עבור לתוכן
Ben Zwebner

How to fly into or out of JFK** Link UPDATED**

Recommended Posts

פורסם

I made this because I wintessed alot of pilots on VATSIM who file wrong SIDs for certain flights, or are not sure who to fly the STARs correctly. Even dont know how to taxi at JFK.

This is a powerpoint presentation which walks you thru the Ins and outs of JFK.

http://library.avsim.net/download.php?DLID=87807

פורסם

תודה בן, זה בהחלט יכול לעזור לטייסים שטסים פעם ראשונה לJFK.

שמתי לב לטעות קטנה....

בJFK9 DEP בעמוד השני שמפרט את ההליך מכל מסלול, רשמת פעמיים 13L/R, אם אני לא טועה אז הראשון אמור להיות 31L/R והשני 13L/R 8) .

ולסיום, Expect FL330 10min after DEP :lol:

פורסם
  Atar Almog כתב:
תודה בן, זה בהחלט יכול לעזור לטייסים שטסים פעם ראשונה לJFK.

שמתי לב לטעות קטנה....

בJFK9 DEP בעמוד השני שמפרט את ההליך מכל מסלול, רשמת פעמיים 13L/R, אם אני לא טועה אז הראשון אמור להיות 31L/R והשני 13L/R 8) .

ולסיום, Expect FL330 10min after DEP :lol:

Thanks Atar, I fixed the typo...

anyone else find anything?

פורסם

לא מצליח להוריד את הקובץ.

יש סיכוי שתעלה אותו למקום שפוי יותר ?

תודה,

רן.

פורסם

זה נחמד ויעיל, אבל לא התכוונת בעצם לומר:

"תקראו את הדפיות שלכם?"

פורסם
  Oren Geva כתב:
זה נחמד ויעיל, אבל לא התכוונת בעצם לומר:

"תקראו את הדפיות שלכם?"

Yes and no, let me explain.

Since i started controlling at JFK I noticed that JFK is a Newbie magnet.

In the presentation is state that the presentation assumes that YOU, the pilot have basic understanding of how to read charts.

JFK has proceedures that are not common.

One aspect are the climbs. Canarsie/ Breezy Point and Gateway.

Literally i had somone ask me "who is canarsie and why is she climbing"

Another thing that JFK has that is not common are specific SIDs for JUST transatlantic flights. These are the BETTE3, GREKI3, MERIT3, HAPIE3.

Many times I will see a pilot filing the MERIT3 SID for a flight to boston because his first waypoint is MERIT.

This is not correct, the correct SID to be issued is the JFK9.

Another issue is the taxiing in JFK. 90% of pilots online do not know that Taxiway Alpha is clockwise and Taxiway Bravo is counterclockwise.

Everything i just mentioned above is not written on the charts, nor are they self understandable.

this presentation isnt really saying "Hey, go look at the charts!" it is

meant to explain all the things that are NOT written on the charts in order to help the first time JFK flyer understand how JFK works.

פורסם
  Ran - VATIL6 כתב:
לא מצליח להוריד את הקובץ.

יש סיכוי שתעלה אותו למקום שפוי יותר ?

תודה,

רן.

במידה ומישהו כן הצליח להוריד...

הייתי מאוד מודה לו ,אם היה נותן הסבר קצר כיצד להוריד.

(האתר מאוד לא ידידותי למשתמש) :shock:

פורסם

גם לי זה לקח זמן... יש להקליד את האותיות במשבצת בצד ימין למעלה...

האתר הזה בהחלט נראה כאילו הוא יותר מעוניין לפרסם את המנוי שלו מאשר לאפשר לך להוריד קובץ. כמובן שלאור העובדה שלא ברור איך מורידים משם קובץ, הפרסום שלו די מאבד את האפקטיביות....

פורסם
  יונתן כתב:
  Ran - VATIL6 כתב:
לא מצליח להוריד את הקובץ.

יש סיכוי שתעלה אותו למקום שפוי יותר ?

תודה,

רן.

במידה ומישהו כן הצליח להוריד...

הייתי מאוד מודה לו ,אם היה נותן הסבר קצר כיצד להוריד.

(האתר מאוד לא ידידותי למשתמש) :shock:

instructions how to download it:

1) enter the security thingy (three letters to ensure that u arent a bot)

2) wait for about 44 seconds (there will be a timer)

3) click on the grey box that appears.

פורסם

אם זה היה מגיע לזה זה היה נחמד.

אני מקבל הודעה שרוחב הפס המוקצה לישראל נמצא על המקסימום .

פורסם
  BEN_ATL306 כתב:
ok, its now on AVSIM.. here is the link:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=87807

עכשיו סוף סוף ראיתי את זה בן, המצגת מסבירה את הדפיות עצמן ומבהירה בכמה מושגים שלא מוכרים לחלק מאיתנו בטיסות לאירופה וכדומה....

כל הכבוד על ההשקעה והיוזמה בפיתוח ההדרכה הידידותית הזאת לטייסים, המשך להכין מדריכים!

פורסם
  Erez Savir כתב:
  moish כתב:
  Atar Almog כתב:

ולסיום, Expect FL330 10min after DEP :lol:

מה זה?

חלק מהקלירנס שמקבלים בJFK ובכול שדה בארה"ב...

לא מבין.

זה אמור להיות משהו שחסר במצגת? תיקון? בדיחה?

התיקון של אלמוג למספרי המסלולים היה מאד ברור, ההערה הזו פחות ברורה לי

בן תודה רבה על המצגת :!:

פורסם
  moish כתב:
  Erez Savir כתב:
  moish כתב:
  Atar Almog כתב:

ולסיום, Expect FL330 10min after DEP :lol:

מה זה?

חלק מהקלירנס שמקבלים בJFK ובכול שדה בארה"ב...

לא מבין.

זה אמור להיות משהו שחסר במצגת? תיקון? בדיחה?

התיקון של אלמוג למספרי המסלולים היה מאד ברור, ההערה הזו פחות ברורה לי

בן תודה רבה על המצגת :!:

בדיחה.

לדעתי זה יכול להיות גם תיקון אבל במקרה הזה זאת בדיחה (נכון? :lol: ).

פורסם
  Gal כתב:
  moish כתב:
  Erez Savir כתב:
  moish כתב:
  Atar Almog כתב:

ולסיום, Expect FL330 10min after DEP :lol:

מה זה?

חלק מהקלירנס שמקבלים בJFK ובכול שדה בארה"ב...

לא מבין.

זה אמור להיות משהו שחסר במצגת? תיקון? בדיחה?

התיקון של אלמוג למספרי המסלולים היה מאד ברור, ההערה הזו פחות ברורה לי

בן תודה רבה על המצגת :!:

בדיחה.

לדעתי זה יכול להיות גם תיקון אבל במקרה הזה זאת בדיחה (נכון? :lol: ).

זה חלק אמיתי מהמרשה ב-JFK.

אלמוג המציא על זה בדיחה פרטית :mrgreen: לך תבין את הילדים של היום :roll:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...