Moshe Mizrahi פורסם מרץ 3, 2006 דיווח פורסם מרץ 3, 2006 פרסום ראשון: ההחלטה, הרכישה ואבני דרך לפרויקט במהלך חודש פברואר 2006 קיבלה חברת "עיט תעופה" החלטה אסטרטגית להוסיף לצי המטוסים שלה מטוס המיועד לטיסות ספורטיביות ולתרגילי אווירובטיקה, כך שלקוחות החברה וטייסיה יוכלו ליהנות מחוויית טיסה שונה ומיוחדת. בבחירת סוג המטוס הופעלו שיקולים שונים כאשר הנחת היסוד הייתה שמדברים על מטוס קל וחד מנועי. נבחנו מטוסים שונים ולאחר חיפושים רבים נרכש בצ'כיה מטוס מדגם Zlin Z-43 , שכמותו משתתפים בצוותים אווירובטים ובאירועי ספורט, בקיצור "חבל על הזמן" של כלי: המטוס נבדק ונוסה בנמל הבית של היצרן LKOT שבצ'כיה ולאחר שאושר לרכישה קיבל את שמו 4X-KMS , נצבע בצבעי "עיט תעופה" (צביעה מדהימה של סמנכ"ל החברה עידו רוזנטל) וכעת הוא ממתין להטסתו לישראל: בהתאם למדיניות החברה, הטיסה ארצה תבוצע ברשת VATSIM כך שהיא תעבור בתחום חטיבות שונות ומעל מדינות שונות ותתבצע במספר "לגים" קצרים יחסית על מנת לאפשר מנוחה ותדלוק. ביומן מסע זה נסקר את מסעו של 4X-KMS מ- LKOT לביתו החדש ב- LLHZ. נביא כאן פרסום ראשון ובלעדי של תמונות מהמסע, נדווח בהיבט טכני ומקצועי על מהלך הטיסה, על הנתיבים והתחנות שבדרך ונספר על אתגרים וחוויות. לשמחתי זכיתי לקבל עלי את משימת ההטסה של 4X-KMS ארצה, ואשמח אם ילוו את המסע טייסים נוספים. אתם מוזמנים ללוות את 4X-KMS בלגים השונים וכמובן להאיר, להעיר ולהדריך גם מהקרקע. המעונינים ללוות באוויר נדרשים ללמידת חלקים מהנתיב שיפורסם בקרוב, לשליטה ב-IFR ולמחויבות לנוהלי VATSIM בחטיבות בהן נטוס. לפני כל leg תופיע הודעה ביומן המסע עם תדרוך עבור כל מי שירצה להצטרף. ל- leg הראשון כבר ביקש להצטרף מהנדס חברת האם מצ'כיה, והוא יטוס אתנו ! כל שנותר כעת הוא לעקוב אחר פרסומי יומן המסע ולהתעדכן בשוטף. (עדכון טכני קצר: למטוס קיימים שלושה פנלים – באנגלית, בהונגרית ובצ'כית. נכון לרגע זה קיימת בחברה תקלה פתוחה של עיוות וחוסר התאמה של מכשיר הרדיו בפנל באנגלית. מהנדסי חברת האם ו"עיט" עובדים על מציאת פתרון, ועם תיקון התקלה נפרסם תאריך ליציאה מ- LKOT.) בברכת "עלייה בטוחה"
אבישי פורסם מרץ 3, 2006 דיווח פורסם מרץ 3, 2006 סחטיין עיט על המטוס ועל הדרך היפה להביא אותו לארץ ולך משה יפה על שקבילת את הנתיב הזה!בהצלחה לך!
Erez Savir פורסם מרץ 3, 2006 דיווח פורסם מרץ 3, 2006 אני חייב לציין שהרעיון כולו היה רעיון של משה ולא של עיט! בלג האחרון שכנראה יהיה מלרנקה להרצליה או ב"ג.הוא יפתח כאירוע לכולם ויהיה פיקוח מלא. פרטים בהמשך! כול הכבוד משה.
Oren-ELY3 פורסם מרץ 3, 2006 דיווח פורסם מרץ 3, 2006 אני חייב לציין שהרעיון כולו היה רעיון של משה ולא של עיט!בלג האחרון שכנראה יהיה מלרנקה להרצליה או ב"ג.הוא יפתח כאירוע לכולם ויהיה פיקוח מלא. פרטים בהמשך! כול הכבוד משה. עדיף לכם שדה דוב, או חיפה.. להרצליה באמיתי אתם לא יכולים להיכנס בטיסה בין לאומית.
fichmant פורסם מרץ 3, 2006 דיווח פורסם מרץ 3, 2006 אני חייב לציין שהרעיון כולו היה רעיון של משה ולא של עיט!בלג האחרון שכנראה יהיה מלרנקה להרצליה או ב"ג.הוא יפתח כאירוע לכולם ויהיה פיקוח מלא. פרטים בהמשך! כול הכבוד משה. עדיף לכם שדה דוב, או חיפה.. להרצליה באמיתי אתם לא יכולים להיכנס בטיסה בין לאומית. צודק אז אפשר לעשות את זה טיפה יותר מענין ולעצור בשדה דוב ומישמה להרצליה סתם רעיון...
Erez Savir פורסם מרץ 3, 2006 דיווח פורסם מרץ 3, 2006 חשבנו בהתחלה לב"ג תידלוק ואז טיסה להרצליה. זה כבר יקבע שהוא יגיע יותר קרוב ארצה.
אורח פורסם מרץ 3, 2006 דיווח פורסם מרץ 3, 2006 אני אישית הייתי מעדיף לטוס מלרנקה לחיפה (לג קצר יותר) ומחיפה להרצליה (לג ארוך יותר מאשר ש"ד או נתב"ג להרצליה שזו טיסה של 10 דקות...).
Ido Rosenthal פורסם מרץ 3, 2006 דיווח פורסם מרץ 3, 2006 קודם שמשה יגיע ללרנקה אח"כ נשבור את הראש. כרגע החבר'ה בזלין מתקינים לנו כמה מערכות קצת יותר מתוחכמות במטוס :mrgreen: ברגע שהפאנל יהיה מוכן נעדכן אותכם מתי הולך להיות הלג הראשון וכמובן שכולם מוזמנים להצטרף
e_dor פורסם מרץ 3, 2006 דיווח פורסם מרץ 3, 2006 תתחדשו מטוס מדהים וצביעה יפיפיה !!! תהנו מהטיסות, נשמע נחמד לאללה. ותזהרו שחיל האוויר לא ינחית אתכם בחיפה אה? :wink:
Moshe Mizrahi פורסם מרץ 3, 2006 מחבר דיווח פורסם מרץ 3, 2006 תודה לכל המגיבים ו...ניפגש בפרויקט :roll:
Moshe Mizrahi פורסם מרץ 4, 2006 מחבר דיווח פורסם מרץ 4, 2006 עדכון טכני - פנל ישן מול חדש : הפנל הישן ובעיית הרדיו והפנל החדש אחרי הטיפול במפעל כפי שניתן לראות ה-GPS ירד מהפנל ונשאר כאופציית מקשים בלבד נושאים פתוחים לפני תאריך יציאה : הפנל בינתיים זמין ב- 2D בלבד, התאמת ה-VC לפנל החדש מתעכבת, האם מישהו אצלנו יודע ומוכן להשלים את המלאכה? וכן נותר לסיים טיפול בזכויות ההפצה של הפנל החדש STAY TUNED
Matan Solomon פורסם מרץ 12, 2006 דיווח פורסם מרץ 12, 2006 יפה מאוד משה!! קבל ח"ח !! ומזל טוב לעיט על המטוס החדש, ניקח אותו לאיזה טיסה היכרות אחרי שהוא יגיע
SkyRaider פורסם מרץ 12, 2006 דיווח פורסם מרץ 12, 2006 תסתכל על המד אופק מלאכותי, יש איתו בעיה... הוא הפוך. :|
Ido Rosenthal פורסם מרץ 13, 2006 דיווח פורסם מרץ 13, 2006 המד אופק לא הפוך, ככה זה בזלין, מה שכן הוא תקוע. החלפתי אותו בינתיים במד אופק של הצסנה וסידרתי את התקלה של הטייס האוטומטי, בקרוב אני אעלה את התיקונים לאתר של עיט
4X-IDS פורסם מרץ 13, 2006 דיווח פורסם מרץ 13, 2006 תקוע? פתח את הבד"ח וקרא את החלק הראשון - לפני הנעה רק להוריד מפסק והשעון מתחיל לעבוד
Ido Rosenthal פורסם מרץ 14, 2006 דיווח פורסם מרץ 14, 2006 עכשיו שאמרת חקרתי את המדריך יותר לעומק, זה לא רק להוריד מפסק זה גם ללחוץ שם על הכפתור A ליד השעון, בכל מקרה המד אופק עובד. אני כרגע מעלה לאתר את הגרסה שתתקן את הטייס האוטומטי.
4X-IDS פורסם מרץ 14, 2006 דיווח פורסם מרץ 14, 2006 כן,צודק פשוט אין לי את המטוס כרגע אז הסברתי לך מהראש
Moshe Mizrahi פורסם מרץ 14, 2006 מחבר דיווח פורסם מרץ 14, 2006 כן,צודקפשוט אין לי את המטוס כרגע אז הסברתי לך מהראש השאלה היא רק מהראש של מי :?: אתה יכול להוסיף בבקשה חתימה מלאה :?: תודה
Ido Rosenthal פורסם מרץ 14, 2006 דיווח פורסם מרץ 14, 2006 אוקי התיקון עלה לאתר. תשימו לב שהשם של הקובץ המתוקן זה ait_fleet_v21.zip
4X-IDS פורסם מרץ 14, 2006 דיווח פורסם מרץ 14, 2006 כן,צודקפשוט אין לי את המטוס כרגע אז הסברתי לך מהראש השאלה היא רק מהראש של מי :?: אתה יכול להוסיף בבקשה חתימה מלאה :?: תודה מהראש שלי מר משה בבקשה
Moshe Mizrahi פורסם מרץ 14, 2006 מחבר דיווח פורסם מרץ 14, 2006 כן,צודקפשוט אין לי את המטוס כרגע אז הסברתי לך מהראש השאלה היא רק מהראש של מי :?: אתה יכול להוסיף בבקשה חתימה מלאה :?: תודה מהראש שלי מר משה בבקשה תודה יקירי ככה כולם לומדים להכיר את כולם מקווה שאתה לא כועס :x