mickey lip פורסם מאי 16, 2006 דיווח פורסם מאי 16, 2006 שלום חברים. אחרי חודש שבו רן ואנוכי ישבנו והכנו לכם מערכי שיעור , מצגות וכ"ו, אנו מוכנים כעת לפתיחת הקורס. הקורס יתבצע בבית שלי ושל רן לסרוגין , ובמהלכו תלמדו כיצד מטיסים את ה 737-800 בדיוק כמו בחברת התעופה הלאומית. אנו מתנצלים מראש על כך שלא כל מי שירשם ,יוזמן למחזור הראשון , אבל יהיו עוד מחזורים כך שלא להתייאש. תינתן בפירוש העדפה לחברים שמגיעים לטוס בזוג. לפני הכל אני רוצה להודות לרן על העזרה, התמיכה, ובעיקר על הרצון. כמו כן ,גם לקצין ראשון אלון פרג מאל על, על התרומה הרבה והייעוץ. ישנם מספר תנאי קבלה לקורס וכל מועמד חייב לעמוד בכל הקריטריונים : * מינימום 100 שעות טיסה על ה 737-800 של PMDG בארץ ובחו"ל. * ידע והכרה בתפעול 737 ( מיקום ופעולה של כל מפסק בתא). * ידע בקריאת דפיות. *ידע בטיסת מכשירים- חובה. * * חובה לצרף תמונות מטיסה בין ת"א ללרנקה, תמונות פאנל קידמי בלבד ( ללא צילום חיצוני) מ P/B ועד למטוס מאובטח. את הבקשות יש להעביר אל : 737training@gmail.com שיהיה לכולכם בהצלחה . מיקי ורן.
Meitar Lugasi פורסם מאי 16, 2006 דיווח פורסם מאי 16, 2006 כל הכבוד!! החברים בחטיבה הזאת פשוט יוצאי דופן, אין מילים.
3Dvg פורסם מאי 16, 2006 דיווח פורסם מאי 16, 2006 Mickey Lip כתב: אנו מתנצלים מראש על כך שלא כל מי שירשם ,יוזמן למחזור הראשון , אבל יהיו עוד מחזורים כך שלא להתייאש. תינתן בפירוש העדפה לחברים שמגיעים לטוס בזוג. ישנם מספר תנאי קבלה לקורס וכל מועמד חייב לעמוד בכל הקריטריונים : * מינימום 100 שעות טיסה על ה 737-800 של PMDG בארץ ובחו"ל. * ידע והכרה בתפעול 737 ( מיקום ופעולה של כל מפסק בתא). * ידע בקריאת דפיות. *ידע בטיסת מכשירים- חובה. * * חובה לצרף תמונות מטיסה בין ת"א ללרנקה, תמונות פאנל קידמי בלבד ( ללא צילום חיצוני) מ P/B ועד למטוס מאובטח. את הבקשות יש להעביר אל : 737training@gmail.com שיהיה לכולכם בהצלחה . מיקי ורן. קצת פספסתי את הדיון שנפתח על ההרשמה....:| (מתי היה אחד כזה?) נו טוב, אין טעם לבכות עכשיו כול הכבוד לכם על היוזמה! אני עומד בקריטריונים (נראה לי....צריך לבדוק את מספר השעות המדויוק, אם הוא לא 100 אז הוא קרוב לזה...) לא הבנתי למה אתם רוצים תמונה של פנל קדמי?, האם כול המטרה של הקורס הוא לימוד מתקדם? וטעיות של פנל ניתן לתקן תוך כדי הלמידה... יום טוב ותבורכו
GR27 פורסם מאי 16, 2006 דיווח פורסם מאי 16, 2006 אני רוצה לברך אותכם, בהצלחה. אני רוצה לעלות רעיון שאולי מישהו יחליט ליישם אותו- חשבתי על Video Tutorial שבו נראה טיסה מת"א ללרנקה (לא במלואה) עם ה 737-800 של PMDG, מהמצב שהמטוס בחניה "קר וחשוך" עד לחניה בלרנקה. הוידאו ילווה בסאונד שיסביר מה עושים איך ולמה. אני רק חושב שזה יעזור להמון אנשים (ואני כמובן אחד מהם) שרוצים לטוס ב 737 כמו שצריך אבל לא ממש יודעים איך. אני יודע שיש מדריכים בעברית והם מצוינים, אבל קטעי וידאו עם הסבר מלווה פשוט יחוללו שינוי בקרב הרבה טייסים וירטואלים. אני אישית למדתי לטוס טוב יותר כך בסימולטור לוק-און לאחר שבחור בשם IRONHAND יצר מספר רב של Video Tutorials עבור קהילת לוק-און ושם הסביר בקולו על הכל מ א' עד ת' וזה פשוט מדריך מצוין, ויש לו אתר: http://flankertraining.com/ironhand/news.html שוב פעם ברכות ובהצלחה למשתתפים בקורס. :wink:
Moshe Mizrahi פורסם מאי 16, 2006 דיווח פורסם מאי 16, 2006 מחפש בן זוג להגשת מועמדות - מי שמעוניין נא לפנות בפרטי
Izik Bakshi פורסם מאי 17, 2006 דיווח פורסם מאי 17, 2006 שוב, כל הכבוד למיקי ורן על העבודה הקדושה בהדרכה.
אורח פורסם מאי 17, 2006 דיווח פורסם מאי 17, 2006 בוקר טוב חברים, הרעיון של תמונות פנל קידמי די פשוט, לראות את הרמה של הנרשמים. אתה יכול להיות עם 1000 שעות טיסה על ה 737 ועדין לטוס איתו ב HDG SEL ו ALT HOLD :wink: מיקי כבר הראה את יכולות הגשש בלש שלו לגבי מבט קצר בתמונת פנל קידמי כדי להבין שמשהו שכח לסגור ת'ברז . מטרת הקורס היא לקחת את הטייסים שלנו צעד אחד קדימה וללמד אתכם איך עובדים בצוות. מי שלא יודע, כבר כמעט חצי שנה שמיקי ואני טסים כמעט כל יום חמישי בטיסות ה TFC כצוות (דודי לרוב משמש דיילת :mrgreen: ) זה פשוט חוויה ברמה אחרת. קובי הרעיון של וידאו, כבר מתבשל בראש שלי דיי הרבה זמן ואני מקווה להוציא אותו בעתיד לפועל. שוב תודה לכל המברכים ולהתראות בקורס מספר 1 מיקי ורן.
אורח פורסם מאי 17, 2006 דיווח פורסם מאי 17, 2006 ציטוט אתה יכול להיות עם 1000 שעות טיסה על ה 737 ועדין לטוס איתו ב HDG SEL ו ALT HOLD מה רע בזה?
אורח פורסם מאי 17, 2006 דיווח פורסם מאי 17, 2006 Oren Geva כתב: ציטוט אתה יכול להיות עם 1000 שעות טיסה על ה 737 ועדין לטוס איתו ב HDG SEL ו ALT HOLD מה רע בזה? לא רע בכלל, רק שאם זו הדרך שאתה בוחר להטיס, אז הקורס לא מיועד לך :wink:
GR27 פורסם מאי 17, 2006 דיווח פורסם מאי 17, 2006 Ran - VATIL6 כתב: בוקר טוב חברים,קובי הרעיון של וידאו, כבר מתבשל בראש שלי דיי הרבה זמן ואני מקווה להוציא אותו בעתיד לפועל. שוב תודה לכל המברכים ולהתראות בקורס מספר 1 מיקי ורן. אני מאוד שמח לשמוע את זה ואני מקווה שאכן זה יצא לפועל. המלצה: אני חושב שכדאי שזה יחולק ל 3 חלקים: חלק 1: תהליך ההנעה ממצב "קר וחשוך", והסבר על ה FMC. חלק 2: המראה, גובה שיוט, וניווט ליעד. חלק 3: נחיתה, נסיעה לחניה, דימום מנועים. כך הקבצים לא יהיו גדולים מידי, ותוכל לשחרר כל חלק בהתאם לשיקולך. אני ראיתי לא מזמן אצל חבר סרט וידאו של ITVV על טיסה של חברת Virgin בבואינג 747-400 משד"ת הית'רו שבלונדון לסאן פרנסיסקו ארה"ב, הוא רכש אותו מ simMarket http://secure.simmarket.com/product_inf ... ts_id=1277 ומאוד היה חסר לי תהליך הפעלת המערכות שהקוקפיט "קר וחשוך", אבל חוץ מזה זהו וידאו מדהים שלימד אותי רבות על ה"מלכה". שוב פעם ברכות.
mickey lip פורסם יוני 7, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 7, 2006 חברים, מי שרוצה ועוד לא נרשם, הזדמנות אחרונה בהחלט לפני פתיחת הקורס-מחזור 1. להזכירכם , הקורס חינמי ובשבילכם .
3Dvg פורסם יוני 7, 2006 דיווח פורסם יוני 7, 2006 Mickey Lip כתב: חברים, מי שרוצה ועוד לא נרשם,הזדמנות אחרונה בהחלט לפני פתיחת הקורס-מחזור 1. להזכירכם , הקורס חינמי ובשבילכם . אני מאוד רוצה הבעייה היא שאני לא יכול להתחייב למשהו זהוא "זרוק באוויר" כלומר אין תאריך לשיעור ראשון (לפכות) ואין זמן משוער של הקורס אם תוכל לספק כאן לוח זמנים משוער (כמובן שיתכנו שינויים זה מובן וידוע אבל צריך עדיין משהו להתחיל ממנו) אשמח מאוד אם תתנו את הפרטים הללו
אורח פורסם יוני 8, 2006 דיווח פורסם יוני 8, 2006 תחילת יולי, יחל הקורס. תאריך מדוייק יהיה בימים הקרובים לאחר שנסגור עוד מספר פרטים השעורים יערכו בשעות הערב.
Moshe Bensal פורסם יוני 8, 2006 דיווח פורסם יוני 8, 2006 גם אני מאד הייתי רוצה להשתתף, אך תנאי הקבלה של 100 שעות על 737 PMDG מגביל אותי, אני רק בהתחלה. שאלת תם, מי שיש לו 100 שעות, צריך ללמוד מהתחלה?
mickey lip פורסם יוני 8, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 8, 2006 4X-BMA כתב: גם אני מאד הייתי רוצה להשתתף, אך תנאי הקבלה של 100 שעות על 737 PMDG מגביל אותי, אני רק בהתחלה.שאלת תם, מי שיש לו 100 שעות, צריך ללמוד מהתחלה? תנאי הקבלה נועדו לסנן את כל הטייסים המתחילים. כל מי שרק לומד על המטוס ועדיין אין לו ידע בסיסי , רצוי שימשיך וילמד בכוחות עצמו עד אשר יגיע לרמה מסויימת , ואז יוכל להירשם למחזורים הבאים. אין בכוונתנו ללמד על המטוס דברים בסיסים. הקורס נועד לכאלה שיודעים טיסה (כולל IFR), מכירים את המטוס ומערכותיו . המטרה היא להפוך את הטייס ממשתמש רגיל , למצב שבו הוא יוכל לשלוט במטוס ולהטיס אותו כמו בחברת תעופה( אל על במקרה שלנו) עם כל החוקים , הנהלים, וההגבלות. אנו נתמקד יותר בנושא האוטומציה בטיסה, זרימת טיסה, CRM, וכ"ו. יש המון חומר וידע שנצבר משיתוף הפעולה עם אל על , ואנו רוצים לחלוק אותו גם עם אלא שלא קיבלו הזדמנות להיות שותפים בפרוייקט. מיכוון שהקורס מבוצע על ידי ועל ידי רן בהתנדבות, ועל חשבון שעות המשפחה שלנו, אנו לוקחים לעצמנו את הזכות לסנן מועמדים ולהציג תנאי קבלה. וכמו שרן אמר, יולי יפתח, אנו מתאמים דברים אחרונים, שווה לחכות.
3Dvg פורסם יוני 8, 2006 דיווח פורסם יוני 8, 2006 Ran - VATIL6 כתב: תחילת יולי, יחל הקורס.תאריך מדוייק יהיה בימים הקרובים לאחר שנסגור עוד מספר פרטים השעורים יערכו בשעות הערב. ובסוף יולי אני מתגייס.... :cry: :cry: :cry: נבדוק אם ידחו לי את הגיוס אני ישלח בקשה, זה חודש דיי פנויי (חוץ משבוע אחד שאני לא יהיה)
Etai Charit פורסם יוני 8, 2006 דיווח פורסם יוני 8, 2006 אין לי מה לומר, מעבר לבהצלחה. נראה מבטיח, ובעיקר מושקע. כל הכבוד.