עבור לתוכן
Tomer Haim

4X-CWR - עדכון חשוב

Recommended Posts

פורסם

4X-CWR היא ססנה 172 דגם R בעלת 180 כוחות סוס, (דגם R המקורי בעל 160 כ"ס)

המטוס נמצא קבוע בשדה דב ובבעלות ניר ראובני, הוא המטוס הראשון השגיע לארץ מבין ה"דור החדש" של הססנות 172 (שנת 1997).

זהו.. אחרי הנאום רציתי לומר שבניתי לו מודל טיסה, צביעה + פנל (מבוסס על המודל של FLIGHT1)

המודל של FLIGHT1 הוא דגם R מקורי עם 160 כ"ס. שיפצתי לו את תכונות הטיסה כך שיטוס בצורה מציאותית ולפי ביצועיו של CWR.

הנה תמונות:

cwroa5.jpg

cwr1ty2.jpg

לינק להורדה:

http://www.virtual-flight.com/dl/aircra ... loads.html]

תהנו

פורסם

וואו...ראיתי את המטוס באמיתי לפני כמה חודשים...

והעבודה שעשית מצויינת.

אני בהחלט בימים הקרובים אנסה אותו(כשיהיה לי זמן-בגלל המשמרת לילה שאני עובד)

המשך כך.

פורסם

תגיד תומר

יש כאן תופעה שאני נתקל בה די הרבה:

משום מה ברוב הדגמים שאני נתקלתי בהן בסימולטור אין את מתג

האויר החם במאייד (carb heat). יש איזו סיבה ספציפית למה אין אותו?

הרי זהו חלק מאוד אינטגרלי לפעולה תקינה של המנוע

שלא לדבר על הצד היותר ריאליסטי של ביצוע בד"ח כמו שצריך...

בחלק מהמטוסים ראיתי שיש וברוב ראיתי שאין, אני מדבר כמובן על הסימולטור

ולא על המציאות.

פורסם
תגיד תומר

יש כאן תופעה שאני נתקל בה די הרבה:

משום מה ברוב הדגמים שאני נתקלתי בהן בסימולטור אין את מתג

האויר החם במאייד (carb heat). יש איזו סיבה ספציפית למה אין אותו?

הרי זהו חלק מאוד אינטגרלי לפעולה תקינה של המנוע

שלא לדבר על הצד היותר ריאליסטי של ביצוע בד"ח כמו שצריך...

בחלק מהמטוסים ראיתי שיש וברוב ראיתי שאין, אני מדבר כמובן על הסימולטור

ולא על המציאות.

דווקא במטוס הזה שאלתה את השאלה הזאת?? :lol:

כי בדיוק במטוס הזה אין את הקרבורטור מכיוון שלא צריך בגלל הזרמת הדלק

פורסם
תגיד תומר

יש כאן תופעה שאני נתקל בה די הרבה:

משום מה ברוב הדגמים שאני נתקלתי בהן בסימולטור אין את מתג

האויר החם במאייד (carb heat). יש איזו סיבה ספציפית למה אין אותו?

הרי זהו חלק מאוד אינטגרלי לפעולה תקינה של המנוע

שלא לדבר על הצד היותר ריאליסטי של ביצוע בד"ח כמו שצריך...

בחלק מהמטוסים ראיתי שיש וברוב ראיתי שאין, אני מדבר כמובן על הסימולטור

ולא על המציאות.

לא לכל הססנות יש קרבורטור במנוע, הססנות החדשות עובדות על מערכת הזרקת דלק. לכן לא בכולם יש ידית אויר חם למאייד/קרבורטור משום שאין סכנת היתקרחות.

עבודה מעולה תומר נראה בדיוק 1:1, יצא לי לטוס על המטוס כמה סיבובים במציאות.

פורסם

צביעה מעולה תומר! תודה! :)

עמרי, ל172 של Flight1 יש פאץ' שמאפשר לך להשתמש בה גם ב FSX ככה שאפשר לטוס עם הצביעה הזאת ב FSX אבל סביר מאוד שהפאנל לא יעבוד.

פורסם

לא בדקתי אך אני מעריך שאחרי התקנת הפאץ' על המטוס המקורי, אז גם הדגם הזה יעבוד ואף חלק מהמכשירים כמו מד מהירות, גובה ושעןר נסיקה יראו טוב יותר.

ההתקנה לא תהיה זהה כי ב FSX המטוסים מותקנים תחת תקיה אחרת לא AIRCRAFT (לא זוכר את שמה) אבל ניתן להסתדר.

ככה שהמטוס יעבוד תחת FSX רק הפריימים.. יהיה טוב

פורסם
לא בדקתי אך אני מעריך שאחרי התקנת הפאץ' על המטוס המקורי, אז גם הדגם הזה יעבוד ואף חלק מהמכשירים כמו מד מהירות, גובה ושעןר נסיקה יראו טוב יותר.

ההתקנה לא תהיה זהה כי ב FSX המטוסים מותקנים תחת תקיה אחרת לא AIRCRAFT (לא זוכר את שמה) אבל ניתן להסתדר.

ככה שהמטוס יעבוד תחת FSX רק הפריימים.. יהיה טוב

תודה תומר וגדי.. אני אבדוק את זה :)

הפריימים אצלי מרגישים בסדר למרות שהם נמוכים.. הבעיה היא זמן טעינה ארוך ומייגע

פורסם

כל מי שמשתמש במטוס, תורידו אותו שוב, תמחקו אותו מתקית AIRCRAFT (חשוב למחוק) ותתקינו מחדש, הייתה תקלה שגרמה לזמן ארוך של טעינת טקסטורות וגם הוספתי שקיפות (ALPHA)

פורסם

תומר ! יא ענק ! אחלה מטוס ... וממש כיף איתו...

אבל...

1. איך אני מכוון בפנל את הטייס אוטומטי? גובה והכול? קצב טיפוס?

2. מה מהירות שייוט מקס'/ אופטימלית?

פורסם

תודה רבה!!

- אין למטוס הזה ספציפי CWR טיס אוטומטי

- טווח הסלד הוא בין 2100 ל 2700 , תטוס בין 2300 ל 2400 זה בסדר, תקבל את ה 108 קשרים (מכשירית) בממוצע

- עדיין לא בניתי בשבילו פנל VFR, אבל אם לוחצים כלפי מעלה (כשאתם ב 2D), עם כפתור המבט על הסטיק, ניתן לראות את ה VC לפי מצב של "ראש החוצה" בטיסות VFR, התאמתי את גובה הראש לגובה אדם ממוצע.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...