אורח פורסם יוני 30, 2006 דיווח פורסם יוני 30, 2006 שלום לכולם, ב 00:30 מקומי, תמריא קבוצה קטנה של מטוסים (אם יצטרפו היא תיהיה גדולה ) לכיוון אנטליה. תוכנית LLBG DEENA1.GITLA UA14 KAROL UL995 KOSEG UA16 MAROS UM855 DASNI UA16 TOMBI UM855 DERYA LTAI כולם מוזמנים כולל פקחים שמעוניינים לעשות לנו ולהם כיף. להית' קובי, רן וליפי נ.ב. זוכרים שאמרתי שהמשחק יסתיים בפנדלים :mrgreen:
Yahav Barzilay פורסם יוני 30, 2006 דיווח פורסם יוני 30, 2006 מה גם השני ??? היית רוצה, אוקראינה שהגיעה לרבע בטעות נמחצה 3-0 ע"י האיטלקים. :mrgreen: אבל יפה, אהבתי את התחזית רן
אריק א. פורסם יוני 30, 2006 דיווח פורסם יוני 30, 2006 טיסה נעימה חברים, תהנו גם בשבילי. היום איפסנתי את הסטיק/מצערת/פדלים עמוק עמוק בארון לכבוד תקופת המבחנים המאושרת... שבת שלום! אריק
mickey lip פורסם יוני 30, 2006 דיווח פורסם יוני 30, 2006 מה גם השני ??? היית רוצה, אוקראינה שהגיעה לרבע בטעות נמחצה 3-0 ע"י האיטלקים. :mrgreen: אבל יפה, אהבתי את התחזית רן אפשר לחשוב שהאיטלקים לא הגיעו בטעות....... :roll:
Yahav Barzilay פורסם יוני 30, 2006 דיווח פורסם יוני 30, 2006 מה גם השני ??? היית רוצה, אוקראינה שהגיעה לרבע בטעות נמחצה 3-0 ע"י האיטלקים. :mrgreen: אבל יפה, אהבתי את התחזית רן אפשר לחשוב שהאיטלקים לא הגיעו בטעות....... :roll: איטליה מהתחלה הייתה במירוץ.. אוקראינה? מי חשב עליה בכלל :roll:
Moshe Mizrahi פורסם יולי 1, 2006 דיווח פורסם יולי 1, 2006 בוקר טוב לכולם קצת תיאור ומסקנות מאתמול: עובדות - המראתי לפי שעון אמיתי, בלילה, התקנתי סינרי לאנטליה הכל הלך רגיל עד לריתוק מעל DERYA, משם יצאתי גבוה מאד, נאלצתי ללכת סביב ולא כ"כ הסתדרתי עם גישת הראיה בלילה ולכן ניתקתי ונחתתי באופליין. ניתוח - עד ל- T/D הכל הלך מצוין. הסתבכתי עם ההליכים הדיפולטיים ב- PMDG, לא ממש הצלחתי להעלות חלק הליך שלם בדף des/app. קיבלתי אי רציפויות ובכלל שבירה של הנתיב כי נכנסה נקודת VOR שבכלל היתה בצד ולא שייכת... כנראה בעיה ב- STAR של ה- PMDG. בקיצור עד שהצלחתי לערוך את זה למשהו נורמלי פספסתי קצת את תחילת ההנמכה כי הייתי עסוק בעריכה ולא הורדתי גובה בחלון ה- MCP. בהמשך לא הצלחתי להדביק את הפרופיל של VNAV. בניסיון לארגן גישה עם VOR גיליתי שיש לי בעיה בלהחליף תדרי רדיו במטוס, כלום לא מתחלף. ניסיתי לפתור בהנמכה עם עצה שנתן אור להפעיל APU אבל ללא הצלחה. המשכתי ככה עד לריתוק מעל DERYA, לשם הגעתי ב- 10000 והנמכתי תוך כדי הסיבובים. עוד בעיה מעצבנת תוך כדי היתה שלא הצלחתי להדליק אורות נחיתה (ואז הבנתי שגם בהמראה הם לא דלקו). כשהחברים דיווחו לי שאני יכול לצאת מהריתוק יצאתי מיידית בלי לשים לב שאני עדיין גבוה מדי, ונאלצתי ללכת סביב, כאמור עם רדיו לא פעיל בכלל, מזלי שה-COM היה ונשאר יוניקום, אחרת הייתי חייב לפרוש הרבה קודם. יש בשדה 3 מסלולים מקבילים ואני כיוונתי אל האמצעי. בהליכה סביב לא הצלחתי לשמור גובה, לא עם LVL CH ולא עם ALT HOLD ועליתי ירדתי בין 2000 ל- 3000, תוך שדי קשה לי לשמור יחד עם כל זה קשר עין עם נקודת נגיעה. לפני כניסה לצלע בסיס החלטתי שאם להתרסק אז לפחות לא בואטסים, התנתקתי ונחתתי ידני באופליין. התחברתי למסנג'ר אח"כ להגיד לכולם תודה מסודרת ולילה טוב, ותפסתי את רן שסיפר לי שאתם כבר בדרך למיטות.... קיצר אז מאד נהיניתי, תודה רבה לכולם ובמיוחד לפקחים המסורים בארץ שלא עזבו עד שאחרון המטוסים (אני :mrgreen: ) היה באויר. הבוקר הסרתי הכל והתקנתי מחדש את המטוס ועכשיו הבעיות נפתרו. די הצטערתי שבחרתי בשעת לילה אמיתית, היתה לי הרגשת פספוס קלה שאולי אם זה היה ביום יכולתי לנחות טוב יותר גם בלי הרדיו ובלי הצורך להרגיש חייב לבזבז כ"כ הרבה זמן על להגדיר הליכים ב- FMC...
Meitar Lugasi פורסם יולי 1, 2006 דיווח פורסם יולי 1, 2006 הסתבכתי עם ההליכים הדיפולטיים ב- PMDG, לא ממש הצלחתי להעלות חלק הליך שלם בדף des/app. קיבלתי אי רציפויות ובכלל שבירה של הנתיב כי נכנסה נקודת VOR שבכלל היתה בצד ולא שייכת... כנראה בעיה ב- STAR של ה- PMDG.בקיצור עד שהצלחתי לערוך את זה למשהו נורמלי פספסתי קצת את תחילת ההנמכה כי הייתי עסוק בעריכה ולא הורדתי גובה בחלון ה- MCP. בהמשך לא הצלחתי להדביק את הפרופיל של VNAV. את הכנת הפרוצדורות לנחיתה שכוללות בין היתר כיול ההליך והנתונים השונים ב FMC עושים עוד זמן רב לפני ה T/D על מנת למנוע מצבים כאלה. מפי טייסי אל-על התהליך מתחיל עוד כ-400 מייל לפני היעד. בטיסות קצרות כמו זו כדאי להתחיל עם זה זמן קצר לאחר הגעה לשיוט, וכך להמנע ממצב כזה. דבר נוסף, אם כמו שאמרת פספסת מעט את תחילת ההנמכה, לא חושב שצריכה להיות סיבה לא להדביק את הפרופיל הנמכה. לחיצה על LVL CHG , שינוי מהירות בMCP לאיזור ה-250 קשרים והרמת מעצורי אוויר. כמובן שאת כל הפעולות האלה אין צורך לעשות כאשר יש סטייה של 1000 רגל מהפרופיל הנמכה, אז אפשר להסתפק במעצורי אוויר, או בפעולה אחרת [לדעתי לפחות, ניסויני על ה 73 קטן, אני מדבר מתוך ניסיון על הצי היפה יותר (76) :turn-l: ]. מקווה שעזרתי..
Zeev Bucki פורסם יולי 1, 2006 דיווח פורסם יולי 1, 2006 אצטרף בשמחה זה מסלול שאהוב עלי בעיקר הנוף בנחיתה של ההרים והים. הזמן עם הPMDG 747-400 שעה ועשר דקות. בוקי זאב:4X-MJB
Eldar Sella פורסם יולי 1, 2006 דיווח פורסם יולי 1, 2006 זאב, קצת איחרת הם טסו אתמול בלילה אני חושב :wink:
matan פורסם יולי 1, 2006 דיווח פורסם יולי 1, 2006 אצטרף בשמחה זה מסלול שאהוב עלי בעיקר הנוף בנחיתה של ההרים והים. הזמן עם הPMDG 747-400 שעה ועשר דקות. בוקי זאב:4X-MJB חחחחחחחחחחחח
Zeev Bucki פורסם יולי 1, 2006 דיווח פורסם יולי 1, 2006 אתה צודק בנוגע לטיסה טעיתי כי אני עדיין בהנגאובר הלום מהבירה מחגיגות הנצחון מאמש כי אני ייקה בן להורים ייקים...
אורח פורסם יולי 1, 2006 דיווח פורסם יולי 1, 2006 הסתבכתי עם ההליכים הדיפולטיים ב- PMDG, לא ממש הצלחתי להעלות חלק הליך שלם בדף des/app. קיבלתי אי רציפויות ובכלל שבירה של הנתיב כי נכנסה נקודת VOR שבכלל היתה בצד ולא שייכת... כנראה בעיה ב- STAR של ה- PMDG.בקיצור עד שהצלחתי לערוך את זה למשהו נורמלי פספסתי קצת את תחילת ההנמכה כי הייתי עסוק בעריכה ולא הורדתי גובה בחלון ה- MCP. בהמשך לא הצלחתי להדביק את הפרופיל של VNAV. את הכנת הפרוצדורות לנחיתה שכוללות בין היתר כיול ההליך והנתונים השונים ב FMC עושים עוד זמן רב לפני ה T/D על מנת למנוע מצבים כאלה. מפי טייסי אל-על התהליך מתחיל עוד כ-400 מייל לפני היעד. בטיסות קצרות כמו זו כדאי להתחיל עם זה זמן קצר לאחר הגעה לשיוט, וכך להמנע ממצב כזה. דבר נוסף, אם כמו שאמרת פספסת מעט את תחילת ההנמכה, לא חושב שצריכה להיות סיבה לא להדביק את הפרופיל הנמכה. לחיצה על LVL CHG , שינוי מהירות בMCP לאיזור ה-250 קשרים והרמת מעצורי אוויר. כמובן שאת כל הפעולות האלה אין צורך לעשות כאשר יש סטייה של 1000 רגל מהפרופיל הנמכה, אז אפשר להסתפק במעצורי אוויר, או בפעולה אחרת [לדעתי לפחות, ניסויני על ה 73 קטן, אני מדבר מתוך ניסיון על הצי היפה יותר (76) :turn-l: ]. מקווה שעזרתי.. לא עדיף LVL CHG ולפתוח מהירות ל 290 ללא מעצורים ? יעשה את העבודה יותר טוב
Meitar Lugasi פורסם יולי 1, 2006 דיווח פורסם יולי 1, 2006 צודקק טעות שלי למרות שגם מה שאמרתי יעשה עבודה לא רעה. אבל בהחלט זו הפעולה הנכונה.
Moshe Mizrahi פורסם יולי 1, 2006 דיווח פורסם יולי 1, 2006 הסתבכתי עם ההליכים הדיפולטיים ב- PMDG, לא ממש הצלחתי להעלות חלק הליך שלם בדף des/app. קיבלתי אי רציפויות ובכלל שבירה של הנתיב כי נכנסה נקודת VOR שבכלל היתה בצד ולא שייכת... כנראה בעיה ב- STAR של ה- PMDG.בקיצור עד שהצלחתי לערוך את זה למשהו נורמלי פספסתי קצת את תחילת ההנמכה כי הייתי עסוק בעריכה ולא הורדתי גובה בחלון ה- MCP. בהמשך לא הצלחתי להדביק את הפרופיל של VNAV. את הכנת הפרוצדורות לנחיתה שכוללות בין היתר כיול ההליך והנתונים השונים ב FMC עושים עוד זמן רב לפני ה T/D על מנת למנוע מצבים כאלה. מפי טייסי אל-על התהליך מתחיל עוד כ-400 מייל לפני היעד. בטיסות קצרות כמו זו כדאי להתחיל עם זה זמן קצר לאחר הגעה לשיוט, וכך להמנע ממצב כזה. דבר נוסף, אם כמו שאמרת פספסת מעט את תחילת ההנמכה, לא חושב שצריכה להיות סיבה לא להדביק את הפרופיל הנמכה. לחיצה על LVL CHG , שינוי מהירות בMCP לאיזור ה-250 קשרים והרמת מעצורי אוויר. כמובן שאת כל הפעולות האלה אין צורך לעשות כאשר יש סטייה של 1000 רגל מהפרופיל הנמכה, אז אפשר להסתפק במעצורי אוויר, או בפעולה אחרת [לדעתי לפחות, ניסויני על ה 73 קטן, אני מדבר מתוך ניסיון על הצי היפה יותר (76) :turn-l: ]. מקווה שעזרתי.. לא עדיף LVL CHG ולפתוח מהירות ל 290 ללא מעצורים ? יעשה את העבודה יותר טוב זה מסביר :roll: אני ניסיתי להימנע מהריתוק ולהגיע כמה שיותר מאוחר אז בהנמכה שמרתי מהירות 240 ואפילו 230... :? תודה על ההסברים
Moshe Mizrahi פורסם יולי 2, 2006 דיווח פורסם יולי 2, 2006 השלמתי את הטיסה, הפעם באור יום.... ולא ל-36 הטרוויאלי אלא דווקא ל- 180R גישה נחמדה ולא של כ__יות כמו שאורן אומר בסיום הסט יש תמונת SI מהטיסה הקודמת תמונות בפורום תמונות