עבור לתוכן
Yahav Barzilay

עיט תעופה מציגה: "המירוץ 3 - מאירים את הצפון"

Recommended Posts

פורסם

race2.jpg

"עיט תעופה" מתכבדת להציג בפניכם בפעם השלישית, האירוע היחיד מסוגו ברשת- "המרוץ" והפעם, בגלל המועד- נר שמיני של חנוכה- "מדליקים את הצפון".

קצת רקע..

"המירוץ" היא תחרות יחידה מסוגה ברשת.

כמו בכל תחרות, גם כאן המטרה היא לסיים את המסלול בזמן הכי קצר - ובתעופה זה הרבה יותר קשה מאשר בכלי שנע על הקרקע.

המירוץ מאגד מספר גדול של מטוסים בתוך שטח מוגדר, כאשר כל אחד מהם צריך לנווט בדרך הכי מהירה והכי מדוייקת אל נקודות היעד שלו. כל משתתף מקבל את הנקודות בהם הוא צריך לעבור עד להגעה לשדה היעד.

אז איפה פה הקאצ'? נקודות הציון של המירוץ הן אינן הנקודות המסומנות על מפת נתיבים נמוכים. לכל מירוץ של עיט יש את הנקודות היחודיות שלו. בדרך כלל הנקודות מורכבות מישובים, ערים, כבישים, אגמים, צמתים ,הרים וכו..

זמן הטיסה נמדד לכל מתחרה בנפרד, מרגע עזיבת הקרקע ("ניתוק") ועד רגע הנגיעה בקרקע חזרה בנחיתה - מי שיצליח לעשות את המסלול שניתן לו בזמן הקצר ביותר הוא המנצח. שימו לב שאנו מודעים לעובדה שחלק מהנתיבים ארוכים מעט מנתיבים אחרים (בפחות ממייל) ולכן פיתחנו נוסחא מיוחדת שמזכה את הטייסים שהמסלול שלהם מעט יותר ארוך בשניות - בהתאם לאורך המסלול שלהם.

עקרון "המרוץ 3 - מאירים את הצפון":

הפעם, הגבולות הצטמצמו, וכעת הם עומדים כך שהגבול הדרומי הוא מנחת מגידו, והגבול הצפוני הוא הגבול של מדינת ישראל עם לבנון.

2 שדות תעופה ו-2 מנחתים משתתפים במירוץ שלנו: מגידו, חיפה, ראש פינה ופיק. כל טייס יתחיל בשדה המוצא שיינתן לו, ויסיים בשדה יעד כלשהו.

נקודות הציון הפעם הן כולן צמתים.

במירוץ הנוכחי "עיט תעופה" שמה דגש על תכנון הטיסה יותר מאשר על מהלך הטיסה עצמה. הצמתים די קלות לזיהוי, אך מפת הצמתים המשתתפות במירוץ תפורסם רק כ-10 דקות לפני תחילת המרוץ. שימו לב, הפעם מפת ראיה לא תעזור.

על כל מתחרה להתחבר לרשת VATSIM ובמקביל להפעיל תוכנה מיוחדת שתצא 10 דקות לפני השעה המיועדת. לאחר מכן ינתנו לטייס 10 דקות זמן התארגנות נוסף (לשליחת תכנית, לעבור על המפות או אפילו סתם ללכת לשירותים). 10 הדקות האלו כוללות גם את הקריאה לפקח - על הטייס ליצור קשר ראשוני עם הפקח לפני ש-10 הדקות האלו ייגמרו, דבר שיאלץ את הטייס לחלק את 10 הדקות שלו בהתאם לתנועה שיש בשדה.

המירוץ השלישי, בניגוד לקודמיו, יפעל באמצעות תוכנה שתפעל במקביל לסימולטור ותשדר לסימולטור הודעות אודות הנתיב של כל מטוס, מה שאומר שתקבלו את הנתיב שלכם בזמן אמת. הנקודה הראשונה תינתן ברגע שתפעילו את התוכנה, הבאה אחריה תנתן ברגע שתגיעו לנקודה הראשונה וכך הלאה, עד לשדה היעד. הטיסה מתבצעת בגובה שלא יעלה על 500 מעפ"ש, כלומר 500 רגל מעל פני השטח שמעליו אתם טסים.

חוקים ותקנות:

החוקים והכללים המלאים של המירוץ יפורסמו בהמשך...

שימו לב: על כל מתחרה חלה חובה לקרוא ולהבין את כל החוקים. מתחרה שיעבור על חוק מסוים - יפסל מיידית.

מועד המרוץ:

"המרוץ 3- מאירים את הצפון" יתקיים במוצאי שבת ה-23.12.2006 (נר שמיני של חנוכה) בשעה 19:00.

הרשמה למירוץ, פרטים נוספים ופרומו:

http://www.ait-air.org/show_event.asp?id=1

התוכנה המיוחדת למרוץ והמפה יפורסמו דקות לפני תחילת המירוץ.

אז בואו נדליק ביחד נר שמיני ונאיר את הצפון 8)

סוף שבוע נעים,

צוות "עיט תעופה".

פורסם
נשמע מגניב!!! אני יכול לבוא עם F-16? חחחח סתם סתם קודם כל אני יתחבר ל-BB2 אחרי זה אני יעשה איתכם אירועים... :?

טוב.. למרות שהבנתי שאתה צוחק אני רק רוצה לחדד:

הטיסה במירוץ תעשה אך ורק עם מטוס C172, דגם המטוס ומודל יפורסמו בהמשך...

פורסם
אני עדיין לא בטוח אם אני אהיה בבית ביום הזה, ניתן לבטל הרשמה?

עדיף שתהיה בטוח לפני שאתה נרשם, כי התחרות הזו מצריכה התאמה אישית של נתיב לכל מתחרה. לכן אי הופעה למרות הרשמה תיצור בלאגן.

הצעתי היא שתיקח עוד כמה ימים, תראה בודאות מה קורה איתך, ובמקרה הגרוע שגר אלינו מייל עם ביטול, אם צריך.

שבת שלום.

פורסם

עיט תעופה משחקים אותה בשלישית!

כל הכבוד לכם על היוזמה וההשקעה.

כן ירבו כמוכם, אני מקוה שהמירוץ יצליח לפחות כמו מידת ההשקעה שלכם בו.

שיהיה בהצלחה לכולם

פורסם

שימו לב לעוד פרט חשוב שהרבה שואלים אותי במסנג'ר ומכך אני מסיק שאולי עוד הרבה לא יודעים:

לא חייב להיות טייס בעיט על מנת להשתתף במרוץ- כל טייס יכול להשתתף!

פורסם

טוב חבר'ה אתם לא יכולים להמשיך להחזיק אנשים במתח... :mrgreen:

הבטחתם בהמשך, אז שחררו קצת פרטים -

האם המירוץ יהיה בנתיבי ראיה מוגדרים או חופשי?

גבהים פלוס מינוס...?

איך כדאי להתאמן?

פשוט נראה לי שכדאי להתכונן ולהכיר את הצמתים בצפון :wink:

יש מספר מכסימום של משתתפים?

ארגנתם פיקוחה? :lol:

יהיו סופגניות?

פורסם

כרגע אני לא יכול לשחרר פרטים נוספים אבל אני אענה במילה אחת על כל שאלה:

האם המירוץ יהיה בנתיבי ראיה מוגדרים או חופשי?

המרוץ מורכב מנתיב שעיט מתאימה לכל מתחרה, הנקודות הן לא נקודות שנמצאות על מפת הראיה.

גבהים פלוס מינוס...?

נמוך מאוד.

איך כדאי להתאמן?

קח מפת כבישים מהאוטו וצא לחרוש את הצפון, כמה שתכיר את האיזור טוב יותר כך יהיה יותר קל במרוץ עצמו.

יש מספר מכסימום של משתתפים?

לא.

ארגנתם פיקוחה?

ברור!

למרות שאני מתחיל אני אנסה להישתתף אבל באיזה מטוס טסים?

אין בעיה המרוץ פתוח לכולם, המטוס הוא C172 מודל מסויים יפורסם בהמשך.

לקראת סוף השבוע נשחרר עוד פרטים את כל החוקים והתקנות ומהלך הטיסה. יש למה לחכות...

8)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...