עבור לתוכן
אורח

אז.. זה הסוף?

Recommended Posts

פורסם

שוב שלום!

(ההודעה די ארוכה,אבל בבקשה תקדישו 2-3 דקות ותיקראו אותה)

אני מניח כבר שכולכם נתקלתם אי פעם בבעיה הזה, שאתם מתחברים לרשת ,עושים טיסה ורואים מולכים איזה מישהו שטס פריסטטיל ברשת והורס לכם את הטיסה ,שד"א בזמן האחרון זה מתגבר אני אישית

לא בא בטענות אל האנשים האלו ,הם כנראה חושבים שזה איזשהו שרת כמו אחד השרתים שיש שפשוט טסים בו בישביל הכיף (משחק רשת שכל אחד עושה מה שבא לו).

ואתם יודעים למה זה?

הנה הניחוש שלי:אין איזשהו גוף שילמד אותם שזה לא ככה,ושזה דבר רציני,ושטסים לפי נתיבים עם נדב"ר.

אבל עכשיו חלקכם אומרים, אבל יש את IFS ,אבל אתם יודעים שיש שם בעיה של חוסר מדריכים,אבל אתם לא מודעים לזה .

אוהד שלו רשם את הבעיות שיווצרו כאשר אין גוף שילמד את הטייסים:

1) ירידה בכמות הטייסים הישראליים ברשת VATSIM - רוב הטייסים החדשים יעדיפו ללכת ללמוד במסגרת מסודרת אשר מדריכה אותם מ-א' ועד ת' ללא צורך בחיפוש רב אחר מידע. כולנו מבינים על מה מדובר.

2) בטווח הרחוק, נפילה בכמות הטייסים החדשים תגרור נפילה בכמות הטייסים הכללית בישראל שכן הטייסים החדשים של היום הם הטייסים הוותיקים של המחר.

3) עקב ירידת כמות הטייסים החדשים שמצטרפים תפחת בצורה ניכרת גם כמות הפקחים החדשים. בנוסף לזה כדאי לציין כי כמות הפקחים בכל אופן עומדת לרדת בצורה דרסטית עקב גיוסם של מרבית מפקחי החטיבה בשנה הקרובה או זאת שאחריה.

4) ירידה ארוכת טווח בכמות הטייסים והפקחים בחטיבה תגרור פגיעה בפרויקטים רצים של החטיבה - כולל בפרויקט עם אל-על ופרוייקט חדרי הבקרה. אל תשכחו ש-VATIL היא קודם כל גוף שנועד לספק פיקוח וירטואלי במדינת ישראל, אחר כך לגרום לפעילות נרחבת בארץ (הכשרת טייסים, אירועים וכו'..) ובסוף לדאוג לפרויקטים אחרים.

וכמובן מה שאני אומר: ירידה באיכות!

ושוב , אני רוצה להדגיש משו שכנראה לא מודגש אצל חלק מהחטיבה, VATIL הוא גוף בVATSIM וVATIL מייצגת את ישראל בעולם הוירטואלי של הסימולטור בכל העולם,

IFSהוא גוף בתוך VATIL,גוף שמלמד טייסים מ-0 איך בכלל מדליקים תסימולטור.

קחו אותי לדוגמא, לפני כחצי שנה, לא ידעתי מזה 292992 או יותר גרוע מזה LLBG ,

וביום בהיר אחד חיפשתי תמונות של מטוסים , אלוהים יודע איך הגעתי לאתר של IFS הבנתי שבו מדובר על הסימולטור 2004

נוכמובן נרשמתי , בפגישות הראשונות בTS הדבר הראשון שהדגישו שיש חטיבה בשם VATIL אשר מייצגת את ישראל בעולם הוירטואלי לטיסה כולו,וש IFS שייך לואטיל, לאחר מכן למדנו את שאר הדברים שאין צורך להסביר ,ובסוף הסולו , שעברתי אותו בהצלחה .

תארו לכם זה לא היה קורא,תארו לכם טייסים רבים כמותי וכמו שאר חניכי הקורסים של IFS פשוט טסים להם ברשת בלי תוכנית, לא יודעים מה הפקח רוצה מהם,לא יודעים נדבר,לא יודעים מזה כל דבר,לא יודעים מושגים בסיסיים,(שאני אישית לקחתי אותם וניסיתי קצת להסביר להם על VATSIM ואמרתי להם שאני אלמד אותם)

ופשוט עושים מה שבא להם והם מיוצגים ע"י ואטיל החטיבה ההישראלית,ותחשבו יותר רחוק טייסים שפשוט עושים מה שבא להם ברשת טסים מKJFK דירקט לLLBG עם הGPS וכשיש פיקוח ולא מקשיבים לו עושים מה שבראש שלהם,

לא מבינים כלום ממה שהפקח מבקש, בנתבג חונים על מטוסים ועושים שטויות, הורסים לאחרים טיסות

שעשו מיעדים רחוקים ,וכל אלו,מיוצגים ע"י VATIL.

אני בטוח שIFS ה"דבר"הזה שמייצר טייסים חדשים שיודעים לטוס,מלמד ,משקיע,ומתאמץ,

כדי שלVATIL יהיו רק טייסים רצינים,

שיודעים לטוס, ועושים שם למקום שממנו הם באו (vatil)בכל העולם ותסכימו איתי שזה יותר חשוב מכל טיסה עם הLDS

או מתכנון ובניה של סינרי .

אני ושאר החניכים שהיו בקורסים, עכשיו מצדיעים עם יד ימין למעלה לכל האנשים אשר תרמו לי ולשאר חברי הקורסים של IFS בכך שהדריכו ,לימדו,נתנו טיפים ועזרו,ענו על שאלות .

ואם רובכם לא יודעים מאז שאוהד רשם את הודעתו "פרשת דרכים" שיותר מ1400 איש ראות אותה, לא התקדם שום דבר חוצמזה שאיציק ניהיה עוזר מדריך ועוד אנשים שאני ממש מצטער שאני לא יודע את שמם , וכמוכן בהדועה היו הרבה הודעות שאנשים השאירו ואמרו שיעזרו , שיוסיפו וכו',ובנתיים בקושי נעשו דברים,אני מבין שיש כאלה שלא יכולים אבל למעלה מ1400 לא יכולים?!

אני מבין שאני לא יכול להגיד לאף אחד מה לעשות,ומי אני בכלל, אבל בכל מקרה זה VATIL הבית השני של רובנו.

אז המצב יכול להשיאר ככה וכולנו נחכה עד שVATIL יעלם (משו שאפחד כאן לא רוצה שיקרה),

או שאנחנו יכולים להתחיל את השינוי כבר עכשיו!הכל בידים שלנו.

ד.א מכירים את הTS , המקום שבו הכרתי חברים חדשים ולהפך,והרבה אנשים אוהבים לדבר שם,בסביבות אפריל,

אם לא יקרה כלום ,ימחק!

ועכשיו כפורסם IFS בכתבה של בטאון חיל האוויר , ואולי יהיו אנשים שירצו לראות מזה\ללמוד\לשפר את הידע ,לא יוכלו.

אני מקווה שעכשיו אתם מודעים למה שקרה כאן, יום טוב!

קישור ישיר לתרומה:http://www.ifschool.net/fs/contant/mods/admin/staff_sign.php

בבקשה השאירו את דיון זה בג'נרל.

פורסם

שלום לכולם,

לצערי אני מסכים עם כל הכתבה.

אני אישית נתקלתי בזה, כאשר גם רציתי להתחיל לטוס בVATIL הבנתי שאין בן אדם שיוכל לעזור לי, למזלי התגברתי על זה די בקלות בגלל שהיה לי ידע קודם בתעופה וההתנהלות, אז הסתפקתי רק בקריא של כמה מאמרים...

יש לי הרגשה שהVATIL זה מין קהילה סגורה שצריך ממש להשקיע חזק כדי להפוך לחלק ממנה.

אני מוכן לטרום את כל המאמצים שלי בכדי לשפר את המצב.

תודה.

פורסם

אביב, כל הכבוד על דאגתך לדור הבא ו/או לטייסים החדשים !

אביב שמחתי ללמדך בכל אשר שאלת, התעניינת, והסתבכת :wink:

שוב תודה על דאגתך, מסכים עם כל פסיק או מילה שכתבת בכתבה !

פורסם

חברים, כמו שאתם קוראים ועוד תקראו, צריך להציל את IFS מהיעלומות, למי ששואל מזה היעלמות, מה אומרת לכם המילה הבאה: IAL....אותו עתיד מחכה בפינה ל IFS.

אז נכון, זה לא סוף העולם וכל דבר צריך לקחת בפרופורציה, שורה תחתונה היא שיש ב IFS תשתית של אתר נהדר, מה שצריך כרגע באופן ראשוני זה מישהו שיקח את המושכות וימשיך לנהל את IFS.

הדרישות הם: מישהו אחרי צבא ועם נסיון של טיסה ברשת.

כל המעוניין לקחת את הניהול על IFS מוזמן לפנות ולרשום בלינק הבא:

http://www.ifschool.net/fs/contant/mods ... f_sign.php

פורסם

אם היינו קהילה "סגורה" לא היה דבר שנקרא IFS - בי"ס שכל מי שמדריך שם עושה זאת בהתנדבות, על חשבון הזמן הפרטי שלו ובמטרה ללמד טייסים חדשים ברשת.

דובר הרבה על "ירידה" ברמה לא מהיום ולא מאתמול.

הרבה מהחבר'ה ה"וותיקים" שנמצאים פה כבר שלוש שנים ויותר התחילו כבני נוער בגילאי 14-16, למדו הכל מאפס ולרוב לבד, השקיעו בבניית סינרים, VA's ,והשתתפו בפרויקטים כדוגמת השת"פ עם אלעל.

הרבה מהם כבר בצבא או בשמינית - טסים ומפקחים פחות, ומי שמספק את רוב התנועה זה החבר'ה החדשים.

אני יכול להעיד לך על עצמי שנהגתי לטוס ולפקח הרבה, השתתפתי כחונך בכל השת"פים עם אלעל ב-767 אבל עכשיו אני בצבא ואין לי זמן לפעמים אפילו לבדוק מה חדש בפורום.

כמוני יש עוד הרבה.

כולנו טעינו, טסנו בגבהים לא נכונים, הגשנו תוכניות טיסה לא נכונות, נחתנו על ה-K במקום על 12 (מי שזוכר זוכר ומי שלא - לא :lol: ), לא דיווחנו לפקח וביוניקום ועשינו עוד לא מעט פאשלות שקרו עקב חוסר ידע בסיסי.

טבעי שטועים וזה בסדר, העניין הוא אם לומדים מהטעויות ומסיקים את המסקנות הנכונות.

כשרואים כאלה חבר'ה צריך לתת להם הכוונה נכונה, לתת עצות בזמן אמת ברשת ולעזור כמה שאפשר, לכן, אם אתה רואה טייס שלכאורה הורס לך את הטיסה, תן לו את המסנג'ר שלך או את הכתובת של ואטיל ו-IFS ותגיד לו שיציץ לשם ויגלה עולם חדש.

מי שעולה לרשת להרוס לאחרים - קח מספר ואטסים ודבר עם אחד המנהלים שיטפלו בזה, אין סיבה שתיהרס לך חווית הטיסה בגלל מישהו שרק בא להרוס.

פורסם

גם אני מסכים עם כל מילה שלך.

קריסת IFS גם תיגרום איכשהו לירידה גם במספר הפקחים וכמוון בקיצור אורך החיים של VATIL!

הלוואי והייתי יכול להיתחייב לנהל את IFS וליהיות מדריך ראשי אבל לצערי הרב אני לא יכול אבל ניראה לי שאני יוכל ליהיות עוזר מדריך או אפילו קצת יותר מזה.

אביב כל הכבוד.

פורסם
  moti כתב:
אם היינו קהילה "סגורה" לא היה דבר שנקרא IFS - בי"ס שכל מי שמדריך שם עושה זאת בהתנדבות, על חשבון הזמן הפרטי שלו ובמטרה ללמד טייסים חדשים ברשת.

דובר הרבה על "ירידה" ברמה לא מהיום ולא מאתמול.

הרבה מהחבר'ה ה"וותיקים" שנמצאים פה כבר שלוש שנים ויותר התחילו כבני נוער בגילאי 14-16, למדו הכל מאפס ולרוב לבד, השקיעו בבניית סינרים, VA's ,והשתתפו בפרויקטים כדוגמת השת"פ עם אלעל.

הרבה מהם כבר בצבא או בשמינית - טסים ומפקחים פחות, ומי שמספק את רוב התנועה זה החבר'ה החדשים.

אני יכול להעיד לך על עצמי שנהגתי לטוס ולפקח הרבה, השתתפתי כחונך בכל השת"פים עם אלעל ב-767 אבל עכשיו אני בצבא ואין לי זמן לפעמים אפילו לבדוק מה חדש בפורום.

כמוני יש עוד הרבה.

כולנו טעינו, טסנו בגבהים לא נכונים, הגשנו תוכניות טיסה לא נכונות, נחתנו על ה-K במקום על 12 (מי שזוכר זוכר ומי שלא - לא :lol: ), לא דיווחנו לפקח וביוניקום ועשינו עוד לא מעט פאשלות שקרו עקב חוסר ידע בסיסי.

טבעי שטועים וזה בסדר, העניין הוא אם לומדים מהטעויות ומסיקים את המסקנות הנכונות.

כשרואים כאלה חבר'ה צריך לתת להם הכוונה נכונה, לתת עצות בזמן אמת ברשת ולעזור כמה שאפשר, לכן, אם אתה רואה טייס שלכאורה הורס לך את הטיסה, תן לו את המסנג'ר שלך או את הכתובת של ואטיל ו-IFS ותגיד לו שיציץ לשם ויגלה עולם חדש.

מי שעולה לרשת להרוס לאחרים - קח מספר ואטסים ודבר עם אחד המנהלים שיטפלו בזה, אין סיבה שתיהרס לך חווית הטיסה בגלל מישהו שרק בא להרוס.

אני רוצה להתייחס ל2 דברים שרשמת.

1- אני לא אומר שסינרים זה דבר רע,אבל מה שווים כלכך הרבה סינרים אם אין לך אף אחד שיטוס אליהם?

2-אם תקרא שוב את הכתבה, תראה שרשמתי , שאני לקחתי אנשים והתחלתי להסביר להם

את כל הדברים שהם צריכים לדעתל כדי לטוס ברשת(כמובן בפירוט ולא יום אחד).

פורסם
  moti כתב:
אם היינו קהילה "סגורה" לא היה דבר שנקרא IFS - בי"ס שכל מי שמדריך שם עושה זאת בהתנדבות, על חשבון הזמן הפרטי שלו ובמטרה ללמד טייסים חדשים ברשת.

דובר הרבה על "ירידה" ברמה לא מהיום ולא מאתמול.

הרבה מהחבר'ה ה"וותיקים" שנמצאים פה כבר שלוש שנים ויותר התחילו כבני נוער בגילאי 14-16, למדו הכל מאפס ולרוב לבד, השקיעו בבניית סינרים, VA's ,והשתתפו בפרויקטים כדוגמת השת"פ עם אלעל.

הרבה מהם כבר בצבא או בשמינית - טסים ומפקחים פחות, ומי שמספק את רוב התנועה זה החבר'ה החדשים.

אני יכול להעיד לך על עצמי שנהגתי לטוס ולפקח הרבה, השתתפתי כחונך בכל השת"פים עם אלעל ב-767 אבל עכשיו אני בצבא ואין לי זמן לפעמים אפילו לבדוק מה חדש בפורום.

כמוני יש עוד הרבה.

כולנו טעינו, טסנו בגבהים לא נכונים, הגשנו תוכניות טיסה לא נכונות, נחתנו על ה-K במקום על 12 (מי שזוכר זוכר ומי שלא - לא :lol: ), לא דיווחנו לפקח וביוניקום ועשינו עוד לא מעט פאשלות שקרו עקב חוסר ידע בסיסי.

טבעי שטועים וזה בסדר, העניין הוא אם לומדים מהטעויות ומסיקים את המסקנות הנכונות.

כשרואים כאלה חבר'ה צריך לתת להם הכוונה נכונה, לתת עצות בזמן אמת ברשת ולעזור כמה שאפשר, לכן, אם אתה רואה טייס שלכאורה הורס לך את הטיסה, תן לו את המסנג'ר שלך או את הכתובת של ואטיל ו-IFS ותגיד לו שיציץ לשם ויגלה עולם חדש.

מי שעולה לרשת להרוס לאחרים - קח מספר ואטסים ודבר עם אחד המנהלים שיטפלו בזה, אין סיבה שתיהרס לך חווית הטיסה בגלל מישהו שרק בא להרוס.

חסכת לי הודעה ...

כל החדשים, קראו הפנימו ויישמו.

אנחנו הותיקים שכבר לא עושים אפילו מילואים ( :lol: לא נורא מיקי) נמצאים פה לעזור לכם בכל שאלה.

לא צריך להאכיל אתכם בכפית וגם לא צריך לאכול אתכם כשאתם עושים טעות, גם אנחנו עשינו

טעויות ואנחנו עדיין עושים טעויות, קורה.

לגבי הראיה האפוקליפטית משהו, כל שנה יש את התקופה שבה יש ירידה מסוימת בתנועה ולא רק בארץ.

דווקא בתקופה האחרונה גם בארץ ובכלל ב VATSIM יש פריחה מחודשת של תנועה.

יש לזכור שזה תחביב ושלפעמים לאנשים גם קצת נמאס ממנו, עוזבים אותו לתקופה ואז חוזרים

או שהחיים מכתיבים לנו סדר עדיפויות שונה.

קיצר לקחת את החיים לרוחב ולהנות ממה שיש.

בהצלחה.

פורסם
  אביב קרבל כתב:
  moti כתב:
אם היינו קהילה "סגורה" לא היה דבר שנקרא IFS - בי"ס שכל מי שמדריך שם עושה זאת בהתנדבות, על חשבון הזמן הפרטי שלו ובמטרה ללמד טייסים חדשים ברשת.

דובר הרבה על "ירידה" ברמה לא מהיום ולא מאתמול.

הרבה מהחבר'ה ה"וותיקים" שנמצאים פה כבר שלוש שנים ויותר התחילו כבני נוער בגילאי 14-16, למדו הכל מאפס ולרוב לבד, השקיעו בבניית סינרים, VA's ,והשתתפו בפרויקטים כדוגמת השת"פ עם אלעל.

הרבה מהם כבר בצבא או בשמינית - טסים ומפקחים פחות, ומי שמספק את רוב התנועה זה החבר'ה החדשים.

אני יכול להעיד לך על עצמי שנהגתי לטוס ולפקח הרבה, השתתפתי כחונך בכל השת"פים עם אלעל ב-767 אבל עכשיו אני בצבא ואין לי זמן לפעמים אפילו לבדוק מה חדש בפורום.

כמוני יש עוד הרבה.

כולנו טעינו, טסנו בגבהים לא נכונים, הגשנו תוכניות טיסה לא נכונות, נחתנו על ה-K במקום על 12 (מי שזוכר זוכר ומי שלא - לא :lol: ), לא דיווחנו לפקח וביוניקום ועשינו עוד לא מעט פאשלות שקרו עקב חוסר ידע בסיסי.

טבעי שטועים וזה בסדר, העניין הוא אם לומדים מהטעויות ומסיקים את המסקנות הנכונות.

כשרואים כאלה חבר'ה צריך לתת להם הכוונה נכונה, לתת עצות בזמן אמת ברשת ולעזור כמה שאפשר, לכן, אם אתה רואה טייס שלכאורה הורס לך את הטיסה, תן לו את המסנג'ר שלך או את הכתובת של ואטיל ו-IFS ותגיד לו שיציץ לשם ויגלה עולם חדש.

מי שעולה לרשת להרוס לאחרים - קח מספר ואטסים ודבר עם אחד המנהלים שיטפלו בזה, אין סיבה שתיהרס לך חווית הטיסה בגלל מישהו שרק בא להרוס.

אני רוצה להתייחס ל2 דברים שרשמת.

1- אני לא אומר שסינרים זה דבר רע,אבל מה שווים כלכך הרבה סינרים אם אין לך אף אחד שיטוס אליהם?

2-אם תקרא שוב את הכתבה, תראה שרשמתי , שאני לקחתי אנשים והתחלתי להסביר להם

את כל הדברים שהם צריכים לדעתל כדי לטוס ברשת(כמובן בפירוט ולא יום אחד).

1. אתה צודק, אל תשכח שמדי פעם יוצא זמן לטוס, אפילו אופליין, וחשוב שיש את הסינרים המצוינים האלה.

2. לא התכוונתי אליך ספציפית, טוב ויפה שאתה עוזר לחדשים. יש כאלה שרואים מישהו שעולה עם ססנה ברישום IZ001 ב-D2 עם תוכנית טיסה לניו-יורק ולא באים ומתקנים אותם.

פורסם

אני בהחלט מסכים עם קרבל ועם כל המגיבים להודעה זו, יש ביכולנו את הרצון לפתח והגדיל את הקהילה, אך לפעמים יש מטרידים כמו בכל סימולטור/משחק, לכן עלינו לפעול באמצעים מתאימים לבעיות שלנו.

אני מאמין שקהילת Vatil המכובדת לעולם לא תיפול לרגליים!

IFS ימשיכו לתפקד.

טיסות ברשת ימשיכו להריץ.

ובעזרת ארועים מיוחדים יבואו גם הרבה פקחים. (לא שאני אומר שאין מספיק, פשוט לאט לאט נעלמים...)

וכמובן שחווית הטיסה זה דבר מדבק ואין אפשרות לצאת מזה בקלות.

אז מה שאני אומר, שצריך לנהוג לפי הכללים ולתת דוגמא לכל הסובבים אותנו!

תומר

פורסם
  אביב קרבל כתב:
או שאם אתה בא לתקן אותם הם לא שמים עליך ***

אז כבר אין הרבה הבדל בין כאלה לבין אלה שבאים ומתנגשים בך סתם.

מצד שני, יש כאלה שלא שמים עליך עכשיו, אבל הם יזכרו שהם טעו ומישהו העיר להם ואולי יתחילו לחשוב על לבקש עזרה או להתחיל ללמוד..

פורסם

גם ב IFS לא האכילו אנשים עם כפית, סך הכל יצרו מצב שבו אתה לומד ומתרגל הרבה יותר טוב ויותר מהר מאשר לבד, התרומה גם היתה לרשת שכל סולו של החניכים היה סיבה למסיבה ובכל נתן נסיון עשיר לפקחים בהתמודדות עם טייסים חדשים והרבה, ככה שהרווח של כולם.

אמר נכון מוטי, אפשר ללמוד לבד ולשאול בפורום והכל, אבל אם יש אופציה יותר טובה ויותר נוחה ויותר תומכת אז למה לא?

הכוונה שלי היא שיש תשתית קיימת של שרתים וחומר וצורת אירגון שהוכיחה את עצמה בצורה יפה מאוד, ותשתית זו פשוט תעלם, מה יהיו ההשלכות על כך? זו דעה שאני שומר לעצמי, המטרה המוגדרת כרגע היא למצוא מישהו שיהיה מוכן לקחת עצמו את הניהול, ואם לא נמצא אז חדשים ילמדו כמו שמוטי ורן ציינו דבר שאין בו משהו פסול בעיני, עם הרגשה שעשינו מה שאפשר כדי להמשיך את IFS כי פשוט חבל לאבד את זה.

הכתובת למי שרוצה ויכול לקחת על עצמו את נושא ניהול IFS:

http://www.ifschool.net/fs/contant/mods ... f_sign.php

פורסם
  אביב קרבל כתב:
או שאם אתה בא לתקן אותם הם לא שמים עליך ***

זה כבר סיפור אחר בעיות משמעת יש מידי פעם ובסוף לפעמים לצערינו לומדים בדרך הקשה.

אבל בכלליות מעבר לכתיבה האפוקליפטית שלך

רן ומוטי הוציאו את המילים מ NUM LOCK

יש דור של עשרות טייסים שהגיעו לכאן אפילו פורום נורמאלי לא היה...היה אתר עם דף הוראות למרחב הישראלי וזהו...והיום חלקם מחלקת הדרכה של אלעל לא מעבירה קורסים בלעדיהם והחלק השני ח"א לוקח (התחיל לאחרונה).

ואותם אנשים הם לא כאלה "מיוחדים" בדיוק כמוני כמוך ישבו ולמדו..הכל לבד בית ספר לטיסה זה אחד מהכלים להיכנס ולהשתלב בתחום אבל זה בהחלט כלי לא הכרחי. הקונספט של בתי בית ספר לטיסה קיים בארץ בחו:ל לא זכור לי שראיתי גוף כזה לווטסים קרוב ל 100 אלף חברים איך הם טסים היום?

פורסם

קרבל

אני מסכים באמת עם כל מילה, וכל הכבוד לך.

גם אני חושב שיש פה עוד קצת עבודה, החטיבה הזאת מדהימה, אחלה אנשים אחלה אתר אחלה פורום, אך יש פה עוד מקומות לשפר, והמקומות האלה מאוד חשובות לדעתי.

פורסם
  SShireto כתב:
קרבל

אני מסכים באמת עם כל מילה, וכל הכבוד לך.

גם אני חושב שיש פה עוד קצת עבודה, החטיבה הזאת מדהימה, אחלה אנשים אחלה אתר אחלה פורום, אך יש פה עוד מקומות לשפר, והמקומות האלה מאוד חשובות לדעתי.

יאללה שפוך ליבך, איפה ומה צריך לשפר.

לא ציני באמת רוצה לדעת, הפידבק יעזור לנו לכוון את עצמינו יותר טוב.

פורסם

אביב

יפה רשמת וחשבת -אני מניח שזה מתוך מקום של דאגה גרידא.....

להווה ידוע כי הותיקים שיזמו את כל העניין,הצעירים הטובים שמיישמים ורוצים ,משקיעים

מזמנם הפנוי בהתנדבות ולמעשה כל הסיפור מעבר לתחביב הטיסה והפיקוח הוירטואלי ,היה ליצור קהילה טובה בריאה חזקה ומתנדבת לטובת כולנו בארץ וגם קצת בעולם הקרוב אלינו

מי חלם שיפתחו את מצרים למשל-אילן, שאדי

ישנם כאן אנשים יקרים מאוד שאולי אתה לא מכיר את כולם -אני כן...כותבי סינרים, מפתחים למיניהם ,יוזמי הממשק ואטיל-אלעל וכו'

מי חלם שאילן מרגלית יזמין אותי בכל פעם לתת סשן על ATC כשיש קורס ק.ראשונים על 737 באלעל?או לבנות סימולטור באלעל לטייסים שם?

הכל התחיל בהחלטה שבבסיסה יצירת קהילה טובה ושתתאחד סביב התחביב

נוצרו חברויות שונות ומשונות,נוצרו קשרים עם משפחות שאיבדו את יקירם בתאונת מטוס ר"ל והמצב הוא לא רע בכלל בנוגע למטרה הזו

ישנם עליות ,ירידות כמו בכל תחום בחיים וזה לגיטימי ובסדר

כאחד שחינך הרבה טייסים וירטואלים (שאל את MJB -איש יקר-זאב בוקי) ועקב עבודתו אין לו כל כך הרבה זמן פנוי להיות בבית שלא נדבר על לטוס ברשת או לפקח,אומר לך שלפעמים יש אילוצים

שמונעים ממך לעשות את מה שהיית רוצה...עקומת תמורה פשוטה בכלכלה-מרויח פה ומוותר שם..

העניין בהחלט לא כל כך נורא כפי שהצגת אותו ואני מבין מאוד את שכתבת.....

זה מחשב,זה תחביב,זה התנדבות של הרבה אנשים יקרים ,שיחליטו מה ואיך יעשו בזמנם החפשי

וזה מה יש!

לקחת הכל בפרופורציות הנכונות כי הסורים לא על הגדרות!

ולסיום אגיד לך שיחסית להתחלת החטיבה הישראלית שלנו מול נכון להיום,התקדמנו באלפי אחוזים ולא בעשרות,אותי אף אחד לא לימד להיות פקח למשל-עם 70 תנועות ליד אלרוד(אילן דאג לזה)לומדים לבד הכי טוב.....הכל כתוב וצריך לקרוא וליישם

יש לך זמן פנוי? קח יוזמה ,פרסם את עצמך למתן עזרה לכל מי שאתה חושב שזקוק לה....ובא לציון גואל

בריאות לך ולכולנו

פורסם

שמוליק הדברים נכונים.

המטרה שלמענה נפתח השרשור היא להציג את המצב הקיים ולפנות לעזרה, והוא ש IFS לא פועל ועלול להיעלם, כולם צודקים, אפשר ללמוד בדרכים אחרות שהציגו אך יש פה גוף שלימד בהצלחה והתרומה שלו היתה גם לפקחים לדוגמא.

כל הכוונה היא לנסות למצוא מנהל שיקח את המושכות ב IFS וימשיך את מה שאחרים התחילו.

מי שרוצה יכול לקחת את הניהול על IFS:

http://www.ifschool.net/fs/contant/mods ... f_sign.php

פורסם

אני רוצה להאיר על משהו (כן עם "א" spotlight כאילו)

אני אהיה כנה, לא היה לי כח לקרוא את כל ההודעה הראשונה, אז גילגלתי ישר לסוף ושם אני קורא "לתרום" ישר חשבתי שמדובר בכסף למדריכים, שלא יפרשו

וממש "במזל" לחצתי לראות לאן הקישור יוביל אותי והאם זה באמת משהו של תשלום

בכל מקרה אני נרשמתי :) , אבל אני חושב שהמילה "לתרום" בלי שום קונטקסט, יכולה להתפרש כעניין כספי.

אז אולי תבהירו על הקישור, שזה זה תרומה לא כספית כאילו...

פורסם

תרומה כספית, כן נכון. תגיד , נראה לך.??? אתה פה מאתמול ? מה קשור כסף לחטיבה? או ל VATSIM בכלל?

בקשר לתרומה , יש לי רק דבר אחד להגיד בנושא - חבורת קשקשנים .

רק לבלבל במוח אתם יודעים.

אלופי העולם בפקע פקע.

ישנם הרבה אנשים כאן שתרמו,תורמים ורוצים לתרום.

הבעיה היא שהפרה רוצה להניק אבל העגל מסרב, אחר כך הוא הולך ליילל שהוא רעב.

איך אמר חכם אחד? תעזבו אותי באמשלכם.

פורסם
  Mickey Lip כתב:
תרומה כספית, כן נכון. תגיד , נראה לך.??? אתה פה מאתמול ? מה קשור כסף לחטיבה? או ל VATSIM בכלל?

בקשר לתרומה , יש לי רק דבר אחד להגיד בנושא - חבורת קשקשנים .

רק לבלבל במוח אתם יודעים.

אלופי העולם בפקע פקע.

ישנם הרבה אנשים כאן שתרמו,תורמים ורוצים לתרום.

הבעיה היא שהפרה רוצה להניק אבל העגל מסרב, אחר כך הוא הולך ליילל שהוא רעב.

איך אמר חכם אחד? תעזבו אותי באמשלכם.

לא ההיתי מגדיר את ככה, אני חושב שהכוונה של השרשור איבדה קצת את המסר והוא שצריכים מנהל ל IFS, אני מסכים איתך שהיו לא מעט קישקושים בנושא, אבל חד משמעי צריך מנהל ומזה מתחילים.

פורסם

תגובה ל Mickey Lip

טוב אם כבר פתחת את הנושא, אז אין לי ממש מושג על ה IFS

בטח אין מושג אם יש קשר ישיר ל VATIL או לא (נו חוץ מזה שמן הסתם הם בטח גם חברים ב VATIL)

ומה אני עשיתי עד עכשיו אם רציתי ללמוד משהו על המטוס?! הייתי פשוט מחפש באינטרנט, או קורא את הmanual שבא עם המטוס

והאמת שיש טונות של חומר, וזה גם באנגלית (שזה טוב מבחינתי) וזה יותר תואם למקור.

אבל עוד פעם, אני דוקא ממש לא נגד, ואיך שציינתי, נרשמתי ל"תרומה" :-)

פורסם

מיקי, רן, מוטי,

אפשר לשבת ולהגיד "זה לא סוף העולם, אנחנו למדנו לבד" ואפשר להבין שמהות השרשור הזה היא לא ארמגדון אלא סופו של IFS, למה ? בגלל שההוגים של הרעיון שתרמו מזמנם (וכספם, שרת TS ואחסון לא הולכים ברגל) התגיסו או ייתגיסו בקרוב מאוד אין אף אחד שהרים את הכפפה להחליף אותם. לכל אחד מאיתנו, גם הותיקים היה איזה מישהו שדחף אותנו ושאבנו ממנו מידע, אולי לא בצורה פורמלית כמו IFS אבל עדין היתה איזושהי יד מכוונת. אני לא הייתי עולה בחיים לטוס בVATSIM אם טל שומסקי לא היה דוחף אותי לזה. הרשת מאיימת למתחילים, הם מקבלים רושם שפה זה לא שוק (וטוב מאוד שכך) וצריך להפגין יכולת מסויימת בשביל להצטרף לקהילה שלנו.

זה בדיוק התפקיד של IFS, לתת את אותו פוש ולהראות שהשד לא כזה נורא, IFS נותנים את הבסיס למתחילים ואת הכלים להמשיך וללמוד לבד, אני חושב שאביב דוגמא טובה מאוד, הוא יצא מIFS ועדיין מתקדם שלב שלב, שואל ומתעניין, הוא לא קפץ ל744 איך שהוא סיים והרגיש שהוא סופר-טייס. לאבד את IFS זה חבל אבל מי אני שאבוא אל מישהו בביקורת לי קשה מאוד להתחייב לדבר כזה.

פורסם
  Ido Rosenthal כתב:
מיקי, רן, מוטי,

אפשר לשבת ולהגיד "זה לא סוף העולם, אנחנו למדנו לבד" ואפשר להבין שמהות השרשור הזה היא לא ארמגדון אלא סופו של IFS, למה ? בגלל שההוגים של הרעיון שתרמו מזמנם (וכספם, שרת TS ואחסון לא הולכים ברגל) התגיסו או ייתגיסו בקרוב מאוד אין אף אחד שהרים את הכפפה להחליף אותם. לכל אחד מאיתנו, גם הותיקים היה איזה מישהו שדחף אותנו ושאבנו ממנו מידע, אולי לא בצורה פורמלית כמו IFS אבל עדין היתה איזושהי יד מכוונת. אני לא הייתי עולה בחיים לטוס בVATSIM אם טל שומסקי לא היה דוחף אותי לזה. הרשת מאיימת למתחילים, הם מקבלים רושם שפה זה לא שוק (וטוב מאוד שכך) וצריך להפגין יכולת מסויימת בשביל להצטרף לקהילה שלנו.

זה בדיוק התפקיד של IFS, לתת את אותו פוש ולהראות שהשד לא כזה נורא, IFS נותנים את הבסיס למתחילים ואת הכלים להמשיך וללמוד לבד, אני חושב שאביב דוגמא טובה מאוד, הוא יצא מIFS ועדיין מתקדם שלב שלב, שואל ומתעניין, הוא לא קפץ ל744 איך שהוא סיים והרגיש שהוא סופר-טייס. לאבד את IFS זה חבל אבל מי אני שאבוא אל מישהו בביקורת לי קשה מאוד להתחייב לדבר כזה.

לזה בדיוק התכוונתי, שיש כלי שנקרא IFS שיכול לעזור לחבר'ה חדשים ולדחוף אותם קדימה.

למרות שבלעדיו זאת עדיין משימה אפשרית, עדיין IFS זאת האופציה הטובה ביותר לחבר'ה חדשים יחד עם דחיפה של חבר'ה מהפורום שזמינים לעזור ולדחוף.

פורסם
  Ido Rosenthal כתב:
מיקי, רן, מוטי,

אפשר לשבת ולהגיד "זה לא סוף העולם, אנחנו למדנו לבד" ואפשר להבין שמהות השרשור הזה היא לא ארמגדון אלא סופו של IFS, למה ? בגלל שההוגים של הרעיון שתרמו מזמנם (וכספם, שרת TS ואחסון לא הולכים ברגל) התגיסו או ייתגיסו בקרוב מאוד אין אף אחד שהרים את הכפפה להחליף אותם. לכל אחד מאיתנו, גם הותיקים היה איזה מישהו שדחף אותנו ושאבנו ממנו מידע, אולי לא בצורה פורמלית כמו IFS אבל עדין היתה איזושהי יד מכוונת. אני לא הייתי עולה בחיים לטוס בVATSIM אם טל שומסקי לא היה דוחף אותי לזה. הרשת מאיימת למתחילים, הם מקבלים רושם שפה זה לא שוק (וטוב מאוד שכך) וצריך להפגין יכולת מסויימת בשביל להצטרף לקהילה שלנו.

זה בדיוק התפקיד של IFS, לתת את אותו פוש ולהראות שהשד לא כזה נורא, IFS נותנים את הבסיס למתחילים ואת הכלים להמשיך וללמוד לבד, אני חושב שאביב דוגמא טובה מאוד, הוא יצא מIFS ועדיין מתקדם שלב שלב, שואל ומתעניין, הוא לא קפץ ל744 איך שהוא סיים והרגיש שהוא סופר-טייס. לאבד את IFS זה חבל אבל מי אני שאבוא אל מישהו בביקורת לי קשה מאוד להתחייב לדבר כזה.

ומה שאני אומר זה, אוקי IFS כרגע מקורקעת, אם היתי יכול לעזור בנושא, היתי עוזב הכל ועוזר (אולי בקרוב, אי אפשר לדעת), אבל זה לא סוף העולם.

מה יעשו החדשים, יעשו מה שאנחנו לא יכולנו לעשות, לקרא טונות של מדריכים שכיום יש וכשאנחנו התחלנו לא היה.

יש פה טונות של שרשורים בנושא על איך התחילו זקני השבט, תקראו אותם ותיראו שאפשר גם בלי IFS, נכון זה יותר קשה אבל אפשרי.

אתם רוצים להגיע להיות טייסים ביום מן הימים ? אולי אירליינרים ? שבו יום אחד עם החניכים של אלעל כדי שתבינו איך לומדים שם. כן יש נושאים שהמדריכים עוברים איתם, אבל את החלק הגדול ביותר של לימוד מטוס עושים עם CBT.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...