Moshe Mizrahi פורסם יוני 29, 2006 דיווח פורסם יוני 29, 2006 זהו לבינתיים, הגרסה אחרי התיקונים של אלון הוכנסה לכאן : שלום חברים, שני המסמכים הנ"ל הם בגדר הצעה, נבדקו ונוסו במספר טיסות, מניחות שימוש ב-FSNAV לגיבוי ותכנון וכן ב- AS למז"א. המסמכים נבנו בהתאם לנוחות ופשטות תפעול טיסה לטייס יחיד. הצעה לשימוש במסמכים: לפני כל טיסה לפתוח קודם כל את טבלת ה-EXCEL, רצוי להדפיס עותק חדש (2 עמודים) עבור כל טיסה. בהתחלה למלא את כל החלק העליון של ההכנות (צד שמאלי למלא וימני לוודא שבוצע) לפני טעינת הסימולטור. בהמשך, מוצללים בירוק כל הפרטים החיוניים לטיסה שניתן וכדאי להצטייד בהם כבר לפני הטיסה. כשסיימנו עם כל זה ניתן לעשות reset על כל ההכנות במחשב ולהעלות את הסימולטור והתוכנות הנלוות באופן נקי לטיסה. מכאן ניתן לעבוד במקביל עם קובץ ה- word שהוא ההליך עצמו. ההליך אינו כולל את כל הצ'קליסטים הקיימים בפירוט, אולם בהנחה שלא משנים או משחקים עם כפתורים במטוס מעבר למה שכתוב, הוא אינו מחסיר דבר מהנדרש לביצוע טיסה נקיה ונחיתה בטוחה. הקישור לגרסה 1.0 - http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=10C2D93A50800894 תודה לכל מי שלקח חלק במעבר לגרסה הסופית : לרן, לאיתי, למיקי ולאלון פרג.
Eldar Sella פורסם יוני 29, 2006 דיווח פורסם יוני 29, 2006 אני לא אשתמש בזה כי אני לא טס על ה 737, אבל כל הכבוד על ההשקעה משה
alon_a פורסם יוני 29, 2006 דיווח פורסם יוני 29, 2006 אני לא אשתמש בזה כי אני לא טס על ה 737, אבל כל הכבוד על ההשקעה משה Those 767 boys :x כל הכבוד ותודה רבה על ההשקעה משה
apereg פורסם יולי 4, 2006 דיווח פורסם יולי 4, 2006 יפה מאד משה! כמה דברים קטנים 1. לפני המראה מדליקים את כל האורות 2. כתבת אחרי המראה: SET MCP SPD window and MAINTAIN (V2+20) knots during initial climb. At light gross weight a higher speed, up to (V2+25) may be selected מה שנכון הוא להמריא עם V2 ב MCP ואז לא צריך להתעסק עם זה אחרי המראה בגובה נמוך 3. קיפול מדפים אחרי המראה, כתבת: Do not select the next flap setting until the aircraft has accelerated beyond the amber warning band (on the airspeed indicator) for the next flap setting. מה שבואינג אומרים הוא שבתהליך ההאצה, כאשר מהירותנו עוברת "באג", אתה יכול לבחור את השלב הבא של המדפים. כלומר במצב של מהירות מדפים 5 אתה יכול כבר לבחור מדפים 1. 4. הדלקת שלטי חגורות לנוסעים,באל על זה בתחילת הנמכה ולא בגובה 10,000 5. לא בודקים RECALL בשלב הנחיתה אלא טרום הנמכה. 6. בהליכה סביב צריך גם לבחור מוד אנכי, VNAV או LEV CHG, אם אני לא מתבלבל עם 744, זה ב 15000 מעל פני השדה כאמור, הערות קטנות ולא משמעותיות - עבודה יפה מאד - ראויה גם לשימוש טייסים
Moshe Mizrahi פורסם יולי 4, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 4, 2006 תודה רבה אלון, יתוקן. מקווה שהכל בסדר אצלכם, מאד הצטערתי שלא יצא לנו להיפגש היום ומקווה להיפגש בקרוב. (בקרוב תצא גרסה מעודכנת, לכל מי שמתקן בעצמו הערה 6 מכוונת ל- 1500 AGL כמובן)
Moshe Mizrahi פורסם יולי 5, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 5, 2006 קישור לגרסה 1.0 עודכן למעלה. טיסות בטוחות