ifs2003 פורסם אפריל 24, 2007 דיווח פורסם אפריל 24, 2007 אני צריך את הנתונים הבאים על סמך נתונים אמיתיים ואמינים : מה המהירות IAS שטסים מטוסי הבואינג 757-200 מנועי RR בגובה 32,000 רגל, ומה ה N1 בהתאמה. אודה אם אפשר גם נתונים על משקל נחיתה מירבי. תודה
Barak פורסם אפריל 24, 2007 דיווח פורסם אפריל 24, 2007 מקס, לגבי מהירויות זה פקטור משתנה. נתונים על משקל נחיתה מרבי: לגבי ה-757 באלעל (EBV/EBS/EBU) ה-MLW הוא 95.25 טון. אני מעריך שהמשקלים של EBT זהים, אך לא מתחייב על כך. לגבי ה-753 של ארקיע (BAW/BAU) ה-MLW זה 101.6 טון. לגבי ה-752 של ארקיע (BAZ) ה-MLW זה 89.8 טון. המשך יום נעים וחג שמח !
ifs2003 פורסם אפריל 24, 2007 מחבר דיווח פורסם אפריל 24, 2007 מקס,לגבי מהירויות זה פקטור משתנה. נתונים על משקל נחיתה מרבי: לגבי ה-757 באלעל (EBV/EBS/EBU) ה-MLW הוא 95.25 טון. אני מעריך שהמשקלים של EBT זהים, אך לא מתחייב על כך. לגבי ה-753 של ארקיע (BAW/BAU) ה-MLW זה 101.6 טון. לגבי ה-752 של ארקיע (BAZ) ה-MLW זה 89.8 טון. המשך יום נעים וחג שמח ! חשוב לי לדעת יחס מהירות ו N1 כדי להשוות לביצועים של המטוס וצריכת הדלק
Barak פורסם אפריל 24, 2007 דיווח פורסם אפריל 24, 2007 אני חושב שבשביל לחשב דבר כזה אתה צריך לקחת בחשבון הרבה פרמטרים. זה לא חישוב של דלק להסעה...
Tomer Haim פורסם אפריל 24, 2007 דיווח פורסם אפריל 24, 2007 2 טבלאות לשימושך 1) אחת מטבלאות שיוט, נותנת ערך EPR של המנוע בשיוט בגבהים בין 31000 ל 36000 כפונקציה של משקל בנוסף יש גם מהירות אופטימלית לטיסה באותו גובה ומשקל, (תקרא את כל הנתונים) יש גם טבלא קטנה לטיסה במזג אויר טורבולנטי במהירות 290 או 0.78 מאך עם שימוש ב N1, פה תוכל להשוות נתונים: 2) אבלה זו נועדה למצה בו מד המהירות לא אמין.. נותנת לך את מצב האף וכוח של המנועים לכל מצב טיסה, תשווה בין מצב האף והכוח למהירות של אותו מצב טיסה:
ifs2003 פורסם אפריל 24, 2007 מחבר דיווח פורסם אפריל 24, 2007 2 טבלאות לשימושך1) אחת מטבלאות שיוט, נותנת ערך EPR של המנוע בשיוט בגבהים בין 31000 ל 36000 כפונקציה של משקל בנוסף יש גם מהירות אופטימלית לטיסה באותו גובה ומשקל, (תקרא את כל הנתונים) יש גם טבלא קטנה לטיסה במזג אויר טורבולנטי במהירות 290 או 0.78 מאך עם שימוש ב N1, פה תוכל להשוות נתונים: 2) אבלה זו נועדה למצה בו מד המהירות לא אמין.. נותנת לך את מצב האף וכוח של המנועים לכל מצב טיסה, תשווה בין מצב האף והכוח למהירות של אותו מצב טיסה: תודה רבה. זה יעזור לי !