עבור לתוכן
Yakov Kraus

איך נפטרים מהמים בשרותים במטוסים

Recommended Posts

פורסם

אלעד,

זוכר את הסרטון קוקפיט 777 שלי?

זוכר את ההקלטות לLDS שלי?

כל אלה מאותה טיסה. בזבזתי משהו כמו שעה קלטת על הדיוטי פרי (טרמינל 1 בזמנו) + כל הטיסה הזאת + הטיסה חזרה מניו יורק.

אבל מה שצנזרתי לכם בכל הדברים האלה, זה את השירותים. הנה הזדמנות להוציא גם את זה מהקלטת לפורום :D . כבר מגיע...

פורסם

אנשים פה יורדים מהפסים לגמרי :lol:

יש לכל תקלה במטוס מגבלות שמאפשרות למטוס לצאת לטיסה. גם תקלות מסוימות במנועים (ולא רק בשירותים :lol: ), מאפשרות למטוס לצאת. לדוגמא: ה-EAD בטיסה לפניי חטף תקלה ביוהנסבורג ממש בנקודת ההמתנה, חזר לשער וטס לישראל כשחצי מהמטוס נשאר בדרום אפריקה- נוסעים ומטען, והגיע כמו גדול לישראל עם התקלה. זהו מצב שקורה בכל החברות הגדולות בעולם .לכל תקלה יש מגבלות ואפשרויות שונות לפעולה. ממה שאני זוכר אם במטוס יש עוד שירותים פעילים (יש לזה נוסחה) הטיסה יכולה לצאת וגם לחזור חזרה כשהשירותים עדיין סגורים. תפעול מטוס על קו עם תקלה כמו זאת לא יכול להמשך לעד וגם בתקלות מהסוג הזה יש מספר טיסות מוגבל שהחברה יכולה להוציא עם התקלה.

גם משרשור כזה יוצא משהו, זה היופי בפורום :P

לילה טוב חברים!

פורסם

חחחחח..... :lol::lol::lol::lol::lol:

זה כמו המיילים האלה שאתה רואה שדות ירוקים ואז פתאום מכשפה קופצת לך על המסך....

זה על אותו עיכרון!!! :lol::lol::lol:

ענק!

אבל עכשיו אני לא שומע כלום יותר.......... :|

פורסם

לפני כמה ימים חזרתי במטוס A300- מאנטליה נכנסתי לשירותים ......... חיפשתי את הידית

ל"הורדת" המים לחצתי עליה וב-ו-ם ....כחכקחשכהבהקשה ( :lol: ) כל כך נבהלתי מהרעש

של השאיבה שסגרתי בבום את המכסה של האסלה ועפתי משם (זה באמת היה מבהיל :lol: :cry:

פורסם
תשאלו את עומר כמה זמן לקח לי למצוא את זה...אבל הנה מצאתי...

www.ait-air.org/movies/elaltoilet.wmv

[קליק ימני ושמירה בשם]

תהנו :P

לא עובד לי.... ז"א אפילו לא מוריד זה נכנס לאתר של עיט וכותב שאין את הקובץ הזה.....

פורסם
לפני כמה ימים חזרתי במטוס A300- מאנטליה נכנסתי לשירותים ......... חיפשתי את הידית

ל"הורדת" המים לחצתי עליה וב-ו-ם ....כחכקחשכהבהקשה ( :lol: ) כל כך נבהלתי מהרעש

של השאיבה שסגרתי בבום את המכסה של האסלה ועפתי משם (זה באמת היה מבהיל :lol: :cry:

:shock: = :| = :idea: = :drinking:

פורסם

אם הכוונה של מיקי זה שכל השירותים לא פעילים אני לא מאמין שהטיסה תצא. יש דברים מינימלים שחייבים להיות בכל טיסה גם אם לאלעל לא יהיה אכפת שכולם ישתינו בבקבוקים גמורים של ויסקי זול ובהוצאות יותר "כבדות" בכלים הריקים.... :lol:

אם רק תא אחד או שניים לא פעילים הטיסה יכולה לצאת בלי בעיות.

לכל מטוס יש את המגבלות שבהן הוא יכול לצאת לטיסה.

פורסם
אם הכוונה של מיקי זה שכל השירותים לא פעילים אני לא מאמין שהטיסה תצא. יש דברים מינימלים שחייבים להיות בכל טיסה גם אם לאלעל לא יהיה אכפת שכולם ישתינו בבקבוקים גמורים של ויסקי זול ובהוצאות יותר "כבדות" בכלים הריקים.... :lol:

אם רק תא אחד או שניים לא פעילים הטיסה יכולה לצאת בלי בעיות.

לכל מטוס יש את המגבלות שבהן הוא יכול לצאת לטיסה.

מיקי אמר להתייחס למערכות המטוס,

שאיבה זה בטח מערכת אוויר שאם אחת נדפקת כל השאר נדפקות או משהו בסגנון ולכן אולי כל תאי השרותים מנוטרלים ולאלעל אין צוות לניקוי יבש של השטיחים, בקיצור, לא.

סתם נסיון פרוע לפתרון.

פורסם
טוב, א - אתם לא נורמלים :lol: . אבל הצחקתם אותי.

ב- אם כבר אתם בעניין אז שאלה לי .

מטוס מחובר לשרוול, נוסעים ישובים בקבינה.

מגיע הכלכל ומודיע שיש תקלה בשירותים ואין ירידה של המים.

מטוס מלא , מוכן ליציאה מניו יורק לישראל , מה יעשה הקברניט ? איזה החלטה יש לקבל?

האם הוא יוכל להמריא? או שמה , יש לעצור את הטיסה ( 10 שעות בלי שירותים .??)

תשובה נכונה תזכה את העונה בקורס על 737 .

ואני רציני, זה לא בדיחה, מקרה אמיתי.

מיקי זה לא היה ניו יורק :D

זה היה איפה שהוא יותר קרוב , אם אני זוכר נכון איזה דומדומדודום... יענו מוסקווה ושות' :lol:

רן.

פורסם
אוי זה גדול :mrgreen: :mrgreen: :lol:

רק זה היה חסר שאיזה "גוש" היה נופל מגובה 11 קילומטר בטמפ' של 50-

ובמהירות של מטוס הופך למטאור ויכול להוריד בניין

(וחסר לנו שהבוטנים לא בסדר בטיסה - זה ארמגדון :lol: )

:wink:

קרעעעעעתתתתת אותייי

חחחחחח עננננק :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

פורסם

אנשים,

אתם מבינים שפתחתם כרגע דיון באורך של 3 עמודים על: מה עושים עם הצרכים של אנשים במטוס בזמן טיסה?!

שרוטים.... :lol::lol:

פורסם
טוב, א - אתם לא נורמלים :lol: . אבל הצחקתם אותי.

ב- אם כבר אתם בעניין אז שאלה לי .

מטוס מחובר לשרוול, נוסעים ישובים בקבינה.

מגיע הכלכל ומודיע שיש תקלה בשירותים ואין ירידה של המים.

מטוס מלא , מוכן ליציאה מניו יורק לישראל , מה יעשה הקברניט ? איזה החלטה יש לקבל?

האם הוא יוכל להמריא? או שמה , יש לעצור את הטיסה ( 10 שעות בלי שירותים .??)

תשובה נכונה תזכה את העונה בקורס על 737 .

ואני רציני, זה לא בדיחה, מקרה אמיתי.

מיקי זה לא היה ניו יורק :D

זה היה איפה שהוא יותר קרוב , אם אני זוכר נכון איזה דומדומדודום... יענו מוסקווה ושות' :lol:

רן.

מה זה משנה? :lol:

העיקר הכוונה, וכן אתה צודק , מוסקבה .

טוב , אני אגלה את התשובה עד סוף היום.

פורסם
טוב, א - אתם לא נורמלים :lol: . אבל הצחקתם אותי.

ב- אם כבר אתם בעניין אז שאלה לי .

מטוס מחובר לשרוול, נוסעים ישובים בקבינה.

מגיע הכלכל ומודיע שיש תקלה בשירותים ואין ירידה של המים.

מטוס מלא , מוכן ליציאה מניו יורק לישראל , מה יעשה הקברניט ? איזה החלטה יש לקבל?

האם הוא יוכל להמריא? או שמה , יש לעצור את הטיסה ( 10 שעות בלי שירותים .??)

תשובה נכונה תזכה את העונה בקורס על 737 .

ואני רציני, זה לא בדיחה, מקרה אמיתי.

ממריאים, זה אמור להשתחרר בגובה מסויים(אני חושב :roll: ).

פורסם
טוב, א - אתם לא נורמלים :lol: . אבל הצחקתם אותי.

ב- אם כבר אתם בעניין אז שאלה לי .

מטוס מחובר לשרוול, נוסעים ישובים בקבינה.

מגיע הכלכל ומודיע שיש תקלה בשירותים ואין ירידה של המים.

מטוס מלא , מוכן ליציאה מניו יורק לישראל , מה יעשה הקברניט ? איזה החלטה יש לקבל?

האם הוא יוכל להמריא? או שמה , יש לעצור את הטיסה ( 10 שעות בלי שירותים .??)

תשובה נכונה תזכה את העונה בקורס על 737 .

ואני רציני, זה לא בדיחה, מקרה אמיתי.

ממריאים, זה אמור להשתחרר בגובה מסויים(אני חושב :roll: ).

יפה מאוד טל.

אם הבעיה היתה במשאבת הוואקום אז אפשר להמריא. ב 16000 רגל הפרש הלחצים יהיה כזה

שהמים ירדו לבד.

חשוב לציין שאם יש סתימה או תקלה במערכת המים , אז יש בעיה ולא ניתן יהיה לטוס.

פורסם

במטוסים בהם מותקנת מערכת ווקום המים משחקים תפקיד שולי וקטן בזמן לחיצה על הידית .

לגבי יוצאים או לא .

כמות בתי שימוש זה מחולק לפי 1 בית שימוש ל 20 נוסעים + - אז עם יש לנו נניח 100 נוסעם ו 4 בתי שימוש פעילים מתוך 5 אז לא יוצאים (דוגמה לא זה לא המספרים המדויקים ).

ישנה עוד שיתה בעזרת המים בלי ווקום אז כול הצועה הולכת למיכל הפרטי של אותו תא שרותים שלמעשה ממוקם מתחת לעסלה .

לאומת שיתת הוקום שישנו מיכל אחד ועד שלוש תלוי בגודל המטוס ששם הלחמניות רצות דרך צנרת למיכלי איסוף משותפים לכול התאים או לאזורים של המטוס .

פורסם

חחח איזה דיון! :lol:

אני זוכר שבתוכנית שהייתה פעם בערוץ דיסקברי על הA380 הסבירו על מערכת ה"ביוב" שלו.

הראו שם שה"תוצרים" נעים במערת הביוב במהירות של כ100 קמ"ש (אם אני זוכר נכון), לאורך צינור של כ70 מטר.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...