Tomer Haim פורסם מאי 25, 2007 דיווח פורסם מאי 25, 2007 רקע: חלק בטוח שמו לב שב FS2004 וגם ב FSX! מד אופק מלאכותי עובד מצויין במישור הגלגול אבל במישור העלרוד (אף מעלה ומטה) הוא זז ב"פריימים" נמוכים, מתעדכן בערך כל מעלה שזה המון, כלומר אם נרים את האף ממצב של ישרה ואופקית למצב טיפוס של 10 מעלות מעל האופק, מד האופק לא יזוז חלק, אלה יתעדכן 10 פעמים. בהגדר מכשירים לומדים להסתכל רק על מד אופק וסריקת המכשירים היא כזו שהעיניים של הטייס תמיד יחזרו לאופק.. הרבה טייסים שהשתמשו בסימולטור לתרגול להגדר מכשירים או חידוש מכשירים, הוטעו על ידי האופק המקורי כי הסתכלו על האופק, שלא שינה מצב ופתאום המטוס התחיל לטפס. חמור מזה.. אנחנו שרגילים ש"שגעונות של הסימולטור" אם נרצה או לא נרצה, העיניים שלנו מכוונות גם לאופק וגם למד שעור נסיקה!!! שזה חמור ביותר אבל זה מה שמיקרוסופט לימדה אותנו. (דרך אגב ההגדרה של טיסת מכשירים היא טיסה באמצעות מד אופק מלאכותי, טיסה בנתיבי מכשירים עם שימוש בעזרי ניווט VOR למשל כשהסתכלות על האופק הטבעי תהיה טיסת ראיה ולא מכשירים) נחזור לענינינו: המטוסים היחידים בהם ה BUG הזה תוקן הם LEVELD , PMDG וחלק מהדגמים של PSS והיום לראשונה אחרי שנתיים של נסיונות גם 172 דגמי P ו N ללא ה BUG וניתן להתאמן בטיסת מכשירים על כל כלליה לכן קיבלתם את עדכון 11 הורדה: כנסו להורדות שונות http://www.virtual-flight.com/ הראשון הוא למטוס הדיפולטי של הסימולטור והשני הוא לדגם של FLIGHT1 תהנו!
Ben Cohen פורסם מאי 26, 2007 דיווח פורסם מאי 26, 2007 זה באמת חשוב למרות שזה נשמע שינוי כ"כ מינורי. תנסו "למשוך" למטה את נוף בחוץ ותטוסו רק עפ"י האופק המלאכותי, בלי להסתכל על מד הVS, אתם תוכלו לראות את ההבדל, ותוכלו לשמור על גובה כמו שצריך. תודה תומר :wink:
אורח פורסם מאי 26, 2007 דיווח פורסם מאי 26, 2007 שכחת את REALITYXP, שזה פחות או יותר מה שעם עושים - ומטוסי דימפליט האחרונים שכוללית את השעונים האלה וכן את ה-סקאוט/סיטאבריה/דקתלון של REALAIR שעשו זאת עוד מזמן. עבודה יפה, סוף סוף בצסנות הרגילות!
Elad Levy פורסם מאי 26, 2007 דיווח פורסם מאי 26, 2007 איזה יופי ואותי לימדו בטיסת ראיה שאתה יכול לטוס רק על פי האופק ולדעת לפי כך עם אתה מטפס או מנמיך אחלה עבודה תומר זה גם ל-F1 נכון
Ido Rosenthal פורסם מאי 26, 2007 דיווח פורסם מאי 26, 2007 אחח תומר, מה יהיה, אתמול סגרתי את ההתקנה של הצסנות של עיט, עכשיו הכל מחדש ? :mrgreen:
zvi rodes פורסם מאי 26, 2007 דיווח פורסם מאי 26, 2007 תודה תומר כתמיד,בעקבות הודעתו של עידו, אולי להבא רצוי ליידע את מר עידו רוזנטל ,האיש שמטוסי עיט זורמים בעורקיו על השינויים הצפויים ,כי בהחלט התוספות המועילות שלך תומר משתלבות בצי המטוסים,זאת רק המלצה.
Ben Cohen פורסם מאי 26, 2007 דיווח פורסם מאי 26, 2007 איזה יופי ואותי לימדו בטיסת ראיה שאתה יכול לטוס רק על פי האופק ולדעת לפי כך עם אתה מטפס או מנמיך אחלה עבודה תומר זה גם ל-F1 נכון לימדו אותך לטוס כך בטיסות ראייה כי כך זה במציאות, בטיסות ראייה אתה לא מסתמך על שום מכשיר חוץ ממד גובה ומד מהירות, שעליהם מסתכלים לפעמים כדי לוודא מהירות וגובה נכונים. יש לך נקודת יחוס באופק ולפייה אתה אמור לשפוט אם אתה מטפס, מנמיך או שומר גובה.
Elad Levy פורסם מאי 26, 2007 דיווח פורסם מאי 26, 2007 איזה יופי ואותי לימדו בטיסת ראיה שאתה יכול לטוס רק על פי האופק ולדעת לפי כך עם אתה מטפס או מנמיך אחלה עבודה תומר זה גם ל-F1 נכון לימדו אותך לטוס כך בטיסות ראייה כי כך זה במציאות, בטיסות ראייה אתה לא מסתמך על שום מכשיר חוץ ממד גובה ומד מהירות, שעליהם מסתכלים לפעמים כדי לוודא מהירות וגובה נכונים. יש לך נוקדת יחוס באופק ולפייה אתה אמור לשפוט את אתה מטפס מנמיך או שומר גובה. אתה מספר לי.....
אורח פורסם מאי 26, 2007 דיווח פורסם מאי 26, 2007 תודה תומר, עוד לא יצא לי לבדוק את ה 172 של F1, אבל מה שכן גיליתי שם זה את האיילנדר. מטוס חמוד ומאוד כיפי לטיסה, חבל רק שהצביע ניראית כמו ממוזאון חיל האויר לרשימה של אורן למטוסים עם ה RXP, ה A36 המדהים שלהם.