Rami Rami
חבר חטיבה-
הודעות פעילות
130 -
הצטרפות
-
ביקור לאחרון
-
Days Won
6
Rami Rami last won the day on אוגוסט 13 2013
Rami Rami had the most liked content!
Vatsim
-
VATSIM CID
1243738
Rami Rami's Achievements
-
כבר אמרתי שכן יש עבודה בכל אשר להתאמת הבניינים. נכון ש XP10 עוד בפיתוח,זאת הסיבה שאני גם לא ממהר לעבור אליו,אני מחכה שדברים פחות או יותר יתייצבו. כמו שברק אמר,בשורה התחתונה רק הזמן יגיד
-
Chris Bell בתגובה עם סמל a post in a topic: לכל מי שחשב שההתקנה של x-plane היא 50 גיגה
-
כריס העבודה שלך מדהימה ואין ספק בכך. אבל העניין הוא שב XP10 הדברים הרבה יותר פשוטים,סך הכל תוכנה שממירה נתוני OSM לקבצים שאפשר להכניס לסימולטור (ההמרה עצמה לוקחת כמה דקות בהתאם לכמות הנתונים),והרי לך התוצאה למעלה. הדבר היחידי שצריך לעשות זה לקבוע FACADE במיוחד לאזור בתוכנה עצמה (בכדי להגיע למקסימום ריאליסטיות). אבל מה שלא התשנה זה הבניינים החשובים,שמה צריך לעשות מודל ולמקם אותו,אותו תהליך כמו ב FSX. בנוגע לFPS- הסימולטור הזה צריך כרטיס מסך HIGH END בכדי להריץ אותו על הגדרות מאוד גבוהות,כי העיקר פה הוא הכרטיס מסך ולא המעבד כמו FSX (ככה שגם OC לא יביא הרבה תועלת ביחס לטרחה שבו). ובכל זאת,ה FPS ב XP10 יותר גבוה לפי ביקורות וסרטונים.
-
כדי להמחיש: * קרדיט ל אתר SIMHEAVEN על התמונה פה יש שימוש ב 2 דברים: - Photoreal של ברלין - Europe Osm עם אוטוגן אירופאי מותאם (את האוטוגן המותאם צריך ליצור לבד, אחרת יופיע האוטוגן Default) תתעלמו מטקסטורות הקרקע כי מדובר פה בפוטוריל איכותי למדי,אבל תתרכזו בעיקר באופן בו הבניינים והכבישים מסודרים ובצפיפות שלהם,ואת זה אפשר לעשות עם הורדת נתוני OSM והמרת ל XP10 באמצעות הכלי OSM2XP (עניין של 2 דקות לכל היותר),הפוטוריל בא בסך הכל לשינוי טקסטורות הקרקע הדיפלוטיות.
-
חקרתי עוד כמה דברים בנושא XP10: 1) אני כבר יודע ש XP10 מבוסס על Open Street Map,אבל קראתי שב Default הוא עושה "חצי עבודה". הוא ממקם את כל הכבישים בעולם באופן זהה למציאות,אבל הוא הוא לא ממקם בניינים כמו שצריך ; ניקח לדוגמה את ת"א,הקשר בין מיקום הבניינים ב XP10 לבין המציאות הוא מקרי בהחלט. ובשביל זה יש את OSM2XP,כלי חינמי שבעזרתו אפשר להמיר נתוני OSM לסימולטור,אבל \פה הוא עושה עבודה מלאה,משמע,לאנדקלאס שלם(!) ב 2 דקות. לא יודע מה אתכם אבל אני ממש מתלהב מזה,חלוקה של כבישים ובניינים בדיוק כמו במציאות! 2) הפעם דווקא חיסרון- ב XP10 אין את הבניינים החשובים של הערים,לדוגמה בנייני עזריאלי ייראו כבניינים רגילים לחלוטין,אבל זה ממש חפיף. אבל לאירופה יש פתרון- באתר שנקרא SimHeaven יש חבילה שנקראת Europe OSM+Autogen ויש עוד תוסף חינמי שנקרא Open Scenery X,הראשון עושה בדיוק מה שאמרתי בסעיף 1,והשני מביא איתו אוטוגן מותאם במיוחד לאירופה. יש גלריה לכך באתר שלהם אבל בתמונות הם משלבים גם פוטורילים ככה שהקרקע לא כ"כ חדה,אז דמיינו אותה עם קרקע הרבה יותר חדה 3)עוד חסרון- וזה בעיקר במקומות מחוץ לארה"ב ואירופה,שמה טקסטורות הקרקע אומנם נראות טוב,אבל לא דומות לאלו שבמציאות. בשביל זה אמנם יש פוטורילים אבל באופן אישי אני לא חובב פוטורילים ואני אוהב טקסטורות כמה שיותר חדות. יהיה נחמד אם ימצאו לזה פתרון. 4) במהלך כמה שיטוטים לחפש כמה חברות שיוצרות סינרים ל XP10,חוץ מ Aerosoft (אני לא אוהב את העניין של להמיר סינרי מ FSX ל XP10,אני אוהב תוסף "טהור" מה שנקרא) מצאתי את אלה: https://www.facebook.com/aerobridgestudios ואת http://www.truscenery.com/ תעיינו קצת בסינרים שלהם,השני לא נופל בכלל מ ORBX. מיום ליום הסימולטור הזה מראה כמה פוטנציאל יש לו,אך אני אישית עדיין אחכה כמה חודשים לפני מעבר לסימולטור הזה. אבל צריך לקחת בחשבון שהסימולטור הזה עם כל הנ"ל דורש כרטיס מסך HIGH END עם זיכרון של לא פחות מ 1.5GB.
-
בזמן האחרון אני די עוקב אחרי ההתפתחות ב XP10,וגם אחרי המטוס הזה: http://www.youtube.com/watch?v=58EAQ7WIgkw המטוס הזה נראה נפלא! לסימולטור הזה חסר קהילה בארץ,כמו שיש פה כמה מפתחים נהדרים שמפתחים לארץ ב FSX,יהיה נפלא אם מתישהו מישהו ייקח את המושכות ל XP10 כי יש לו פוטנציאל מרהיב ואני חושב שברגע שהפוטנציאל הזה יתחיל להיות ממומש עוד הרבה כמוני יעברו לשם.
-
עדי,איך הביצועים ב XP10 לעומת FSX?
-
כשאתה בא לקנות את P3D קיימים 3 רשיונות: רשיון של מפתחים רשיון של סטודנט,למען חוויה חינוכית כפי ש LM קוראים לזה רשיון של טייס במציאות או אחד שתעסוקתו קשורה לתעופה או משהו כזה מבחינת תנאי השימוש,אם אתה לא אחד מ 3 אלה אתה לא אמור להשתמש בסימולטור הזה. כמשתמש רגיל,אתה תקנה את הסטודנט,ואם אתה לא סטודנט תכל'ס אף אחד לא בודק,אבל סתם אם נדבר מבחינת תנאי הרשיון,ככה זה.
-
הפוך גוטה הפוך. LM מאוד מאוד מעוניינת בשוק הסימולטורים,אבל לא לצרכי בידור אלא לצרכים מקצועיים.
-
עדי תקרא בבקשה את ההודעה האחרונה שלי דוד שאלה לי אליך- נניח והגרסה החדשה תצא כ 64BIT,האם כל מפתח ייאלץ לעדכן את התוספים עם תמיכה של 64BIT? אין ספק שצפויה לנו שנה מעניינת ביותר
-
חברים קבלו התנצלותי לגבי "ההכרזה" על 64BIT. אחרי עיון נוסף בציטוטים שקראתי לא מזמן שמתי לב שהם נכתבו די מזמן (לפני שנה בערך) ושמה כמה מפתחים כתבו שהם לא ממהרים ל 64BIT למרות שהם די מעוניינים בכך,הסיבה היא כמות הקוד הישן מאוד. אבל,כן יש דעה רווחת לכך שהגרסה הזאת לא צפויה להיות 64BIT...
-
עדי זה הוכרז באופן רשמי על ידי כמה מפתחים של P3D V2, ייצא כ 32 סיביות,אבל בשלב מסויים בעתיד הוא יהפוך ל 64 סיביות. לגבי מפתחי התוספים,בדיוק בגלל זה הוציאו את כלי הפיתוח 64 סיביות.
-
עדי אם הבנתי נכון אתה חושב ש P3D V2 הולך להיות 64 סיביות? אם כן,אתה טועה. הדבר היחידי שהולך להיות ב 64 סיביות זה הכלים ש LM שיחררו למפתחי תוספים אבל זה לא הולך לפתור את ה OOM גם בגרסה 2 מסיבה שהיא תהיה 32 סיביות. אבל בכל מקרה אין שום סיבה שב P3D V2 תקבל OOM אם יש לך חומרה מספיק טובה וחזקה,הולך להיות מנוע רינדור חדש לגמרי מבוסס על DX11 שאמור להפחית מאוד בעיות מסוג זה וליצור סימולטור הרבה יותר יציב,מבחינת ביצועים,וגם הרבה יותר יפה מבחינת איכות. יונתן- P3D V2 הוא פלטפורמה חדשה לגמרי וכלל לא דומה לגרסאותיה הקודמות. זה לא הולך לתת רק 5 פריימים,זה הולך להקפיץ את הביצועים בכמה מכפלות בגלל המנוע החדש,שבנוסף ל DX11 הולך לעבוד הרבה על כרטיס המסך,במקום להעמיס ככ הרבה על המעבד כמו FSX. למעשה P3D V2 הוא לא סימולטור ביתי,LM מכוונים לשוק המקצועי בדיוק כמו XP10. אבל היתרון הכי גדול של P3D V2 הולך להיות התמיכה אחורנית בתוספים,כלומר הרוב המוחלט של התוספים שמשתמשים בהם כרגע,יתמכו נפלא ב P3D V2. אבל אני מניח שיוצרי תוספים יעדכנו את התוספים שלהם כשהסימולטור ייצא,בכדי לנצל את הדברים החדשים שהוא מביא איתו,אני כן יודע ש REX הולך להתעדכן ולהפוך גם כן לממשק DX11 בדומה לסימולטור החדש. קיצר כדאי לחכות ואז לעשות את ההשוואה...
-
אם כבר EMBRAER יש איזה 195 או 175 טובים בתכנון? לא של WILCO
-
Adi Sahar בתגובה עם סמל a post in a topic: OPENLC מבית ORBX
-
amir friedland בתגובה עם סמל a post in a topic: OPENLC מבית ORBX
-
Amir Paz בתגובה עם סמל a post in a topic: OPENLC מבית ORBX
-
השילוב הזה באמת משפר את הסימולטור פלאים. מבחינתי עכשיו במקום לחפש סינרי לאזור + סינרי לשדה שאני טס אליו,עכשיו אני בידיעה שכל אירופה (איפה שאני טס בעיקר) הכי תואמת מציאות שיש,רק נשאר למצוא סינרי טוב לשדה ולטוס
-
shachaf yasurr בתגובה עם סמל a post in a topic: OPENLC מבית ORBX
-
בעוד כמה ימים צפוי FTX GLOBAL להשתחרר. למי שלא יודע FTXG משפר את כל טקסטורות הקרקע הדיפלוטיות של FSX לטקסטורות הרבה יותר עשירות וחדות וכמובן יותר מציאותיות. בהמשך ל FTXG : http://www.orbxsystems.com/forum/topic/61436-ftx-global-openlc-worldwide-areas-rollout-plan-details/ בקצרה: זה בעצם נותן את המראה הייחודי של כל אזור ואזור,זה כולל אפילו סטייל בנייה בכל מדינה ומדינה,ו"מקנפג" את טקסטורות ה FTXG שיהיו מתאימות יותר לאותו אזור. אבל מה שזה לא עושה זה להוסיף כבישים,נחלים,אגמים,קווי חוף וכו וכו... בשביל זה יש את UTX EUROPE (לאנדקלאס לכל אירופה,שמסדר את כל הערים באירופה,מוסיף כבישים,בקיצור משלים מצויין ל OPENLC) FTXG+OPENLC+UTX EUROPE מדובר בסימולטור מציאותי כמו שלא ראינו מעולם,בקרוב אצלנו בסימולטור אז אם אתם כמוני,כאלה שלא רק מחפשים סינרי לשדה תעופה כלשהו,אלא גם רוצים שסביבת השדה והמדינה אליה אתם טסים תהיה כמה שיותר תואמת למציאות,השילוב הנ"ל הוא הפתרון האולטימטיבי!