Moshe Mizrahi פורסם יוני 9, 2006 דיווח פורסם יוני 9, 2006 חשבתי לפני מספר ימים לצאת למסע תרגול נוסף (אחרי הזלין...) הפעם עם ה- EKO של אל-על. גם כאן חשבתי שזה נחמד אם לא אטוס לבד, ולכן אני משתף. מטרות המסע הפעם: תרגול טיסות במטוס 737NG הטמעת חומר לימודי ידוע תיאורטית סיעור-מוחות והפקת לקחים מטיסה לטיסה הכרת נהלי ואטסים ותרגול נדב"ר הכרת נהלי שדות תעופה באירופה תרגול קריאה ברורה והבנה של דפיות הנאה משדות עם סינרים יפים שיטה: הטיסות ב- 737 בלבד, רצוי PMDG כל הטיסות ברשת ואטסים תתבצענה טיסות קצרות יחסית בין יעדים באירופה כל טיסה תוזמן ביורובוק וייעשו מאמצים למשוך פיקוח לפני כל טיסה נחליט על נקודות ספציפיות לתרגול המסלול: נתבג LLBG - סלוניקי LGTS - רומא LIRF - בלגרד LYBE - מרסיי LFML - לונדון EGLL - אמסטרדם EHAM - לונדון EGKK - ציריך LSZH - בודפשט LHBP - רומא LIRA - אתונה LGAV - נתב"ג LLBG בסוף כל מקטע יוחלט על תאריך המקטע הבא. שיתפתי היום את מתן נוימרק שהתלהב מהרעיון, ותוצר שיחתנו היה תאריך לטיסה הראשונה שקבענו בינינו וכבר מוזמנת ביורובוק (נתב"ג - סלוניקי , 20/6 21:00 ישראל)
Izik Bakshi פורסם יוני 10, 2006 דיווח פורסם יוני 10, 2006 רעיון יפה, במידה ואחד המסעות יפול בסוף שבוע אני ישתדל להצטרף.
Moshe Mizrahi פורסם יוני 10, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 10, 2006 רעיון יפה, במידה ואחד המסעות יפול בסוף שבוע אני ישתדל להצתרף. יופי נראה לי רעיון מצוין כדי לאפשר לך להצטרף, בוא נאמר שהחל מהקטע השני. רק תצטרך לדעת את לוח היציאות שלך הביתה, ותתבקש להתנהג יפה בצבא כדי לא לחטוף שבתות אחרי שסגרנו טיסה ואולי תקבל אפטר ב- 20 לחודש :?:
Etai Charit פורסם יוני 10, 2006 דיווח פורסם יוני 10, 2006 משה, אין לי מה להגיב על המסע, בהחלט נראה מעניין ומעשיר את הידע בעיקר בנושא השדות השונים והכרת הנוף והנהלים הארופיים (שכן, תרגול על ה-73 תוכל לעשות גם בהלוך ושוב בין ב"ג ללרנקה/אנטליה, אך במסע כזה אתה גם זוכה להכרת הנוף וגם יוצר לעצמך דינמיות באוויראות, לא סטטיות שמסתמכת על "תוכי" ששיננת בין שני שדות ספציפיים). מה שכן רציתי להגיד בהודעתי זו, היא שאני פשוטו כמשמעו מעריץ אותך על הנכונות שלך ללמוד ולהתקדם, וכל זאת בהתמדה ראויה להערכה. כל הכבוד לך, פשוט אין לי מילים.
Matan Solomon פורסם יוני 10, 2006 דיווח פורסם יוני 10, 2006 משה, אין לי מה להגיב על המסע, בהחלט נראה מעניין ומעשיר את הידע בעיקר בנושא השדות השונים והכרת הנוף והנהלים הארופיים (שכן, תרגול על ה-73 תוכל לעשות גם בהלוך ושוב בין ב"ג ללרנקה/אנטליה, אך במסע כזה אתה גם זוכה להכרת הנוף וגם יוצר לעצמך דינמיות באוויראות, לא סטטיות שמסתמכת על "תוכי" ששיננת בין שני שדות ספציפיים).מה שכן רציתי להגיד בהודעתי זו, היא שאני פשוטו כמשמעו מעריץ אותך על הנכונות שלך ללמוד ולהתקדם, וכל זאת בהתמדה ראויה להערכה. כל הכבוד לך, פשוט אין לי מילים. כל מילה בסלע אין עליך משה!!
Moshe Mizrahi פורסם יוני 10, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 10, 2006 משה, אין לי מה להגיב על המסע, בהחלט נראה מעניין ומעשיר את הידע בעיקר בנושא השדות השונים והכרת הנוף והנהלים הארופיים (שכן, תרגול על ה-73 תוכל לעשות גם בהלוך ושוב בין ב"ג ללרנקה/אנטליה, אך במסע כזה אתה גם זוכה להכרת הנוף וגם יוצר לעצמך דינמיות באוויראות, לא סטטיות שמסתמכת על "תוכי" ששיננת בין שני שדות ספציפיים).מה שכן רציתי להגיד בהודעתי זו, היא שאני פשוטו כמשמעו מעריץ אותך על הנכונות שלך ללמוד ולהתקדם, וכל זאת בהתמדה ראויה להערכה. כל הכבוד לך, פשוט אין לי מילים. כל מילה בסלע אין עליך משה!! תודה :oops: זה הכל מאהבה :wink:
Gadi L. פורסם יוני 11, 2006 דיווח פורסם יוני 11, 2006 רעיון מעולה! אשמח להצטרף לטיסות! נקווה שגם הסימ' שלי ישמח להצטרף... :?
apereg פורסם יוני 12, 2006 דיווח פורסם יוני 12, 2006 אהלן יופי של מסע, אבל הייתי דוגם יותר יעדים קלאסיים של 737. בכל מקרה לא הייתי ממליץ לוותר על שני יעדים לפחות: ציריך, גישת VOR 28 - "נמל הבית השני" של 737 מרסיי : גישת 32R מ OB (בגלל הנוף היפה והאתגר של הגישה). בילוי נעים
Moshe Mizrahi פורסם יוני 13, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 13, 2006 אהלןיופי של מסע, אבל הייתי דוגם יותר יעדים קלאסיים של 737. בכל מקרה לא הייתי ממליץ לוותר על שני יעדים לפחות: ציריך, גישת VOR 28 - "נמל הבית השני" של 737 מרסיי : גישת 32R מ OB (בגלל הנוף היפה והאתגר של הגישה). בילוי נעים קניתי נשלב אותם המסלול המעודכן: נתבג LLBG - סלוניקי LGTS - רומא LIRF - בלגרד LYBE - מרסיי LFML - לונדון EGLL - אמסטרדם EHAM - לונדון EGKK - ציריך LSZH - בודפשט LHBP - רומא LIRA - אתונה LGAV - נתב"ג LLBG תודה רבה
Moshe Mizrahi פורסם יוני 24, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 24, 2006 טוב למרות שעוד לא טסנו :oops: יש כבר איזו הפקת לקחים קטנה ראשונה עם כמה מסקנות: 1. אחת מהמטרות הראשיות כאן היא להשתפשף בטיסות עם פיקוח (סנטר או מינימום גישה) ואין טעם להמריא בלעדיו. לכן נצטרך לדאוג מראש ולוודא שיהיה פיקוח מאויש (המניסיון האחרון הזמנה ביורובוק לא תמיד מבטיחה פיקוח, גם לא בארץ). נראה לי שבדרך כלל טיסות במוצ"ש או בימי ראשון יזכו לסיכוי טוב לפיקוח באירופה. 2. את המטרה של סיעור מוחות והתעמקות הדדית בהטסה עצמה אני מעדיף להשאיר לטיסות של צוות TFC בימי חמישי בלילה, נראה לי יותר מתאים, כולם מוזמנים. 3. ננסה לארגן את היציאה מהארץ לראשון הקרוב אחרי ה-ILS, בינתיים זה מתן ואני, בתקווה שתשתחרר איציק ונפגוש אותך גם ב-ILS וגם בטיסה. שלוש המטרות העיקריות שלי בגיחה הקרובה לסלוניקי הן קודם כל תרגול עם פיקוח, אחר כך בדיקה ותרגול של הגרסה האחרונה שתתקבל ממסמך ה- procedure של ה- PMDG738, ולבסוף נחיתה ידנית מ-700 רגל AGL. (כל אחד כאמור קובע מטרות לעצמו) מעבר לדברים אלו אין שינוי מבחינתי, מי שבא לו מוזמן כרגיל להגיב. שבת שלום
אורח פורסם יוני 24, 2006 דיווח פורסם יוני 24, 2006 טוב למרות שעוד לא טסנו :oops: יש כבר איזו הפקת לקחים קטנה ראשונה עם כמה מסקנות:1. אחת מהמטרות הראשיות כאן היא להשתפשף בטיסות עם פיקוח (סנטר או מינימום גישה) ואין טעם להמריא בלעדיו. לכן נצטרך לדאוג מראש ולוודא שיהיה פיקוח מאויש (המניסיון האחרון הזמנה ביורובוק לא תמיד מבטיחה פיקוח, גם לא בארץ). נראה לי שבדרך כלל טיסות במוצ"ש או בימי ראשון יזכו לסיכוי טוב לפיקוח באירופה. 2. את המטרה של סיעור מוחות והתעמקות הדדית בהטסה עצמה אני מעדיף להשאיר לטיסות של צוות TFC בימי חמישי בלילה, נראה לי יותר מתאים, כולם מוזמנים. 3. ננסה לארגן את היציאה מהארץ לראשון הקרוב אחרי ה-ILS, בינתיים זה מתן ואני, בתקווה שתשתחרר איציק ונפגוש אותך גם ב-ILS וגם בטיסה. שלוש המטרות העיקריות שלי בגיחה הקרובה לסלוניקי הן קודם כל תרגול עם פיקוח, אחר כך בדיקה ותרגול של הגרסה האחרונה שתתקבל ממסמך ה- procedure של ה- PMDG738, ולבסוף נחיתה ידנית מ-700 רגל AGL. (כל אחד כאמור קובע מטרות לעצמו) מעבר לדברים אלו אין שינוי מבחינתי, מי שבא לו מוזמן כרגיל להגיב. שבת שלום המלצה לאימוני נחיתות. תמריא אוף ליין מב"ג, תעשה איזה DEENA1 ותחזור על ה ILS לנחיתה כאשר כבר באזור ה LL אתה מטיס ידני. ככה תוכל ללמוד לשלוט על הנחיתה יותר טוב ויהיה לך יותר זמן לתקן את הגישה. תעשה כאלה עד שתקבל סחרחורת ואז תעשה לגים לחו"ל.
Moshe Mizrahi פורסם יוני 24, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 24, 2006 טוב למרות שעוד לא טסנו :oops: יש כבר איזו הפקת לקחים קטנה ראשונה עם כמה מסקנות:1. אחת מהמטרות הראשיות כאן היא להשתפשף בטיסות עם פיקוח (סנטר או מינימום גישה) ואין טעם להמריא בלעדיו. לכן נצטרך לדאוג מראש ולוודא שיהיה פיקוח מאויש (המניסיון האחרון הזמנה ביורובוק לא תמיד מבטיחה פיקוח, גם לא בארץ). נראה לי שבדרך כלל טיסות במוצ"ש או בימי ראשון יזכו לסיכוי טוב לפיקוח באירופה. 2. את המטרה של סיעור מוחות והתעמקות הדדית בהטסה עצמה אני מעדיף להשאיר לטיסות של צוות TFC בימי חמישי בלילה, נראה לי יותר מתאים, כולם מוזמנים. 3. ננסה לארגן את היציאה מהארץ לראשון הקרוב אחרי ה-ILS, בינתיים זה מתן ואני, בתקווה שתשתחרר איציק ונפגוש אותך גם ב-ILS וגם בטיסה. שלוש המטרות העיקריות שלי בגיחה הקרובה לסלוניקי הן קודם כל תרגול עם פיקוח, אחר כך בדיקה ותרגול של הגרסה האחרונה שתתקבל ממסמך ה- procedure של ה- PMDG738, ולבסוף נחיתה ידנית מ-700 רגל AGL. (כל אחד כאמור קובע מטרות לעצמו) מעבר לדברים אלו אין שינוי מבחינתי, מי שבא לו מוזמן כרגיל להגיב. שבת שלום המלצה לאימוני נחיתות. תמריא אוף ליין מב"ג, תעשה איזה DEENA1 ותחזור על ה ILS לנחיתה כאשר כבר באזור ה LL אתה מטיס ידני. ככה תוכל ללמוד לשלוט על הנחיתה יותר טוב ויהיה לך יותר זמן לתקן את הגישה. תעשה כאלה עד שתקבל סחרחורת ואז תעשה לגים לחו"ל. OK. תודה ואז כבר יהיה אפשר לקרוא ל-SID בשם DIZZY1 :wink:
Meitar Lugasi פורסם יוני 24, 2006 דיווח פורסם יוני 24, 2006 המלצה נוספת- לי ב LVLD יש טיסה שמורה מעל ה LL בגישת ILS, אוטומטית כולל GA מכוייל ב FMC . מתי שמתחשק- 2 דקות מההחלטה כבר מוכנים להמשך הגישה, וכאן ההחלטה שלי באה- להמשיך עם הנחיתה האוטומטית עד לניתוק ה AP בשלב מאוחר, ניתוק AP כבר בהתחלה וגישה ידנית לאורך כל הדרך, תרגול הליכה סביב, שלאחריו גישת ILS מלאה לאחר הריתוק או כניסה להקפה ל-12 או כל ורסיה אחרת שמתקבלת. בנוסף יש לי שמירה בסגנון דומה בהמראה מ-12 ומ-30 על מנת לתרגל פרוצדורת המראה שוב, בורסיות שונות. כל אלה אתה יכול לעשות עם ה PMDG, תרגול מצוין .
Moshe Mizrahi פורסם יוני 24, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 24, 2006 המלצה נוספת-לי ב LVLD יש טיסה שמורה מעל ה LL בגישת ILS, אוטומטית כולל GA מכוייל ב FMC . מתי שמתחשק- 2 דקות מההחלטה כבר מוכנים להמשך הגישה, וכאן ההחלטה שלי באה- להמשיך עם הנחיתה האוטומטית עד לניתוק ה AP בשלב מאוחר, ניתוק AP כבר בהתחלה וגישה ידנית לאורך כל הדרך, תרגול הליכה סביב, שלאחריו גישת ILS מלאה לאחר הריתוק או כניסה להקפה ל-12 או כל ורסיה אחרת שמתקבלת. בנוסף יש לי שמירה בסגנון דומה בהמראה מ-12 ומ-30 על מנת לתרגל פרוצדורת המראה שוב, בורסיות שונות. כל אלה אתה יכול לעשות עם ה PMDG, תרגול מצוין . תודה מיתר. אין מצב לשמור טיסה עם מצב תא ופרמטרים ב- 737 PMDG, או לפחות אני לא מכיר כזה. צודק, מצב כזה הוא מצוין לאימוני נחיתות.
Meitar Lugasi פורסם יוני 24, 2006 דיווח פורסם יוני 24, 2006 אכן, ניסיתי עכשיו לשמור את הקוקפיט במצב של קר וחשוך וכשבחרתי את השמירה הקוקפיט עלה במצב אחר מזה ששמרתי. אני כמעט בטוח שדובר על זה בעבר והובא פתרון לשמירת ה C & D ובכלל מצב הקוקפיט ב PMDG. חיפוש בפורום לא העלה תוצאות. מישהו זוכר\יודע?
Izik Bakshi פורסם יוני 24, 2006 דיווח פורסם יוני 24, 2006 האופציה אגב אפשרית ב PMDG 747 אבל לא ב 737 לצערי, עד כמה שאני יודע.
אורח פורסם יוני 24, 2006 דיווח פורסם יוני 24, 2006 אכן, ניסיתי עכשיו לשמור את הקוקפיט במצב של קר וחשוך וכשבחרתי את השמירה הקוקפיט עלה במצב אחר מזה ששמרתי. אני כמעט בטוח שדובר על זה בעבר והובא פתרון לשמירת ה C & D ובכלל מצב הקוקפיט ב PMDG. חיפוש בפורום לא העלה תוצאות. מישהו זוכר\יודע? פתרון הכי פשוט שיש ויגרום לכל המטוסים לעלות קרירים וחשוכים. תעלו את הסימולטור, תבחרו ססנה דיפולטית. כבו שם הכל. שמרו את הטיסה כדיפולטית. סגרו סימולטור וודאו שכשהוא עולה שוב, הססנה שבחרתם היא זו שמופיע בדף Create Flight. עכשיו תחליפו ל 737PMDG או כל מטוס אחר והוא יהיה קריר וחשוך. ב PSS, PMDG744 וב LDS ניתן לשמור PANEL STATE והמטוס תמיד יעלה במצב שבו בחרתם לו לעלות.
Meitar Lugasi פורסם יוני 24, 2006 דיווח פורסם יוני 24, 2006 הקר וחשוך שמקבלים לאחר החלפה מהססנה לא תואם למצב הקוקפיט אליו מגיעים אחרי פרוצדורות ה shut down וה secure . זאת הסיבה שרציתי לשמור את המצב של C&D אליו אני מגיע ולא זה שמתקבל עם הססנה. אם אין פתרון, פשוט אגיע למצב עם הססנה ואשנה את המתגים לפי הדרוש למצב הקר וחשוך שלי. חבל ש PMDG לא מוציאים עדכון לעניין הזה, חיפשתי היום בפורומים של PMDG פתרונות, אמנם לא מצאתי אבל ראיתי שרבים ביקשו והעלו את העניין של עדכון לבעיה. אם זה היה רק בעניין של C&D אז ניחא, אבל זה גם שימושי לשמירת טיסות במקרה והמחשב ייתקע, שמירת טיסות לתרגולים או כל דבר אחר.
אורח פורסם יוני 24, 2006 דיווח פורסם יוני 24, 2006 הקר וחשוך שמקבלים לאחר החלפה מהססנה לא תואם למצב הקוקפיט אליו מגיעים אחרי פרוצדורות ה shut down וה secure . זאת הסיבה שרציתי לשמור את המצב של C&D אליו אני מגיע ולא זה שמתקבל עם הססנה. אם אין פתרון, פשוט אגיע למצב עם הססנה ואשנה את המתגים לפי הדרוש למצב הקר וחשוך שלי. חבל ש PMDG לא מוציאים עדכון לעניין הזה, חיפשתי היום בפורומים של PMDG פתרונות, אמנם לא מצאתי אבל ראיתי שרבים ביקשו והעלו את העניין של עדכון לבעיה. אם זה היה רק בעניין של C&D אז ניחא, אבל זה גם שימושי לשמירת טיסות במקרה והמחשב ייתקע, שמירת טיסות לתרגולים או כל דבר אחר. ב 400 זה עושה את זה. כניראה שהם ממתינים עם זה לגירסת ה FSX שלהם ל 737
Moshe Mizrahi פורסם יוני 25, 2006 מחבר דיווח פורסם יוני 25, 2006 משה, מה קורה עם הטיסה היום? לצערי לא קידמתי שום דבר בכיוון שלה במשך היום, עדיפויות משפחתיות :wink: גם יצא לי לקפוץ ל- ILS בצהרים רק לשתי דקות להגיד שלום וזהו :roll: