עבור לתוכן
ראם אדם

התחברות לרשת

Recommended Posts

פורסם

עד היום אף פעם עוד לא התחברתי לרשת, כי חשבתי שאני לא מספיק מיומן בטיסה בכדי לעשות זאת.

אך היום אני מרגיש שאני טוב יותר ושהייתי רוצה להתחיל בטיסות CVFR קלות כמו מהרצליה לחיפה.

והייתי רוצה את עזרתכם כדי לעשות את הצעד הזה .

אז השאלות והבקשות הבאות שלי הן:

1. האם כשרוצים להתחבר לפקחים ולדבר איתם צריך את התוכנה "רוג'ר ווילקו" [אני חושב שככה קראים לזה.

2.האם צריך לעבור מבחן קבלה לרשת?

3. אני חייב להיות מחובר לחברת תעופה וירטואלית (כמ:" עיט תעופה")?

4.במקרה שנגמר לי הדלק והמנועים מתכבים ואני חייב לבצע נחיתה מיידית מה עושים?

אז זהו מקווה שתוכלו לעזור לי ולהיות סבלנים כלפיי עד שאני אלמד להיות טייס מקצוען!

פורסם
עד היום אף פעם עוד לא התחברתי לרשת, כי חשבתי שאני לא מספיק מיומן בטיסה בכדי לעשות זאת.

אך היום אני מרגיש שאני טוב יותר ושהייתי רוצה להתחיל בטיסות CVFR קלות כמו מהרצליה לחיפה.

והייתי רוצה את עזרתכם כדי לעשות את הצעד הזה .

אז השאלות והבקשות הבאות שלי הן:

1. האם כשרוצים להתחבר לפקחים ולדבר איתם צריך את התוכנה "רוג'ר ווילקו" [אני חושב שככה קראים לזה.

אין צורך, היום יש לנו את SB3 הכוללת מערכת קשר פנימית ללא צורך בתוכנות חיצוניות. רק לוודא שאתה יודע לתפעל אותה כמו שצריך. יש קישור הורדה באתר החטיבה שלנו.2.האם צריך לעבור מבחן קבלה לרשת?

לא, אבל מומלץ מאוד להתיעץ עם מישהו ותיק בתחום שמכיר אותך + לבצע מבחנים ברשת (כמו באתר עיט לדוגמה) ולוודא שאתה ברמת הידע הנדרשת.

3. אני חייב להיות מחובר לחברת תעופה וירטואלית (כמ:" עיט תעופה")?

מה פתאום.. עיט תעופה כמו כל חברה אחרת היא קבוצה מגובשת ומאורגנת של טייסים - אין חובה להרשם לחברה על מנת לטוס. אתה יכול גם לטוס תחת שם החברה באופן חופשי - אין שום הגבלה.

4.במקרה שנגמר לי הדלק והמנועים מתכבים ואני חייב לבצע נחיתה מיידית מה עושים?

איכזבת אותי. דבר כזה צריך לצפות מראש, לא אמור לקרות בימינו. לפני טיסה אתה בודק את אורך הנתיב שלך וזמן משוער + זמן רזרבי, בודק את צריכות דלק המטוס בסיטואציות הטיסה השונות ומחשב לבד כמה דלק צריך לטיסה בטוחה.במקרה ובכל מקרה נבכה המנוע - אין הרבה ברירות. אתה פועל על פי נוהלים סטנדרטיים ופורמליים שכמו כל דבר - אפשר ללמוד.

אז זהו מקווה שתוכלו לעזור לי ולהיות סבלנים כלפיי עד שאני אלמד להיות טייס מקצוען!

תוספת קטנה: לטיסות ראשונות מומלץ לחרוש על הקפות (בהרצליה, ש"ד או ב"ג) עד שאתה מבצע אותן באופן מושלם. זה הבסיס של הטיסה המעשית.

פורסם

ברוך הבא אדם. אם האנגלית שלך לפחות סבירה, אני ממליץ לעבור על השיעורים הבסיסיים של ואטסים, כאן - http://www.vatsim.net/prc. תמצא כאן שיעורים קצרים ופשוטים שיענו על כל השאלות (כמעט) - חוקי ואטסים, איך מתחברים, מה צריך להתקין, מה מותר ומה אסור וכו'.

בהצלחה!

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...