GILG פורסם מרץ 20, 2004 דיווח פורסם מרץ 20, 2004 שלום לכם, התחלתי להטיס בזמן האחרון את ה"גמבו" ובגובה השיוט המטוס נותה ב3-5 מעלות למעלה :roll: אני משייט במהירות 0.83M וזה מאוד מוזר מה לעשות? דבר שני מה המהירות נגיעה האופטימלית ב744? תודה, גיל
Gal פורסם מרץ 20, 2004 דיווח פורסם מרץ 20, 2004 אוקי זה קצת בעיתי לענות כי זה תלוי (בעיקר) בכמות הדלק. אם אתה ממריא עם 100% דלק אז בטוח שהוא יטוס לך עם זוית של 5 מעלות. ועוד שני דברים קטנים 744 טסים במהירות של 0.85 מאך. וגם ראיתי סרט של 777 משיקאגו ללונדון באורך של שעתיים ושם יש פירוט מלאה של כל חלק בטיסה וגם בזמן הטיסה רוב הזמן המטוס היה בזוית של בין 2 ל2.5 מעלות אז סביר ש744 שהוא יותר כבד יטוס בזוית של 3 מעלות. והמהירות של הנחיתה תלויה גם היא במשקל. אני נחתתי הכי מהר עם 744 ב180 קשר והכי לאט ב155 הממוצע הוא 160-165 קשר לדעתי מקווה שעזרתי .
jambo7 פורסם מרץ 20, 2004 דיווח פורסם מרץ 20, 2004 גם אצלי זה כך שאני משייט במהיריות 300k בקשר לנגיעה -אתה בשלב הגישה אני טס ב 180-200k בזמן הנגיעה 165-170k כאשר הבלמים במצב 2 אל תבצע טיסות כשאתה מלא בדלק כדי שיהיה לך יותר קל בהמראות ובנחיתות לדוגמה טיסה לאיסטמבול אני לוקח 40% דלק בכל מיכל
Tomer Haim פורסם מרץ 20, 2004 דיווח פורסם מרץ 20, 2004 היי גיל, בכל מטוס יש מה שנקרא זווית התקפה, זוית התקפה היא הזוית בין זרימת האויר היחסית למיתר הכנף, רק לשם הדוגמה נניח שזוית מיתר הכרנף היא שווה לזוית אף המטוס, בטיפוס זוית אף המטוס גבוהה וגם זוית ההתקפה גבוהה דוגמה (אף ב 15 מעלות וזוית התקפה 7 מעלות - במצב זה אם נתבונן במטוס כנקודה, נראה אותו מטפס בפועל ב 8 מעלות) כמו כן בשיוט, כנקודה המטוס מטפס ב 0 מעלות והאף שלו נמצא ב 3-5 מעלות כפי שאמרת וזו זוית התקפה שלו, בשיוט ככל שנוריד את המהירות או נגדיל את המשקל, נגדיל את זוית ההתקפה, ברוב המטוסים זוית ההתקפה האופטימאלית היא 4 מעלות וברוב מטוסי הנוסעים, זוית ההתקפה בכל מצבי השיוט היא חיובית. יש לציין שככול שמשקל המטוס קטן, תוך כדי טיסה, זוית ההתקפה קטנה, ועל מנת לשמור על זוית התקפה אופטמאלית, והמהירות האופטימאלית לטיסה קטנה. ב 744 במשקל 330 טון זה 0.84 מאך