Tomer Haim פורסם דצמבר 17, 2006 דיווח פורסם דצמבר 17, 2006 היי הנה שאלה מספר 3 השאלה קלה והתשובה נמצאת באחד המדריכים, הסחורה הגיעה והיא מוכנה למשלוח לפותר: אז ככה: במטוס דו מנועי, כשאחד מהמנועים כושל, יש 3 מצבים בסיסיים מרגע הכשלון ועד רגע סיום ההשתלטות. בשניים מהם המטוס מחליק. באילו מצבים המטוס מחליק ומה כיוון ההחלקה? (נניח שמנוע שמאל כשל) בהצלחה
Dolav Nitay פורסם דצמבר 17, 2006 דיווח פורסם דצמבר 17, 2006 ברגע הכישלון המטוס יחליק לכיוון המנוע החי לאחר מכן בשלב ההשתלטות אחרי שהטייס דחף רגל לכיוון המנוע החי, המטוס יחליק לכיוון המנוע המת. לאחר ההשתלטות המטוס ימשיך להחליק לכיוון המנוע המת עד להטיית הכנף 5 מעלות לכיוון המנוע החי, שתבטל את ההחלקה.
Almog Atar פורסם דצמבר 17, 2006 דיווח פורסם דצמבר 17, 2006 ככה, בכשל מנוע בדו מנועי יש שלושה שלבים, התקלה (מנוע אחד כשל), השתלטות וטיסה ישרה ואופקית עם מנוע אחד. בשני השלבים הראשונים המטוס יחליק. בשלב של התקלה המטוס מסתבסב לכיוון מנוע שמאל אבל יחליק למנוע ימין. (כאשר מנוע שמאל הוא הכושל הוא גורם לסיבסוב חריף יותר בגלל הP FACTOR....) השלב השני שבוא המטוס המחליק (השתלטות) הוא מחליק לכיוון מנוע שמאל. על הטייס לדחוף רגל ימין בשביל למנוע את ההשפעה של מנוע ימין וכך גם מתבטל הסיבסוב, אך המטוס מחליק לכיוון מנוע שמאל. מקווה שזה נכון
Tomer Haim פורסם דצמבר 17, 2006 מחבר דיווח פורסם דצמבר 17, 2006 2 תשובות מלאות ונכונות בהפרש של 4 דקות.. מה יהיה? עכשיו אני אצטרך עוד מעטפה.... כל הכבוד לדולב נתאי ואלמוג עטר אכן, לתקלת מנוע במטוס דו מנועי 3 שלבים (נניח מנוע שמאל כשל) 1) זיהוי - השלב בו המטוס יסבסב שמאלה ויחליק ימינה, כך נבין שמנוע שמאל כשל. 2) השתלטות - השלב בו הטייס דחף רגל והמטוס טס ישר אך מחליק שמאלה. 3) ביטול החלקה - הטייה של 5 מעלות ימינה תבטל את ההחלקה והמטוס יטוס ישר לחלוטין.
Almog Atar פורסם דצמבר 17, 2006 דיווח פורסם דצמבר 17, 2006 קראתי את השאלה והגבתי, לא ראיתי שהוא הגיב לפני