zvi rodes פורסם פברואר 9, 2006 דיווח פורסם פברואר 9, 2006 הטייס הגיע לנחיתה בשדה דב מקפריסין וכמעט פגע במטוס אחר על המסלול,לפרטים כנסו לידיעות אחרונות עמודים 14 , 15 .מי שיודע פרטים נוספים נא לפרט,על פניו הסיפור קצת מוזר,טייסי מטוס ה-סייטיישן 2 השייך לאחת החברות של שרי הריסון יצרו קשר עם מגדל הפיקוח בהרצליה למרות שהתכוונו לנחות בשדה דב,כאשר הגיעו לת"א המריא ממולם מטוס קל כשעל ההגאים חניך ומדריך טיסה ,לפי מקור בשדה דב המטוסים היו בנתיב התנגשות.
Ben Zwebner פורסם פברואר 9, 2006 דיווח פורסם פברואר 9, 2006 I thought that Sed Dov doesnt handle international flights.... I thought that they dont have a Customs office, which is why GA that wants to leave israel has to go thru either LLBG or LLHA...
oz פורסם פברואר 10, 2006 דיווח פורסם פברואר 10, 2006 המטוס הוטס על ידי טייסים זרים ולמרות שאסור להם לטוס בנתיבי הראיה הם נכנסו בנתיבי ראיה לשדה דב הם טסו בגבהים שונים ולא לפי הנקודות והשיא היה כשהם באו לנחיתה שוב פעם בגובה לא נכון הם כמעט התנגשו במטוס שהמריא המטוס קורקע בשדה דב והוא צפוי להישאר שם הרבה זמן אלה עם שרי תפעיל את הקשרים שלה בן אפשר לצאת לחו"ל ולהיכנס לארץ משדה דב אבל צריך ליצור קשר עם משטרת הגבולות ששולחים נציגה שחותמת על דרוכנים וכ'ו
Koobe פורסם פברואר 10, 2006 דיווח פורסם פברואר 10, 2006 הנושא נמצא תחת חקירה רשות התעופה האזרחית. בגדול - שני פספוסים - האחד של הג'ט של שרי, והנוסף של ה-172 בטיפוס ל-INTRO. שבת שלום.
Ben Cohen פורסם פברואר 10, 2006 דיווח פורסם פברואר 10, 2006 אני מבקש, זה לא המטוס אלא הטייסים של אריסון. מסקנה: לא כדאי לחסוך בטייסים טובים... לא נורא, שטויות, היא תקנה עוד אחד... עכשיו ברצינות, יכל להיגרם אסון אווירי... חוסר ניסיון של הטייסים...
Tomer Haim פורסם פברואר 10, 2006 דיווח פורסם פברואר 10, 2006 לא טוב לא טוב לא טוב... עכשיו יהיה תחקיר וכמו כל תחקיר בסופו: - לא יאשרו יותר לתעופה אזרחית פרטית לטוס מש"ד - היו תנאי IMC, אז לא יאשרו לתעופה פרטית לטוס מש"ד בתנאי IMC (אני מקצין כדי שתבינו את רוח הדברים..) שוב התעופה האזרחית תצטייר בעייני כל שאר העם כלא בטיחותית עפ כל ההשלכות של זה על קיומו של שדה הרצליה. שוב המטוס מסוגו של שרי הריסון בכותרות התקשורת = התעופה האזרחית מורכבת רק ממטוסי מנהלים ששווים מליונים ולכן אפשר לקחת להם אגרות רצחניות טוב, נתכונן לעוד אגרות ועוד הגבלות ועליות במחיר ההשכרה... (חשבתי עכשיו.. באותו היום היו תנאי IMC ובניגוד לתנאי VMC, האחריות על הפרדת המטוסים היא של הפקח)
oz פורסם פברואר 10, 2006 דיווח פורסם פברואר 10, 2006 אני מבקש, זה לא המטוס אלא הטייסים של אריסון. מסקנה: לא כדאי לחסוך בטייסים טובים... לא נורא, שטויות, היא תקנה עוד אחד... עכשיו ברצינות, יכל להיגרם אסון אווירי... חוסר ניסיון של הטייסים... למה להגיד שהם טייסים לא טובים??? הטייסים שלה הם טייסים זרים מחו"ל את כללי טיסת הCVFR בארץ הם לא יודעים וגם לפי הכללים אסור להם לטוס CVFR אבל כמו שכתוב בפורום חובבי תעופה בתפוז הם בכל זאת נכנסו כניסת ראיה לשדה דב וזה מה שיצר את הבעיה
Bar69 פורסם פברואר 10, 2006 דיווח פורסם פברואר 10, 2006 מה גם שהמטוס כבר בערך שנה בארץ ועדיין תחת רישום אמריקאי שזה דבר אסור,אחרי 45 יום הוא היה צריך לקבל רישום ישראלי.