עבור לתוכן
OmriSoudry

** מי יהיה צוות בן גוריון החדש? **

Recommended Posts

פורסם

סינרי פחות או יותר יש, אבל פתאום קלטנו שאין עובדים בנתב"ג הווירטואלי. אז החלטתי לעשות ראיונות ולשכור עובדים לשדה הבינלאומי של ישראל. הנה 2 עובדים שכבר התקבלו לעבודה :D

2002900740033752578_rs.jpg

רוצים להופיע גם כן בסינרי החדש??

שלחו תמונה שלכם מכף רגל ועד ראש לבושים באפוד זוהר (בכל רכב בישראל אמור להיות אחד) למייל שלי: ceo@ait-air.org .

תודה רבה! 8)

פורסם

כל הכבוד לכם על העבודה הקשה......

והרעיון של העובדים הוירטואלים נשמע לי מגניב ביותר :!: :!:

אבל תשחררו את זה כמה שיותר מהר כי כבר אין לי כוח לחכות!!!!

שוב כל הכבוד, וישר כוח

פורסם

אהלן עמרי,

לא, איני מעוניין להיות עובד נתב"ג המחודש, פשוט מצאתי לנכון להגיב כאן, ולא לתמונות המגרות שבפורום תמונות וסרטונים.

שתי שאלות עלו במוחי:

1. למרות שהיו דיבורים על כל מיני אביזרים דינמיים (מכוניות) וכן צוותי קרקע (גייטים, משאיות וכו'), ואאל"ט גם מע' הנחייה לחנייה. למרות הדיבורים, בכל הסטים האחרונים ובכל הדיבורים האחרונים על הסינרי דובר על הפוטוראליזם ועל הפרטים, אך לא דובר על זה. תוכל לפרט על המרכיבים הדינמיים בשדה, מעבר לסטטיים שרואים בתמונות המעולות של ארז?

2. האם ישנו איזשהו טווח שבו אמור לצאת הסינרי? אני כבר להוט. פשוט לכל אחד ישנו "בקרוב" אחר, זה יכול להיות יומיים, ואצלי, למשל, זה יכול להיות חצי שנה... לאיזה טווח של "בקרוב" הכוונה?

המשיכו בעבודה המדהימה, לא יכול לחכות.

פורסם
חחחחחח גדול גדול :D

אם כבר מכף רגל ועד ראש, איפה הקרוקס נעלמו בתמונה ? :P

אחלה רעיון עומרי

קיים קיים אל תדאגו... רק שמגיעין לחניה לא לתת ברקס מאוחר מידי כדי שלא יתלכלכו

פורסם
אהלן עמרי,

לא, איני מעוניין להיות עובד נתב"ג המחודש, פשוט מצאתי לנכון להגיב כאן, ולא לתמונות המגרות שבפורום תמונות וסרטונים.

שתי שאלות עלו במוחי:

1. למרות שהיו דיבורים על כל מיני אביזרים דינמיים (מכוניות) וכן צוותי קרקע (גייטים, משאיות וכו'), ואאל"ט גם מע' הנחייה לחנייה. למרות הדיבורים, בכל הסטים האחרונים ובכל הדיבורים האחרונים על הסינרי דובר על הפוטוראליזם ועל הפרטים, אך לא דובר על זה. תוכל לפרט על המרכיבים הדינמיים בשדה, מעבר לסטטיים שרואים בתמונות המעולות של ארז?

2. האם ישנו איזשהו טווח שבו אמור לצאת הסינרי? אני כבר להוט. פשוט לכל אחד ישנו "בקרוב" אחר, זה יכול להיות יומיים, ואצלי, למשל, זה יכול להיות חצי שנה... לאיזה טווח של "בקרוב" הכוונה?

המשיכו בעבודה המדהימה, לא יכול לחכות.

היי איתי, הבקרוב מדבר על עיניין של מקס שבועיים +- בלי נדר טפו טפו טפו...

לגבי דינאמיקה בסינרי, רכבת ישראל בסינרי הנהדר הזה מגיע בזמן לטרמינל.

השרוולים זזים והמטוסים שלנו גם.

לגבי ה VGS, אני לא סגור על זה ועומרי יפרט.

פורסם

ה-VGS כרגע "כבוי" וזאת על מנת לא לשחרר משהו שהיה פועל עם המון באגים. ליאור ארמייב כרגע עובד על המערכת הזו, אך כדי לא לעקב את השחרור הסינרי ייצא ללא VGS פועל. מערכת ה-VGS הפועלת תשוחרר בהמשך כתוסף לסינרי...

פורסם
חחחחחח גדול גדול :D

אם כבר מכף רגל ועד ראש, איפה הקרוקס נעלמו בתמונה ? :P

אחלה רעיון עומרי

קיים קיים אל תדאגו... רק שמגיעין לחניה לא לתת ברקס מאוחר מידי כדי שלא יתלכלכו

כשאני אחזור הביתה אני אפרסם תמונה של הקרוקס של אלעד בסינרי...והוא לא היחידי! גם אביב גלעדי הגיע עם קרוקס וגם הן יופיעו בסינרי. ממש קרוקסינרי :?

פורסם
חחחחחח גדול גדול :D

אם כבר מכף רגל ועד ראש, איפה הקרוקס נעלמו בתמונה ? :P

אחלה רעיון עומרי

קיים קיים אל תדאגו... רק שמגיעין לחניה לא לתת ברקס מאוחר מידי כדי שלא יתלכלכו

כשאני אחזור הביתה אני אפרסם תמונה של הקרוקס של אלעד בסינרי...והוא לא היחידי! גם אביב גלעדי הגיע עם קרוקס וגם הן יופיעו בסינרי. ממש קרוקסינרי :?

כן אבל שלי יותר יפות :mrgreen:

פורסם
אלעד, אתה תרגיש נורא מטופש עוד שנה ככה כשזה ייצא מהאופנה ותראה את עצמך עם זה בכל פעם שתבוא לחנות ב-D6...

זה כבר יצא מזמן

untitled1lk0cv2.jpg

אבל עד שיצא סינרי חדש (וזה נראה לי יקח הרבה זמן כי לא נראה לי תהיה סיבה לזה בקרוב), אלעד יצטרך לראות את עצמו כל פעם עם הקרוקס האלו בתור פועל בנתב"ג...

ד"א עומרי מה עם הגטס, וכל העובדים עם הסרבלים הלבנים והכחולים ? :mrgreen:

פורסם
אלעד, אתה תרגיש נורא מטופש עוד שנה ככה כשזה ייצא מהאופנה ותראה את עצמך עם זה בכל פעם שתבוא לחנות ב-D6...

זה כבר יצא מזמן

untitled1lk0cv2.jpg

אבל עד שיצא סינרי חדש (וזה נראה לי יקח הרבה זמן כי לא נראה לי תהיה סיבה לזה בקרוב), אלעד יצטרך לראות את עצמו כל פעם עם הקרוקס האלו בתור פועל בנתב"ג...

ד"א עומרי מה עם הגטס, וכל העובדים עם הסרבלים הלבנים והכחולים ? :mrgreen:

יקיריי שלא תבינו אותי לא נכון הנעליים האלה מכוערות באטרף אבל מה...נוח לאללה וזה הכי חשוב..בעיקר שמסתובבים בין מנועים 777 ו 757 שמניע ורודפים אחרי פריקים של תעופה שרוצים לגרום לכריזה לדבר בסינית.

בכל מקרה עומרי זה בסדר- השלמתי עם זה מזמן דקה אחרי שצילמת פחות או יותר.

פורסם
חחחחחח אלעד זה התירוץ של כל מי שנועל קרוקס :P

בכל מקרה, תגיד שלא היה מצחיק ב777 חחחחח...

עומרי מתחיל עכשיו בקורס דיילות :)

בהחלט היה מרגש לשמוע את השם שלי בכריזה של מטוס בפעם הראשונה :mrgreen:

ובקשר לתירוץ...מה לעשות זה נכון אבל תיהיו רגועים השלמתי עם זה

פורסם
אהלן עמרי,

לא, איני מעוניין להיות עובד נתב"ג המחודש, פשוט מצאתי לנכון להגיב כאן, ולא לתמונות המגרות שבפורום תמונות וסרטונים.

שתי שאלות עלו במוחי:

1. למרות שהיו דיבורים על כל מיני אביזרים דינמיים (מכוניות) וכן צוותי קרקע (גייטים, משאיות וכו'), ואאל"ט גם מע' הנחייה לחנייה. למרות הדיבורים, בכל הסטים האחרונים ובכל הדיבורים האחרונים על הסינרי דובר על הפוטוראליזם ועל הפרטים, אך לא דובר על זה. תוכל לפרט על המרכיבים הדינמיים בשדה, מעבר לסטטיים שרואים בתמונות המעולות של ארז?

2. האם ישנו איזשהו טווח שבו אמור לצאת הסינרי? אני כבר להוט. פשוט לכל אחד ישנו "בקרוב" אחר, זה יכול להיות יומיים, ואצלי, למשל, זה יכול להיות חצי שנה... לאיזה טווח של "בקרוב" הכוונה?

המשיכו בעבודה המדהימה, לא יכול לחכות.

היי איתי, הבקרוב מדבר על עיניין של מקס שבועיים +- בלי נדר טפו טפו טפו...

לגבי דינאמיקה בסינרי, רכבת ישראל בסינרי הנהדר הזה מגיע בזמן לטרמינל.

השרוולים זזים והמטוסים שלנו גם.

לגבי ה VGS, אני לא סגור על זה ועומרי יפרט.

תודה רבה, גם על התשובה, וגם על העבודה המעולה!

פורסם
אממ......אני קצת חדש כאן, אז אולי מישהו יכול להסביר לי מה זה VGS?

מערכת הנחייה ויזואלית, שתוכל להחנות את המטוס ישר ובמרחק הנכון מהמקומות שבהם הוא יכול לפגוע ומהשרוול.

באנגלית אם אני לא טועה: Visual Guidance System ומכאן הקיצור לVGS.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...