עבור לתוכן
Amir Paz

למתגייסים בקרוב!

Recommended Posts

פורסם

חברי חטיבה,

בין אם אתם פקחים או טייסים ואתם מעונינים לעסוק בתחום התעופה במהלך השירות הצבאי

-פיקוח טיסה, עובדי חדרי בקרה..

צרו איתי קשר במידה ותאריך הגיוס נקבע לחצי שנה הקרובה!

לא משנה מה הפרופיל הרפואי! יש אפשרות "למשוך" כאלו המעונינים להגיע לפיקוח גם אם היעוד שלהם הוא "לירוקים".

amirpaz1@bezeqint.net

בהצלחה !

חברים - במהלך התקופה הקרובה מתבצעים מספר שינויים אירגוניים במדור פיקוח טיסה. אני בקשר איתם ומנסה לקדם עד כמה שניתן. זה זז לאט ובטוח :wink: אין ספק שקל יותר לחלץ אנשים לתחום בעלי פרופיל עורפי (64 ומטה) והשאר (בעלי הפרופיל הקרבי) הם אתגר גדול יותר, אבל אפשרי. שאר מידע בפרטי!

פורסם

כל מי שרוצה זימון ישיר לקורס טיס (ללא גיבושים ומבדקים וכד') ומעבר בפרוטקציות על שלב הראשוני מתבקש לשלוח מייל ל.......

סתם נראה לכם?! אני קודם אסדר לעצמי משהו :P8)

פורסם
כל מי שרוצה זימון ישיר לקורס טיס (ללא גיבושים ומבדקים וכד') ומעבר בפרוטקציות על שלב הראשוני מתבקש לשלוח מייל ל.......

סתם נראה לכם?! אני קודם אסדר לעצמי משהו :P8)

אתה כבר מסודר לא?!

פורסם

חברים!

היום התקבלה תשובה רישמית בנושא - ובעלי פרופיל רפואי 97 יוכלו גם הם להגיע לפיקוח.

הסגירה היא מול הגורם האחראי "בירוקים". ולא בחיל האוויר.

ככה שכללי המשחק משתנים - לטובה כמובן.

אלו שכבר פנו - העברתי את השמות, תהיו איתי בקשר דרך המייל:

amirpaz1@bezeqint.net

כל מי שפנה שישלח לי מייל שוב, אני יחזור אליכם אם יהיה מידע חדש.

אלו שמתגייסים בקרוב וחושבים שהם מתאימים, מוזמנים לפנות.

נא לציין ת.ז , פרופיל רפואי, ותאריך גיוס.

בהצלחה!

פורסם

אמיר,אני עכשיו בן 16 וחצי כלומר אני מקבל עוד מעט את הצו ראשון,האם לדעתך זה יחזיק עד אז?או שזה רחוק מידי?למרות שזה נראה קרוב. :roll:

ושוב תודה רבה על המאמץ שלך

פורסם
אמיר,אני עכשיו בן 16 וחצי כלומר אני מקבל עוד מעט את הצו ראשון,האם לדעתך זה יחזיק עד אז?או שזה רחוק מידי?למרות שזה נראה קרוב. :roll:

ושוב תודה רבה על המאמץ שלך

זה מאוד תלוי בנו.

ברגע שהצבא רואה שיוצא משהו מהרעיון הזה של להביא אנשים מ VATIL לעולם הפיקוח.

אז ישמרו את זה ואף ירחיבו את זה.

תעשה צו ראשון - ונדבר.

פורסם

שלום לכולם,

לכו תדעו אולי דווקא שירות קרבי ירחיב לכם אופקים יותר מהלהכווין מטוסים.

אני דוגל בגישה של מי שיכול שילך להיות לוחם, יש גם "פראיירים" שנהנים מזה...

נקודה למחשבה :idea:

פורסם
שלום לכולם,

לכו תדעו אולי דווקא שירות קרבי ירחיב לכם אופקים יותר מהלהכווין מטוסים.

אני דוגל בגישה של מי שיכול שילך להיות לוחם, יש גם "פראיירים" שנהנים מזה...

נקודה למחשבה :idea:

=D>

פורסם
שלום לכולם,

לכו תדעו אולי דווקא שירות קרבי ירחיב לכם אופקים יותר מהלהכווין מטוסים.

אני דוגל בגישה של מי שיכול שילך להיות לוחם, יש גם "פראיירים" שנהנים מזה...

נקודה למחשבה :idea:

וואללה גיל....אין לך מושג כמה חיממת לי את הלב ואתה צודק בכל מילה. :multi:

פורסם
שלום לכולם,

לכו תדעו אולי דווקא שירות קרבי ירחיב לכם אופקים יותר מהלהכווין מטוסים.

אני דוגל בגישה של מי שיכול שילך להיות לוחם, יש גם "פראיירים" שנהנים מזה...

נקודה למחשבה :idea:

יכול להיות, תלוי בבן אדם.

אבל אל תשכח שחבר'ה שהולכים לפיקוח טיסה ולוקחים את העסק ברצינות (קצונה). מוצאים את עצמם במגוון תפקידים אחרים לאחר הפיקוח כמו בקרה, כמו מפעילי מזל"ט, ואפילו תפקידי שטח אחרים מענינים שכמעט מקבילים לאותו "הקרבי" הידוע.

בנסוף לזה שדלת המגדל האזרחי נפתחת בפניך אם שרתת כפקח.

שוב - שיקול אישי של כל אחד אל מול עצמו - ללכת לרוץ בג'בלאות או לשים את זה בצד וללכת על תפקיד מפתח שיכול לחבר אותם לעולם התעופה בעתיד.

פורסם

וכאן אולי גם המקום להגיד מזל טוב לליאב נפש שהיום (אחרי הרבה הרבה זמן) קיבל אישור סופי שהוא מתחיל קורס פיקוח טיסה במאי.

שיהיה בהצלחה!

פורסם
וכאן אולי גם המקום להגיד מזל טוב לליאב נפש שהיום (אחרי הרבה הרבה זמן) קיבל אישור סופי שהוא מתחיל קורס פיקוח טיסה במאי.

שיהיה בהצלחה!

בהצלחה ליאב! תראה להם מה זה :lol:

פורסם
וכאן אולי גם המקום להגיד מזל טוב לליאב נפש שהיום (אחרי הרבה הרבה זמן) קיבל אישור סופי שהוא מתחיל קורס פיקוח טיסה במאי.

שיהיה בהצלחה!

יששששש!! אני וליאב באותו קורס!!!!!!!! :D

פורסם
שלום לכולם,

לכו תדעו אולי דווקא שירות קרבי ירחיב לכם אופקים יותר מהלהכווין מטוסים.

אני דוגל בגישה של מי שיכול שילך להיות לוחם, יש גם "פראיירים" שנהנים מזה...

נקודה למחשבה :idea:

גיל, בהחלט דברים יפים רשמת (מלבד דבר אחד), אך אני רוצה להסביר יותר טוב מה בעצם השיתוף הזה עם חיל האויר.

נתחיל מזה שהיום מצב כוח האדם של הפקחים בחיל האויר פשוט בקנטים (כמו מצב הטכנאים), עד היום וגם כיום חיל האויר שולח לקורס פיקוח טיסה אנשים שהקשר בינם לבים תעופה הוא מקרי בהחלט, אותם אנשים כלל לא רוצים להיות פקחים חלקם הלא קטן אפילו שונא את המקצוע ויש לא מעט פסילות מקצוע.

מנגד ישנם אנשים שמאוד אוהבים את התחום, מאוד רוצים אבל עד היום חיל האויר פשוט התעלם מזה, אמיר פז חווה זאת על בשרו שהגיע עד לאיזה אלוף משנה בבוק"ם עם המלצות ומה לא, אבל שם היו פשוט אטומים.

עכשיו חיל האויר מתחיל להבין את הפוטנציאל שיש פה, שהוא יכול לפתור בעיה של כוח אדם בפיקוח טיסה ע"י זה שהוא שולח למקצוע חיילים שרוצים להיות במגדלי הפיקוח ואוהבים את מה שהם עושים, האם מישהו חושב שזה לא נכון או לא הגיוני?

גיל, אני חייב לציין שאישית הפריע לי הגישה שלך שרשמת שיש "פראיירים" שנהנים, לא ההיתי לוחם, ההיתי מכונאי מטוסי F16 ולאחר מכן ראש צוות בדת"ק יירוט, הוצאתי עשרות גיחות מבצעיות במלחמה ושוטף, נכון יש לא מעט "פראיירים" וג'בניקים אבל בבקשה לא להכליל.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...