Eldar Sella פורסם יולי 11, 2006 דיווח פורסם יולי 11, 2006 אתה היית בקוקפיט של ארקיע 753, מה שאלעד רשם תקף לגבי אלעל (כשהייתי בקוקפיט של EBS הדבר היחיד שהם הדליקו זה FD בגייט).
Shai B פורסם יולי 11, 2006 דיווח פורסם יולי 11, 2006 אתה היית בקוקפיט של ארקיע 753, מה שאלעד רשם תקף לגבי אלעל (כשהייתי בקוקפיט של EBS הדבר היחיד שהם הדליקו זה FD בגייט). 1. 752. 2. "מדובר בעניין של מערכות מודרניות יותר יש כאן עניין גם של מיקום במערכת האינרציאלית כמו שהסבירו באלעל פשוט בגובה נמוך ב765 המערכות עוד לא אוספות מספיק נתונים." רק באלעל המערכות של ה-765 [><] ככה?
matan פורסם יולי 11, 2006 דיווח פורסם יולי 11, 2006 אתה היית בקוקפיט של ארקיע 753, מה שאלעד רשם תקף לגבי אלעל (כשהייתי בקוקפיט של EBS הדבר היחיד שהם הדליקו זה FD בגייט). 1. 752. 2. "מדובר בעניין של מערכות מודרניות יותר יש כאן עניין גם של מיקום במערכת האינרציאלית כמו שהסבירו באלעל פשוט בגובה נמוך ב765 המערכות עוד לא אוספות מספיק נתונים." רק באלעל המערכות של ה-765 [><] ככה? אני גם אשמח לקבל הסבר. מה גם,שעם כל הכבוד לכל המידע הזה,השאלה אם הLDS,PMDG,PSS עד כדי כך חכמים לחכות את ההתנהגות הזאתי של המטוסים במציאות,יכול להיות שזה בכלל לא אפקטיבי לסימולטור.
Elad Zeierman פורסם יולי 11, 2006 דיווח פורסם יולי 11, 2006 אתה היית בקוקפיט של ארקיע 753, מה שאלעד רשם תקף לגבי אלעל (כשהייתי בקוקפיט של EBS הדבר היחיד שהם הדליקו זה FD בגייט). 1. 752. 2. "מדובר בעניין של מערכות מודרניות יותר יש כאן עניין גם של מיקום במערכת האינרציאלית כמו שהסבירו באלעל פשוט בגובה נמוך ב765 המערכות עוד לא אוספות מספיק נתונים." רק באלעל המערכות של ה-765 [><] ככה? זה מה שאני מכיר לגבי 757-200, 767-200, 767-300 לא יודע לגבי ה 753 יכול להיות שם זה אפשרי כמו שלמשל ב 763 המטוס עובר אוטמאטית לכוח טיפוס ומשחרר את המיצערת מ HOLD עם לחיצה על מצב PITCH כל שהו בט"א לעומת ה 762 שמחייב לחיצה על CLB ב TRP על מנת לשחרר את המיצערת ממצב HOLD. לאלעל אין 753 ואני לא מכיר את השוני הינו לבן האח הבוגר שלו- 752
Shai B פורסם יולי 11, 2006 דיווח פורסם יולי 11, 2006 אתה היית בקוקפיט של ארקיע 753, מה שאלעד רשם תקף לגבי אלעל (כשהייתי בקוקפיט של EBS הדבר היחיד שהם הדליקו זה FD בגייט). 1. 752. 2. "מדובר בעניין של מערכות מודרניות יותר יש כאן עניין גם של מיקום במערכת האינרציאלית כמו שהסבירו באלעל פשוט בגובה נמוך ב765 המערכות עוד לא אוספות מספיק נתונים." רק באלעל המערכות של ה-765 [><] ככה? זה מה שאני מכיר לגבי 757-200, 767-200, 767-300 לא יודע לגבי ה 753 יכול להיות שם זה אפשרי כמו שלמשל ב 763 המטוס עובר אוטמאטית לכוח טיפוס ומשחרר את המיצערת מ HOLD עם לחיצה על מצב PITCH כל שהו בט"א לעומת ה 762 שמחייב לחיצה על CLB ב TRP על מנת לשחרר את המיצערת ממצב HOLD. לאלעל אין 753 ואני לא מכיר את השוני הינו לבן האח הבוגר שלו- 752 אכן טעות מרה שלי ותודה לאלדר, הייתי ב-753 |: צריך ללחוץ על CLB? איזה מבאס