עבור לתוכן
gil

קורס טייס

Recommended Posts

פורסם
כן זה מגוחך, הרופאה בצו אמרה שיכול לרדת הרבה מהפרופיל על האלרגיה.

כאילו אם אני אהיה טבח הסיכון נמוך יותר :\

על אלרגיה אפשר להגיע עד 72 אפילו.

פורסם
כן זה מגוחך, הרופאה בצו אמרה שיכול לרדת הרבה מהפרופיל על האלרגיה.

כאילו אם אני אהיה טבח הסיכון נמוך יותר :\

בוא נגיד ככה, שמור על פרופיל נמוך בשביל שלא ינמיכו לך את הפרופיל... :lol:

פורסם
כן זה מגוחך, הרופאה בצו אמרה שיכול לרדת הרבה מהפרופיל על האלרגיה.

כאילו אם אני אהיה טבח הסיכון נמוך יותר :\

על אלרגיה אפשר להגיע עד 72 אפילו.

45, אבל זה אחרי שהפכתי שולחן אחד או שתיים.... :roll: (לא, לא ראיתי קב"נ.... :wink: )

פורסם
לא צריך קב"א 54 בשביל להכנס לקורס טיס.

הגורם המשפיע הוא מדד "ההתאמה לקצונה".

נמדד ב: לא מתאים, מתאים, מתאים מאוד.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים מאוד יקבל זימון אוטומטי.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים - יכול לשלוח בקשה להגיע לזימונים ורוב הסיכויים שיאשרו לו.

הכרתי טייס יסעור עם קב"א 52

יכול להיות שאתה לא גאון ברמת המספרים והבנת הנקרא, אבל אתה כן מסוגל להוביל משימה ולפקד על צוות/ להשתלב בעבודת צוות.

תלוי בהמון המון פרמטרים.

אגב - אותו טייס יסעור הוא בלי בגרות :wink:

בנוגע ללימוד טיסה בחו"ל -

קודם כל צריך להרים את הראש למעלה ולחזות 15 שנה קדימה.

אם אתה מעוניין לעשות רשיון בשביל לבוא עם חברים בשבת ולצאת CVFR לחיפה+טיול ב US לך תעשה שם.

אם יש לך אופק רחב יותר ושאיפה להפוך את החלום למקצוע, צריך כבר לחשוב אחרת.

יש מכשול 1 המפריד בין החלום לבין המציאות - מכשול הניירת (אשרת עבודה, אזרחות וכו).

הכסף הוא לא מכשול. גם אם אין לך שקל בכיס עכשיו.

אמיר תן לי להבין אותך רגע

אם אתה אומר להסתכל קדימה ולהפוך את זה לקריירה זה לא עניין של כסף קצת מוזר לא????

אתה בעצם אומר שזה רק בעיות של ניירת לא??

בהחלט כן.

אני טס ביולי עם קצת יותר מחצי סכום הדרוש לתהליך, כלומר: מרשיון פרטי עד מסחרי דו מנועי מכשירים.

אני עושה את זה בקנדה ולא ב US כי קל יותר לקבל אישורים בקנדה.

השגתי ויזת סטודנט תיק תק - מה שמקנה לך אישור עבודה חלקי.

במקביל אני גם בהליך הגירה לקבלת אזרחות ביום מן הימים.

כל הסיפור הזה הוא בשביל דבר אחד - לעבוד שם כטייס. בין אם זה טייס כיבוי שריפות, מדריך טיסה, טייס מטוס ימי (יש שוק ענננק לזה בקנדה) טייס DCH6 לכל מיני "יעדי חור" בקנדה - גם לשוק הזה יש ביקוש. ועוד.

כולנו יודעים ששם המשחק זה צבירת שעות.

לגבי הכסף:

ברור שצריך לחסוך סכום ראשוני בארץ, אבל לא סכום אסטרונומי.

כשאתה מגיע לשם אתה מתחיל להתברג איפה שצריך ועם מי שצריך, משיגים עבודה, ומתחילים לרוץ.

יש לי ראיה מאוד פשוטה לנושא קריירת הטיס:

אם לרופא לוקח 9 שנים להיות מוסמך, אין לי שום בעיה להשקיע 7-8 שנים עד ההסמכה:)

יפה

תגיד איזה בה"ס זה בקנדה?

יש אתר משהו?

פורסם
לא צריך קב"א 54 בשביל להכנס לקורס טיס.

הגורם המשפיע הוא מדד "ההתאמה לקצונה".

נמדד ב: לא מתאים, מתאים, מתאים מאוד.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים מאוד יקבל זימון אוטומטי.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים - יכול לשלוח בקשה להגיע לזימונים ורוב הסיכויים שיאשרו לו.

הכרתי טייס יסעור עם קב"א 52

יכול להיות שאתה לא גאון ברמת המספרים והבנת הנקרא, אבל אתה כן מסוגל להוביל משימה ולפקד על צוות/ להשתלב בעבודת צוות.

תלוי בהמון המון פרמטרים.

אגב - אותו טייס יסעור הוא בלי בגרות :wink:

בנוגע ללימוד טיסה בחו"ל -

קודם כל צריך להרים את הראש למעלה ולחזות 15 שנה קדימה.

אם אתה מעוניין לעשות רשיון בשביל לבוא עם חברים בשבת ולצאת CVFR לחיפה+טיול ב US לך תעשה שם.

אם יש לך אופק רחב יותר ושאיפה להפוך את החלום למקצוע, צריך כבר לחשוב אחרת.

יש מכשול 1 המפריד בין החלום לבין המציאות - מכשול הניירת (אשרת עבודה, אזרחות וכו).

הכסף הוא לא מכשול. גם אם אין לך שקל בכיס עכשיו.

אמיר תן לי להבין אותך רגע

אם אתה אומר להסתכל קדימה ולהפוך את זה לקריירה זה לא עניין של כסף קצת מוזר לא????

אתה בעצם אומר שזה רק בעיות של ניירת לא??

בהחלט כן.

אני טס ביולי עם קצת יותר מחצי סכום הדרוש לתהליך, כלומר: מרשיון פרטי עד מסחרי דו מנועי מכשירים.

אני עושה את זה בקנדה ולא ב US כי קל יותר לקבל אישורים בקנדה.

השגתי ויזת סטודנט תיק תק - מה שמקנה לך אישור עבודה חלקי.

במקביל אני גם בהליך הגירה לקבלת אזרחות ביום מן הימים.

כל הסיפור הזה הוא בשביל דבר אחד - לעבוד שם כטייס. בין אם זה טייס כיבוי שריפות, מדריך טיסה, טייס מטוס ימי (יש שוק ענננק לזה בקנדה) טייס DCH6 לכל מיני "יעדי חור" בקנדה - גם לשוק הזה יש ביקוש. ועוד.

כולנו יודעים ששם המשחק זה צבירת שעות.

לגבי הכסף:

ברור שצריך לחסוך סכום ראשוני בארץ, אבל לא סכום אסטרונומי.

כשאתה מגיע לשם אתה מתחיל להתברג איפה שצריך ועם מי שצריך, משיגים עבודה, ומתחילים לרוץ.

יש לי ראיה מאוד פשוטה לנושא קריירת הטיס:

אם לרופא לוקח 9 שנים להיות מוסמך, אין לי שום בעיה להשקיע 7-8 שנים עד ההסמכה:)

יפה

תגיד איזה בה"ס זה בקנדה?

יש אתר משהו?

זה באזור טורונטו, צור איתי קשר בפרטי לקבלת פרטים

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...