עבור לתוכן
Lauren_g

הקפיצה למים העמוקים ...

Recommended Posts

פורסם

קודם כל שלום לכולם , שמי לורן .

טס בפלייט סים כבר לא מעט זמן (מאז FS98 ליתר דיוק) וכמובן שלא מוותר על הטיסה השבועית להורדת המתח והוצאת התסכולים , הרי למה לשלם לפסיכולוג מאות שקלים כשאפשר להגיע לאותה תוצאה בבית ?

לפני מס' חודשים החלטתי שהגיע הזמן להיכנס לעולם האונליין . נרשמתי ל Vatsim האמריקאי מכיוון שלא הייתי מודע לקיומה של הקהילה הישראלית המשגשגת . אך למרות ההרשמה , נכנס לי קצת לחץ לחיים ולא יצא לי לקיים אפילו טיסה אחת .

השבוע החלטתי שזהו , הגיע הזמן לתת לזה נסיון וגיליתי שגם קיימת קהילה ישראלית לעניין . ביקשתי העברה לאזור המזרח התיכון באתר הראשי אך עדיין ללא תגובה כלשהי ממנהלי האתר ואני עדיין מופיע ככפוף לאמריקאים .

האם ישנה בעייה כלשהי לדעתם או שפעולה כזו לוקחת מס' ימים רב ? (הבקשה נשלחה לפני כארבעה ימים) .

תודה מראש , ניפגש באוויר :P

פורסם

אהלן לורן

ברוך הבא .

אם אני זוכר טוב העברה יכולה לקחת עד שבוע אבל לא משנה לאיזה חטיבה אתה משוייך אתה יכול בכל מקרה לטוס איפה שאתה רוצה במידה ויהיו בעיות בהמשך צוות נחטיבה ישמח לעזור לך בנושא העברה

בהצלחה.

פורסם

לורן שלום, פעולה כזו באמת לוקח באזור ה 4 ימים עד שבוע, אל תשכח שלאחר שהעבירו אותך לחטיבת אפריקה/מזרח תיכון אתה צריך לחזור לאותו דף באתר VATSIM ולבחור חטיבה, שם תמצא את חטיבת VATIL.

ברוך הבא. 8)

פורסם

אגב , ננצל כבר את השרשור הנ"ל ונשאל שאלה חדשה .

הבחנתי בעובדה שרובכם טסים ברשת במטוסים כבדים וברוב המקרים (אם לא כולם) משתמשים בבן גוריון כשדה הראשי .

אני בעיקר אוהב לדמות לעצמי את החיים האמיתיים ואת הטיסות שאני ביצעתי או עלול לבצע בעתיד וטס כמעט שרק בנתיבי ה CVFR בססנה 172 .

אני מתאר לעצמי שאזור הרצליה/תל אביב מאויש , אבל האם בשאר חלקי הארץ תהיה לחטיבה מה להציע לי ?

פורסם
אגב , ננצל כבר את השרשור הנ"ל ונשאל שאלה חדשה .

הבחנתי בעובדה שרובכם טסים ברשת במטוסים כבדים וברוב המקרים (אם לא כולם) משתמשים בבן גוריון כשדה הראשי .

אני בעיקר אוהב לדמות לעצמי את החיים האמיתיים ואת הטיסות שאני ביצעתי או עלול לבצע בעתיד וטס כמעט שרק בנתיבי ה CVFR בססנה 172 .

אני מתאר לעצמי שאזור הרצליה/תל אביב מאויש , אבל האם בשאר חלקי הארץ תהיה לחטיבה מה להציע לי ?

ראה, בדרך- כלל הפיקוח מתרכז באיזור שיש בו הכי הרבה תנועה.

כמו שראית הרבה חברים כאן מעדיפים את המטוסים הכבדים יותר ולכן בן גוריון משמש בדר"כ כשדה הראשי. אך לא כולם, חלק כמוך מעדיפים את המטוסים הקלים יותר.

ברגע שיש תנועה של מטוסים באיזור חיפה \ ראש פינה, יש פקחים שמוסמכים על המגדלים האלה ואני בטוח שהם יהנו לפקח. הכל תלוי ב"ביקוש". ברגע שתהיה תנועה אין לי שום ספק שפקחים יאיישו את העמדות.

פורסם

אוקיי , תודה על התשובה המהירה .

היום אני נמצא בבית אז בשעה האחרונה התעסקתי קצת עם העניין . התקנתי את SB לפי ההוראות באתר Vatsim ונדמה לי שהכל הלך כשורה .

התחברתי בחניה של שדה תימן , מן הסתם הכל היה שומם . הסתכלתי באתר הראשי בתצוגה הגראפית - היה קיים רק מטוס אחד באזור שהמריא מבן גוריון וכבר היה מעל הים התיכון בדרכו לוינה . השאלה העיקרית שלי בעניין ההתחברות הוא לאיזה שרת להתחבר ? השרתים היחידים שהיו זמינים הם אירופאיים ואמריקאיים .

האם אין משמעות לבחירה הזו ? האם כדאי לבחור את השרת הקרוב ביותר כדי שיהיה הלאג הנמוך ביותר ?

פורסם
אוקיי , תודה על התשובה המהירה .

היום אני נמצא בבית אז בשעה האחרונה התעסקתי קצת עם העניין . התקנתי את SB לפי ההוראות באתר Vatsim ונדמה לי שהכל הלך כשורה .

התחברתי בחניה של שדה תימן , מן הסתם הכל היה שומם . הסתכלתי באתר הראשי בתצוגה הגראפית - היה קיים רק מטוס אחד באזור שהמריא מבן גוריון וכבר היה מעל הים התיכון בדרכו לוינה . השאלה העיקרית שלי בעניין ההתחברות הוא לאיזה שרת להתחבר ? השרתים היחידים שהיו זמינים הם אירופאיים ואמריקאיים .

האם אין משמעות לבחירה הזו ? האם כדאי לבחור את השרת הקרוב ביותר כדי שיהיה הלאג הנמוך ביותר ?

תוריד את תוכנת ה SERVINFO שמראה את כל התנועות ועמדות הפיקוח בווטסים בזמן נתון יש בתוכנה הזאת אופציה לעשות פינגים לשרתים הפעילים ככה שתוכל לבחור את הטוב בשבילך- אין משמעות לשרת שתתחבר מבחינת מי שתראה כל השרתים מקושרים בינהם ועובדים בסינכרון מלא.

ואם הבנתי נכון אם תה מדבר על שדה הבית שאפשר למלא ליד השם הפרטי שלך- זה רק לקישוט להביע שיוך לשדה אין לו שום משמעות מבצעית.

פורסם

אוקיי , הכל Crystal clear .

מהם השעות שבדרך כלל יש פעילות ATC בישראל ? (אני מתאר לעצמי שזה משתנה , אבל אשמח לקבל את התמונה הכללית) .

פורסם
אוקיי , הכל Crystal clear .

מהם השעות שבדרך כלל יש פעילות ATC בישראל ? (אני מתאר לעצמי שזה משתנה , אבל אשמח לקבל את התמונה הכללית) .

בגדול דול דול דול

בערבים באמצע שבוע בימי שישי אחר הצהריים וימי שבת צהריים והלאה אבל זה מאוד נזיל ומשתנה

פורסם

כמובן ברוך הבא,

ואני אכניס את מילה הקטנה שלי גם

לגבי פיקוח, אז יוצא לי לשבת בלילות, אל תשאלו למה... :lol:

אומנם אני רק GND, אבל איך אומרים, עדיף משהו מכלום.

פורסם

חוץ מזה גם חשוב להגיד, שגם אם אין לך מגדל חיפה לדוגמא, אז תמיד ברשת כל העמדות הגבוהות מפקחות גם על העמדות מתחתיהן במידה ואין פקחים מתחת...

לדוגמא רק אם בן גוריון גישה מחובר הוא יפקח על ב"ג, הרצליה, ושדה דב, בקשת מרשה אישור הסעה המראה וכו'...

אותו דבר לגבי תל אביב קונטרול, ברגע שהוא מחובר, הוא אוטומטית מפקח על כל הארץ, אלא אם כן העמדה מתחתיו לאותו מגדל או איזור מחוברת...

אז ככה שגם אם אתה טס בצפון ות"א מחובר, אתה יכול להנות מפיקוח לכל אורך הטיסה, אומנם קצת פחות ריאליסטי במידה ומגדלים לא מחוברים אבל עדיין קיים :)

תהנה, ובהצלחה !

אם אתה צריך עזרה מסנג'ר/אייסיקיו בחתימה...

פורסם

עוד שני שאלות אם יורשה לי :oops:

1. כאשר אני מחובר לשרת , האם חובה עליי לטוס תחת השעה האמיתית שבאותו רגע ?

2. לפי מה שהבנתי , כמובן שחייבים להתחבר ישר לחנייה/שרוולים . איך אפשר לדעת אבל אם החנייה/שרוול תפוסים ? לא נעים להיות פתאום על מטוס אחר :D

פורסם
עוד שני שאלות אם יורשה לי :oops:

1. כאשר אני מחובר לשרת , האם חובה עליי לטוס תחת השעה האמיתית שבאותו רגע ?

2. לפי מה שהבנתי , כמובן שחייבים להתחבר ישר לחנייה/שרוולים . איך אפשר לדעת אבל אם

החנייה/שרוול תפוסים ? לא נעים להיות פתאום על מטוס אחר :D

1.אין זו חובתך.אתה רשאי לטוס באיזו שעה שנוחה לך במידה ואת טס טיסה אמיתית אז אולי תרצה לחקות את שעות הטיסה האמיתיות אך אין חובה לכך.

2.אכן חובה להתחבר בחניה/בשרוול.במידה והנ"ל תפוס אתה מבקש יפה סליחה וזז לחנייה אחרת פנויה זה הכול. :)

פורסם
עוד שני שאלות אם יורשה לי :oops:

1. כאשר אני מחובר לשרת , האם חובה עליי לטוס תחת השעה האמיתית שבאותו רגע ?

2. לפי מה שהבנתי , כמובן שחייבים להתחבר ישר לחנייה/שרוולים . איך אפשר לדעת אבל אם החנייה/שרוול תפוסים ? לא נעים להיות פתאום על מטוס אחר :D

1. לא- רק אל תתפלא שאם פתאום פקח אומר לך לילה טוב ואצלך השמש זורחת וציפורים מצייצות אל תחשוב שהפקח מסובב

2. אי אפשר במידה ואתה רואה שאתה התלבשת על מטוס אחר תעשה SLEW לחניה ליד בעיקבות זה מומלץ ברשת לבטל את אופציית ההתרסקויות

פורסם

הפנמתי .

ישבתי קודם על הקרקע ופשוט האזנתי למגדל בגרמניה , זה חולני ! :lol:

מצד אחד אתה מת לקפוץ לחגיגה , מצד שני אתה מת מפחד לעשות מעצמך פאדיחות .

מקווה שנתגבר ...

פורסם

לגבי יום ולילה, קח בשבון שהפקח פועל תמיד לפי הזמן האמיתי (דוח מזג אויר הוא גם לפי זמן אמיתי) וכך גם חלק מהפרוצדורות בב"ג ואני מתאר לעצי שגם יש שוני בשדות אחרים, שזה אומר בערב/לילה נמנעים מגישות ראיה למיניהם RNAV וכאלה, והשאיפה יותר ל ILS, כמובן שיש מקרים שהם לגופם.

פורסם

היי לורן וברוך הבא לקהילתיינו,אם לא לקחת את החיסון בזמן הנכון ,תרגיש את מה שאנחנו מרגישים,מה מרגישים ? תדע בקרוב,אל תדאג,לא מתים .חשוב מאוד על מנת לצמצם נזקים לישבן להכין ריפוד טוב כשאתה יושב ,לא בכלא ,על הכיסא מול המסך,התחורים מגיעים בשלב מאוחר של "המחלה".חב' עיט תעופה תשמח לקבל אותך בזרועות פתוחות (רק תעבור את מבחני הכניסה)שכר הוגן מובטח לך בחברה וכן צוות החברה צעיר ודומיננטי.בהצלחה.

פורסם
היי לורן וברוך הבא לקהילתיינו,אם לא לקחת את החיסון בזמן הנכון ,תרגיש את מה שאנחנו מרגישים,מה מרגישים ? תדע בקרוב,אל תדאג,לא מתים .חשוב מאוד על מנת לצמצם נזקים לישבן להכין ריפוד טוב כשאתה יושב ,לא בכלא ,על הכיסא מול המסך,התחורים מגיעים בשלב מאוחר של "המחלה".חב' עיט תעופה תשמח לקבל אותך בזרועות פתוחות (רק תעבור את מבחני הכניסה)שכר הוגן מובטח לך בחברה וכן צוות החברה צעיר ודומיננטי.בהצלחה.

עברתי את המבחן 8)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...