עבור לתוכן

Alon Barnea

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    17
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Vatsim

  • VATSIM CID
    908620

Alon Barnea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

מוניטין

  1. בהצלחה לך ולצוות החדש
  2. ערב טוב. כתבה שפורסמה היום בארץ: http://www.haaretz.co.il/news/local/.premium-1.2482438 (נפתח בטעות בבית ספר לטיסה, סורי. אפשר בבקשה להעביר את זה לכללי?)
  3. אלמוג מזל טוב על המינוי. בהצלחה בהמשך דרכך בחטיבה. אלון
  4. איליי ערב טוב. אתה צודק ויש בעיה עם נקודה בשם BD בהליך LDA RWY 30 וכמה נקודות ששייכות למסלול 12. אבל כמו שכתבתי מקודם מסלול 30/12 לא פעיל ובגלל זה כל הקשור אליו לא קיים. אני לא יודע למה ה-AIRAC לא מעודכן. חובה להשתמש עם AIRAC עדכני 1303 . תוודא עוד פעם שזה ה-AIRAC שאתה משתמש. דרך אגב ב-FS2004 הכול תקין. שלחתי לך במייל את הסידסטאר העדכני ואני שולח לך עוד פעם ליתר ביטחון. אתה כבר יודע מה לעשות עם הסידסטאר הנ"ל. לאחר בדיקה שלי עם ה-FSX הכול נמצא תקין ועובד ללא תקלות. אני העלה שוב את הסידסטאר המעודכן למשתמשי FSX. עדכן אותי , אלון
  5. חג שמח לכולם. למי שכותב סידסטאר מכיר את מגבלות הכתיבה, לכן ברצוני לציין כי הסידסטאר עוקב אחר הדפית כמעט במדויק למעט מגבלות הסידסטאר והפלייט. למי שלא כתב סידסטאר אף פעם לא ירגיש בהבדל. כמה נקודות חשובות: סידסטאר לבן גוריון מותאם ל-AIRAC 1303. הסיד סטאר ללא מסלול 03/21 וזה נתון להחלטת חברת Navigraph. אבל בנוסף יש גם סידסטאר למסלול 30/12 למרות שמזה זמן מה לא בדקתי אותו לעומק, אבל לא ניראה לי שיש שינויים. למי שרוצה לבצע אימונים באוףליין. ברצוני להודות למר' בוקי זאב על הבדיקה והעזרה להגיע לרמה כזאת של ביצוע. לכל בעיה בסידסטאר אפשר לפנות אלי לשאלות ותיקונים. הסידסטאר נבנה על ידי לתירגולים שלי ולא שונה מהמציאות יותר מדי ולכן יש בו גם GO AROUND. לכן אל תיבהלו כאשר אתם טוענים את הסידסטאר לתוכנית טיסה הכול ע"פ הדפית וברור. הסידסטאר נבנה ל-PMDG 747-400 FS9, אומנם נבדק גם על PMDG 737 FS9 ונמצא תקין עם באגים קלים ביותר. אני לא יודע לגבי FSX. ע"פ הפורום של PMDG כתיבת הסידסטאר תואמת לכל הגירסאות.(סתם מתוך סקרנות תעדכנו אותי עם זה עובד גם על FSX) הסידסטאר נבנה ל-747-400 ע"פ המשקלים הבאים:PMDG 747-400/F WITH +/- 80T FUEL FOR TAKEOFF & +/- 25T FUEL FOR LANDING, 2/3 PAX , ZFW 234450 KG תמיד יש לבדוק את כל הנקודות/הגבהים/המהירויות בתוכנית טיסה לאחר תיכנות ה-FMC. יש חשיבות רבה להכנסת המהירות הנכונה בפרט בהמראה ובנחיתה. פניות חדות בהמראה ובנחיתה אין לבצע במהירות גבוה. הפניות שתקבלו ב-ND יהיו משונות. (במדריך של PMDG יש הסברים טובים על כך) הטייס האוטומטי יודע להתמודד עם הסידסטאר בכל המקרים אבל תמרונים מיוחדים יש להטיס ידני. לא לשכוח שאתם מטיסים את המטוס ולא הטייס האוטומטי. כמו שכתבתי בהתחלה, בשל מגבלות הסידסטאר יש נקודות שהוספו ע"מ לבצע פניות יפות יותר ועגולות, זה לא פוגע בתוצאה הסופית להפך. יש רשימה של קיצורים בסידסטאר: DXXXF = RADIAL XXX 6 FROM VOR GAXX = GO AROUND XX INTC254X = INTERCEPT RADIAL 254 FROM VOR #2 INTCXXX = INTERCEPT RADIAL XXX FROM VOR TRK114X = INTERCEPT RADIAL 114 FROM VOR #2 TRKXXX = TRACK XXX TRK080X = TRK 080 #2 RDLXXX = UNTIL RADIAL XXX FROM VOR BGN1.5A = 1.5 FROM BGN VOR #2 התקנה: גבה את הקובץ המקורי בנתיב הנ"ל(לפי התקנת הפלייט): X:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\PMDG\SIDSTARS\LLBG.txt פרוס את הקובץ לאותו נתיב ודרוס את הקיים: X:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\PMDG\SIDSTARS\LLBG.txt יש בנוסף עוד קובץ של README באנגלית למעוניינים. שווה קריאה. הקובץ הועלה לאבסים בלינק הבא: http://library.avsim.net/download.php?DLID=176124 אם יש בעיה עדכנו אותי, שבוע טוב וטיסות מהנות. אלון
  6. בוקי תודה. לא זכרתי איזה מס׳ ה airac. כרגע אני בפארק עושה על האש. ברור. כשאגיע הביתה העלה את הסידים. אלון
  7. בוקר טוב. לזה התכונתי וכתבתי שלא תמיד הסידים מדויקים ב airac. אם יש הענות, אני העלה את הסידסטאר שלי שבו יש הכול לכל המסלולים הפעילים לעכשיו. התנאי היחידי הוא שצריך להישתמש עם ה airac העדכני ביותר. אם אני לא טועה זה 1203. אלון
  8. בוקי בוקר טוב. אתה לא יודע כמה אני רוצה. כרגע יש אילוצים לצערי. מקווה לחזור במהרה בכל אופן לטיסות הקצרות. אלון
  9. ערב טוב. לצערי שקד אני לא מסכים איתך. 1- לפי דעתי הדרך הנ"ל שאתה מציע לא חוקית, מכיון שה-AIRAC עולה כסף ואתה מציע חלק ממנו בחינם. 2- הסיד/סטאר לא עדכני הוא מחודש אפריל 2012. רק מבחינה מהירה של הסיד/סטאר שמתי לב כי חסרים בו הליכים. 3- קובץ ה-NAVAID לא עדכני הוא מחודש אפריל 2012. זה יגרום לך לבעיות של חוסר Navaid בשדות תעופה או באזורים אחרים בעולם. ממומלץ מאוד ואפילו חובה להישתמש ב- AIRAC עדכני.זה יפתור לך הרבה בעיות בעתיד. 4- כך לדוגמא את קובץ LLET.txt , בגלל שהנקודות GODAR,HILIT,KITOR,LOT,RODED,SAMAR,SHAKI,YAMAD הוכנסו לקובץ הסיד/סטאר כפיקסים ולא ל-Database כ- Navaid אתה לא תוכל לבצע כל מיני פקודות ב-FMC. ה-FMC יראה לך אותם לדוגמא בגישה RODED VISUAL RWY 03 ויעקוב אחריהם אבל לא יתן לך לעבוד איתם. למשל פקודת: LOT/-5. המלצה שלי, עבוד ככל הניתן עם AIRAC עדכני. אלון
  10. חברים שלום. מזה זמן מה לא יצא לי לטוס וחבל לי על זה אבל יש עוד מטלות לבצע. חוץ מזה לשמחתי אני כן שומר על AIRAC עדכני במחשב על כל מקרה. כמובן שיש קשר ישיר ביו ה-AIRAC והסיד/סטאר, מניסיון שלי חברת Navigraph מיצרים סיד/סטאר טובים אבל לפעמים לא מדויקים כל כך, לכן אני בניתי את הסיד/סטאר שלי לכמה שדות תעופה וביניהם: בן גוריון,אילת ועוד... אם יש הענות אין לי בעיה להעלות את הסיד/סטאר הנ"ל לשימושכם. אלון
×
×
  • יצירת חדש...