עבור לתוכן
atelem

עזרה עם צ'קרייד של טייס פרטי

Recommended Posts

פורסם

הי.

יש לי בעיות עם ה-Private Pilot Checkride ונראה כאילו אין אפשרות לעבור אותו. דבר ראשון ההוראות לא מפורטות מספיק ואתה צריך להבין לפי הטעויות מה היית צריך לעשות.

בנוסף, אני נכשל כבר בהמראה: במצערת מלאה, אם אני מטפס ב-VSI 700-800 אני נכשל על מהירות איטית מדי, ואם אני מטפס ב-VSI 500-600 האני נכשל על טיפוס מתון מדי.

הסתכלתי קצת בפורומים ומצד אחד כאילו יש הסכמה שה-Checkrides ב-FS הם מלאי באגים, ומצד שני אנשים כן מדווחים על כך שהם עברו אותם.

אם אתם יודעים על איזה תיקון לעניין הזה או איך לתחמן ע"מ לעבור את ה-Checkrides האלו אשמח אם תענו לי.

תודה.

איל.

פורסם

אהלן אייל,

לצערי אני בבעיה שלך כבר כמה שנים :oops:

אני מגיע באופן קבוע ל- SPIN, 360 מעלות ונכשל.

עזבתי את זה לעכשיו, נראה ב- FSX אם משהו שופר שם.

גם אני קראתי על זה בפורומים אחרים ואנשים חסרי פתרון לנושא זה.

דביר

פורסם

אייל שלום לך

זה שהיית ב"עורב גולני" זה כבר טוב :)

טפס רגיל ב-65 קשרים וזהו

לא מטפסים ב-VSI בפרייווט צ'ק רייד

כמו כן יש לעמוד במגבלות שמגדירים לך

שמירת מהירות גובה וכו'

חרגת מהם - עפת החוצה

ניתן ורצוי לעבור את הפרטי

פורסם

אויש זו מכה...

אני הצלחתי לעבור רק אחרי שקניתי את היוק והפדלים, פשוט התאים לי.

פורסם

יש פתרון ! ותודה לשמוליק לין ששלח אותי בכיוון הנכון.

בוא'נה, התפוצצתי מצחוק: בהתחלה היא מכשילה על אותך על כל 5קשר מעל או מתחת למהירות שהיא כמובן לא טורחת להגיד לך איזו היא, ובסוף עשיתי נחיתה מהתחת והיא אומרת לי "כל הכבוד"...

אין הסבר אחר, הבחורה עם וסת !

ועכשיו ברצינות, אלו הדרישות המדויקות של ה-Private Pilot Checkride:

1. ההמראה צריכה להעשות ב-VSI 800-1000.

2. לאחר ההגעה ל-2000רגל יש להוריד לסל"ד כ-2200 ע"מ לעמוד על מהירות של 100קשר.

3. את הפניה של ה-90 מעלות יש לעשות ב20-25 מעלות.

4. הפניה החדה נעשית בכ-45 מעלות.

5. את הירידה לקראת הכניסה ל-Traffic Pattern יש לעשות ב-VSI 600-800

6. הנחיתה שלי (בניסיון הראשון לפחות) היתה נוראית וזה לא שינה כלום.

בהצלחה לכולם.

איל.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...