחיות לביצוע ה HOLD והבקר רק נתן לי רדיאל 180. רצוי היה לתת הנחיות מדויקות יותר - רדיאל, כיוון הפניות (ימין או שמאל), גובה, EFC וכו'. כל השאר היה מצוין והשירות של הפקחים ראוי לציון. זו הייתה הזדמנות בשבילי לתרגל דברים ברמה הבסיסית ביותר של מכשירים בסיוע פקח - משהו שלא עשיתי כבר כמה שנים. תודה רבה שרון -
יהי זכרו ברוך
-
תודה רבה תומר עבודה מעולה
-
המון תודה על התרומה לקהילה ישר כוח
-
להלן אתר מקצועי לתכנון טיסות שכולל את האפשרות לתכנן טיסה מנקודה לנקודה ברחבי ארה"ב, הן VFR והן IFR עם אפשרות למז"א מלא וכמו כן מפות JET, VICTOR ו SECTIONAL. לא מעט טייסים נעזרים בו עקב פשטותו, כולל עבדכם הנאמן על מנת לראות בצורה גרפית את תוכנית הטיסה עם מז"א עד ליעד. מומלץ עם לתכנון טיסות בסימולטור קיימת גם אפליקציה לאייפד/אייפון www.fltplan.com
-
אתה מתכוון לשי מאיר מקאו? לא ממש....האמת שכבר המון זמן לא דיברתי עם החבר'ה שעובדים בסין.
-
איתי, אין תשובה חד משמעית. כל אחד מוצא את הנתיב שלו הלאה בעולם התעופה. חלק חוזרים לארץ ומנסים את מזלם וחלקם מתפזרים בעולם. מי שהצליח להשיג אזרחות אירופאית למשל, יכול לנסות באירופה אחרי שסיים עם הסבת הרשיונות ל JAA. בזמנו סין הייתה מקום שמשך ישראלים וכיום יש כמה טייסי אירבוס באיר מקאו. הנה טיפ - מכל מי שאני מכיר שרצה להיות טייס, בסופו של דבר מצא את הדרך. בהצלחה
-
אם אני לא טועה כמעט כל מי שסיים את המסלול של פרטי עד מדריך טיסה, הועסק כמדריך בבי"ס. זה אינטרס של פניקס להעסיק מדריכים שסיימו אצלם את כל ההכשרה מאחר וזה גם גימיק שיווקי. כמובן שלפניקס יש גם את הזכות שלא להעסיק מדריך אם הם חושבים שהוא אינו ראוי, גם אם עשה את כל ההכשרה אצלם. סה"כ יש מעקב על כל החניכים במהלך התקופה שלהם שם (ומדובר על פרק זמן ממוצע של שנה עד סיום המסלול) כך שניתן להתרשם גם מאיכותו של כל חניך ולא רק העובדה שהצליח לסיים את כל הרשיונות וההגדרים. לשאלתך השנייה, אני אכן הייתי על J-1 ולמזלי בתקופה שהתחלתי להדריך היה גיוס מטורף של טייסים לחברות התעופה, מה שיצר ואקום גדול במדריכים. לקח לי 10 חודשים לסיים הכל ועוד חודש ביקור בארץ ונותרו לי 13 חודשים לצבור שעות כמדריך שאותם ניצלתי עד תום (סתם אם מעניין אותך - 1600 שעות כמדריך מתוכן 1100 על דו מנועי) כך שהיו לי מספיק שעות וביום האחרון שלי בפניקס עשיתי מבחן מעשי ATP. אם זה הספיק להגיע לשעות הנדרשות? כנראה שכן כי נכנסתי לחברת תעופה. בנוגע ללקחת כסף ספייר - קח בחשבון את הנתונים הבאים: 1. דייטונה מוגדרת כקלאס C מה שאומר שיש טבעת של 10 מייל מסביב לשדה שאינו מאפשר תרגול. לכן כל בלוק טיסה של שעתיים (שמוגדר כשיעור) יכלול בתוכו 10-15 דקות מתות כדי לצאת ולהכנס מהשדה. זה לבדו מעלה את הסכום הסופי שלך ב 15-20 אחוז. 2. דייטונה שדה עמוס עם לא מעט בתי ספר לטיסה, ביניהם אוניברסיטת אמברי-רידל עם צי גדול מטוסי הדרכה ולפעמים "מתייבשים" בעמדת ההמראה דקות ארוכות מה שכמובן מוסיף לשעות טיסה. 3. תוכנית 141 מורכבת משלושה שלבים שבסיום כל אחד מהם יש מבחן - STAGE CHECK ואחרי שעושים את המבחן השלישי יש מבחן מעשי - CHECKRIDE. לא מכיר אחד שהצליח לעבור את כל המבחנים הללו במכה ראשונה (מדובר ב 4 מבחנים סה"כ לכל רשיון - כמעט 30 מבחנים בסה"כ). מי שלא עובר מבחן כזה, חוזר למדריך לתרגול נוסף ואז עולה למבחן נוסף. כמו שכבר הספקת להבין - גם זה בנוסף. 4. מחירי הדלק הם נתון שמתשנה ולכל שעת טיסה יש "תוספת דלק" שנגזרת ממה שהוגדר בתוכנית הבסיס שעליה אתה משלם מול הפרש מחיר הדלק העדכני. כל זה מביא בסופו של דבר לתוספת נכבדה למחיר החבילה. אני הייתי ממליץ לך לשים בצד עוד 30-35 אחוז ממחיר החבילה כי הדבר האחרון שאתה רוצה שיקרה זה שתסיים את המסחרי ותגלה שאין לך מספיק כסף לרשיון הדרכה למשל. מקסימום ישאר לך בסוף קצת מזומן.
-
היי מקס, ראשית שאלות שיש לך לשאול יכולות לעניין גם את שאר חברי הפורום שמתכננים ללמוד בחו"ל לכן עדיף שתשאל אותן כאן (ועל הדרך תחסוך לי גם לענות פעמיים :-) ). אם כי קח בחשבון כי את פרק PEA סיימתי לפני 5 שנים עם המון סיפוק והנאה. אבל מאחר וחלף כל כך הרבה זמן אני לא ממש הכתובת המתאימה לשאלות. להלן פוסטים שפרסמתי בזמנו בנושא ורשמים מהנסיון הפרטי שלי שכמובן יכול להיות שונה עבור כל אחד. http://www.preflight.us/HE/ftopict-13905.html http://www.preflight.us/HE/ftopict-15284.html וזה סרטון מימי התקופה
-
בקרוב אמור לצאת סימולטור מסוקים חדש מבית BOHEMIA INTERACTIVE (היצורים של ARMA). מסרטונים ביוטיוב ומאתר הבית שלהם נראה שיש למה לצפות. http://takeonthegame.com/
-
קודם כל בהצלחה, יש שם לדעתי לא מעט חניכים ומדריכים ישראליים נכון לעכשיו. זו תקופה טובה להתחיל מסלול בכיוון מאחר ובשנים הקרובות מדברים על מחסור עולמי בטייסים. במקומך הייתי בונה יותר על 55,000-60,000 לא כולל הוצאות מחייה חודשיות (משהו כמו 1,000$ לתקופת החניכות ועוד 400$ לחודש לתקופה שבה תדריך ותרויח כמה גרושים שאותם תבזבז כמובן בסניף WALMART השכונתי :-) ) בנוסף כדאי לך לבדוק כמה יעלה לך לעשות מסחרי דו מנועי קודם ואז השלמה של חד מנועי (נדמה לי שהם קוראים לזה PRO 3) במקום מסחרי חד מנועי ואז השלמת דו מנועי. לדעתי ההפרש הכספי לא יוצא משמעותי ואתה מקבל יותר שעות דו מנועי שהן איכותיות יותר להמשך הדרך. עד שתגיע לשם, הנה תמונה מרחבת החנייה של PEA אחרי סופה רעמים קטנה (קצת ערוכה :-) ) מחכה לך אחלה של חויה.