Xyples פורסם מרץ 24, 2006 דיווח פורסם מרץ 24, 2006 רציתי לדעת מה זה trans alt ו trans level הבנתי שמעל גובה מסויים כל המטוסים עוברים לאותו הלחץ באלטימטר כדי למנוע התנגשויות אבל הייתי רוצה לדעת עוד... וההצעה לשיפור: אפשר להוסיף באתר מילון מושגים שיסביר בכמה מילים בעברית כל מונח מעולם התעופה...
Erez Savir פורסם מרץ 24, 2006 דיווח פורסם מרץ 24, 2006 TRANSITION ALTITUDE: The Altitude above Mean Sea Level, used for descending aircraft, where the QNH needs to be set to local Atmospheric Pressure. TRANSITION LEVEL: The Altitude above Mean Sea Level, used for aircraft climbing above the Transition Altitude, to Flight Levels, where the QNH needs to be set to Standard Atmospheric Pressure. QNH: Atmospheric Pressure at Mean Sea Level, in Millibars QFE : Atmospheric Pressure at Aerodrome Elevation, in Millibars QNE: Atmospheric Setting at Standard Barometric Pressure
Xyples פורסם מרץ 24, 2006 מחבר דיווח פורסם מרץ 24, 2006 TRANSITION ALTITUDE: The Altitude above Mean Sea Level, used for descending aircraft, where the QNH needs to be set to local Atmospheric Pressure.TRANSITION LEVEL: The Altitude above Mean Sea Level, used for aircraft climbing above the Transition Altitude, to Flight Levels, where the QNH needs to be set to Standard Atmospheric Pressure. QNH: Atmospheric Pressure at Mean Sea Level, in Millibars QFE : Atmospheric Pressure at Aerodrome Elevation, in Millibars QNE: Atmospheric Setting at Standard Barometric Pressure thanks for the answer but you didnt mention what is th Standard Atmospheric Pressure :?: ...
Eldar Sella פורסם מרץ 24, 2006 דיווח פורסם מרץ 24, 2006 אתה יכול לכתוב לו בעברית הוא פשוט העתיק את הטקסט מאתר כלשהו כדי להביא לך הגדרה מלאה ומדויקת
Shmulik Lin פורסם מרץ 24, 2006 דיווח פורסם מרץ 24, 2006 הגדרות: לחץ סטנדרטי הינו לחץ שנמדד בגובה פני הים בטמפרטורה סטנדרטית והמוגדר כך.... 29.92 אינץ' כספית או 10.13 מיליבר=לחץ סטנדרטי או QNE כיוון שהלחץ איננו סטנדרטי כל הזמן והתנאים משתנים וגם לחץ האוויר משתנה באיזור שדה נקבל לחצים אחרים מהפקח או לחצים מתוקנים הגובה במד הגובה בשדה יהיה תמיד אותו הגובה יחסית לגובה פני הים לא משנה איזה לחץ ייתן הפקח הדבר נועד בטיחותית שכל המטוסים באוויר יתנהגו על פי אותו כיול בשעונים ותהיה הפרדת גובה נכונה שכן מטוס אינו טס על קו גובה אלא על פי קוי לחץ= איזוברים QNH הוא הלחץ המקומי בשדה המתוקן כאילו היינו בתנאי סטנדרטי היות ולחץ זה שונה מהסטנדרטי בעקבות כל מיני פרמטרים כגון: טמפ' ,צפיפות ועוד QFE הינו הלחץ שאם נשים אותו במד הגובה בקרקע ה גובה יהיה בדיוק 0 מה שנקרא באנגלית HEIGHT QNH יימדד ב-ALTITUDE ו-QNE יימדד ב-FLIGHT LEVEL רום טיסה TRANSITION ALTITUDE הינו הגובה אליו נכנס מטוס כשהוא עדיין בלחץ שנקרא QNH ועם כניסתו לגובה זה (בארץ ורק מעל לים 10500 רגל) משנה הטייס את הלחץ במטוס ללחץ סטנדרטי TRANSITION LEVEL הינו הגובה אליו נכנס מטוס כשהוא עדיין בלחץ שנקרא סטנדרטי ועם כניסתו לגובה זה (בארץ ורק מעל לים 11500 רגל) משנה הטייס את הלחץ במטוס ללחץ מקומי QNH שמת לב שיש הפרש של 1000 רגל בין הכניסות השונות ולקטע הזה או השכבה הזאת קוראים TRANSITION LAYER בכל מקום 2 גבהים אלו שונים ממדינה למדינה-הכל כתוב בדפיות החכמת? שבת שלום
Shmulik Lin פורסם מרץ 25, 2006 דיווח פורסם מרץ 25, 2006 עומר אלו הם מקבץ של אותיות באנגלית שמתחילות ב-Q אין ראשי תיבות