Almog Atar פורסם יולי 2, 2006 דיווח פורסם יולי 2, 2006 ולסיום, Expect FL330 10min after DEP מה זה? חלק מהקלירנס שמקבלים בJFK ובכול שדה בארה"ב... לא מבין. זה אמור להיות משהו שחסר במצגת? תיקון? בדיחה? התיקון של אלמוג למספרי המסלולים היה מאד ברור, ההערה הזו פחות ברורה לי בן תודה רבה על המצגת :!: בדיחה. לדעתי זה יכול להיות גם תיקון אבל במקרה הזה זאת בדיחה (נכון? ). זה חלק אמיתי מהמרשה ב-JFK. אלמוג המציא על זה בדיחה פרטית :mrgreen: לך תבין את הילדים של היום :roll: אכן זאת בדיחה ויהב, אם לא תשתוק אתה יודע מה יקרה....
Gal פורסם יולי 2, 2006 דיווח פורסם יולי 2, 2006 זה שזה חלק מהקלירנס אני יודע. אבל זה נראה כמו תיקון מסויים בנוסף למה שאלמוג רשם ולכן משה לא ידע מה זה בדיוק.
אורח פורסם יולי 2, 2006 דיווח פורסם יולי 2, 2006 זה לא חלק מהקלירנס, כמו ש"יציאה על דינה 1 פוקס" זה לא חלק מהקלירנס בנתב"ג. אם זה רלוונטי אומרים את זה, ובינינו, זה לא מוסיף המון מידע למישהו.
Ben Zwebner פורסם יולי 2, 2006 מחבר דיווח פורסם יולי 2, 2006 זה לא חלק מהקלירנס, כמו ש"יציאה על דינה 1 פוקס" זה לא חלק מהקלירנס בנתב"ג.אם זה רלוונטי אומרים את זה, ובינינו, זה לא מוסיף המון מידע למישהו. It is most definitly part of the clearance ELY001, you are cleared to LLBG, fly the MERIT3 Departure, Putnam Transition then as filed, expect FL350 10(pronounced: one zero) minutes after departure, dep frequency is 135.9, Sqwauck 1501" That is the typical Clearance you would get from DEL at JFK when flying to LLBG Its important because you wont Always recieve "expect FL350 in ten".. You will get that 95% of the time, but depends on traffic flow and where you are going. For example, if you fly from JFK to Boston, and you file FL350, you wont get that, you will get: "Expect FL230 in ten" because thats the maximum allowable FL for that routing.
אורח פורסם יולי 2, 2006 דיווח פורסם יולי 2, 2006 לא הבנת אותי. ברור שזה חלק מהקלירנס כשזה נאמר. הכוונה שלי היא שזה לא חלק מהקלירנס בניו יורק כדיפולט. זה נאמר כשזה רלוונטי.