עבור לתוכן

Omer Efrat

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,110
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Vatsim

  • VATSIM CID
    885401

Omer Efrat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. וואחד טיסן יש לך שם
  2. כל הכבוד מגיע ככל הנראה בטיסה
  3. במקרה של הליכה סביב אתה פשוט דוחף את 2 הידיות ביחד ולעומת זאת, למה להסתכן בקט מנוע בזמן כה רגיש בטיסה?
  4. המאייד במצב חם עד פינוי כמו שאמיר ציטט. במידה והולכים סביב מחזירים לקר מיד אחרי פתיחת מנוע מלא
  5. טיסת VFR נהוגה ברוב מדינות העולם, בניגוד ל CVFR שנהוג בארץ ממספר סיבות: 1. הארץ שלנו קטנה בהרבה 2. הרוב המוחלט של הארץ נשלט ע"י שטחי אווירי של ח"א (בחלקו ניתן לטוס ובחלקו לא) 3. מדינות אויב שמקיפות אותנו ומצמצמות עוד יותר את גבולותינו. נקח לדוגמא את ארה"ב שאותה אני מכיר הכי טוב מפני שביצעתי שם לא מעט טיסות. שם טסים ב-VFR, ז"א טיסת ראיה לא מבוקרת (בניגוד לארץ). לכן הטיסה בסוג זה היא טיסה הרבה יותר חופשית. אתה מגיש תוכנית טיסה באיזה שדה אתה ממריא ובאיזה אתה נוחת וביניהם אתה יכול לעשות כמעט הכל, ללא תיאום מראש. הבקרה האווירית מתחילה בתחומי ה-CTR של שדות התעופה הגדולים. השטח האווירי של המדינה מחולק למספר קטוגריות (CLASS A/B/C/D/E/G) רוב השטח הינו CLASS E (בין הגבהים 14,500 ל-1200) ומתחתיו CLASS G (1,200 עד הקרקע). קטגוריה זו הינה הקטגוריה ה"חופשית" ובה ישנם גם שדות תעופה, קטנים, שטסים בהם בצורה מאד דומה ל UNICOM ברשת (שידור כללי לשאר המטוסים בקרבתך) בקרבת שדות תעופה גדולים ובאוזרים שבהם ישנם המון שדות תעופה ישנם קטגוריות מבוקרות שבהן ההתנהלות דומה לכל שדה מבוקר אחר. מקווה שעזרתי.
  6. חזק אחי
  7. לא יודע מה אתה חושב ששמרתי לך.. האמת שלא טרחתי להכניס את עצמי לדיון שאתה מדבר עליו.. אם הגעתי לזה כאן בשנית, ככל הנראה שזה עדיין מוקרן ממך מפני שאין לי מושג מה רשמת שם.
  8. תומר, אתה יחסית חדש בחטיבה אז אני אספר לך סוד.. היו עוד המון אירועים שעיט אירגנו וכולן זכו להערכה רבה וכן... למרות החיסרון הענק שזה היה בארץ. גם גדולי המלכות שטסים טיסות בינלאומיות ביום יום אוהבים לקחת את הפחנוע לסיבוב, שלא לדבר על אלו שעושים זאת יום יום בעצמם. אני כבר מספר שנים לא קטנים חבר בחטיבה ואני יכול לספור לך את מספר הפעמים שביצעתי טיסה בינלאומית עם מטוס כבד. ותתפלא, יש עוד רבים כמוני מסביבך. גם אם לא מדובר במה שאתה מאמין בו. וכמו שכבר נאמר, כשאתה מביע את דעתך האישית ועוד דואג להדגיש את זה, תדאג לנסח אותה כדעתך האישית גם כן.
  9. איזה מזל שאתה פה לחלק ח"חים... נוראיל יאללה בוא נעמוד בשלשות וניתן לו הקשב אני פה גם כדי לתת שבתות.. אז תזהר
  10. נוריאל כל הכבוד על ההשקעה בהסברים קבל ח"ח
  11. כשקראתי את הכותרת הייתי בטוח שאתה צריך דחיפה
  12. תודה רבה תומר! יוזמה מבורכת
  13. תודה לכולם הרגע העברתם לי שמירה מלאה בת 4 שעות קריאה. כואב הצוואר.
  14. HDG זה כיוון אף המטוס. TRK זה כיוון התקדמות המטוס. ז"א.. נתיב התקדמות המטוס על הקרקע.. אם לא מובן..
  15. http://www.agur4u.co.il/text/xx.htm
×
×
  • יצירת חדש...