atelem פורסם אוקטובר 30, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2006 הי. יש לי בעיות עם ה-Private Pilot Checkride ונראה כאילו אין אפשרות לעבור אותו. דבר ראשון ההוראות לא מפורטות מספיק ואתה צריך להבין לפי הטעויות מה היית צריך לעשות. בנוסף, אני נכשל כבר בהמראה: במצערת מלאה, אם אני מטפס ב-VSI 700-800 אני נכשל על מהירות איטית מדי, ואם אני מטפס ב-VSI 500-600 האני נכשל על טיפוס מתון מדי. הסתכלתי קצת בפורומים ומצד אחד כאילו יש הסכמה שה-Checkrides ב-FS הם מלאי באגים, ומצד שני אנשים כן מדווחים על כך שהם עברו אותם. אם אתם יודעים על איזה תיקון לעניין הזה או איך לתחמן ע"מ לעבור את ה-Checkrides האלו אשמח אם תענו לי. תודה. איל.
codvir פורסם אוקטובר 30, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2006 אהלן אייל, לצערי אני בבעיה שלך כבר כמה שנים :oops: אני מגיע באופן קבוע ל- SPIN, 360 מעלות ונכשל. עזבתי את זה לעכשיו, נראה ב- FSX אם משהו שופר שם. גם אני קראתי על זה בפורומים אחרים ואנשים חסרי פתרון לנושא זה. דביר
Matan Solomon פורסם אוקטובר 30, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2006 בפורום סימולטורים יש כמה וכמה אנשים שעברו את כל הצ'קריידים...
Shmulik Lin פורסם אוקטובר 30, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2006 אייל שלום לך זה שהיית ב"עורב גולני" זה כבר טוב טפס רגיל ב-65 קשרים וזהו לא מטפסים ב-VSI בפרייווט צ'ק רייד כמו כן יש לעמוד במגבלות שמגדירים לך שמירת מהירות גובה וכו' חרגת מהם - עפת החוצה ניתן ורצוי לעבור את הפרטי
Ben Cohen פורסם אוקטובר 30, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2006 למען אלה שלא יודעים, כמוני למשל. מה זה התוכנה הזאת ומה היא עושה?
codvir פורסם אוקטובר 30, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2006 זו לא תוכנה, זה המבחנים של הסימולטור אחרי שאתה לוקח כביכול שעורים. דביר
אורח פורסם אוקטובר 30, 2006 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2006 אויש זו מכה... אני הצלחתי לעבור רק אחרי שקניתי את היוק והפדלים, פשוט התאים לי.
atelem פורסם אוקטובר 30, 2006 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 30, 2006 יש פתרון ! ותודה לשמוליק לין ששלח אותי בכיוון הנכון. בוא'נה, התפוצצתי מצחוק: בהתחלה היא מכשילה על אותך על כל 5קשר מעל או מתחת למהירות שהיא כמובן לא טורחת להגיד לך איזו היא, ובסוף עשיתי נחיתה מהתחת והיא אומרת לי "כל הכבוד"... אין הסבר אחר, הבחורה עם וסת ! ועכשיו ברצינות, אלו הדרישות המדויקות של ה-Private Pilot Checkride: 1. ההמראה צריכה להעשות ב-VSI 800-1000. 2. לאחר ההגעה ל-2000רגל יש להוריד לסל"ד כ-2200 ע"מ לעמוד על מהירות של 100קשר. 3. את הפניה של ה-90 מעלות יש לעשות ב20-25 מעלות. 4. הפניה החדה נעשית בכ-45 מעלות. 5. את הירידה לקראת הכניסה ל-Traffic Pattern יש לעשות ב-VSI 600-800 6. הנחיתה שלי (בניסיון הראשון לפחות) היתה נוראית וזה לא שינה כלום. בהצלחה לכולם. איל.