e_dor פורסם מרץ 31, 2004 דיווח פורסם מרץ 31, 2004 ברה רק סתם לידע כללי הממשלה שלנו (לא נעביר ביקורת טובה או לא) היא זאת שמחזיקה את אלעל ולכן לא תמיד יש מספיק כסף להכל. דבר שני יש חברות בעולם שגדולות פי 10 לפחות ולכן שהן קונות מס' מטוסים זה נראה כיאול הן מחדשות את צי המטוסים שלהן.עד לפני 3 חודשים KLM טסו עם 742 ו743 כמו אלעל אבל בגלל שהמטוס ישן (ויש להם בערך 30 מטוסי 744) הן יכלול להרשות להוצאי אותו משירות. אם לאלעל היו 30 מטוסי 744 אז הם היו טסים איתם אפילו לאנטליה. ושלא תחשבו המטוסים האלה מייד נקנו ע"י חברה סינית או משהו ליד הונג קונג. א. הם עושים איתם טיסות לכל יעד, תלוי במ"ס הנוסעים ולא רק במרחק הטיסה, ידינו המוכשר ירדן בן-דור טס איתם פעם לטורקיה. ב. אחרי שיפריטו את החברה לדעתי מצבם ישתפר בהרבה. אם יחלו לטוס בשבת, הם יתחילו לפטר אנשים שלא מועילים, ויטפלו בכל המערכת הזאת. אני אומר לכם שאחרי ההפרטה מצבם ישתפר.
Itai Ganor פורסם מרץ 31, 2004 דיווח פורסם מרץ 31, 2004 קראתי שאל על רצתה לברר עניין בקניית אירבאסים אבל ארה"ב אסרה עליה רק בואינג הם רוצים שנקנה!
Moshico Biller פורסם מרץ 31, 2004 דיווח פורסם מרץ 31, 2004 קראתי שאל על רצתה לברר עניין בקניית אירבאסים אבל ארה"ב אסרה עליה רק בואינג הם רוצים שנקנה! עם אומרים אז אומרים! לכל דבר יש סיבה
hagay פורסם מרץ 31, 2004 דיווח פורסם מרץ 31, 2004 ב. אחרי שיפריטו את החברה לדעתי מצבם ישתפר בהרבה.אם יחלו לטוס בשבת, הם יתחילו לפטר אנשים שלא מועילים, ויטפלו בכל המערכת הזאת. אני אומר לכם שאחרי ההפרטה מצבם ישתפר. אני דווקא בטוח שיפסידו.
GILG פורסם מרץ 31, 2004 דיווח פורסם מרץ 31, 2004 ארה"ב מביאה לישראל בכל שנה 2 מיליארד דולר לרכישת מטוסים צבאיים ואזרחיים... ברגע שהם יבינו שהשוק בישראל כבר לא יהיה שייך רק לבואינג הם יפסיקו את ההקצבה השנתית ויהיה רע... וחוץ מזה A330 של אלעל זה ךא נשמע כזה טוב כמו 744 של אלעל....תחשבו על זה!
e_dor פורסם מרץ 31, 2004 דיווח פורסם מרץ 31, 2004 ב. אחרי שיפריטו את החברה לדעתי מצבם ישתפר בהרבה.אם יחלו לטוס בשבת, הם יתחילו לפטר אנשים שלא מועילים, ויטפלו בכל המערכת הזאת. אני אומר לכם שאחרי ההפרטה מצבם ישתפר. אני דווקא בטוח שיפסידו. נחכה ונראה מה קורה בעניין.
Itai Ganor פורסם מרץ 31, 2004 דיווח פורסם מרץ 31, 2004 ואי באמת אירבאס 330 של אל על נשמע טוב איזה מגניב תארו לכם תגידו ראיתם את האירבאס 330 של אל על? אגב שכן שלי הוא עובד באל על ליד הטרמינל וכל יום שהוא עבר שם הוא ראה תמטוס נצבע שאלתי אותו על הפס שאין למטוס מהגב לבטן הוא אמר שלא היה בזה צורך כבר והוא כנראה לפני שבוע יצא מהצביעה כי הוא אמר לי שהוא כבר עשה נסיונות בכל מני שדות תעופה(הרוב בישראל) :wink: גם מצאתי אותה תמונה של ה767-300 של אל על רק באתר אחר .planepictures.net
Itai Ganor פורסם אפריל 1, 2004 דיווח פורסם אפריל 1, 2004 הינה עוד תמונה של המטוס הפעם באמסטרדם!! נראה אחלה! אם לא רואים http://www.planepictures.net/netshow.cgi?194959
Almog Atar פורסם אפריל 1, 2004 דיווח פורסם אפריל 1, 2004 קראתי שאל על רצתה לברר עניין בקניית אירבאסים אבל ארה"ב אסרה עליה רק בואינג הם רוצים שנקנה! לאל על יש הסכם עם בואינג שהם קונים רק מהם אם אני לא טועה
Itay Zecharia פורסם אפריל 1, 2004 דיווח פורסם אפריל 1, 2004 איזה מן הסכם זה? מדוע הם לא קונים איירבאס? או אולי MD? מה הבעייה? בטיחות?
Jonathan Perelmuter פורסם אפריל 1, 2004 דיווח פורסם אפריל 1, 2004 לפי מה שאני הבנתי ועל תתפסו אותי במילה.... לאל-על יש חוזה עם בואינג שהם קונים רק מהם ואז הם מקבלים הנחה או משו בסגנון
Gal פורסם אפריל 1, 2004 דיווח פורסם אפריל 1, 2004 יש לי שאלה אחת. למה לקנות מאלה שכל כך (נגיד את זה במילים יפות) לא אוהבים אותנו ורוצים שלא נהיה. לאומת אלה שאומנם לא ממש מתים אלינו אבל מביאים לנו כסף ובסך הכול רוצים שהכסף יחזור אליהם זה הכול. ודרך אגב הבואינגים יותר טובים לאלעל
yuval_el פורסם אפריל 1, 2004 דיווח פורסם אפריל 1, 2004 יש לי שאלה אחת.למה לקנות מאלה שכל כך (נגיד את זה במילים יפות) לא אוהבים אותנו ורוצים שלא נהיה. חושב כמוך.... ואני גם בטוח שיש הסכמים פוליטיים עם האמריקאים בכל מה שקשור לדברים האלה של קנייה מהחברות שלהם ולא מאחרות..