עבור לתוכן

Mike Ackermann

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    23
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

1 עוקב

Vatsim

  • VATSIM CID
    1259202

מבקרים אחרונים

912 צפיות בפרופיל

Mike Ackermann's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

מוניטין

  1. Hi Chris! I didn't quite get the context. Are you referring to the stutters/ micro-stutters that Tomer ha mentioned?
  2. כן, סיפור ידוע. חפש תוכנית קטנה שנקראת flusifix שבין השרא כוללת את הפיקס הזה ודברים נוספים כמו המהרת מטוסי AI על הקרקע ועוד. הבעיה עם שינוי מקדם החיכוך היא שגם מרחקי עצירה ופרמטרים נוספים עלולים להשתנות. עיקר הטענה כנגד המקדם הדיפולטי היא עניין ההסעה בסרק, לא רור כלל האם שווה לשבור במקומות אחרים על מנת לתקן את סיפור הטקסי באיידול.
  3. But FTXG, as I understand it, contains texture replacement only, not landclass! So how should it effect, or cause,the misrepresentation of deserts or misplacements of objects??
  4. למה? להחיות פלטפורמה מיושנת שחלקיה העקריים לא השתנו משנת 97? מעבר לזה שפטיציות מסוג זה לא משיגות דבר לרוב, יש צורך בשינוי קארדינאלי לפלטפורמה היסודית, שינוי שMS נמנעה מעשות , בין השאר בלחץ הקהילה ויצרני התוספים צד ג. בסופו של חשבון, אותה קפיאה במקום היתה סיבה מרכזית לנפילתו של המותג
  5. Chris, No need to get upset. At the end of the day it's FS scenery we're talking about here, not anyone's destruction or demise.. IMO, while there's no doubt as for Baraks good intentions, one should respect the authors request to publish his project on his website only, be the reasons behind this what may (being a member of a big freeware group myself, I can think of more than a few). After all, you yourself have chosen to distribute your own work through this forum alone thus limiting any access to it to anyone who isn't a registered member of these boards. I'm sure there's a simple way get a simple, easy, comprehensive install of the Israel scenery while respecting Ido's request not to redistribute the files themselves. //Mike
  6. Hi Chris, What's your method of generating the night textures? There are several ways to go about it e.g: 1. make black layer over your photo, set opacity to about 25% 2. pick dark orange colour (best way is to pick this colour from the original FSX night texture), set brush hardness to 0, brush size compatible with your streets on the photo 3. paint along the streets and around the buildings (you don't have to be precise because it will be scattered light) 4. set opacity to 100% 5. Layer -> Layer style -> Blending options -> MULTIPLY (in GENERAL BLENDING) 6. Image -> Adjustments -> Selective Color Choose RED and play with MAGNTEA bar to achieve the best result.
  7. Chris, Here's a photo of the real McCoy: http://imageshack.us/photo/my-images/708/105538461.jpg/ I believe the photo had undergone some editing. I believe there's a bit more orange also beside the broader highways. The night light in Israel is a bit brighter than what you'll typically observe in North America and certainly has more violet than in UKs sodium lights (they are almost yellow).
×
×
  • יצירת חדש...