עבור לתוכן
אבי

חברת ישראייר !

Recommended Posts

פורסם

כולכם בודאי קראתם בעיתונים האחרונים על מגעים של חברת ישראייר ואירבוס לגבי רכישת מטוסי אירבוס לחברה, אז...

בסוף חודש ינואר שני מטוסי ה - 752 של ישראייר יפסיקו לטוס וכנראה במקומם יכנסו שני מטוסי אירבוס 320, המטוס 763 היחיד בחברה ישאר עד לסוף השנה ובסופה, ככל הנראה כיום, יחליף אותו אירבוס 330. ד.א : כל המטסים עומדים להיות חכורים.

פורסם

אני לא יודע בדיוק את כל הסיבות, אבל אני יודע שהחוזה שלהם עם ה757 נגמר וזו הסיבה העיקרית כנראה... אם אדע עוד פרטים אשמח לשתף.

פורסם

אחרי כל כך הרבה שמועות...

שישראייר קונה את זה ואת זה, ואלעל קונה 787, ואחרי זה 350, וכו' וכו', עד שאני לא אראה 320 בצבעי ישראייר אני לא אאמין :)

נחכה ונראה, קצת גיוון איירבסים יהודיים לא יזיק למרות שאני חולה על בואינג

פורסם

אני יודע שהיו הרבה שמועות והכל אבל אבא שלי שהוא טייס על ה757 וה767 בחברה קיבל את ההודעה מהמנהלים אז זה לא ממש שמועה, אבל בהחלט יש לחכות שהמטוסים יגיעו, עד אז כלום לא בטוח. חשדנות בריאה ! =)

פורסם

מעניין גם מי יבצע את התחזוקה ואיפה. לישראיר היה נוח שאלעל הייתה נותנת נותנת את הטיפולים והתיקונים פה בארץ - אם יכנסו אירבאסים חכורים לחברה הם יצטרכו למצוא להם חברה מתחזקת חדשה.

פורסם

אם כבר מטוסים חדשים...

ב2012 צפויים להגיע שני 787 חדשים לארקיע:

"האחים נקש מרחיבים את צי מטוסי ארקיע בשני מטוסי 787 חדישים של בואינג בסך 336 מיליון דולר

העסקה כוללת אפשרות לרכישה של שני מטוסים נוספים * המטוסים יסופקו לחברת התעופה הישראלית בשנת 2012"

http://www.globes.co.il/serve/globes/Do ... 1000159454

פורסם

סליחה שאני מתערב בחגיגה.....

1. כל הנאמר למעלה לא אמור להופיע בשרשור "הודעות מעולם התעופה" של רומן

דריר.......? :mrgreen:

2. כבר לפני שבועיים (!!!!) סיפרתי לכם על ה-320 של ישראייר. משום מה, נדרשתי

קטגורית למחוק את ההודעה ולהבא לשרשר וכו וכו.......

לא חשוב ולא משנה כרגע איפה ולמה.

העיקר שישראייר יוצרת היסטוריה בתעופה הישראלית.

פורסם
מעניין מה הם יעשו כאשר יצתרחו לתקן את המטוסים, זאת אומרת יש בכלל האנגר בישראל

שמטפל באירבאסים?

תמיד טוב לדעת............. :lol:

תסתכל כמה שורות למעלה, זה בדיוק מה ששאלתי :wink: :lol:

קובי אמר שהטיפול יהיה ע"י בדק, למרות שעד עכשיו לא נראו בו הסבות או טיפולים לאירבאסים.

פורסם
מעניין מה הם יעשו כאשר יצתרחו לתקן את המטוסים, זאת אומרת יש בכלל האנגר בישראל

שמטפל באירבאסים?

תמיד טוב לדעת............. :lol:

תסתכל כמה שורות למעלה, זה בדיוק מה ששאלתי :wink: :lol:

קובי אמר שהטיפול יהיה ע"י בדק, למרות שעד עכשיו לא נראו בו הסבות או טיפולים לאירבאסים.

היו..

פורסם
מעניין מה הם יעשו כאשר יצתרחו לתקן את המטוסים, זאת אומרת יש בכלל האנגר בישראל

שמטפל באירבאסים?

תמיד טוב לדעת............. :lol:

תסתכל כמה שורות למעלה, זה בדיוק מה ששאלתי :wink: :lol:

קובי אמר שהטיפול יהיה ע"י בדק, למרות שעד עכשיו לא נראו בו הסבות או טיפולים לאירבאסים.

היו..

מתי ושל מי?

פורסם
מעניין מה הם יעשו כאשר יצתרחו לתקן את המטוסים, זאת אומרת יש בכלל האנגר בישראל

שמטפל באירבאסים?

תמיד טוב לדעת............. :lol:

תסתכל כמה שורות למעלה, זה בדיוק מה ששאלתי :wink: :lol:

קובי אמר שהטיפול יהיה ע"י בדק, למרות שעד עכשיו לא נראו בו הסבות או טיפולים לאירבאסים.

היו..

מתי ושל מי?

לא זוכר של מי- לפני שנה ישבתי בקוקפיט של 320 יש לו מצערות מעצבנות...עם קליקים :mrgreen:

פורסם
2 חדשים יגיעו בשנת 2010.

עד אז ישראייר תקבל מאיירבס מטוסים חלופיים.

תתחדשו.

אתה מדבר על ה A320?

חוץ מזה ה 757 לא מכיל יותר נוסעים מאשר ה A320?

ועוד דבר, טייסם כאמור זוכים לקבל שעות וחודשים מול סימולטורים והסבות ולימודים, ינואר זה בעוד חודש (וכול יום שעובר זה פחות יום בחודש), האם החברה כבר העבירה את הטייסים שלה "סדנה" להטסת ה מטוסים החדשים?

מה הולך עם כול נושא ההכשרה?

פורסם

אתה מדבר על ה A320?

חוץ מזה ה 757 לא מכיל יותר נוסעים מאשר ה A320?

ועוד דבר, טייסם כאמור זוכים לקבל שעות וחודשים מול סימולטורים והסבות ולימודים, ינואר זה בעוד חודש (וכול יום שעובר זה פחות יום בחודש), האם החברה כבר העבירה את הטייסים שלה "סדנה" להטסת ה מטוסים החדשים?

מה הולך עם כול נושא ההכשרה?

אני לא יודע בדיוק על תהליך ההכשרה, אני יודע שאבא שלי עומד להמשיך לטוס על ה- 763 , ואז בעוד שנה כאשר יגיע ה-330 הוא יעבור לטוס על שני המטוסים החדשים, אני מניח שכבר יש טייסים בחברה שמתחילים לעבור הכשרות...

ובקשר להבדלי נוסעים, זה לא ממש שחור לבן כאילו למי שיש מס' נוסעים יותר גדול עדיף, בטח היו לא מעט שיקולים בכל העסקה, אולי בין השאר מספר הנוסעים.

פורסם

אני לא יודע בדיוק על תהליך ההכשרה, אני יודע שאבא שלי עומד להמשיך לטוס על ה- 763 , ואז בעוד שנה כאשר יגיע ה-330 הוא יעבור לטוס על שני המטוסים החדשים, אני מניח שכבר יש טייסים בחברה שמתחילים לעבור הכשרות...

אולי מספיק עם הברבורים ללא תועלת?

אם אתם לא יודעים ועפ"י כל מה שאני קורא למעלה נראה לי שאתם לא כל כך בתמונה, כל

ספקולציה שלכם היא לא לעניין ומבוססת על שמועות בלבד. ואגב, למיטב ידיעתי ה-A330

לא מתוכנן להכנס לשירות בתקופה הקרובה. הוא בגדר אופציה בלבד מול ה-763. מכיוון

שאני "קצת" מקורב למקורות יודעי דבר בחברה, תרדו מזה.

כמובן שבאותה נשימה אני ממליץ בחום לכל צובעי המטוסים לדורותיהם לשבת לשולחן

העריכה ולהכין טיוטות של דגמי A320-200 (של iFDG, FSD או POSKY) בצבעי

ישראייר. אם לא יועיל, לא יזיק......... :mrgreen: .

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...