עבור לתוכן
gil

קורס טייס

Recommended Posts

פורסם

כמה דברים להוסיף על דבריו של אמיר, במתכונת הקורס החדשה כבר אין אפשרות להיכנס ללא בגרות מאחר ויש לימודים באוניברסיטה.

היה איתי בחור בגיבוש קצינים שחתם ויתור בקורס טייס אחרי שנה וחצי בקורס, הסיבה שהוא פשוט לא רצה לחתום 9 שנים קבע כי אולי עוד שנתיים ימאס לו והוא ירצה ללמוד משהו אחר.

אם אתם נכנסים לקורס טייס זה נהדר, אבל תקחו בחשבון שזה יהיה מה שתעשו ב 12 שנים הקרובות (3 שנים קורס ועוד 9 קבע), הכרתי טייסים מהטייסת שלי שפשוט ספרו את הימים לשחרור.

פורסם
כמה דברים להוסיף על דבריו של אמיר, במתכונת הקורס החדשה כבר אין אפשרות להיכנס ללא בגרות מאחר ויש לימודים באוניברסיטה.

היה איתי בחור בגיבוש קצינים שחתם ויתור בקורס טייס אחרי שנה וחצי בקורס, הסיבה שהוא פשוט לא רצה לחתום 9 שנים קבע כי אולי עוד שנתיים ימאס לו והוא ירצה ללמוד משהו אחר.

אם אתם נכנסים לקורס טייס זה נהדר, אבל תקחו בחשבון שזה יהיה מה שתעשו ב 12 שנים הקרובות (3 שנים קורס ועוד 9 קבע), הכרתי טייסים מהטייסת שלי שפשוט ספרו את הימים לשחרור.

עם אותו טייס יצא לי לדבר קצת והוא אמר שה9 לא הרתיעו אותו בכלל, יש לו טלפון מהצבא, מגורים, משכורת, תואר עם אפשרות להרחיב לתואר שני, הוא שמח שזה סידר אותו ל9 שנים הבאות.

פורסם

בן, יתכן ואנחנו מדברים על מישהו אחר, הבחור לא טייס היום הוא חתם ויתור ולא חזר לקורס, סיים קורס קצינים וקיבל תפקיד מנהלה ובטח בימים אלה כבר לקראת שחרור.

פורסם
בן, יתכן ואנחנו מדברים על מישהו אחר, הבחור לא טייס היום הוא חתם ויתור ולא חזר לקורס, סיים קורס קצינים וקיבל תפקיד מנהלה ובטח בימים אלה כבר לקראת שחרור.

מצטער איציק הייתה אי הבנה, לא דיברתי עם אות ואחד שדיברת איתו, דיברתי עם טייס שסיים את הקורס, ומה דעתו על ה9 שנים קבע...

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

צעיר :lol:

....

כן, יופי, תדרוך חזק! עוד! :cry: :cry: ( :lol: ) (כוס עמק, אפילו "עד מתי" אני לא יכול להגיד!)

למי ששאל, כן יש רשימה של סלפ"ים (סעיפי ליכוי פוסלים) לקורס טייס

לפי מה שידוע לי אין הגבלה של גובה, לפכות לא כזו שאני שמעתי עליה.

מפכינת נתונים כול מי שיש לו קב"א 53+ ודפר 60+ ועברית אני לא זוכר כמה יכול להכנס לתהליך המיונים

בקשר לסעיפי ראיה עד 3 SPH (כלומר המספר משקפים הוא 3).

שאלות יותר ספציפיות תבררו מולי בפרטי לא הכול אני יכול להיג כאן בפומבי... 8)

נ.ב. לא כדאי לכם לעצבן אותי.... :wink:

טוב אז כדי לחדד את הדברים ומהכירות אישית הפרטים הם כאלה,

פרופיל 97, קב"א 54 ומעלה, דפ"ר 60 ומעלה, גובה חבר שלי מהביה"ס הורידו אותו בגלל שהיה מעל 190 (אני לא זוכר את המספר המדויק), ראייה מקסימום 1.75 (אנשים עם מעל לזה לא שולחים להם בכלל זימון לצוות אויר) אבל מצד שני אנשים עם פחות מהמספר הנ"ל הם שוים כמו כל אחד אחר ולא עושים על כך בעיות, צד"ק גבוהה (לא זוכר את המספר המדויק).

בהצלחה!

ניב ידיד, אינני ניזן משמועות, אני קובע עובדות :wink:

אני מתעסק עם האוכלוסיה הזאת יום יום :!:

אגב בלי שום קשר, אתה יכול לראות באתר של ח"א את המספר המקסימלי של המשקפיים המותר.

ובקשר לקורס טייס, זה הכול תלוי עד כמה אתה מורעל על זה, זה נכון שהשיגרה שוחקת מתי שהו, אבל אני מכיר אנשים שממש נהנים ממה שהם עושים ומצידים להמשיך ולחתום עוד קבע.

ומנגד יש את האוכלוסיה שלא היו סגורים על עצמם לפני הגיוס מה הם רוצים וכו' להם זה יותר מרתיע, זה הכול תלוי מי האנשים לא כולם שרוטים במוח כמונו... :lol:

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

צעיר :lol:

....

כן, יופי, תדרוך חזק! עוד! :cry: :cry: ( :lol: ) (כוס עמק, אפילו "עד מתי" אני לא יכול להגיד!)

למי ששאל, כן יש רשימה של סלפ"ים (סעיפי ליכוי פוסלים) לקורס טייס

לפי מה שידוע לי אין הגבלה של גובה, לפכות לא כזו שאני שמעתי עליה.

מפכינת נתונים כול מי שיש לו קב"א 53+ ודפר 60+ ועברית אני לא זוכר כמה יכול להכנס לתהליך המיונים

בקשר לסעיפי ראיה עד 3 SPH (כלומר המספר משקפים הוא 3).

שאלות יותר ספציפיות תבררו מולי בפרטי לא הכול אני יכול להיג כאן בפומבי... 8)

נ.ב. לא כדאי לכם לעצבן אותי.... :wink:

טוב אז כדי לחדד את הדברים ומהכירות אישית הפרטים הם כאלה,

פרופיל 97, קב"א 54 ומעלה, דפ"ר 60 ומעלה, גובה חבר שלי מהביה"ס הורידו אותו בגלל שהיה מעל 190 (אני לא זוכר את המספר המדויק), ראייה מקסימום 1.75 (אנשים עם מעל לזה לא שולחים להם בכלל זימון לצוות אויר) אבל מצד שני אנשים עם פחות מהמספר הנ"ל הם שוים כמו כל אחד אחר ולא עושים על כך בעיות, צד"ק גבוהה (לא זוכר את המספר המדויק).

בהצלחה!

ניב ידיד, אינני ניזן משמועות, אני קובע עובדות :wink:

אני מתעסק עם האוכלוסיה הזאת יום יום :!:

אגב בלי שום קשר, אתה יכול לראות באתר של ח"א את המספר המקסימלי של המשקפיים המותר.

ובקשר לקורס טייס, זה הכול תלוי עד כמה אתה מורעל על זה, זה נכון שהשיגרה שוחקת מתי שהו, אבל אני מכיר אנשים שממש נהנים ממה שהם עושים ומצידים להמשיך ולחתום עוד קבע.

ומנגד יש את האוכלוסיה שלא היו סגורים על עצמם לפני הגיוס מה הם רוצים וכו' להם זה יותר מרתיע, זה הכול תלוי מי האנשים לא כולם שרוטים במוח כמונו... :lol:

ואיך הגעת לכך שאני ניזן משמועות?! אני אף פעם לא אומר דברים לא מבוססים.

חבל סתם לירות את התשובה הקלה הזאת.

אני לרגע לא זילזלת בדברייך, אני פשוט חיזקתי כמה דברים ממה שאני יודע.

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

צעיר :lol:

....

כן, יופי, תדרוך חזק! עוד! :cry: :cry: ( :lol: ) (כוס עמק, אפילו "עד מתי" אני לא יכול להגיד!)

למי ששאל, כן יש רשימה של סלפ"ים (סעיפי ליכוי פוסלים) לקורס טייס

לפי מה שידוע לי אין הגבלה של גובה, לפכות לא כזו שאני שמעתי עליה.

מפכינת נתונים כול מי שיש לו קב"א 53+ ודפר 60+ ועברית אני לא זוכר כמה יכול להכנס לתהליך המיונים

בקשר לסעיפי ראיה עד 3 SPH (כלומר המספר משקפים הוא 3).

שאלות יותר ספציפיות תבררו מולי בפרטי לא הכול אני יכול להיג כאן בפומבי... 8)

נ.ב. לא כדאי לכם לעצבן אותי.... :wink:

טוב אז כדי לחדד את הדברים ומהכירות אישית הפרטים הם כאלה,

פרופיל 97, קב"א 54 ומעלה, דפ"ר 60 ומעלה, גובה חבר שלי מהביה"ס הורידו אותו בגלל שהיה מעל 190 (אני לא זוכר את המספר המדויק), ראייה מקסימום 1.75 (אנשים עם מעל לזה לא שולחים להם בכלל זימון לצוות אויר) אבל מצד שני אנשים עם פחות מהמספר הנ"ל הם שוים כמו כל אחד אחר ולא עושים על כך בעיות, צד"ק גבוהה (לא זוכר את המספר המדויק).

בהצלחה!

ניב ידיד, אינני ניזן משמועות, אני קובע עובדות :wink:

אני מתעסק עם האוכלוסיה הזאת יום יום :!:

אגב בלי שום קשר, אתה יכול לראות באתר של ח"א את המספר המקסימלי של המשקפיים המותר.

ובקשר לקורס טייס, זה הכול תלוי עד כמה אתה מורעל על זה, זה נכון שהשיגרה שוחקת מתי שהו, אבל אני מכיר אנשים שממש נהנים ממה שהם עושים ומצידים להמשיך ולחתום עוד קבע.

ומנגד יש את האוכלוסיה שלא היו סגורים על עצמם לפני הגיוס מה הם רוצים וכו' להם זה יותר מרתיע, זה הכול תלוי מי האנשים לא כולם שרוטים במוח כמונו... :lol:

ואיך הגעת לכך שאני ניזן משמועות?! אני אף פעם לא אומר דברים לא מבוססים.

חבל סתם לירות את התשובה הקלה הזאת.

אני לרגע לא זילזלת בדברייך, אני פשוט חיזקתי כמה דברים ממה שאני יודע.

לא התכוונתי לפגוע בך או בדבריך, פשות שאין צורך לא בפרופיל 97 ולא בקב"א 54 כדיי להגיע לקורס טייס, מכאן הסקתי ששמעת ממשו משהו (קרי שמועות) אם שמעת את זה מגורמים צה"לים ראשמים הריי שהם התעו אתך.

ושוב, יותר מזה לא אוכל להגיד לך, לפכות לא כאן בפורום.

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

צעיר :lol:

....

כן, יופי, תדרוך חזק! עוד! :cry: :cry: ( :lol: ) (כוס עמק, אפילו "עד מתי" אני לא יכול להגיד!)

למי ששאל, כן יש רשימה של סלפ"ים (סעיפי ליכוי פוסלים) לקורס טייס

לפי מה שידוע לי אין הגבלה של גובה, לפכות לא כזו שאני שמעתי עליה.

מפכינת נתונים כול מי שיש לו קב"א 53+ ודפר 60+ ועברית אני לא זוכר כמה יכול להכנס לתהליך המיונים

בקשר לסעיפי ראיה עד 3 SPH (כלומר המספר משקפים הוא 3).

שאלות יותר ספציפיות תבררו מולי בפרטי לא הכול אני יכול להיג כאן בפומבי... 8)

נ.ב. לא כדאי לכם לעצבן אותי.... :wink:

טוב אז כדי לחדד את הדברים ומהכירות אישית הפרטים הם כאלה,

פרופיל 97, קב"א 54 ומעלה, דפ"ר 60 ומעלה, גובה חבר שלי מהביה"ס הורידו אותו בגלל שהיה מעל 190 (אני לא זוכר את המספר המדויק), ראייה מקסימום 1.75 (אנשים עם מעל לזה לא שולחים להם בכלל זימון לצוות אויר) אבל מצד שני אנשים עם פחות מהמספר הנ"ל הם שוים כמו כל אחד אחר ולא עושים על כך בעיות, צד"ק גבוהה (לא זוכר את המספר המדויק).

בהצלחה!

ניב ידיד, אינני ניזן משמועות, אני קובע עובדות :wink:

אני מתעסק עם האוכלוסיה הזאת יום יום :!:

אגב בלי שום קשר, אתה יכול לראות באתר של ח"א את המספר המקסימלי של המשקפיים המותר.

ובקשר לקורס טייס, זה הכול תלוי עד כמה אתה מורעל על זה, זה נכון שהשיגרה שוחקת מתי שהו, אבל אני מכיר אנשים שממש נהנים ממה שהם עושים ומצידים להמשיך ולחתום עוד קבע.

ומנגד יש את האוכלוסיה שלא היו סגורים על עצמם לפני הגיוס מה הם רוצים וכו' להם זה יותר מרתיע, זה הכול תלוי מי האנשים לא כולם שרוטים במוח כמונו... :lol:

ואיך הגעת לכך שאני ניזן משמועות?! אני אף פעם לא אומר דברים לא מבוססים.

חבל סתם לירות את התשובה הקלה הזאת.

אני לרגע לא זילזלת בדברייך, אני פשוט חיזקתי כמה דברים ממה שאני יודע.

לא התכוונתי לפגוע בך או בדבריך, פשות שאין צורך לא בפרופיל 97 ולא בקב"א 54 כדיי להגיע לקורס טייס, מכאן הסקתי ששמעת ממשו משהו (קרי שמועות) אם שמעת את זה מגורמים צה"לים ראשמים הריי שהם התעו אתך.

ושוב, יותר מזה לא אוכל להגיד לך, לפכות לא כאן בפורום.

אוקי, אני רואה שאתה בקיא ומנוסה בנושא, אז כדי להבהיר את העניינים, האם כל מי שיש לו קב"א 54 ומעלה ופרופיל 97, מקבל אוטומטי זימון לצוות אוויר? (בלי קשר למקרים חריגים)

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

צעיר :lol:

....

כן, יופי, תדרוך חזק! עוד! :cry: :cry: ( :lol: ) (כוס עמק, אפילו "עד מתי" אני לא יכול להגיד!)

למי ששאל, כן יש רשימה של סלפ"ים (סעיפי ליכוי פוסלים) לקורס טייס

לפי מה שידוע לי אין הגבלה של גובה, לפכות לא כזו שאני שמעתי עליה.

מפכינת נתונים כול מי שיש לו קב"א 53+ ודפר 60+ ועברית אני לא זוכר כמה יכול להכנס לתהליך המיונים

בקשר לסעיפי ראיה עד 3 SPH (כלומר המספר משקפים הוא 3).

שאלות יותר ספציפיות תבררו מולי בפרטי לא הכול אני יכול להיג כאן בפומבי... 8)

נ.ב. לא כדאי לכם לעצבן אותי.... :wink:

טוב אז כדי לחדד את הדברים ומהכירות אישית הפרטים הם כאלה,

פרופיל 97, קב"א 54 ומעלה, דפ"ר 60 ומעלה, גובה חבר שלי מהביה"ס הורידו אותו בגלל שהיה מעל 190 (אני לא זוכר את המספר המדויק), ראייה מקסימום 1.75 (אנשים עם מעל לזה לא שולחים להם בכלל זימון לצוות אויר) אבל מצד שני אנשים עם פחות מהמספר הנ"ל הם שוים כמו כל אחד אחר ולא עושים על כך בעיות, צד"ק גבוהה (לא זוכר את המספר המדויק).

בהצלחה!

ניב ידיד, אינני ניזן משמועות, אני קובע עובדות :wink:

אני מתעסק עם האוכלוסיה הזאת יום יום :!:

אגב בלי שום קשר, אתה יכול לראות באתר של ח"א את המספר המקסימלי של המשקפיים המותר.

ובקשר לקורס טייס, זה הכול תלוי עד כמה אתה מורעל על זה, זה נכון שהשיגרה שוחקת מתי שהו, אבל אני מכיר אנשים שממש נהנים ממה שהם עושים ומצידים להמשיך ולחתום עוד קבע.

ומנגד יש את האוכלוסיה שלא היו סגורים על עצמם לפני הגיוס מה הם רוצים וכו' להם זה יותר מרתיע, זה הכול תלוי מי האנשים לא כולם שרוטים במוח כמונו... :lol:

ואיך הגעת לכך שאני ניזן משמועות?! אני אף פעם לא אומר דברים לא מבוססים.

חבל סתם לירות את התשובה הקלה הזאת.

אני לרגע לא זילזלת בדברייך, אני פשוט חיזקתי כמה דברים ממה שאני יודע.

לא התכוונתי לפגוע בך או בדבריך, פשות שאין צורך לא בפרופיל 97 ולא בקב"א 54 כדיי להגיע לקורס טייס, מכאן הסקתי ששמעת ממשו משהו (קרי שמועות) אם שמעת את זה מגורמים צה"לים ראשמים הריי שהם התעו אתך.

ושוב, יותר מזה לא אוכל להגיד לך, לפכות לא כאן בפורום.

אוקי, אני רואה שאתה בקיא ומנוסה בנושא, אז כדי להבהיר את העניינים, האם כל מי שיש לו קב"א 54 ומעלה ופרופיל 97, מקבל אוטומטי זימון לצוות אוויר? (בלי קשר למקרים חריגים)

ניב חבל על הוויכוח אני יודע שטל יודע יותר מכל אחד אחר בפורום הזה אז מספיק :]

ונא לשמור את הויכוח והדיון בטונים האלה בבקשה.

פורסם
אור זה ממש לא ויכוח!

אני שואל אותו שאלה עקרונית, האם הליך הזימון הינו כמו שרשמתי למעלה. כן/לא.

סורי פספסתי את השאלה משומה.

ANYWAY טל יענה אם יוכל :]

פורסם
ואללה תודה לכולם אני משתחרר עוד מעט ככה שאני מעוניין ליסוע לשם לעשות רישיון

אני רק מחפש עכשיו פרטנרים

יש לי איזה חבר שמברר עם ההורים שלו אם הוא יכול ליסוע

ואני כמעט בטוח נוסע.

תודה לכולם על העזרה

אני בטוח שאת החוייה הזו לא תשכחו לעולם

עוד שנתיים וחודשיים אני בא אתך..... :wink:

אוג' 06, יש עוד נצח לשבת בשמש ולהתיבש :(

אבל גם לי יש תוכניות לעשות משהו דומה, אני כבר מעכישו מתחיל לחפש פרטנים... :P

צעיר :lol:

....

כן, יופי, תדרוך חזק! עוד! :cry: :cry: ( :lol: ) (כוס עמק, אפילו "עד מתי" אני לא יכול להגיד!)

למי ששאל, כן יש רשימה של סלפ"ים (סעיפי ליכוי פוסלים) לקורס טייס

לפי מה שידוע לי אין הגבלה של גובה, לפכות לא כזו שאני שמעתי עליה.

מפכינת נתונים כול מי שיש לו קב"א 53+ ודפר 60+ ועברית אני לא זוכר כמה יכול להכנס לתהליך המיונים

בקשר לסעיפי ראיה עד 3 SPH (כלומר המספר משקפים הוא 3).

שאלות יותר ספציפיות תבררו מולי בפרטי לא הכול אני יכול להיג כאן בפומבי... 8)

נ.ב. לא כדאי לכם לעצבן אותי.... :wink:

טוב אז כדי לחדד את הדברים ומהכירות אישית הפרטים הם כאלה,

פרופיל 97, קב"א 54 ומעלה, דפ"ר 60 ומעלה, גובה חבר שלי מהביה"ס הורידו אותו בגלל שהיה מעל 190 (אני לא זוכר את המספר המדויק), ראייה מקסימום 1.75 (אנשים עם מעל לזה לא שולחים להם בכלל זימון לצוות אויר) אבל מצד שני אנשים עם פחות מהמספר הנ"ל הם שוים כמו כל אחד אחר ולא עושים על כך בעיות, צד"ק גבוהה (לא זוכר את המספר המדויק).

בהצלחה!

ניב ידיד, אינני ניזן משמועות, אני קובע עובדות :wink:

אני מתעסק עם האוכלוסיה הזאת יום יום :!:

אגב בלי שום קשר, אתה יכול לראות באתר של ח"א את המספר המקסימלי של המשקפיים המותר.

ובקשר לקורס טייס, זה הכול תלוי עד כמה אתה מורעל על זה, זה נכון שהשיגרה שוחקת מתי שהו, אבל אני מכיר אנשים שממש נהנים ממה שהם עושים ומצידים להמשיך ולחתום עוד קבע.

ומנגד יש את האוכלוסיה שלא היו סגורים על עצמם לפני הגיוס מה הם רוצים וכו' להם זה יותר מרתיע, זה הכול תלוי מי האנשים לא כולם שרוטים במוח כמונו... :lol:

ואיך הגעת לכך שאני ניזן משמועות?! אני אף פעם לא אומר דברים לא מבוססים.

חבל סתם לירות את התשובה הקלה הזאת.

אני לרגע לא זילזלת בדברייך, אני פשוט חיזקתי כמה דברים ממה שאני יודע.

לא התכוונתי לפגוע בך או בדבריך, פשות שאין צורך לא בפרופיל 97 ולא בקב"א 54 כדיי להגיע לקורס טייס, מכאן הסקתי ששמעת ממשו משהו (קרי שמועות) אם שמעת את זה מגורמים צה"לים ראשמים הריי שהם התעו אתך.

ושוב, יותר מזה לא אוכל להגיד לך, לפכות לא כאן בפורום.

אוקי, אני רואה שאתה בקיא ומנוסה בנושא, אז כדי להבהיר את העניינים, האם כל מי שיש לו קב"א 54 ומעלה ופרופיל 97, מקבל אוטומטי זימון לצוות אוויר? (בלי קשר למקרים חריגים)

אוטומטית זאת מילה קצת בעייתית.

יש בצה"ל מה שנקרא סעיפי ליכוי פוסלים, כפי שצינתי למעלה, יכול להיות אדם שמתאים מפכינת פרופיל (82/97) אך יש לו סעיף ליכוי הפוסל אותו מלהגיע ליחידה, כמו שאצלי פסל אותי האלרגיה לאבק מלהגיע לשייטת או לטייס למרות שהיה לי 82 שזה פרופיל מתאים.

אם יש לך 97 מה שנקרא נקי, אז אתה יכול להכנס, אם יש לך סעיף אז צריך לברר מה הסעיף, לרוב לא צריכה להיות בעייה.

בעזרת חישבו סטטיסטי (עלק) אני מצליח להסיק שיש לך דפר באיזור ה 60+ והצד"כ שלך הוא מתאים ולכן רוב הסיכויים שתקבל, את הזימון אתה צריך לקבל באופן אוטומטי (אבל שוב, ראה סעיף א' בקשר לאוטומטי) ואם לא אז אתה יכול לפנות למדור צוות אוויר לבקשת חריג (כן, יש כאילו שאחרי תחנונים התחילו תהליכים עם דפ"ר 50) ולכן לא הכול סגור ולא הכול אבוד.

בהצלחה :)

פורסם
אם בצבא אני רוצה טייס אבל לא קרבי אלה תובלה.....(ראם, קרנף וכו') אני צריך לעבור קרבי לפני?

אתה צריך להגיע לקורס, רק בשלבים יותר מאוחרים של הקורס מתמיינים לקרבי / תובלה / נווט ומכונאים מוטסים (או איך שלא קוראים לזה היום...)

פורסם
אם בצבא אני רוצה טייס אבל לא קרבי אלה תובלה.....(ראם, קרנף וכו') אני צריך לעבור קרבי לפני?

אין כזה דבר קרבי או לא קרבי,

כולם עוברים בהתחלה את אותו התהליך, ז"א צוות אוויר, ירפ"א א', ירפ"א ב', גיבוש, ואז קורס טייס, בקורס עצמו, הם רואים את המאפיינים הבולטים שלך ולפי זה יודעים לאיפה לשייך אותך בשירות העתידי שלך, אם זה לנווט, אם לזה לטייס מטוס קרב, אם זה לטייס מסוק קרב, ואם זה לתובלה (מסוק/מטוס).

פורסם

יש לי קב"ה ודפ"ר מתאימים לטייס. פרופיל עדיין לא נקבע בגלל אלרגיה לדגים, סביר להניח שזה יוריד מהפרופיל לפי הרופאה בצו ראשון.

האלרגיה יכולה למנוע ממני קורס טייס? גם אם הפרופיל יהיה מעל 82 ?

פורסם
יש לי קב"ה ודפ"ר מתאימים לטייס. פרופיל עדיין לא נקבע בגלל אלרגיה לדגים, סביר להניח שזה יוריד מהפרופיל לפי הרופאה בצו ראשון.

האלרגיה יכולה למנוע ממני קורס טייס? גם אם הפרופיל יהיה מעל 82 ?

למה אתה מתכוון לצלול עם המטוס ולשחות עם הדגים? :mrgreen:

פורסם
יש לי קב"ה ודפ"ר מתאימים לטייס. פרופיל עדיין לא נקבע בגלל אלרגיה לדגים, סביר להניח שזה יוריד מהפרופיל לפי הרופאה בצו ראשון.

האלרגיה יכולה למנוע ממני קורס טייס? גם אם הפרופיל יהיה מעל 82 ?

למה אתה מתכוון לצלול עם המטוס ולשחות עם הדגים? :mrgreen:

אם בראש השנה ירצו להעביר לבסיס חיל האוויר בדרום מטען דגים להכין גפילטפיש לחיילים כארוחת גורמה חד פעמית והוא יהיה הטייס? :mrgreen:

פורסם
יש לי קב"ה ודפ"ר מתאימים לטייס. פרופיל עדיין לא נקבע בגלל אלרגיה לדגים, סביר להניח שזה יוריד מהפרופיל לפי הרופאה בצו ראשון.

האלרגיה יכולה למנוע ממני קורס טייס? גם אם הפרופיל יהיה מעל 82 ?

למה אתה מתכוון לצלול עם המטוס ולשחות עם הדגים? :mrgreen:

איזה בעסה :|

אני לא יכול לעזור לך בנושא, אינני רופא ואינני קשור לכול נושא הרפואה.

זה הכול תלוי ברמת החומרה, מה קורה לך אם וכאשר ואיך אתה ברגיל.

תתחיל כבר מעכישו להלחם עלהפרופיל שלך, לך לרופא משפחה שירשום המלצות טובות אל תחכה שיקבעו לך את הפרופיל, אחרי זה זה טיפה יותר קשה...

רק חבל שתהיה לך בעייה עם המנות קרב.... :roll:

ובן, בצבא לא להכול יש קשר ולא הכול מובן, חכה שתתחיל להתחכך במערכת הצבאית או אז אתה תבין.....(או שיותר נכון- לא תבין :wink: )

פורסם
לא צריך קב"א 54 בשביל להכנס לקורס טיס.

הגורם המשפיע הוא מדד "ההתאמה לקצונה".

נמדד ב: לא מתאים, מתאים, מתאים מאוד.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים מאוד יקבל זימון אוטומטי.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים - יכול לשלוח בקשה להגיע לזימונים ורוב הסיכויים שיאשרו לו.

הכרתי טייס יסעור עם קב"א 52

יכול להיות שאתה לא גאון ברמת המספרים והבנת הנקרא, אבל אתה כן מסוגל להוביל משימה ולפקד על צוות/ להשתלב בעבודת צוות.

תלוי בהמון המון פרמטרים.

אגב - אותו טייס יסעור הוא בלי בגרות :wink:

בנוגע ללימוד טיסה בחו"ל -

קודם כל צריך להרים את הראש למעלה ולחזות 15 שנה קדימה.

אם אתה מעוניין לעשות רשיון בשביל לבוא עם חברים בשבת ולצאת CVFR לחיפה+טיול ב US לך תעשה שם.

אם יש לך אופק רחב יותר ושאיפה להפוך את החלום למקצוע, צריך כבר לחשוב אחרת.

יש מכשול 1 המפריד בין החלום לבין המציאות - מכשול הניירת (אשרת עבודה, אזרחות וכו).

הכסף הוא לא מכשול. גם אם אין לך שקל בכיס עכשיו.

אמיר תן לי להבין אותך רגע

אם אתה אומר להסתכל קדימה ולהפוך את זה לקריירה זה לא עניין של כסף קצת מוזר לא????

אתה בעצם אומר שזה רק בעיות של ניירת לא??

פורסם
לא צריך קב"א 54 בשביל להכנס לקורס טיס.

הגורם המשפיע הוא מדד "ההתאמה לקצונה".

נמדד ב: לא מתאים, מתאים, מתאים מאוד.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים מאוד יקבל זימון אוטומטי.

מי שיש לו קב"א 53 עם מדד מתאים - יכול לשלוח בקשה להגיע לזימונים ורוב הסיכויים שיאשרו לו.

הכרתי טייס יסעור עם קב"א 52

יכול להיות שאתה לא גאון ברמת המספרים והבנת הנקרא, אבל אתה כן מסוגל להוביל משימה ולפקד על צוות/ להשתלב בעבודת צוות.

תלוי בהמון המון פרמטרים.

אגב - אותו טייס יסעור הוא בלי בגרות :wink:

בנוגע ללימוד טיסה בחו"ל -

קודם כל צריך להרים את הראש למעלה ולחזות 15 שנה קדימה.

אם אתה מעוניין לעשות רשיון בשביל לבוא עם חברים בשבת ולצאת CVFR לחיפה+טיול ב US לך תעשה שם.

אם יש לך אופק רחב יותר ושאיפה להפוך את החלום למקצוע, צריך כבר לחשוב אחרת.

יש מכשול 1 המפריד בין החלום לבין המציאות - מכשול הניירת (אשרת עבודה, אזרחות וכו).

הכסף הוא לא מכשול. גם אם אין לך שקל בכיס עכשיו.

אמיר תן לי להבין אותך רגע

אם אתה אומר להסתכל קדימה ולהפוך את זה לקריירה זה לא עניין של כסף קצת מוזר לא????

אתה בעצם אומר שזה רק בעיות של ניירת לא??

בהחלט כן.

אני טס ביולי עם קצת יותר מחצי סכום הדרוש לתהליך, כלומר: מרשיון פרטי עד מסחרי דו מנועי מכשירים.

אני עושה את זה בקנדה ולא ב US כי קל יותר לקבל אישורים בקנדה.

השגתי ויזת סטודנט תיק תק - מה שמקנה לך אישור עבודה חלקי.

במקביל אני גם בהליך הגירה לקבלת אזרחות ביום מן הימים.

כל הסיפור הזה הוא בשביל דבר אחד - לעבוד שם כטייס. בין אם זה טייס כיבוי שריפות, מדריך טיסה, טייס מטוס ימי (יש שוק ענננק לזה בקנדה) טייס DCH6 לכל מיני "יעדי חור" בקנדה - גם לשוק הזה יש ביקוש. ועוד.

כולנו יודעים ששם המשחק זה צבירת שעות.

לגבי הכסף:

ברור שצריך לחסוך סכום ראשוני בארץ, אבל לא סכום אסטרונומי.

כשאתה מגיע לשם אתה מתחיל להתברג איפה שצריך ועם מי שצריך, משיגים עבודה, ומתחילים לרוץ.

יש לי ראיה מאוד פשוטה לנושא קריירת הטיס:

אם לרופא לוקח 9 שנים להיות מוסמך, אין לי שום בעיה להשקיע 7-8 שנים עד ההסמכה:)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...