עבור לתוכן
Ben Zwebner

Arkia Virtual

Recommended Posts

פורסם
  C.Niv Malin כתב:
לדעתי לא חייבים "סיבה למסיבה" אפשר גם לארגן אירועים בלי קשר לחברות תעופה וירטואליות,

אירועים שקשורים לחטיבה עצמה. אפשר גם לעשות מסורת כל שבועיים אירוע.

אני מוכן לעזור בארגון אם יש צורך!

יש משהו מוכן.

אני לא חושב שיש טעם להוציא אירוע כזה כשיש מלחמה

חצי חטיבה לא פעילה בגלל זה.

תקנו אותי אם אני טועה? מה דעכתם? (וכמובן בדרך לא לסטות מהנושא)

פורסם
  Or - VATIL10 כתב:
  C.Niv Malin כתב:
לדעתי לא חייבים "סיבה למסיבה" אפשר גם לארגן אירועים בלי קשר לחברות תעופה וירטואליות,

אירועים שקשורים לחטיבה עצמה. אפשר גם לעשות מסורת כל שבועיים אירוע.

אני מוכן לעזור בארגון אם יש צורך!

יש משהו מוכן.

אני לא חושב שיש טעם להוציא אירוע כזה כשיש מלחמה

חצי חטיבה לא פעילה בגלל זה.

תקנו אותי אם אני טועה? מה דעכתם? (וכמובן בדרך לא לסטות מהנושא)

what would be nice is to arrange a LLBG real Ops event....

פורסם
  BEN_ATL306 כתב:
  Or - VATIL10 כתב:
  C.Niv Malin כתב:
לדעתי לא חייבים "סיבה למסיבה" אפשר גם לארגן אירועים בלי קשר לחברות תעופה וירטואליות,

אירועים שקשורים לחטיבה עצמה. אפשר גם לעשות מסורת כל שבועיים אירוע.

אני מוכן לעזור בארגון אם יש צורך!

יש משהו מוכן.

אני לא חושב שיש טעם להוציא אירוע כזה כשיש מלחמה

חצי חטיבה לא פעילה בגלל זה.

תקנו אותי אם אני טועה? מה דעכתם? (וכמובן בדרך לא לסטות מהנושא)

what would be nice is to arrange a LLBG real Ops event....

:] זה בתכנון היותר רחוק :]

פורסם
  BenBezalel כתב:
  Shai B כתב:
אחרי ש-LDS יוציאו 757 כמו שצריך אני אצטרף בכיף :D

כל הכבוד על הרעיון מקווה שייצא לפועל, אם תצטרך עזרה... :)

אחי יש אחלה מרג' ל- 753 עם פאנל ערוך שמותאם ל- 753 של מתן ניומרק תנסה!

נחמד מאוד, אבל בלי VC :|

פורסם
  Shai B כתב:
  BenBezalel כתב:
  Shai B כתב:
אחרי ש-LDS יוציאו 757 כמו שצריך אני אצטרף בכיף :D

כל הכבוד על הרעיון מקווה שייצא לפועל, אם תצטרך עזרה... :)

אחי יש אחלה מרג' ל- 753 עם פאנל ערוך שמותאם ל- 753 של מתן ניומרק תנסה!

נחמד מאוד, אבל בלי VC :|

אתה טס עם VC :? :?:

פורסם

אני מניח שההיפך.

כל הפונקציות של ה-763 עובדות כי עם ה מרג' זה פשוט 763. תוכל לטוס איתו ישירות לטורונטו אם תרצה....

פורסם
  Oren Geva כתב:
אני מניח שההיפך.

כל הפונקציות של ה-763 עובדות כי עם ה מרג' זה פשוט 763. תוכל לטוס איתו ישירות לטורונטו אם תרצה....

אתה לא..

הדלק מתאים לביצועי ה 757.

כשאני מתכנן דלק לטיסה עם המרג' אני מתכנן דלק ל 75 ולא ל 76..

כך שאם תנסה, סביר להניח שנמצא אותך על איזה אי מבודד באטלנטי

פורסם

אהלן חברים, אורן קודם כל,המרג' שלי בנוי על תכונות של 753 בלבד,לא שיניתי שום דבר בCFG של הפוסקי,גם הAIR נשאר של 763,רק הייתי צריך לעשות קונפיגורציה קטנה באיזשהו סעיף בCFG בשביל שהפאנל יעבוד טוב עם כל הפונקציות.פעם פשוט העתקנו את התכונות של ה763 ל753 ובעצם טסנו עם 763 כמו שאמרת עם טווח של עד טורנטו.במרג' שלי זה לא ככה.

פורסם

מחזיקים אצבעות :mrgreen:

ובקשר ל-Merge, אתם עושים אחלה עבודה אבל עם כל הכבוד זה לא רציני, על ה-LDS יש חודשים אם לא שנים של עבודת תכנות כדי להתאים את הביצועים שיהיו קרובים לדבר האמיתי, אי אפשר לבוא ביום אחד ופתאום להפוך את זה ל-757, יש הרבה נתונים שאי אפשר לערוך כמו שאתם חושבים ונמצאים בקבצי המקור של התוכנה ומשפיעים על הביצועים של המטוס כדי שיתנהג כמו 767 ולא 757. בנוסף יש עוד שינויים בקוקפיט בין ה-757 ל-767 (מלבד המידות).

פורסם
  Oren Geva כתב:
מה שאתה אומר זה שאתה טס עם מודל טיסה של פוסקי (שבמקום אחר אתה טענת שהוא גרוע).

אבל ה-FMC מכיר משקלים וטווחים של 757?

המממ טוב שאת מראה לי לינק מלפני שנה וחצי בערך :? :?

הFMC מכיר את משקל הZFW שלך,אם אתה תכניס משקל ZFW של 757,הוא יחשב לך דלק לפי 757.

פורסם
  Hafuta כתב:
מחזיקים אצבעות :mrgreen:

ובקשר ל-Merge, אתם עושים אחלה עבודה אבל עם כל הכבוד זה לא רציני, על ה-LDS יש חודשים אם לא שנים של עבודת תכנות כדי להתאים את הביצועים שיהיו קרובים לדבר האמיתי, אי אפשר לבוא ביום אחד ופתאום להפוך את זה ל-757, יש הרבה נתונים שאי אפשר לערוך כמו שאתם חושבים ונמצאים בקבצי המקור של התוכנה ומשפיעים על הביצועים של המטוס כדי שיתנהג כמו 767 ולא 757. בנוסף יש עוד שינויים בקוקפיט בין ה-757 ל-767 (מלבד המידות).

אני מדבר על 753,שהFMC שלו זהה ל763 של הLDS,(סעיף VNAV, ולא CLB,CRZ,DES כמו ה752) דבר שני,הכל אפשר לשנות,אם לא בCFG אז בAIR FILE,שאני עורך אותו עם תוכנה מיוחדת. כל המידע על המטוס והטווחים וכ'ו ניתן למצוא באתר של בואינג ועוד כל מיני אתרים,אם תתעקשו אני יחפש ויראה לינקים. עם כל הכבוד,פוסקי חברה רצינית,הFDE שלה ל753(ולא 752 אורן,שהFDE שלו קטסטרופלי) בנו בהחלט משו רציני,הדבר היחידי שצריך לסדר שהפאנל של הLDS יעבוד כראוי עלייו,ובגלל זה צריך לערוך כל מיני דברים בקבצי הAIR FILE

פורסם
  matan כתב:
  Hafuta כתב:
מחזיקים אצבעות :mrgreen:

ובקשר ל-Merge, אתם עושים אחלה עבודה אבל עם כל הכבוד זה לא רציני, על ה-LDS יש חודשים אם לא שנים של עבודת תכנות כדי להתאים את הביצועים שיהיו קרובים לדבר האמיתי, אי אפשר לבוא ביום אחד ופתאום להפוך את זה ל-757, יש הרבה נתונים שאי אפשר לערוך כמו שאתם חושבים ונמצאים בקבצי המקור של התוכנה ומשפיעים על הביצועים של המטוס כדי שיתנהג כמו 767 ולא 757. בנוסף יש עוד שינויים בקוקפיט בין ה-757 ל-767 (מלבד המידות).

אני מדבר על 753,שהFMC שלו זהה ל763 של הLDS,(סעיף VNAV, ולא CLB,CRZ,DES כמו ה752) דבר שני,הכל אפשר לשנות,אם לא בCFG אז בAIR FILE,שאני עורך אותו עם תוכנה מיוחדת. כל המידע על המטוס והטווחים וכ'ו ניתן למצוא באתר של בואינג ועוד כל מיני אתרים,אם תתעקשו אני יחפש ויראה לינקים. עם כל הכבוד,פוסקי חברה רצינית,הFDE שלה ל753(ולא 752 אורן,שהFDE שלו קטסטרופלי) בנו בהחלט משו רציני,הדבר היחידי שצריך לסדר שהפאנל של הLDS יעבוד כראוי עלייו,ובגלל זה צריך לערוך כל מיני דברים בקבצי הAIR FILE

בקובץ AIR אתה משנה תכונות של המטוס, זה ממש לא קשור לFMC, הFMC הוא חלק מקבצי הGAU שנכתבו עם משוואות שמתאימות ל763. לא משנה מה תעשה הFMC לא יחשב לך דלק / זמנים / מהירויות / גבהים כמו שצריך.

פורסם

אין לך שום גישה ל-FMC שנכתב בשפת C++ וקומפל (והוא למעשה קובץ בינארי).

כל המשוואות שעומדות בבסיס ה-FMC של LDS מתאימות ל-763 בלבד. אם תשים לו ZFW של 757 הוא פשוט יחשוב שאתה טס ב-763 קל במיוחד.

אין מצב בעולם שאתה מקבל ממנו גובה אופטימלי, תחזית דלק שקשורה בצורה כלשהי למציאות, V-Speeds נכונים או כל דבר אחר המחשב הטיסה מחשב.

כמו שבן אמר, זה תלוי רק בדמיון שלך. אם אתה מדמיין לך בכיף שהמרג' הזה מתנהג בצורה נכונה, אז לבריאות. עבורי, אם מחשב הטיסה לא מחשב את החישובים שלו נכון, אני לא רואה שום טעם בשימוש בו.

פורסם
  Oren Geva כתב:
אין לך שום גישה ל-FMC שנכתב בשפת C++ וקומפל (והוא למעשה קובץ בינארי).

כל המשוואות שעומדות בבסיס ה-FMC של LDS מתאימות ל-763 בלבד. אם תשים לו ZFW של 757 הוא פשוט יחשוב שאתה טס ב-763 קל במיוחד.

אין מצב בעולם שאתה מקבל ממנו גובה אופטימלי, תחזית דלק שקשורה בצורה כלשהי למציאות, V-Speeds נכונים או כל דבר אחר המחשב הטיסה מחשב.

כמו שבן אמר, זה תלוי רק בדמיון שלך. אם אתה מדמיין לך בכיף שהמרג' הזה מתנהג בצורה נכונה, אז לבריאות. עבורי, אם מחשב הטיסה לא מחשב את החישובים שלו נכון, אני לא רואה שום טעם בשימוש בו.

מסכים.אבל אין לנו ברירה אחרת......בכול אופן,עד לצאת הPSS,זה הדבר הכי ריאליסטי שיש קיום למי שרוצה לטוס ב75 עם FMC.

פורסם
  matan כתב:
  Oren Geva כתב:
אין לך שום גישה ל-FMC שנכתב בשפת C++ וקומפל (והוא למעשה קובץ בינארי).

כל המשוואות שעומדות בבסיס ה-FMC של LDS מתאימות ל-763 בלבד. אם תשים לו ZFW של 757 הוא פשוט יחשוב שאתה טס ב-763 קל במיוחד.

אין מצב בעולם שאתה מקבל ממנו גובה אופטימלי, תחזית דלק שקשורה בצורה כלשהי למציאות, V-Speeds נכונים או כל דבר אחר המחשב הטיסה מחשב.

כמו שבן אמר, זה תלוי רק בדמיון שלך. אם אתה מדמיין לך בכיף שהמרג' הזה מתנהג בצורה נכונה, אז לבריאות. עבורי, אם מחשב הטיסה לא מחשב את החישובים שלו נכון, אני לא רואה שום טעם בשימוש בו.

מסכים.אבל אין לנו ברירה אחרת......בכול אופן,עד לצאת הPSS,זה הדבר הכי ריאליסטי שיש קיום למי שרוצה לטוס ב75 עם FMC.

אין ברירה אחרת למי שרוצה לטוס עם 757 ו-FMC של 763.

למי שרוצה לטוס עם 757 ו-FMC שעובד אין ברירה גם - אין מטוס כזה כרגע לסימולטור.

אבל הפתרון שלך לא עוזר לו. תפקידו של ה-FMC הוא לא להביא את המטוס מנקודה לנקודה, את זה אתה יכול לעשות גם עם ה-GPS הדיפולטי של הסימולטור באותה מידה של ריאליזם.

ה-FMC הוא מחשב טיסה ולא מערכת ניווט בלבד.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...