Moshe Mizrahi פורסם אפריל 3, 2006 דיווח פורסם אפריל 3, 2006 במקטע זה נמריא משדה TOKOL שעל גדות הדנובה ובשטחי העיר בודפשט. הטיסה מתחילה ב- VFR ובאופן חופשי בהתאם לכללי טיסות ראיה באירופה. לאחר סיבוב פרידה מעל בודפשט נמשיך דרומה לניווט ראיה מעל נהר הדנובה ויובליו (שמומלץ ללמוד את התוואי שלהם לפני הטיסה) לתוך סרביה ומונטנגרו, לעיר בלגרד ולנגיעה בשדה LYBE, משם עוברים לנתיבי IFR נמוכים וטסים עד לעיר היפה NIS, לנחיתה בשדה LYNI. הטיסה ברשת ואטסים. פרטים נוספים בקישור הבא: http://www.ait-air.org/show_event.asp?id=1
Moshe Mizrahi פורסם אפריל 4, 2006 מחבר דיווח פורסם אפריל 4, 2006 עדכון חשוב לגבי הסינרי של NIS: התקנת הסינרי המוצע בדף האירוע גרמה אצלי להצללה על חלק ממסלול LYNI. גם כששום דבר אחר לא היה מותקן ועבדתי רק עם ה-MESH הדיפולטי היתה עדיין אותה בעיה, שנראית בערך כמו בקישור הבא: http://img107.imageshack.us/my.php?imag ... 8574xt.jpg זה לא מפריע לנחות ולהמריא, רואים היטב את המסלול, והיתרון הוא שהסינרי הזה הוא ברמה אחת מעל לאחרים בכל מה שקשור לגשרים מעל הנהר ולמבנים בעיר. מי שזה קורה לו ומפריע לו מוזמן לקחת סינרי של NIS פחות יפה מהקישור הבא: http://library.avsim.net/download.php?DLID=62284 ואם למישהו יש פתרון איך להרוויח את שני העולמות אז תגידו :?
Doron_Angel פורסם אפריל 4, 2006 דיווח פורסם אפריל 4, 2006 האם זמן הטיסה נופל על המשחק של מכבי ביוון :?: ... :?
Moshe Mizrahi פורסם אפריל 5, 2006 מחבר דיווח פורסם אפריל 5, 2006 האם זמן הטיסה נופל על המשחק של מכבי ביוון :?: ... :? אין לי מושג :?
saar23 פורסם אפריל 5, 2006 דיווח פורסם אפריל 5, 2006 האם זמן הטיסה נופל על המשחק של מכבי ביוון :?: ... :? חלק מזמן הטיסה יפול המשחק מתחיל בשעה 20.45.
Xyples פורסם אפריל 5, 2006 דיווח פורסם אפריל 5, 2006 מה זה הדברים הכהים בתחתית התמונה שצירפת :?: :idea:
Moshe Mizrahi פורסם אפריל 5, 2006 מחבר דיווח פורסם אפריל 5, 2006 מה זה הדברים הכהים בתחתית התמונה שצירפת :?: :idea: נראה כמו הצללה... סוג של באג
Moshe Mizrahi פורסם אפריל 5, 2006 מחבר דיווח פורסם אפריל 5, 2006 רוב מקטע ה-VFR יהיה בהונגריה, הגיוני שעם הכניסה לסרביה נקבל וקטורים לנגיעה בבלגרד. לצורך העניין ומכיוון שאתר החטיבה ההונגרית עוד לא תורגם לאנגלית, נעזרתי באורן גבע (תודה לאורן ותודה לשמוליק שקישר ביננו) ויצרתי קשר עם איש ידידותי בחטיבה ההונגרית. להלן אינפורמציה לגבי VFR בהונגריה כפי שנכתבו ע"י אטילה מהונגריה: Hi Moshe, Well, yes, a new homepage is being written for our VACC, which is supposed to be nicer and better, then the old one was, but unfortunately it has not yet been translated into English, but the guys are working on it. You can find charts on this page: http://www.flightlevel.net/vacchun/page ... u=4&page=3 Where the full LHBP's link: http://vacchun.hu/commonimg/LHBP-All.zip Charts for other airports: http://vacchun.hu/commonimg/LHXX-All.zip But now I see, that there is no VFR approach chart for LHBP. So I've uploaded one for you what you can use when entering to LHBP CTR area. You can get it from here: http://vacchun.hu/td/downloads/LHBP_VFR.zip Some VFR rules: - You can fly VFR only at daytime, from sunrise till sunset. - Weather minima: 5 kms visibility and 1500 feet AMSL cloud base. - Anyway, you can fly VFR anywhere in Hungary up to FL280, since we have Class C airspace everywhere. - You can fly night VFR, if you continously see the ground or water, and if the visibility is greater than 3000 meters (I hope I remember well). - You can fly SVFR, if there is a minimal visibility of 1500 meters, but in this case you must remain in controlled airspace, and you'll be separated from other traffic (you'll be deemed as IFR), which means you must not leave the LHBP CTR zone, otherwise, you would get into uncontrolled airspace. - If you want to stay below the APP, the maximum altitude the TWR can clear you is 1500 feet AMSL. Outside the LHBP CTR zone you can climb up to 2000 feet AMSL without contacting the Approach, and remain in uncontrolled airspace in the city. - Note the LH-R1 airspace above the city's downtown, whis is a resctricted airspece up to 3500 feet. You can enter into this airspace only if you have permit from the authority, but I think it's not that interesting on Vatsim. )) Basically, you can say you have it. - You can see on the LHBP_ALL charts the structure of the TMA, and the minimal altitudes of it. Outside the TMA, there is uncontrolled airspace up to 9500 feet AMSL. Below this altitude, only Flight Information Service is, what's working, and he can't instruct you anything, he gives just flight advisory service. Above 9500 feet - actually the Transition Level (which is FL100 or FL110, depends on the QNH) -, is controlled airspace, and belongs to the ACC sector. Well, I hope I could help you! If you have any further questions, feel free to ask. Happy landings in Hungary! Cheers, Attila
Moshe Mizrahi פורסם אפריל 6, 2006 מחבר דיווח פורסם אפריל 6, 2006 תדריך מפורט למקטע 2 בטיסת 4x-KMS , קטע הונגריה - סרביה נמריא בשעה 20:00 משדה LHTL לטיסת VFR. ניפרד לשלום מבודפשט בטיסה צפונה לאורך ערוץ הדנובה שצמוד מערבית ל- LHTL עד פחות או יותר מיקום הנקודה PEMAG שם נחזור על עקבותינו בפניה ימנית ונתחיל בניווט מעל הנהר. נבקש גובה 1500 לטיסת הראייה, מתחת לקו הגישה לשדה הראשי LHBP. נקודת היעד שלנו היא הכניסה לגישת VFR של שדה בלגרד LYBE, הנקודה TADAM. משם נמשיך בכיוון 163 למרחק 8 מייל לנקודה FRUGO שממנה ניגש בוקטור ישיר 119 לנגיעה במסלול 12. התמונות שאציג כאן הן מתוך מסך FS Navigator ומי שמעוניין בתכנית כגיבוי מוזמן לפנות אלי. תמונה כללית של מסלול הניווט נראית כך (ללא הסיבוב מעל בודפשט): נבקש יציאה ל- NEVAK ובניתוק מהמסלול נמשיך בטיסת IFR ונצא ב- SID שנקרא NEVAK 1C לגובה 7000 בנקודה, יציאה שנראית כך: נמשיך בגובה 7000 לפי תכנית הטיסה לכיוון נחיתה בעיר NIS עד לנקודה KRALJEVO בגובה 7000, מסלול טיסת המכשירים נראה כך: נבקש כניסה ל- STAR שנקרא VTN 1A ונראה כך: נחיתה בטוחה לכל הטסים
Ido Rosenthal פורסם אפריל 6, 2006 דיווח פורסם אפריל 6, 2006 יאללה אנשים בואו לטוס איתנו, עוד 5 דק' בTOKOL
mickey lip פורסם אפריל 6, 2006 דיווח פורסם אפריל 6, 2006 יאללה אנשים בואו לטוס איתנו, עוד 5 דק' בTOKOL אם לא הייתם עושים את זה על TFC אז יש מצב שהיינו באים...... לא בימי חמישי ואז תזכו לעוד כמה מלוים....אולי .... :wink: מקוה שנהנתם, איפה התמונות?
Ido Rosenthal פורסם אפריל 6, 2006 דיווח פורסם אפריל 6, 2006 בסלקציה... האמת חשבתי על זה שזה נופל על TFC אבל באמת שלא היה מתי, בגדול לא סיימנו את הלג הזה, אנחנו נסיים אותו כנראה עוד השבוע, היה מזג אויר ממש נוראי באזור בלגרד אז נחתנו שם במקום בניס
Moshe Mizrahi פורסם אפריל 6, 2006 מחבר דיווח פורסם אפריל 6, 2006 סיכום חלק ראשון של לג 2 התחברות on-time נוכחים דני מנוסיס, איתי יהוד, עידו רוזנטל ואני. עיכובים ביציאה: התברר שלא כולם רואים את כולם, קשור להגדרות של מטוסי עיט והצביעה. החלפנו מטוסים לסוג דיפולטי ב- SB3, השאר נשאר רגיל, עדיין עידו ואני לא ראינו אחד ת'שני :? המראה ב- 21:05 במקום 20:00 סיור מעל בודפשט ואח"כ ניווט לאורך הדנובה עד לגבול אוסטריה-הונגריה-סרביה. בגבול היתה לזלין בעיה במתגי הדלק ועידו ואני היינו צריכים להעביר ידנית ולהניע מחדש, להתחבר מחדש ולטוס מנקודת ההתנתקות. מהגבול מזג האויר היה זוועה לטיסת VFR, ומנקודה TADAM כולנו היינו על וקטורים של LYBE APP שכיוון אותנו עד לנחיתה. מפאת האיחור, מזג האויר, ותשישות הטייסים החלטנו לנחות בבלגרד ולא להמשיך לניס היום אלא בלג הבא. טיסה מהסרטים. התמונות יעלו בפורום צילומים STAY TUNED
Moshe Mizrahi פורסם אפריל 7, 2006 מחבר דיווח פורסם אפריל 7, 2006 המשך הטיסה של אתמול וסיום לג 2 בקטע LYBE עד ל- LYNI יהיה היום בשעה 22:30 מיד אחרי ארץ נהדרת, נפגשים במסנג'ר נא לשים לב להגדרת מטוס ב-SB3 (בלבד! אפשר לטוס עם מה שרוצים) כססנה 172 על מנת שכולם יראו את כולם
Izik Bakshi פורסם אפריל 7, 2006 דיווח פורסם אפריל 7, 2006 משה ושאר החברים בעיט, כל הכבוד על המקצוענות בהכנה לטיסה, פשוט תענוג לקרוא ולצפות, לצערי אני בבסיס, תעשו חיים.
Moshe Mizrahi פורסם אפריל 7, 2006 מחבר דיווח פורסם אפריל 7, 2006 סיכום החלק השני של לג2 - קטע בלגרד - ניס בסרביה טוב אחרי הטיסה במזג האויר המשוגע של אתמול המראתי היום ליום מדהים הטיסה היתה בדיוק לפי התוכנית שלמעלה, ואפילו קיבלתי אישור לקיצור דרך בהמראה מבלגרד על 30 אושר לי לפנות ישירות ל- NEVAK ולדלג על ביצוע SID NEVAK 1D שתכננתי. הנחיתה בניס היתה מושלמת, קיבלתי לבצע גישת VOR/DME למסלול 11 כשמטוס כבד של הסרבים JAT יושב לי מאחורה כמס' 2.... אני נחתתי והוא פספס, יצאתי מהמטוס ונעמדתי על המסלול עם מצלמה לחכות לו שיחזור. התמונות בקרוב בפורום צילומים בקרוב נפרסם לג שלישי STAY TUNED