עבור לתוכן

Ben Zwebner

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,949
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    6

Ben Zwebner last won the day on נובמבר 25 2013

Ben Zwebner had the most liked content!

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    906832

Ben Zwebner's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

37

מוניטין

  1. Good Afternoon everyone, Most of you know who I am am but for those who dont, a small introduction. My name is Ben Zwebner. For years I was a full time VATSIMMER and VATIL member. I used to be part of the staff at VATIL and I ran my own Virtual Airline. As I grew older I started flight training in the real world. I flew for the airlines and today, I run my own business delivering light aircraft all over the world. On one of my Atlantic crossings last year, in a Pilatus PC12, I was asked by Scottish FIR if I had recieved my Oceanic Clearnance. It caught me totally by surprise, I had crossed the ocean before and they NEVER asked me about Ocean Clearance, then I realized, I never crossed the ocean at FL250 before, and at THESE high altitudes, I need a Clearance! Back when I was flying on VATSIM I used to fly ELY001 to NY all the time with full ATC. I used to get oceanic clearnace on VATSIM all the time. So, now, when I was asked that day if I got oceanic clearance, I remembered how I did it on-line in VATSIM and called Shanwick. I asked Shanwick for my clearance in real life the same way I used to ask the virtual Shanwick. It worked. It was then that I truely realized the effect that my online flying has had on my real life flying career. Because of this, I want to encourage more young minds to become more active in VATSIM and take advantage of the immense fun and the knowledge that it can offer. Besides running my own business I am also the Chief Pilot of the former WFC. Today we are the Washington International Flight Academy (WIFA) and are a very different school than what most of you are used to. You can check out the differences in this youtube vid: I spoke with the owners of the school and have arranged that any ACTIVE VATIL member, will be able to rent our Full Motion Flight Simulator for only $60 an hour instead of $75! I will let the VATIL staff determine what is considered an active member of VATIL. (x many hours online per month, etc) I hope to see you around, keep learning and keep flying!
  2. שלום אמיר, רוב החניכים שמגיעים לבית הספר שלנו (WASHINGTON INTERNATIONAL FLIGHT ACADEMY) לומדים תיאוריה במהלך הקורס עצמו. כמובן שמומלץ להתחיל ללמוד כמה שיותר מוקדם. אנחנו יכולים לארגן לך את כל החומרים ולשלוח אותם לארץ.
  3. Last year, Hurricane IRENA came through the north east USA and I was working that day at the airline. We relocated airplanes away from the storm but the same night it left, we needed to bring the planes back to the major airports. I took off from Albany to Baltimore in an empty Dash 8 with winds 42 knots gusting 48! The MAX wind for the Dash is 50 knots!!! Definitely interesting flying...
  4. I used to work in that terminal flying for United express... Do you have a question about it? There isnt much that I dont know about that place...
  5. שלום נתי, שמי בן צוובנר ואני אחד מהמדריכים הראשיים בWFC. אפילו יצא לי להדריך כמה מחברי החטיבה כמו אלמוג עטר ושחר חזקלוויץ ויצא לי התענוג לחלוק קוקפיט כמה פעמים עם ניר גונן. הנה ההמלצה שלי לגבי המצב שלך במילה אחת: סבלנות. אתה לא יכול להוציא את הרשיון עד גיל 17. נכון אתה יכול לטוס וללמוד בגילך, אבל תוכל לעשות טיסות סולו (שבהם אתה היחיד במטוס, שלב נדרש בקורס) רק בגיל 16 ואתה יכול לגשת למבחן הסופי רק בגיל 17. אז אתה יכול להגיע בגיל 16. היו כאלה שהגיעו לקרוס במועד שהיה מאוד קרוב ליום הולדת ה17 שלהם ונגשו למבחן ביום הולדת עצמו! אז אם אתה רק נהיית בן 16, חכה עוד שנה. שום דבר לא בוער. אנחנו נהייה כאן. ואגב, לכל אלה שכל הזמן שואלים לגבי החוקיות של הקורס בויזת תייר, אז מותר. התקשרתי למחלקת ההגירה של ארה"ב ושאלתי אותם וזה אכן מותר.
  6. אני לא מבין למה זה שיקול או עניין. לא חסרים שדות בעולם עם מסלולים צולבים שמקבלים פי כמה וכמה מהתנועה של נתבג (KLGA לדוגמא מופרזת או KDCA לדוגמה יותר הוגנת) ואין להם "עניין". מה שיותר מעניין אותי זה איך יפעילו המראות ונחיתות שממריאים מ08 ונוחתים על 03 כאשר יהיה מטוס שילך סביב ישר לתוך המסלול של הממריא. אני לא מוצא את ההגיון פה. אולי הייתי מבין אם המסלולים היה מקבילים אבל הם לא. ואז יש את הקטע של השטחים... למה הם מבטלים את 12/30?
  7. אותי מעצבן שמגיעים אליי חניכים לקורס טיס פרטי שיודעים לתכנת FMC ויודעים לעשות ILS בAUTO APP אבל אין להם מושג מאיך להחזיק מטוס או לירט רדיאל בסיסי של VOR אבל הם מתעקשים שהם יודעים את הכל כי "יש לי אלפי שעות בסימולטור של מיקרוסופט" אבל מה שהכי מעצבן אותי, זה שאין לי סימולטור כבר שנתיים
  8. אם הטיסה שלך מבצעת בתוך ארה"ב אז תוכל להשמתש ב: www.aviationweather.gov
  9. דווקא אני לא מתחבר יותר... יש לי SKYPE: ben.zwebner
  10. When are you coming here Meitar?
  11. I am proud to let you all know that, my student Dani Manusis, passed his private Pilot exam today!!! Well done Dani! You were here and it only took you 38 days and only 40.3 flight hours and you did great!
  12. בואו נעשה קצת סדר בעניינים ונפרק את העלויות כמו שצריך. קצת רקע, אני התחלתי ללמוד בארץ בהרצליה ובמה שהוצאתי על 23 שעות טיסה ו"קורס" תיאורייה יכולתי לסיים רשיון שלם בארה"ב. אני עשיתי קצת סקר שוק בארץ והנה הפירוט(המידע לגבי האגרות של המנהל נלקח מהאתר: http://www.fly-israel.co.il/) אגרה למנהל התעופה האזרחי עבור תעודת מתלמד: 150 שקל יש גם בדיקת רקע של השב"כ שעלה לי : 700 שקל בדיקה רפואית: 350 שקל אגרה למינהל עבור התעודה הרפואית: 200 שקל עולויות של הקורס: 6 מבחני תיאורייה, כל מבחן עולה כ 200 שקל: 1200 שקל מבחן רדיו טלפון: 290 שקל קורס תיאורייה: עלה לי ב2004 3500 שקל שימו לב, ליפני שנגעת במטוס בכלל כבר הוצאת: 6390 שקל!!! 40 שעות טיסה על מטוס 172, שעת טיסה עולה 950 שקל : 38,000 שקל 40 שעות מדריך, כל שעה זה 250 שקל: 10,000 שקל אגרת מבחן סופי: 1500 שקל אגרה לקבלת הרשיון: 400 שקל עלויות נוספות: מפה, סרגל ניווט, מחשבון ניווט: 560 שקל סכ"ה עלות בארץ על סמך 40 שעות של קורס: 56,850 שקל. עכשיו, אני אפרט את אותם עלויות של רשיון טיס בארה"ב: אגרה לFAA עבור תעודת מתלמד: אין עלות של בדיקת רקע עבור הרשויות: 481 שקל עלות של בדיקה רפואית/ תעודת מתלמד (זה אותו הדבר כאן): 370 שקל הקורס: יש רק מבחן תיאורייה אחד: 370 שקל אין מבחן רדיו טלפון בארה"ב קורס תיאורייה: לימוד עצמי עם המון אמצעים זמינים וזולים. עד עכשיו הוצאת רק: 1221 שקל! 40 שעות טיסה על 172, כל שעה עולה 425 שקל: 17000 שקל 40 שעות הדרכה (כולל 10 שעות הדרכת קרקע): 5180 שקל אגרת מבחן סופי: 1480 שקל אגרה למנהל בשבין הרשיון: אין סכ"ה כל עלות הקורס בארה"ב: 24,881 שקל אבל בואו לא נשכח שיש את העלות של הכרטיס טיסה לארה"ב. נוסיף עוד 3700 שקל. בואו נוסיף גם עלות של מגורים בארה"ב: 2220 שקל... זה עדיין רק: 30,801 שקל! אוקיי, תוסיפו הסבה לרשיון בארץ: 1500 שקל למבחן, 1490 שקל למבחני תיאורייה, ובואו נגיד אתם עושים 5 שעות כהכנה למבחן:6000 שקל, זה עוד 8990 שקל. בסכ"ה אחרי הסבה, קורס טיס פרטי בארה"ב יצא לכם כ: 39,791 שקל זה לעומת כ: 56,850 שקל עם היית לומד בארץ!!!! וזה רק לקורס הפרטי. עזבו את היתרונות שיש לארה"ב לעומת ישראל לגביי אימון לקורס המכשירים... אם יש למישהו עוד שאלות, אשמח לענות בערוצים פרטיים. המייל שלי הוא: BZWEBNER@GMAIL.COM
  13. ליפני כחודשיים היה לי תקרית חירום באחת מהטיסות שלי. דיברתי עם העורך של AIRLINERS.NET והוא ביקש אם אני יכול להגיש לו כתבה על האירוע. אז הגשתי לו את מהשפירסמתי כאן בפורום ועכשיו פירסמו את הכתבה באתר של AIRLINERS http://www.airliners.net/aviation-artic ... in/?id=147 :mrgreen:
  14. אמיר, אתה 100% צודק, ואני מוכן להעיד כCFI עם צריך. או שיש הסכמה בין שני הטייסים או שזה NO GO. קצת מאוחר לו ולחוץ אז הוא רוצה לבחור במסלול קצר יותר, זה נקרא GET THEREITIS, זהו תופעה פסיכולוגית מוכרת וכל CPL וCFI ואפילו טייס פרטי נבחן על לזהות את זה ואת הסכנה שיכולה להיווצר ע"י הוויתור לתופעה. הוא גם הראה את המצב רוח של "MACHO", שהוא יכול הכל. זה גם גישה שאסורה לטוס איתה. שוב, אמיר, עשית בשכל ואתה 100% צודק.
  15. מתגעגע אליך אח שלי! דן, החומר של הFAA מעולה והוא די מכסה את כל מה שאתה צריך לדעת על מטארולוגיה לתעופה, אבל לדעתי זה רק קצה המזלג של מטארולוגיה כנושא בפני עצמו.
×
×
  • יצירת חדש...