עבור לתוכן
Or Netzer

***חדר בקרה חנוכה 2005!- עדכון חשוב בעמוד 2***

Recommended Posts

פורסם
מה הקריטריונים לכניסה לחדר בקרה ה.... מדהים הזה והמאורגן היטב?

אם זה רק פקחי גישה, אז איך רק לחצי מהפקחים אין רשות להכנס?

הרי אין אפילו 10 פקחי גישה בחטיבה. :?: :?:

אף אחד לא בחר פקחי גישה, אמיר נדרש בתוך 5 דקות לקצץ רשימה של 30+ פקחים ל לחצי מזה וקצת פחות, לכן זה נעשה באופן רנדומאלי, אני מבין הבאסה לשמוע שלא אפשרי להגיע לפקח, צריך להבין שהפעם דברים פשוט לא היו בשליטה שלנו כל כך, ונאלצנו להתאים את האירוע למגבלות שהכתיבו לנו, אחרת גם זה לא היה.

יפה מאוד איציק.

ההחלטה הראנדומלית הזאת נחמדה מאוד.

אני לא רואה את עצמי מגיע לעוד אירועים של החטיבה, ואני לא היחידי שבדיעה זו, הבעיה היא שפשוט אנשים לא יגידו לכם את זה בפנים.

אני לא יודע עד כמה האירוע מוצלח, כי ממש לא התעניינתי בזה, ואני לא יודע כמה תנועה יש, שוב כי ממש לא פתחתי שום תוכנה כדי להתעניין באירוע, אבל אני לא רואה את עצמי מגיע לעוד אירועי חטיבה כגון זה.

כמה שהייתי מוכן לתרום בחדר בקרה, ועל זה יעיד אמיר, שקיבל ממני פעמיים הודעות על רצון לבוא ולעזור בחדר בקרה, מעבר לפיקוח. הגעתי לת"א (כבר משימה לא קלה בהתחשב בזה שאני גר ברמת הגולן-200 ק"מ כיוון) ישבתי בקוצר רוח וחיכיתי לחדר בקרה. בעקבות הגעתי למרכז (שדרך אגב נקבע ר-ק ובמיוחד כדי להגיע לחדר בקרה) אירגנתי גם מפגש ILS כדי להעביר יותר בקלות את הימים עד החדר בקרה. הפסדתי כמעט את כל חופש חנוכה והכל בישיבה בבית דודיי לקראת החדר בקרה.

אני בטוח שהדבר היה לא באשמתכם, ואולי בעצם באשמתכם הבלעדית. האירגון הלקוי הוא שגרם לזה, שכן איך אפשר שתווצר כזאת אי הבנתי בינכם לבין הגופים האחראיים על בית חי"א ככה שתבינו לא נכון את עיניין הביטוח?? איך זה בכלל אפשרי?

לדעתי היו כאן כמה מחדלים שגרמו לי רצון עז להתרחק מאירועי החטיבה, ואני בטוח גם שהורי לא יהיו שמחים לעזור לי להגיע לאירועים הבאים (למרות שנגמר לי המלווה על הרישיון אבל אני עדיין מפחד להכנס לבד למרכז)

אז תודה רבה לכל המעורבים על האירגון הנפלא.

אפיק.

פורסם

אוף נדפקתי :cry: חד"ב נפל בדיוק על הימים שאח שלי חוזר מהצבא, וטיסה מעל חצי שעה אי אפשר להשלים כשהוא פה :cry: :cry: :cry:

אז החלטתי שאני אישן צהריים היום ואני אטוס מ 12 בלילה עד הבוקר :) חבל לא לנצל את האירוע :D

פורסם
מה הקריטריונים לכניסה לחדר בקרה ה.... מדהים הזה והמאורגן היטב?

אם זה רק פקחי גישה, אז איך רק לחצי מהפקחים אין רשות להכנס?

הרי אין אפילו 10 פקחי גישה בחטיבה. :?: :?:

אף אחד לא בחר פקחי גישה, אמיר נדרש בתוך 5 דקות לקצץ רשימה של 30+ פקחים ל לחצי מזה וקצת פחות, לכן זה נעשה באופן רנדומאלי, אני מבין הבאסה לשמוע שלא אפשרי להגיע לפקח, צריך להבין שהפעם דברים פשוט לא היו בשליטה שלנו כל כך, ונאלצנו להתאים את האירוע למגבלות שהכתיבו לנו, אחרת גם זה לא היה.

יפה מאוד איציק.

ההחלטה הראנדומלית הזאת נחמדה מאוד.

אני לא רואה את עצמי מגיע לעוד אירועים של החטיבה, ואני לא היחידי שבדיעה זו, הבעיה היא שפשוט אנשים לא יגידו לכם את זה בפנים.

אני לא יודע עד כמה האירוע מוצלח, כי ממש לא התעניינתי בזה, ואני לא יודע כמה תנועה יש, שוב כי ממש לא פתחתי שום תוכנה כדי להתעניין באירוע, אבל אני לא רואה את עצמי מגיע לעוד אירועי חטיבה כגון זה.

כמה שהייתי מוכן לתרום בחדר בקרה, ועל זה יעיד אמיר, שקיבל ממני פעמיים הודעות על רצון לבוא ולעזור בחדר בקרה, מעבר לפיקוח. הגעתי לת"א (כבר משימה לא קלה בהתחשב בזה שאני גר ברמת הגולן-200 ק"מ כיוון) ישבתי בקוצר רוח וחיכיתי לחדר בקרה. בעקבות הגעתי למרכז (שדרך אגב נקבע ר-ק ובמיוחד כדי להגיע לחדר בקרה) אירגנתי גם מפגש ILS כדי להעביר יותר בקלות את הימים עד החדר בקרה. הפסדתי כמעט את כל חופש חנוכה והכל בישיבה בבית דודיי לקראת החדר בקרה.

אני בטוח שהדבר היה לא באשמתכם, ואולי בעצם באשמתכם הבלעדית. האירגון הלקוי הוא שגרם לזה, שכן איך אפשר שתווצר כזאת אי הבנתי בינכם לבין הגופים האחראיים על בית חי"א ככה שתבינו לא נכון את עיניין הביטוח?? איך זה בכלל אפשרי?

לדעתי היו כאן כמה מחדלים שגרמו לי רצון עז להתרחק מאירועי החטיבה, ואני בטוח גם שהורי לא יהיו שמחים לעזור לי להגיע לאירועים הבאים (למרות שנגמר לי המלווה על הרישיון אבל אני עדיין מפחד להכנס לבד למרכז)

אז תודה רבה לכל המעורבים על האירגון הנפלא.

אפיק.

אל תדאג אפיק, עם היחס שלך, אתה יכול להיות רגוע , לא נזמין אותך.

שיהיה לך חג שמח, שנה טובה צום קל וטעים.

פורסם

חברים, הגישות והנגיעות שלכם על 12 נראות היטב היטב על מסך קולנוע (לא נדבר על הנחיתות שהיו על הK :lol: ), אז נסו לגעת כמו שצריך, בלי להציף יותר מידי, כי כבר היו שבירות של הזנב :D

פורסם
חברים, הגישות והנגיעות שלכם על 12 נראות היטב היטב על מסך קולנוע (לא נדבר על הנחיתות שהיו על הK :lol: ), אז נסו לגעת כמו שצריך, בלי להציף יותר מידי, כי כבר היו שבירות של הזנב :D

לדעתי זה יותר קשור להצגה של התוכנה (SB או מה שאתם משתמשים על מנת להציג).. למשל כאשר מטוס מסוים משנה זווית עלרוד, ההצגה תמשיך להציג את השינוי בזווית עד לעדכון מחודש של זויות האף שלו, לכן הרבה פעמים יש סיטואציות קצת מוזרות ומוגזמות מבחינת נתוני המטוס.

פורסם
וואוו איזה כייף זה להיות מס' 2 לפיינל אחרי קונקורד! זה לא קורה כל יום :roll:

תמשיכו בחגיגה:D

הסעתי על ה M כשהוא נחת .. זה היה מדהיםםם :shock:

אלכס.. כל היום טוחן קונקורד :lol:

פורסם

מסכן תאמינו לי ריחמתי עליו. ניסיתי שם לשכנע את הנוכחים שקונקורד מקבל הנחות גדולות וממש לא מעניינת אותו הרוח (מעניין אבל פחות).

במז"א שהיה הוא בכיף היה צריך לקבל את ILS12 ולא לענות אותו בפיינל ל30.

מה שכן אלכס, יופי של בלימה דפקת שם, הינו בטוחים שעוד שניה אתה מגיע לתחנת הדלק ואז הקונקורד פשוט נעמד :lol:

פה אני רוצה להודות לכל הטייסים שלנו שעושים לפקחים של החד"ב שמח, ממש כיף לראות את ה SI ואת ה ASRC מפוצצים בורוד ... אמממ ירוק :D

פורסם
מסכן תאמינו לי ריחמתי עליו. ניסיתי שם לשכנע את הנוכחים שקונקורד מקבל הנחות גדולות וממש לא מעניינת אותו הרוח (מעניין אבל פחות).

במז"א שהיה הוא בכיף היה צריך לקבל את ILS12 ולא לענות אותו בפיינל ל30.

מה שכן אלכס, יופי של בלימה דפקת שם, הינו בטוחים שעוד שניה אתה מגיע לתחנת הדלק ואז הקונקורד פשוט נעמד :lol:

פה אני רוצה להודות לכל הטייסים שלנו שעושים לפקחים של החד"ב שמח, ממש כיף לראות את ה SI ואת ה ASRC מפוצצים בורוד ... אמממ 8) ורוד :D

פורסם
מסכן תאמינו לי ריחמתי עליו. ניסיתי שם לשכנע את הנוכחים שקונקורד מקבל הנחות גדולות וממש לא מעניינת אותו הרוח (מעניין אבל פחות).

במז"א שהיה הוא בכיף היה צריך לקבל את ILS12 ולא לענות אותו בפיינל ל30.

מה שכן אלכס, יופי של בלימה דפקת שם, הינו בטוחים שעוד שניה אתה מגיע לתחנת הדלק ואז הקונקורד פשוט נעמד :lol:

פה אני רוצה להודות לכל הטייסים שלנו שעושים לפקחים של החד"ב שמח, ממש כיף לראות את ה SI ואת ה ASRC מפוצצים בורוד ... אמממ ירוק :D

למי שלא הבין,

אצל איציק , יש לו פטיש מוזר לוורוד בASRC ככה המטוס אצלו נראה.

תודה רבה אנשים באמת תענוג לראות שההשקעה העצומה של כל אחד מהמעורבים (תודות בסוף) השתלמה ככה.

פורסם
חברים, הגישות והנגיעות שלכם על 12 נראות היטב היטב על מסך קולנוע (לא נדבר על הנחיתות שהיו על הK :lol: ), אז נסו לגעת כמו שצריך, בלי להציף יותר מידי, כי כבר היו שבירות של הזנב :D

לדעתי זה יותר קשור להצגה של התוכנה (SB או מה שאתם משתמשים על מנת להציג).. למשל כאשר מטוס מסוים משנה זווית עלרוד, ההצגה תמשיך להציג את השינוי בזווית עד לעדכון מחודש של זויות האף שלו, לכן הרבה פעמים יש סיטואציות קצת מוזרות ומוגזמות מבחינת נתוני המטוס.

מהבחינה הזו, הFSINN מציג את המודולים והתנהגותם בצורה מוחשית ואמיתית הרבה יותר מSB3. זו גם אחת הסיבות שהמגדל הוירטואלי מבוסס אצלנו על תוכנת FSINN.

פורסם

תודה רבה לכל האנשים בחדר בקרה

אני נהנתי מאוד לטוס מבן גוריון-לאנשהו-לבן גוריון והפיקוח היה מאוד מקצועי (וגם הטייסים מאוד מקצועיים :D)

היה קשה מאוד לעשות ראייה ל30 עם קונקורד (אף קונקורד לא עשה במציאות גישה וויזואלית בגלל המגבלות :oops: ) נעצרתי כמעט בתחנת הדלק שנמצאת מצד ימין אחרי סוף מסלול 30, אולי בשביל לקחת הפסקה לפני שמסיעים לחניה. :oops:

תודה מיוחדת לפקח על פיקוח מעולה על הקרקע ועוד המון המון תודות לכל האנשים בחדר בקרה על ה48 השעות היוצאות דופן האלו. :mrgreen:

דרך אגב.....

למה כל הזמן קונקורד אתם שואלים ?

הייתה לי בעיה עם הקונקורד לפני ארבעה חודשים ואתמול בבוקר אני החלטתי לבדוק עם SSTSIM אם הם תיקנו את זה, והם אכן תיקנו. :mrgreen:

פורסם
תודה רבה לכל האנשים בחדר בקרה

אני נהנתי מאוד לטוס מבן גוריון-לאנשהו-לבן גוריון והפיקוח היה מאוד מקצועי (וגם הטייסים מאוד מקצועיים :D)

היה קשה מאוד לעשות ראייה ל30 עם קונקורד (אף קונקורד לא עשה במציאות גישה וויזואלית בגלל המגבלות :oops: ) נעצרתי כמעט בתחנת הדלק שנמצאת מצד ימין אחרי סוף מסלול 30, אולי בשביל לקחת הפסקה לפני שמסיעים לחניה. :oops:

תודה מיוחדת לפקח על פיקוח מעולה על הקרקע ועוד המון המון תודות לכל האנשים בחדר בקרה על ה48 השעות היוצאות דופן האלו. :mrgreen:

דרך אגב.....

למה כל הזמן קונקורד אתם שואלים ?

הייתה לי בעיה עם הקונקורד לפני ארבעה חודשים ואתמול בבוקר אני החלטתי לבדוק עם SSTSIM אם הם תיקנו את זה, והם אכן תיקנו. :mrgreen:

ילד עוד לא נגמר! קח כוס קפה INS לכיול ויעלה תן בגז!!!

פורסם

טוב.

לאחר שנרגעתי, וביררתי את העובדות, אני חושב שיש מקום להתנצל.

כנראה שלא ביררתי מספיק לעומק ונתתי לרגש שלי ולכעס ולכיס שלי לכתוב את ההודעות למעלה.

לאחר שיחה עם איציק הבנתי את כל העובדות שלא היו ידועות לי.

זה לא משנה את העובדה של ההפסד הרב שאני עצמי ספגתי השבוע אבל לאחר הבנת העובדות הבנתי שזה ממש לא היה בשליטת המארגנים.

לכן חשבתי לנכון שזה המקום להתנצל בפני המארגנים, שכנראה זה לא היה אשמתם כלל, אלא להפך.

עצוב לי שככה הפסדתי את החדר בקרה, אבל אני מאמין שכפליים עצוב למארגנים שכל השקעתם ירדה כמעט לטמיון.

להשמע נקווה באירוע הבא, שיהיה מוצלח.

פורסם
טוב כמובן שמבאס לשמוע את ההודעה הזאת..

אבל מה שנותר לומר לכם זה תהנו

אולי תפסיקו להתבכיין? מה אתם חושבים שאנחנו עושים לכם בכוונה?

זה אנחנו שנתקעים מכל העניין ויושבים 10 שעות רצוף לפקח אם לא יותר בלי לישון כמו בני אדם ובלי לאכול כמו בני אדם.

אתם יכולים להנות פי 2 מאיתנו, תעלה לטיסה ותגיד לי שזה לא כיף.

פורסם

אז ככה. לאפיק... מקווה שתיקח את זה ברוח טובה,ואני מקווה לשמוע אותך מפקח בחדר בקרה הבא.

ולכם הפקחים שיושבים שם יותר מ48 שעות. היה פשוט תענוג לטוס. מקווה שלא הערתי אותכם שנחתתי ב 05.00 לפנות בוקר :D .בקיצור היה ממש כייף.

פורסם

אוקיי!

אני אישית נהנתי מאד מפיקוח שהיה לנו למרות כל הבלאגן שהיה לפני.

מספר הפקחים היה קטן לעומת פעמים קודמות אבל אני חושב שזו עבודה יותר קשה להתמודד מול מספר גדול של טייסים ואני חושב שזה היה מעולה!

נהנתי לחרוש את תל אביב אילת , אימונים ועוד איזה משהו באירופה.

היו תקלות קצת עם השרתים (אצלי בכל אופן) ומספר פעמים לא קיבלו אותי על הערוץ וגם אני לא שמעתי.

יש לי באג בSB שמקפיץ לי את הSQ לC ולפעמים אי אפשר גם להחזיר אותו למצב S

מתנצל בפני הפקחים שהציפו אותי בהודעות.

היה כייף לראות בSI את התנועה בישראל והיה קצת מפתיע לראות שהרבה טסים לאירופה מאשר טיסות בארץ כשיש פיקוח בארץ :)

בסך הכל היה אחלה , נהנתי מאד מאד לטוס ואני בטוח שעוד רבים פה נהנו.

כל הכבוד!

מושיקו :wink:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...