אורח פורסם פברואר 20, 2007 דיווח פורסם פברואר 20, 2007 שלום לכולם, בחודש מרץ יחל באלעל קורס הסבה של טייסי אלעל למטוס הבואינג 747-400. חטיבת VATIL התבקשה לסייע בחניכה ותפעול המאמן בקורס. המאמן יהיה מאמן ה 767 שיקבל הסבה במיוחד עבור הקורס ל 744. אנחנו מחפשים 4-5 חונכים שמעוניינים ויכולים לתרום מזמנם. דרישות מינימום: גיל מעל 16 (עם ת.ז. ביד). ידע בהפעלת MS Flight Sim 9 ידע בתפעול PMDG 747-400. לקראת הקורס יערך מפגש הכנה, פרטים לגביו בקרוב. מועמדים המבקשים להתקבל מתבקשים לשלוח אלי לאימייל ( vatil6 at vatil.org) קורות חיים עם פרטים מלאים, כולל מספר VATSIM ורמת הידע שלכם בנושאים הנ"ל עד סוף השבוע הקרוב. בתודה מראש, רן.
אורח פורסם פברואר 20, 2007 דיווח פורסם פברואר 20, 2007 מתי יפתח 767???ולמה מגיל 16 ומעלה :? כשיפתח נודיע ובגלל ביטוח ובלאגן של אישורים.
Elad Zeierman פורסם פברואר 20, 2007 דיווח פורסם פברואר 20, 2007 שימו לב למי שלא הבין קורס טיס אמיתי (לא של ואטיל) של טייסי אלעל. בין הייתר החונכים יוכלו להיות נוכחים בשיעורי הכיתה בהם משתתפים החניכים שכוללים בין הייתר: -שיעורי FMC ואוטומציה -שיעורי מבנה מטוס -הרצאת ביצוע NON ILS באמצעות אוטומציה. -תדריכי צי (לא בטוח) חלק גדול מהשיעורים מודגמים בעזרת ה PMDG ומועברים על ידי אלון פרג ככה שלא תיהיה לכם בעיה לתרגם את מה שאתם רואים בהרצאות לסימולטור. בלי קשר- אני שוקל לפתוח קורס 767 שלי באזור פסח אנשים שמעוניינים יכולים אפילו כבר עכשיו להתחיל לשלוח לי מיילים. בהצלחה.
אורח פורסם פברואר 20, 2007 דיווח פורסם פברואר 20, 2007 לגבי נוכחות בשיעורים, 1. הרשמה מוקדמת 2. מספר מקומות מאוד מוגבל בגלל גודל הכיתה תהנו.
3Dvg פורסם פברואר 20, 2007 דיווח פורסם פברואר 20, 2007 כמה שאני רוצה לקחת חלק בפרויקט הזה יש לי בעייה הבעייה היא שכול הטיסות שעשיתי על ה 744 היו איתי ועם עצמי, יהי לכך לא קבלתי עף פעם ביקורת או הערות על דברים שלא עשיתי כמו שצריך וצריכים להעשות וטעויות ו\או חוסר ידע, לרוב דברים שלא ניתן להאריך מתמונות אלא מעוד בנאדם שיושב ועביר עליך ביקורת אני לא אשקר ואגיד שקראתי את כול המדריכים, היו קטעים שדילגתי וריפרפתי, את הבסיס (פחות ואולי קצט יותר) אני יודע, השאלה האם הולכים לבנות לי כאן יותר או שעליי לבא עם הידע המתאם מראש? (כלומר כמה וכמה רמות מאשר להביא את המטוס בביטחה מנקודה A לB )
Elad Zeierman פורסם פברואר 20, 2007 דיווח פורסם פברואר 20, 2007 כמה שאני רוצה לקחת חלק בפרויקט הזה יש לי בעייההבעייה היא שכול הטיסות שעשיתי על ה 744 היו איתי ועם עצמי, יהי לכך לא קבלתי עף פעם ביקורת או הערות על דברים שלא עשיתי כמו שצריך וצריכים להעשות וטעויות ו\או חוסר ידע, לרוב דברים שלא ניתן להאריך מתמונות אלא מעוד בנאדם שיושב ועביר עליך ביקורת אני לא אשקר ואגיד שקראתי את כול המדריכים, היו קטעים שדילגתי וריפרפתי, את הבסיס (פחות ואולי קצט יותר) אני יודע, השאלה האם הולכים לבנות לי כאן יותר או שעליי לבא עם הידע המתאם מראש? (כלומר כמה וכמה רמות מאשר להביא את המטוס בביטחה מנקודה A לB ) תקרא את הדרישות שרן כתב. לא מוזכר שם משהו לגבי פורוצדורות אלא רק תפעול המטוס מספיק שאתה יודע לטוס איתו ואפילו שאתה מנמיך ב VS את כל השאר תוכל אם תרצה לילמוד ברשימת השיעורים שפירסמתי מיד ראשונה.
apereg פורסם פברואר 21, 2007 דיווח פורסם פברואר 21, 2007 שלום חברים רציתי להדגיש כמה דברים. למיטב זכרוני, זה הקורס הראשון שאנחנו מעבירים באל על בנושא 744 בשת"פ מלא ועם שילוב הסימולטור של PMDG בכל השלבים. ישתתפו בקורס 4 קברניטים ו-4 קצינים ראשונים, רובם ללא ניסיון GLASS בכלל, ולכן משקלו הסגולי של התרגול ב PMDG גדול יותר. תפקידכם בקורס יהיה: 1. להנות וללמוד 2. לסייע לחניכים בתפעול סימולטור על PC וכן במתקן המוקאפ 3. לסייע למדריכים בהדגמה בעת השיעורים מבחינתכם חשוב שתדעו להפעיל את PMDG 744, לא נורא אם אינכם יודעים איך להטיס את המטוס על פי נהלי בואינג ו/או אל על, את זה כנראה תוכלו ללמוד אם תתמידו לבוא ולהקשיב בהרצאות. הכיתה קטנה, לא יהיה מקום להרבה אנשים, אז הקדימו להרשם. שורה תחתונה - הזדמנות לעשות את זה בפעם הראשונה, ולקבוע את הסטנדרט החדש להסבת טייסים באל על. להתראות
3Dvg פורסם פברואר 21, 2007 דיווח פורסם פברואר 21, 2007 כמה שאני רוצה לקחת חלק בפרויקט הזה יש לי בעייההבעייה היא שכול הטיסות שעשיתי על ה 744 היו איתי ועם עצמי, יהי לכך לא קבלתי עף פעם ביקורת או הערות על דברים שלא עשיתי כמו שצריך וצריכים להעשות וטעויות ו\או חוסר ידע, לרוב דברים שלא ניתן להאריך מתמונות אלא מעוד בנאדם שיושב ועביר עליך ביקורת אני לא אשקר ואגיד שקראתי את כול המדריכים, היו קטעים שדילגתי וריפרפתי, את הבסיס (פחות ואולי קצט יותר) אני יודע, השאלה האם הולכים לבנות לי כאן יותר או שעליי לבא עם הידע המתאם מראש? (כלומר כמה וכמה רמות מאשר להביא את המטוס בביטחה מנקודה A לB ) תקרא את הדרישות שרן כתב. לא מוזכר שם משהו לגבי פורוצדורות אלא רק תפעול המטוס מספיק שאתה יודע לטוס איתו ואפילו שאתה מנמיך ב VS את כל השאר תוכל אם תרצה לילמוד ברשימת השיעורים שפירסמתי מיד ראשונה. אני רוצה רק לציין שרן רשם את זה בצורה מאוד מעורפלת "ידע בתפעול PMDG 747-400." תיפעול זאת מילה מאוד כללית ולא מוזכרת הרמה אותה הוא רוצה, ולכן רשמתי את מה שרשמתי בעיכרון אם כך אני מתאים (לפי ההגדרה שלך) אבל עכישו יש משהו אחר שאני רוצה לדעת, האם זה יתבצע בזמן קבוע? או שימים ושעות משתנות? (זאת כדי שאוכל להסדיר אישורי יציאה או הגע מאוחרים במידת הצורך) שורה תחתונה אשמח לקחת חלק בפרויקט הזה!
Elad Zeierman פורסם פברואר 21, 2007 דיווח פורסם פברואר 21, 2007 בגדול לו"ז בשיעורים מתחיל ב 11 ברץ השעות עדיין לא ידועות מה שכן מניסיון טווח השיעורים או מ 8 בבוקר עד 4 אחה"צ, החניכות במוקאפ יכולות להיות גם אחר הצהריים אבל אין הרבה ימים כאלה. ברגע שיהיה לו"ז מדוייק החונכים מקבלים אותו ישר כדי שיוכלו לפנות זמן בפורום הפרוייקט זה גם אילוץ שלנו לטובת ארגון אישורי כניסה וכל הניירת.
3Dvg פורסם פברואר 21, 2007 דיווח פורסם פברואר 21, 2007 בגדול לו"ז בשיעורים מתחיל ב 11 ברץ השעות עדיין לא ידועות מה שכן מניסיון טווח השיעורים או מ 8 בבוקר עד 4 אחה"צ, החניכות במוקאפ יכולות להיות גם אחר הצהריים אבל אין הרבה ימים כאלה.ברגע שיהיה לו"ז מדוייק החונכים מקבלים אותו ישר כדי שיוכלו לפנות זמן בפורום הפרוייקט זה גם אילוץ שלנו לטובת ארגון אישורי כניסה וכל הניירת. משמע אני אאליץ לחתום על חופשים בכול יום שכזה.... נראה לי שווה את זה..... :mrgreen: אני אדבר עם המפקדים ביום ראשון (היום היה לי פיצוץ אתם אז זה לא זמן מתאים להעלות את זה :| )
Elad Zeierman פורסם פברואר 21, 2007 דיווח פורסם פברואר 21, 2007 בגדול לו"ז בשיעורים מתחיל ב 11 ברץ השעות עדיין לא ידועות מה שכן מניסיון טווח השיעורים או מ 8 בבוקר עד 4 אחה"צ, החניכות במוקאפ יכולות להיות גם אחר הצהריים אבל אין הרבה ימים כאלה.ברגע שיהיה לו"ז מדוייק החונכים מקבלים אותו ישר כדי שיוכלו לפנות זמן בפורום הפרוייקט זה גם אילוץ שלנו לטובת ארגון אישורי כניסה וכל הניירת. משמע אני אאליץ לחתום על חופשים בכול יום שכזה.... נראה לי שווה את זה..... :mrgreen: אני אדבר עם המפקדים ביום ראשון (היום היה לי פיצוץ אתם אז זה לא זמן מתאים להעלות את זה :| ) כמובן שאל תחתום עכשיו על כלום הלו"ז עדיין לא סגור וזה לא בהכרח יום שלם בכל פעם
3Dvg פורסם פברואר 22, 2007 דיווח פורסם פברואר 22, 2007 בגדול לו"ז בשיעורים מתחיל ב 11 ברץ השעות עדיין לא ידועות מה שכן מניסיון טווח השיעורים או מ 8 בבוקר עד 4 אחה"צ, החניכות במוקאפ יכולות להיות גם אחר הצהריים אבל אין הרבה ימים כאלה.ברגע שיהיה לו"ז מדוייק החונכים מקבלים אותו ישר כדי שיוכלו לפנות זמן בפורום הפרוייקט זה גם אילוץ שלנו לטובת ארגון אישורי כניסה וכל הניירת. משמע אני אאליץ לחתום על חופשים בכול יום שכזה.... נראה לי שווה את זה..... :mrgreen: אני אדבר עם המפקדים ביום ראשון (היום היה לי פיצוץ אתם אז זה לא זמן מתאים להעלות את זה :| ) כמובן שאל תחתום עכשיו על כלום הלו"ז עדיין לא סגור וזה לא בהכרח יום שלם בכל פעם כמובן זה היה בצחוק, אבל אני מניח שיתחשבו בי אם אני אבקש מספיק יפה... כמה מקומות נשארו?
mickey lip פורסם פברואר 22, 2007 דיווח פורסם פברואר 22, 2007 בגדול לו"ז בשיעורים מתחיל ב 11 ברץ השעות עדיין לא ידועות מה שכן מניסיון טווח השיעורים או מ 8 בבוקר עד 4 אחה"צ, החניכות במוקאפ יכולות להיות גם אחר הצהריים אבל אין הרבה ימים כאלה.ברגע שיהיה לו"ז מדוייק החונכים מקבלים אותו ישר כדי שיוכלו לפנות זמן בפורום הפרוייקט זה גם אילוץ שלנו לטובת ארגון אישורי כניסה וכל הניירת. משמע אני אאליץ לחתום על חופשים בכול יום שכזה.... נראה לי שווה את זה..... :mrgreen: אני אדבר עם המפקדים ביום ראשון (היום היה לי פיצוץ אתם אז זה לא זמן מתאים להעלות את זה :| ) כמובן שאל תחתום עכשיו על כלום הלו"ז עדיין לא סגור וזה לא בהכרח יום שלם בכל פעם כמובן זה היה בצחוק, אבל אני מניח שיתחשבו בי אם אני אבקש מספיק יפה... כמה מקומות נשארו? מחלקת עסקים או מחלקה ראשונה?
3Dvg פורסם פברואר 22, 2007 דיווח פורסם פברואר 22, 2007 בגדול לו"ז בשיעורים מתחיל ב 11 ברץ השעות עדיין לא ידועות מה שכן מניסיון טווח השיעורים או מ 8 בבוקר עד 4 אחה"צ, החניכות במוקאפ יכולות להיות גם אחר הצהריים אבל אין הרבה ימים כאלה.ברגע שיהיה לו"ז מדוייק החונכים מקבלים אותו ישר כדי שיוכלו לפנות זמן בפורום הפרוייקט זה גם אילוץ שלנו לטובת ארגון אישורי כניסה וכל הניירת. משמע אני אאליץ לחתום על חופשים בכול יום שכזה.... נראה לי שווה את זה..... :mrgreen: אני אדבר עם המפקדים ביום ראשון (היום היה לי פיצוץ אתם אז זה לא זמן מתאים להעלות את זה :| ) כמובן שאל תחתום עכשיו על כלום הלו"ז עדיין לא סגור וזה לא בהכרח יום שלם בכל פעם כמובן זה היה בצחוק, אבל אני מניח שיתחשבו בי אם אני אבקש מספיק יפה... כמה מקומות נשארו? מחלקת עסקים או מחלקה ראשונה? איפה שמחלקים את השתיה עם מטריות קטנות כאילו..... :mrgreen: הכוונה שלי היא האם יש טעם להתחיל לעשות בירורים או שנגמרו המכסות?
Elad Zeierman פורסם פברואר 22, 2007 דיווח פורסם פברואר 22, 2007 השתיה עם המטריות הקטנות זה כאן: http://www.tfc.rwy12.com/ באלעל יש מכונת גזוז משהו משהו ב 2 שקלים
Or Netzer פורסם פברואר 22, 2007 דיווח פורסם פברואר 22, 2007 השתיה עם המטריות הקטנות זה כאן:http://www.tfc.rwy12.com/ באלעל יש מכונת גזוז משהו משהו ב 2 שקלים אחת המכונות, מול המרכז תיאום בכניסה לשטח האווירי. חייתי על הגזוז הזה בחד"ב בשיא הקור ב4 בבוקר יצאתי לקנות במכנס קצר וגופיה.
Zeev Bucki פורסם פברואר 23, 2007 דיווח פורסם פברואר 23, 2007 אור אני מתפלא עלייך למה היית צריך לסבול מהקור. שכחת את בוקי היית פונה אלי והייתי מיד מסדר לך דיילת חיננית לחימום ממרכז ההדרכה של הדיילות בקומה מתחת לסימולטורים... לגופו של עניין בנושא ה747-400 אז אנחנו נגיע לשם:כמובן מי שיבחר ויעמוד בקריטוריונים המקצועיים וניתן שם הצגת תכלית החל מCOLD AND DARK ועד להמראות נחיתות וכמובן תפעול המטוס במצבים משתנים והFMC לכל הפינות הנסתרות שלו ונייצג את וואטיל בכבוד. בוקי זאב:4X-MJB
Or Netzer פורסם פברואר 23, 2007 דיווח פורסם פברואר 23, 2007 אור אני מתפלא עלייך למה היית צריך לסבול מהקור. שכחת את בוקי היית פונה אלי והייתי מיד מסדר לך דיילת חיננית לחימום ממרכז ההדרכה של הדיילות בקומה מתחת לסימולטורים...לגופו של עניין בנושא ה747-400 אז אנחנו נגיע לשם:כמובן מי שיבחר ויעמוד בקריטוריונים המקצועיים וניתן שם הצגת תכלית החל מCOLD AND DARK ועד להמראות נחיתות וכמובן תפעול המטוס במצבים משתנים והFMC לכל הפינות הנסתרות שלו ונייצג את וואטיל בכבוד. בוקי זאב:4X-MJB עזוב, בעיתון כתוב שהן התחילו להתלונן על הטרדה מינית. אני נזהר :mrgreen: