עבור לתוכן
אורח

אז.. זה הסוף?

Recommended Posts

פורסם

בהמשך לדברים של עידו, להוסיף שוב שהמטרה כרגע היא למצוא מנהל שיקח את המושכות בכל מה שנוגע לניהול ומשם להתקדם בנושא מדריכים וכל השאר.

הסיבות שהנושא עלה לפורום הם: להגדיר את המצב הנוכחי הקיים ב IFS (הגברת מודעות) ולעזור לתקן אותו ע"י מציאת מנהל ל IFS.

מי שרוצה יכול לקחת את הניהול על IFS:

http://www.ifschool.net/fs/contant/mods ... f_sign.php

פורסם

קראתי את השרשור מתחילתו ועד סופו ואני יודע מה חסר לנו,אני גם יודע מה לא חסר לנו,אפתח מה לא חסר לנו,לא חסר לנו מפגשים וירטואלים כשאנו מחוברים לשרת ומקיימים דיון בפורום או כאשר אנו מחוברים לרשת ומקיימים דו שיח קצרצר טייס פקח או להפך כאשר לכל דמות יש כינוי.למפגשים ברשת יש עליות וגם ירידות, תלוי בימי החופשות ,חגים וכו'.לא חסרים לנו אנשים בכל הגיליים אשר תורמים בכל ליבם לקהילה והעיקר לא חסר לנו אנשים שעולם התעופה הוא כל עולמם ,עליו הם חולמים יום וליל ויש העושים את דרכם מעבר לים להגשים את חלומם למציאות.

כאן אני מגיע מה חסר לנו,חסר לנו המפגש עם הפקח הוירטואלי הטייס הוירטואלי אבל מפגש שלא על גבי צג המחשב ,מפגש אמיתי חי ונושם .זכור לי מפגש כזה לפני כמה שנים בשדה התעופה חיפה מר אילן יונש היה בתפקיד VATIL1 ונתן הרצאה מקיפה על הנעשה בחטיבה ומר שמוליק לין בהרצאה יסודית על מה מותר ומה אסור ואיך צריך להתנהג כשמחוברים לרשת.המפגש גרם לחברים החדשים להכיר את הותיקים ולהפך והחשוב מכל ,יצירת הזדמנות להכיר האחד את השני ,לשאול שאלות ,לקבל מנושאיי התפקידים בחטיבה הסברים על תוכניות עתידיות הקשורות לפעילות החטיבה וגם לשמוע אותנו ,מה מציק ,מה ניתן לשפר ,מה היינו רוצים וכו'.נכון לאמר כי היו מפגשים ,מפגשים מצויינים, כגון:מפגש הרצליה(חוף הנכים)בטכניון (אוירונאוטיקה)בן גוריון וכו',אבל מפגשים שמתוכננים אחת לשנה ,אין.למה לא ניתן להחליט על מפגש חטיבתי קבוע ,אחת לשנה, עם כיבוד קל, בה ידונו בכל הנושאים "הבוערים",מנהלי החטיבה חייבים לחשוב על גיבוש ויצירת אווירת אחוה ורעות בקרב הדמויות הוירטואליות שהרי מאחורי כל דמות כזו עומדת דמות ממשית ,נושמת ,חושבת וגם דואגת כדוגמת עתידו של IFS .

דרך ארוכה עברה החטיבה מאז היוסדה, אך אין לטעות ,מנוחה על זריי הדפנה מבלי לחשוב מה עוד ניתן לקדם ולשפר תגרום חלילה בסופו של דבר לנשירת עלי הדפנה.

פורסם

בקשר למה שצבי כתב...רוצים לשמוע סוד? מידע מודיעיני סודי ביותר...

מקום המפגש ב-ILS נפתח מחדש!!! השער כבר לא נעול, אלא פתוח כרגיל, רק הזיזו את הגדר הרבה יותר אחורה ממה שהיינו רגילים לעמוד, אבל עדין מדהים שם (ואני יודע כי הייתי שם עם ליאב שבוע שעבר, הביטחון ראה אותנו אבל לא עשה כלום). איפה יונתן?? :D

פורסם
בקשר למה שצבי כתב...רוצים לשמוע סוד? מידע מודיעיני סודי ביותר...

מקום המפגש ב-ILS נפתח מחדש!!! השער כבר לא נעול, אלא פתוח כרגיל, רק הזיזו את הגדר הרבה יותר אחורה ממה שהיינו רגילים לעמוד, אבל עדין מדהים שם (ואני יודע כי הייתי שם עם ליאב שבוע שעבר, הביטחון ראה אותנו אבל לא עשה כלום). איפה יונתן?? :D

יאללה פורים

מפגש!!!!!! :lol:

פורסם

עומרי ובן ,אם חשבתם שכל מה שכתבתי זה על מנת לשבת (נכון יותר לעמוד)ליד הגדר להסתכל לשמיים שעות וכל פעם שנוחת מטוס או ממריא לצעוק WOW ,לעמוד בקור ואולי גם לקבל הוראה מהביטחון לעוף משם וגם להגיע מחיפה ,אז טעות ,לא לזה התכוונתי ,שם כבר הייתי ואת הרעיון למדתי והספיק לי.

פורסם
עומרי ובן ,אם חשבתם שכל מה שכתבתי זה על מנת לשבת (נכון יותר לעמוד)ליד הגדר להסתכל לשמיים שעות וכל פעם שנוחת מטוס או ממריא לצעוק WOW ,לעמוד בקור ואולי גם לקבל הוראה מהביטחון לעוף משם וגם להגיע מחיפה ,אז טעות ,לא לזה התכוונתי ,שם כבר הייתי ואת הרעיון למדתי והספיק לי.

זה לא רק בשביל להסתכל,

זה גם בשביל החברים מהחטיבה מפגש חברים לא רק מטוסים!

פורסם

חבל שאתם לוקחים את הדיון הזה למקומות אחרים, יש בעיה עם IFS ושום דבר פרט ללקיחת יוזמה והרתמות לעזור להדריך (אפילו פה ושם) לא תעזור להם.

אגב צבי, מפגשי ILS הם לא בשביל להסתכל על אווירונים נוחתים, הם בשביל המפגש.

פורסם

הכנס חטיבה שצבי דיבר עליו הוא חשוב ויש פעילות בנושא על מנת ליזום כנס חטיבה.

אך נושא השרשוא הוא לא הכנס, הנושא הוא שצריכים מנהל ל IFS, אני מאוד מקווה שהמודעות בנושא גברה והמסר הנכון הועבר, הכתובת לפניות בנושא ברורה ורשומה, ואני מקווה שנצליח למצוא מנהל חדש ל IFS ולהמשיך את מה שקיים.

פורסם

טוב.

אני חייב להגיד מילה בנושא.

אני מודה שאני לא מתחבר לדרמטיות שאופפת את נושא IFS, ובכלל כל גוף שקם ונעלם מחיינו ברשת.

זה נכון לגבי IAL שהייתה גדולה, ונעלמה, אל על שהייתה חזקה, ודעכה, וגם לגבי IFS והקשיים שלה.

יוזמות פרטיות ומבורכות של חברי חטיבה, לא לעולם מחזיקותמעמד, וזה לא נורא, עצוב כן - נורא ודרמטי, לא.

חטיבת VATIL הייתה הרבה לפני IAL, IFS, ותהייה גם הרבה אחריה.

לא נכון לשייך בין הדברים בכדי ליצור "רייטינג תעמולתי" ולהטמיע חשש בקרב החברים שמא VATIL תטבע ביניקה שתיצור השקיעה של IFS.

זו לא הדרך.

אני מוריד את הכובע בפני אנשי IFS, עשיתם ועודכם עושים עבודה נפלאה.

אני מסכים ש IFS חשובה לקהילה, כמו גם אל על.

אבל אני רוצה שנעיף מבט לרגע על חברה קטנה(גדולה) בשם עיט, כמה שנים הם כבר פה?

כמה הם מתחדשים? מפתיעים? מדהים אותי מחדש לראות את היוזמות שלהם, אני מתמוגג מאושר מכל סקר שהם מעלים, פשוט תענוג לראות איך החברה עובדים בשקט, בצנעה, גם כשקשה ולא הכי הולך.

קל ו"זול" בעייני לפתוח שרשור דמעות פעם בכמה זמן, אני מאמין שמי שבאמת רוצה לעזור, יעשה את זה גם בלי להרגיש חייב בשל הודעה דרמטית.

מי שבאמת רוצה:

http://www.ifschool.net/fs/contant/mods ... f_sign.php

ולא שום דבר אחר.

יש אנשים שנכנסים לפורום למעלה מ 50 כניסות ביום (50 לחיצות על "הצג הודעות מאז הביקור האחרון), יש כאלו שקורעים את השמים בטיסות, בפיקוח.

יש כאלו, מעטים אומנם, שנהנים לבוא ולהדריך, ללמד.

כל אחד בוחר את הפן המעניין אותו בתחביב, בתקופה הזו פחות הולך ב"אגף" אחד, וזוהר בשני - ככה זה.

אני מקווה שבכל זאת יבוא מישהו וייקח את המושכות, IFS ראויה להמשיך ואנחנו צריכים אותם.

פחות דיבורים, יותר מעשים.

http://www.ifschool.net/fs/contant/mods/admin/staff_sign.php

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...