Tomer Haim פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 4X-CWR היא ססנה 172 דגם R בעלת 180 כוחות סוס, (דגם R המקורי בעל 160 כ"ס) המטוס נמצא קבוע בשדה דב ובבעלות ניר ראובני, הוא המטוס הראשון השגיע לארץ מבין ה"דור החדש" של הססנות 172 (שנת 1997). זהו.. אחרי הנאום רציתי לומר שבניתי לו מודל טיסה, צביעה + פנל (מבוסס על המודל של FLIGHT1) המודל של FLIGHT1 הוא דגם R מקורי עם 160 כ"ס. שיפצתי לו את תכונות הטיסה כך שיטוס בצורה מציאותית ולפי ביצועיו של CWR. הנה תמונות: לינק להורדה: http://www.virtual-flight.com/dl/aircra ... loads.html] תהנו
crazyblat פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 וואו...ראיתי את המטוס באמיתי לפני כמה חודשים... והעבודה שעשית מצויינת. אני בהחלט בימים הקרובים אנסה אותו(כשיהיה לי זמן-בגלל המשמרת לילה שאני עובד) המשך כך.
Nadav פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 תגיד תומר יש כאן תופעה שאני נתקל בה די הרבה: משום מה ברוב הדגמים שאני נתקלתי בהן בסימולטור אין את מתג האויר החם במאייד (carb heat). יש איזו סיבה ספציפית למה אין אותו? הרי זהו חלק מאוד אינטגרלי לפעולה תקינה של המנוע שלא לדבר על הצד היותר ריאליסטי של ביצוע בד"ח כמו שצריך... בחלק מהמטוסים ראיתי שיש וברוב ראיתי שאין, אני מדבר כמובן על הסימולטור ולא על המציאות.
Elad Levy פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 תגיד תומריש כאן תופעה שאני נתקל בה די הרבה: משום מה ברוב הדגמים שאני נתקלתי בהן בסימולטור אין את מתג האויר החם במאייד (carb heat). יש איזו סיבה ספציפית למה אין אותו? הרי זהו חלק מאוד אינטגרלי לפעולה תקינה של המנוע שלא לדבר על הצד היותר ריאליסטי של ביצוע בד"ח כמו שצריך... בחלק מהמטוסים ראיתי שיש וברוב ראיתי שאין, אני מדבר כמובן על הסימולטור ולא על המציאות. דווקא במטוס הזה שאלתה את השאלה הזאת?? כי בדיוק במטוס הזה אין את הקרבורטור מכיוון שלא צריך בגלל הזרמת הדלק
Raz_G פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 תגיד תומריש כאן תופעה שאני נתקל בה די הרבה: משום מה ברוב הדגמים שאני נתקלתי בהן בסימולטור אין את מתג האויר החם במאייד (carb heat). יש איזו סיבה ספציפית למה אין אותו? הרי זהו חלק מאוד אינטגרלי לפעולה תקינה של המנוע שלא לדבר על הצד היותר ריאליסטי של ביצוע בד"ח כמו שצריך... בחלק מהמטוסים ראיתי שיש וברוב ראיתי שאין, אני מדבר כמובן על הסימולטור ולא על המציאות. לא לכל הססנות יש קרבורטור במנוע, הססנות החדשות עובדות על מערכת הזרקת דלק. לכן לא בכולם יש ידית אויר חם למאייד/קרבורטור משום שאין סכנת היתקרחות. עבודה מעולה תומר נראה בדיוק 1:1, יצא לי לטוס על המטוס כמה סיבובים במציאות.
תומר עינבר פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 עבודה מדהימה תומר!!!! אין סיכוי שהמכשירים יפלו...(המבין יבין..)
Omri.L פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 נראה יפה מאוד אני משער שזה ל-FS9 יש סיכוי שזה עובד גם על FSX ?
Gadi L. פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 צביעה מעולה תומר! תודה! עמרי, ל172 של Flight1 יש פאץ' שמאפשר לך להשתמש בה גם ב FSX ככה שאפשר לטוס עם הצביעה הזאת ב FSX אבל סביר מאוד שהפאנל לא יעבוד.
Tomer Haim פורסם דצמבר 4, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 לא בדקתי אך אני מעריך שאחרי התקנת הפאץ' על המטוס המקורי, אז גם הדגם הזה יעבוד ואף חלק מהמכשירים כמו מד מהירות, גובה ושעןר נסיקה יראו טוב יותר. ההתקנה לא תהיה זהה כי ב FSX המטוסים מותקנים תחת תקיה אחרת לא AIRCRAFT (לא זוכר את שמה) אבל ניתן להסתדר. ככה שהמטוס יעבוד תחת FSX רק הפריימים.. יהיה טוב
Matan Solomon פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 יפה מאוד תומר, ממש קרוב למציאות ציירת גם קצת דם של אוהד על המאזנות ? :D
Tomer Haim פורסם דצמבר 4, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 הנה צקליסט: http://www.dauntless-soft.com/PRODUCTS/ ... o.asp?ID=6
Omri.L פורסם דצמבר 4, 2006 דיווח פורסם דצמבר 4, 2006 לא בדקתי אך אני מעריך שאחרי התקנת הפאץ' על המטוס המקורי, אז גם הדגם הזה יעבוד ואף חלק מהמכשירים כמו מד מהירות, גובה ושעןר נסיקה יראו טוב יותר.ההתקנה לא תהיה זהה כי ב FSX המטוסים מותקנים תחת תקיה אחרת לא AIRCRAFT (לא זוכר את שמה) אבל ניתן להסתדר. ככה שהמטוס יעבוד תחת FSX רק הפריימים.. יהיה טוב תודה תומר וגדי.. אני אבדוק את זה הפריימים אצלי מרגישים בסדר למרות שהם נמוכים.. הבעיה היא זמן טעינה ארוך ומייגע
Tomer Haim פורסם דצמבר 10, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 10, 2006 כל מי שמשתמש במטוס, תורידו אותו שוב, תמחקו אותו מתקית AIRCRAFT (חשוב למחוק) ותתקינו מחדש, הייתה תקלה שגרמה לזמן ארוך של טעינת טקסטורות וגם הוספתי שקיפות (ALPHA)
niralp פורסם דצמבר 10, 2006 דיווח פורסם דצמבר 10, 2006 כל הכבוד נראה מדהים !! טסתי במטוס הזה לא מזמן..
Moshe Mizrahi פורסם דצמבר 11, 2006 דיווח פורסם דצמבר 11, 2006 מדהים תומר :shock: טסתי אתו נתב"ג-הרצליה-פיק וממש כיף לטוס בו תודה רבה
noobster פורסם דצמבר 12, 2006 דיווח פורסם דצמבר 12, 2006 תומר ! יא ענק ! אחלה מטוס ... וממש כיף איתו... אבל... 1. איך אני מכוון בפנל את הטייס אוטומטי? גובה והכול? קצב טיפוס? 2. מה מהירות שייוט מקס'/ אופטימלית?
Izik Bakshi פורסם דצמבר 12, 2006 דיווח פורסם דצמבר 12, 2006 תומר, יש למטוס פנל VFR? פנל שרואים רק 5-6 שעונים למטה, מאוד נוח לניווט VFR.
Tomer Haim פורסם דצמבר 12, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 12, 2006 תודה רבה!! - אין למטוס הזה ספציפי CWR טיס אוטומטי - טווח הסלד הוא בין 2100 ל 2700 , תטוס בין 2300 ל 2400 זה בסדר, תקבל את ה 108 קשרים (מכשירית) בממוצע - עדיין לא בניתי בשבילו פנל VFR, אבל אם לוחצים כלפי מעלה (כשאתם ב 2D), עם כפתור המבט על הסטיק, ניתן לראות את ה VC לפי מצב של "ראש החוצה" בטיסות VFR, התאמתי את גובה הראש לגובה אדם ממוצע.