עבור לתוכן
roee

SIDים / STARים מסובכים

Recommended Posts

פורסם
בבית החולים המקומי :lol:

ההמשך היה בחניה עם אלמוג אבי ויהב :lol::lol:

בחניה של אצטדיון קפיצות הסקי או של גן החיות האלפיני? :mrgreen:

אתה בכוח תגרום לי לנסות לנחות שמה עם 744 :o

פורסם
בבית החולים המקומי :lol:

ההמשך היה בחניה עם אלמוג אבי ויהב :lol::lol:

בחניה של אצטדיון קפיצות הסקי או של גן החיות האלפיני? :mrgreen:

אתה בכוח תגרום לי לנסות לנחות שמה עם 744 :o

אני לא יודע מה איתכם ממש לא הייתה לי בעיה לעצור כשאתה שם AutoBracke על MAX

לך תנסה,אתה תצליח...

פורסם
בבית החולים המקומי :lol:

ההמשך היה בחניה עם אלמוג אבי ויהב :lol::lol:

בחניה של אצטדיון קפיצות הסקי או של גן החיות האלפיני? :mrgreen:

אתה בכוח תגרום לי לנסות לנחות שמה עם 744 :o

אני לא יודע מה איתכם ממש לא הייתה לי בעיה לעצור כשאתה שם AutoBracke על MAX

לך תנסה,אתה תצליח...

וזה בהחלט הדבר הראשון שאני אעשה אחרי שאני מסיים ללמוד למתכונת :D :roll:

פורסם
נחת גם נחת.

אחרי שהתיז דלק על כל האיזור, הצניח נוסעים בגובה 7000 ושרף צמיגים בעת הבלימה :mrgreen:

אם ככה, 744 יכול לנחות גם באילת ובחיפה :wink:

האמת יש משהו יותר מעניין אני הצלחתי להמריא מאילת עם A380 הענקי

(כמובן רק עם 3% דלק ובלי מטען ונוסעים וצוות זה אפשרי) :lol:

פורסם
נחת גם נחת.

אחרי שהתיז דלק על כל האיזור, הצניח נוסעים בגובה 7000 ושרף צמיגים בעת הבלימה :mrgreen:

אם ככה, 744 יכול לנחות גם באילת ובחיפה :wink:

האמת יש משהו יותר מעניין אני הצלחתי להמריא מאילת עם A380 הענקי

(כמובן רק עם 3% דלק ובלי מטען ונוסעים וצוות זה אפשרי) :lol:

ברור, A380, שנראה כמו A380 אבל עם מודל של 767 זה אפשרי.....

פורסם
נחת גם נחת.

אחרי שהתיז דלק על כל האיזור, הצניח נוסעים בגובה 7000 ושרף צמיגים בעת הבלימה :mrgreen:

אם ככה, 744 יכול לנחות גם באילת ובחיפה :wink:

האמת יש משהו יותר מעניין אני הצלחתי להמריא מאילת עם A380 הענקי

(כמובן רק עם 3% דלק ובלי מטען ונוסעים וצוות זה אפשרי) :lol:

ברור, A380, שנראה כמו A380 אבל עם מודל של 767 זה אפשרי.....

חחח......מה זאת אומרת? :D

פורסם

אני הייתי לוקח את ה C130 ומוריד אותו במנחת קציעות בלילה עם רוח צולבת של 15 קשר.

אגב זה נעשה עם צופית - אה איציק ? :lol: (נחת באור יום:)

פורסם

התחלתם עם רוחות?

קחו 744 , גישה לקיי טאק , רוח צולבת 36 קשרים.

אם הצלחתם, תנסו שוב רק הפעם בלי גלגלים, אם הצלחתם גם הפעם , שוב אותה גישה אך עם מנוע 3 כבוי.

אחרי שהצלחתם, לכו לפארו, ותנסו שוב את הכל מהתחלה.

אחרי שתצליחו נקרא לכם לטיסת מבחן , ואולי תיזכו לטוס תחת כינוי "סגורה". :lol:

פורסם
התחלתם עם רוחות?

קחו 744 , גישה לקיי טאק , רוח צולבת 36 קשרים.

אם הצלחתם, תנסו שוב רק הפעם בלי גלגלים, אם הצלחתם גם הפעם , שוב אותה גישה אך עם מנוע 3 כבוי.

אחרי שהצלחתם, לכו לפארו, ותנסו שוב את הכל מהתחלה.

אחרי שתצליחו נקרא לכם לטיסת מבחן , ואולי תיזכו לטוס תחת כינוי "סגורה". :lol:

ואם לא תזכו לאות קריאה פתוחה, כי בטוח משהו במטוס שלכם לא ישאר סגורה :wink:

פורסם
התחלתם עם רוחות?

קחו 744 , גישה לקיי טאק , רוח צולבת 36 קשרים.

אם הצלחתם, תנסו שוב רק הפעם בלי גלגלים, אם הצלחתם גם הפעם , שוב אותה גישה אך עם מנוע 3 כבוי.

אחרי שהצלחתם, לכו לפארו, ותנסו שוב את הכל מהתחלה.

אחרי שתצליחו נקרא לכם לטיסת מבחן , ואולי תיזכו לטוס תחת כינוי "סגורה". :lol:

ואם לא תזכו לאות קריאה פתוחה, כי בטוח משהו במטוס שלכם לא ישאר סגורה :wink:

הדיילת אף פעם לא נשארת סגורה אצלי, נכון בוקי? :wink:

פורסם
נחת גם נחת.

אחרי שהתיז דלק על כל האיזור, הצניח נוסעים בגובה 7000 ושרף צמיגים בעת הבלימה :mrgreen:

אם ככה, 744 יכול לנחות גם באילת ובחיפה :wink:

אל תגיד שלא ראית את ELD מס' 2 אחרי CHJ בפיינל קצר ל29 בהרצליה :lol:

פורסם

יש שדה שנדמה לי שנקרא קאלי (כבר שחכתי איפהוא) שהוא נמצא ממש בקצה של איזה עמק נידח ומיסביבו הרים חדים כאלו מפחידים , טוב ככה תיארו את השדה הזה בנשיונל .

פורסם

לנחות באינסבורק זה קל, הבעיה היא להמריא משם ממסלול 26. יש הגבלת מהירות ל- 158 קשר (אם אני זוכר נכון - זה לא מולי כרגע) כדי לעמוד בדרישות הרדיוס ההדוק ולא להימרח על הצוקים שמדרום... מעבר לזה דרישות לעמוד בגבהים 4800 בלקטור AB, בגובה 6700 בOEJ (לוקלייזר) וב9500 ב RTT גם אם ממריאים מ - 08. יש אפילו תהליך מיוחד (בראיה) למטוסים שלא יכולים לעמוד ב CLIMB GRADIENT.

עוד הנמכות מעניינות : נפולי, מדריד, מדריה, בילבאו.

הטיסה הכי לחוצה שחוויתי - מוונציה לאינסברוק, וכבר כתבתי על זה בהזדמנויות שונות.

ברוכי.

פורסם
לנחות באינסבורק זה קל, הבעיה היא להמריא משם ממסלול 26. יש הגבלת מהירות ל- 158 קשר (אם אני זוכר נכון - זה לא מולי כרגע) כדי לעמוד בדרישות הרדיוס ההדוק ולא להימרח על הצוקים שמדרום... מעבר לזה דרישות לעמוד בגבהים 4800 בלקטור AB, בגובה 6700 בOEJ (לוקלייזר) וב9500 ב RTT גם אם ממריאים מ - 08. יש אפילו תהליך מיוחד (בראיה) למטוסים שלא יכולים לעמוד ב CLIMB GRADIENT.

עוד הנמכות מעניינות : נפולי, מדריד, מדריה, בילבאו.

הטיסה הכי לחוצה שחוויתי - מוונציה לאינסברוק, וכבר כתבתי על זה בהזדמנויות שונות.

ברוכי.

ברוכי קצת תיקונים:

הדפית כרגע מולי מדובר ביציאה RTT 1H הגבלת מהירות 160 קשר

הגבלות גובה:

RUM (לפני הלוקטור AB אבסם) יש דרישה ל4300 רגל או יותר

בOEJ הדרישה היא ל4800 או יותר

7 מייל מOEJ דרישה ל6700 או יותר

ועוד בפניה לRTT ובRTT יש דרישה ל9500 רגל.

בכל מקרה באינסברוק הגישה ממערב (לוקלייזר מערבי מKTI) מאתגרת וכיפית מאוד שווה לנסות

פורסם

בכל מקרה באינסברוק הגישה ממערב (לוקלייזר מערבי מKTI) מאתגרת וכיפית מאוד שווה לנסות

כפי שכתבתי הכל מהזיכרון (שכנראה קצת חלוד בגילי המופלג - יחסית לממוצע בפורום...)

תודה על התיקונים :wink:

גישה לאינסברוק ממערב???? :shock: :shock:

לא נתקלתי. זה חדש? אני מכיר גישה ממערב שבא עוברים מעל השדה (INN NDB). משם ממשיכים מזרחה ל RTT, מבצעים הולדינג ובאים בגישה על הלוקלייזר הרגיל של מסלול 26. גישה על לוקלייזר ממערב לא מכיר, גם לא מסתדר לי מבחינת טופוגרפיה. תוכל להעלות תמונה?.

פורסם

בכל מקרה באינסברוק הגישה ממערב (לוקלייזר מערבי מKTI) מאתגרת וכיפית מאוד שווה לנסות

כפי שכתבתי הכל מהזיכרון (שכנראה קצת חלוד בגילי המופלג - יחסית לממוצע בפורום...)

תודה על התיקונים :wink:

גישה לאינסברוק ממערב???? :shock: :shock:

לא נתקלתי. זה חדש? אני מכיר גישה ממערב שבא עוברים מעל השדה (INN NDB). משם ממשיכים מזרחה ל RTT, מבצעים הולדינג ובאים בגישה על הלוקלייזר הרגיל של מסלול 26. גישה על לוקלייזר ממערב לא מכיר, גם לא מסתדר לי מבחינת טופוגרפיה. תוכל להעלות תמונה?.

ברוך תראה את התמונה שהעלתי :lol:

הגישה ממערב זה שאתה מגיע ל- AB

לוקח פניה ימני על כיוון 229 אחרי 264 עם הרוח ל- 08 בסיס ופיינל

שמסביבך הכל הרים...טעות קטנה ואתה נכנס בהר

פורסם

בכל מקרה באינסברוק הגישה ממערב (לוקלייזר מערבי מKTI) מאתגרת וכיפית מאוד שווה לנסות

כפי שכתבתי הכל מהזיכרון (שכנראה קצת חלוד בגילי המופלג - יחסית לממוצע בפורום...)

תודה על התיקונים :wink:

גישה לאינסברוק ממערב???? :shock: :shock:

לא נתקלתי. זה חדש? אני מכיר גישה ממערב שבא עוברים מעל השדה (INN NDB). משם ממשיכים מזרחה ל RTT, מבצעים הולדינג ובאים בגישה על הלוקלייזר הרגיל של מסלול 26. גישה על לוקלייזר ממערב לא מכיר, גם לא מסתדר לי מבחינת טופוגרפיה. תוכל להעלות תמונה?.

ברוך תראה את התמונה שהעלתי :lol:

הגישה ממערב זה שאתה מגיע ל- AB

לוקח פניה ימני על כיוון 229 אחרי 264 עם הרוח ל- 08 בסיס ופיינל

שמסביבך הכל הרים...טעות קטנה ואתה נכנס בהר

מה שאתה מתאר בן, זה CIRCLING למסלול 08, הגישה היא עדיין על לוקלייזר של 26.

איזה זוויות הטייה דפקת שם עם הג'מבו כדי לבצע את הCIRCLING? לזה קוראים AS REAL AS IT GETS ??? מטוס ג'מבו אמיתי, או שהיה מחליק בפנייה, או נכנס לסחרור, או מתפרק ממקדם עומס גבוה מדי בפנייה.

ברוכי.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...