Kobi David פורסם יוני 16, 2007 דיווח פורסם יוני 16, 2007 ***עדכון חשוב*** לאחר שמספר נסיונות למימוש התוכנית לא צלחו בשל העומס הרב בטיסות, אנו נאלצים להקפיא את התוכנית עד לחודש ספטמבר, הודעה על חידוש התכנית תפורסם בהמשך. כנראה שזו הייתה טעות לצאת במיזם שכזה בחודשי הקיץ שכידוע אלו החודשים העמוסים ביותר בחברות התעופה, לא נורא - לומדים. התכנית תתחדש בספטמבר, עמכם הסליחה. קובי חברי חטיבה יקרים, אני שמח לבשר לכם כי עם כניסתינו לשנה השלישית בשיתוף הפעולה המוצלח של חטיבת VATIL עם חברת אל על, הגענו להסדר עם חברת אל על לפיו יטוסו חברי חטיבת VATIL לכל יעדי אל על באירופה במחירי עלות בלבד! המטרה היא כמובן לא לנפוש באירופה, אלא להנות מטיסת סבב (הלוך ומייד חזור) בתא הטייס. גולת הכותרת של הנוהל המלא המצורף מטה: א. מחיר עבור חבר חטיבת VATIL אשר אינו חבר בשת"פ VATIL & ELAL יעמוד על 100$ + מיסי נמל בהתאם ליעד (הערה: מחיר זה לא סופי ויתכן כי יתעדכן בקרוב). ב. מחיר עבור חבר חטיבת VATIL אשר הינו חבר בשת"פ VATIL & ELAL ומחזיק בתעודת שת"פ לשנים 2006 - 2007 יעמוד על 0$ + היטל דלק על פי אורך הטיסה + מיסי נמל בהתאם ליעד. אני רוצה להודות לכל חברי השת"פ ובראשם מנהלי הציים: אלעד זיירמן - 767 מיקי ליפ - 737 רן פינקלס - 742 תודה נוספת למאסטרו בן בוגין, ולרן בן שמואל. במהלך השנה האחרונה נכנסו להסבות קברניטים בצי ה 400 - 747, ובקרוב צפוי קורס נוסף בו תיקח VATIL חלק כפי שנעשה בשנתיים האחרונות. חברי שת"פ - תעודות שת"פ יונפקו עבורכם בקרוב, עימם תוכלו לממש את הזכות לכרטיס במחיר מסובסד. לפניכם הנוהל המלא, ובסופו לינק להרשמה לטיסה. לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אליי בדוא"ל Kobi@vatil.org או לשרשר לכאן. אוהב אתכם, תבלו. נוהל הרשמה לחבר VATIL לטיסת אלעל במסגרת פרוייקט VATIL & ELAL: 1. הנהלת החטיבה וחברת אל על אינן מתחייבות לאשר כל בקשה. 2. הזכאי לכרטיס טיסה בחברת אל על הינו חבר חטיבת VATIL בלבד, אשר לרשותו נספרו לפחות 15 שעות פעילות ברשת (פיקוח/טיסה לא כולל עמדת OBS) בחודש האחרון שלפני יום שליחת הבקשה, ובכל מקרה, הזכאות תיבחן אישית לגבי כל חבר אשר מגיש בקשה. 3. ישנן שתי קטגוריות מחיר: א. מחיר עבור חבר חטיבת VATIL אשר אינו חבר בשת"פ VATIL & ELAL יעמוד על 100$ + מיסי נמל בהתאם ליעד (הערה: מחיר זה לא סופי ויתעדכן). ב. מחיר עבור חבר חטיבת VATIL אשר הינו חבר בשת"פ VATIL & ELAL ומחזיק בתעודת שת"פ לשנים 2006 - 2007 יעמוד על 0$ + היטל דלק על פי אורך הטיסה + מיסי נמל בהתאם ליעד. 4. חבר ארגון VATIL המעוניין לרכוש כרטיס טיסה , ישלח טופס בקשה עד שבועיים לפני מועד הטיסה המתוכנן. הערות: א. מכיוון שאין ודאות שהטיסה המבוקשת תאושר, ניתן למלא עד 3 בקשות שונות, לא יותר מאחת מהן בלבד תאושר. ב. במידה ויותר מחבר אחד ביקש לטוס בטיסה מסוימת, תינתן קדימות לפי ותק החבר בחטיבה, כאשר לחבר שת"פ תינתן עדיפות בכל מקרה. ג. אין אפשרות לעקוב אחר התקדמות הבקשה, אם שלחתם בזמן – הבקשה בטיפול. לאחר מילוי הטופס תוחזרו לדף החטיבה הראשי – משמע הטופס נשלח בהצלחה. 5. לאחר השלמת הטופס, תועבר הבקשה לאישור החטיבה ולאישורים נוספים בחברת אל על (בטחון, זמינות, קברניט). 6. כיומיים לפני הטיסה יקבל הנוסע אישור סופי, והנחיות לקבלת כרטיס הטיסה. 7. הנוסע יבצע צ'ק אין רגיל לטיסה, ללא שליחת כבודה (ניתן לעלות עם תיק יד כמובן), ויקבל כרטיס עליה למטוס, לרבות מושב בתא הנוסעים. 8. היה וברגע האחרון התברר שהמטוס מלא ואין יותר מקומות או שמשיקולים שונים לא יתאפשר לנוסע לבקר בתא הטייסים, הנוסע לא יוכל לעלות לטיסה ולא יהיה זכאי לשום פיצוי, אולם עדיין הכרטיס יהיה תקף לטיסה אחרת בהתאם לבקשה חדשה שיגיש החבר. 9. בסמכות קברניט הטיסה להחליט בכל שלב, כולל אחרי יציאת המטוס לטיסה, כי אין באפשרותו לארח את הנוסע בתא הטייסים, זאת מכל שיקול, מבצעי או אחר. במקרה כזה יוחזרו לנוסע כל התשלומים שביצע, או שהוא יהיה זכאי לטיסה נוספת במחיר זהה לבחירתו. אם החליט הקברניט שלא לאשר את הביקור לאחר יצאת הטיסה, ירשום את הדבר בדו"ח הקברניט, זאת במטרה לאמת את זכאותו של הנוסע להחזר כאמור. 10. ביקור בקוקפיט במהלך חצי מהטיסה לפחות: המראה, כשעת שיוט, ונחיתה אחת ייחשב למינימום, במידה ולא עלה באפשרות של חבר VATIL לממש את המינימום, יהיה זכאי להחזר או לטיסה נוספת כמצויין בסעיף 9. באם הנוסע זכאי לטיסה נוספת, עליו לפנות בדוא"ל לקובי דוד (kobi@vatil.org) והנושא יטופל פרטנית. 11. בעלייתו לטיסה יזדהה חבר VATIL בפני צוות הדיילים ולאחר אישור הקברניט יורשה להיכנס לקוקפיט, שם יקבל תדריך מצוות הטיסה. 12. בשדה היעד הנוסע יבצע מסלול רגיל של נוסע מגיע (דרכונים וכו') ונוסע עוזב. צוות המטוס יוודא עם תחנת אל-על בשדה היעד שהנוסע אינו מתעכב יתר על המידה כדי לא לאבד את הטיסה. 13. במקרה של התקרקעות המטוס בשדה היעד, האחריות על הנוסע כמו כל נוסע אחר . 14. חל איסור חמור וגורף לצלם וידאו או תמונות מבלי שקיבלתם על כך אישור מקברניט הטיסה. 15. חל איסור להעלות לרשת תמונות וסרטים שצולמו מבלי לקבל על כך את אישור צוות הטיסה. 16. במידה וזומנתם לתא הטייס - התנהגו בבגרות ובממלכתיות, זיכרו - הנכם מייצגים את חטיבת VATIL. חשוב לציין: א. התכנית כולה היא פריצת דרך היסטורית בתעופה בעולם, והתאפשרה עקב השת"פ המועיל והפורה של החטיבה עם אל על. ב. חשוב שהטייסים לא ירגישו שהביקור מעיק או טירחה, ועל כן אתם מתוכננים לצאת מתא הטייסים במהלך השיוט, לנוח בתא הנוסעים וליהנות מהטיסה, ובכך גם לתת לצוות הטייסים פרטיות (אם ירצו בכך). ג. שמרו על דיסקרטיות – אם אתם שומעים דברים, רואים דברים שאינם ידועים לנוסעים – אל תפטפטו. זכרו שהתכנית עלולה להתבטל ללא שוב, אם ייגרם נזק תדמיתי או אחר לחברת אל על. ד. ביקור בתא הטייסים הוא בעדיפות משנית על פני שיקולי בטיחות הטיסה, ולכן אם גם אחרי יציאת המטוס לטיסה לא מתאפשר הביקור – קבלו זאת בהבנה, ותיהנו מהטיסה (ומזו שתקבלו תמורתה בהמשך). ה. התנהגות לא הולמת של נוסע, עלולה לגרום לביטול התכנית כולה. ו. מסגירת דלתות המטוס ועד גובה 10,000 ומתחילת הנמכה עד כיבוי מנועים – לא יוזמים אף פניה ואף רעש בקוקפיט. ז. נוסע שהגיש בקשה אשר אושרה, מתחייב לרכוש כרטיס, כדי לא לחסום חבר אחר מרכישת הכרטיס. אם ברצונכם לבטל בקשה, עשו זאת אישית מול מנהל הפרוייקט קובי דוד (דוא"ל: kobi@vatil.org) בהקדם האפשרי. 17. תבלו.
Eldar Sella פורסם יוני 16, 2007 דיווח פורסם יוני 16, 2007 ערכתי את התגובה אחרי שקצת עיכלתי את מה שכתבת: לא ייאמן, כל הכבוד לכם, אני באמת בשוק :shock: תודה רבה, באמת.
Itay Zecharia פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 באמת קשה לעכל את זה... לא יאומן עד כמה רחוק השת"פ הגיע... פשוט כל הכבוד, אין מילים... אגב, על כמה יכול לעמוד היטל הדלק ומיסי הנמל להית'רו למשל +- ?
yaakovbl1 פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 לא יאמן לכמה רחוק מגיעים כאן!!! כל הכבוד קובי, שתקת לאחרונה, אבל כשאתה כבר מדבר, אז זה רעמים וברקים!!
Moshe Mizrahi פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 כל הכבוד קובי, אכן פריצת דרך היסט(ו)רית פשוט אין מילים. תודה רבה.
alon_barnea פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 פשוט נפלא. כל הכבוד לכל מי שהיה קשור לשת"פ VATIL & ELAL מההתחלה. ללא ספק החטיבה הישראלית על המפה. תודה , אלון
Ben Cohen פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 נשמע טוב מאוד. תודה רבה. אגב לא יודע כמה יוצא הכל כולל הכל אבל יותר זול מהלשכיר C172, לא?
Ben Zwebner פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 נשמע טוב מאוד.תודה רבה. אגב לא יודע כמה יוצא הכל כולל הכל אבל יותר זול מהלשכיר C172, לא? במדינה שלנו כן....
Zeev Bucki פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 חברים ההודעה מדברת בפני עצמה!!! כל הכבוד למי שטרח ופעל למען כך וגם כמובן לחברת אל על. ואכן כל אותם השעות המרובות שבילינו במרכז ההדרכה באל על ועזרנו לטייסים שם מכל הלב וברצון וכמובן שגם אנחנו למדנו מכך המון אז כנראה שבחברה מאוד העריכו אותנו ונתנו לנו את המתנה הנפלאה הזאת אשר אין לה תקדים בשום חברת תעופה בעולם. אז כל חברי וואטיל תהיו גאים ביום הזה ותזכרו לייצג אותנו בכבוד בקוקפיט ולהתנהג שם כראוי מבלי להפריע לטייסים! בהצלחה לכולם ותהנו. בוקי זאב:4X-MJB
אורח פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 תודה ענקית לקובי ולחברים באלעל שעזרו להביא את פרויקט אלעל לרמה הזו. תודה לכל חברי VATIL שהם חלק בלתי נפרד מההצלחה של הפרויקט, בלי ההשקעה והשעות שנתתם (ועוד תתנו) לא הינו מגיעים לזה. השלב הבא ? אלון ושות' יושבים בביז בזמן שחברי VATIL עושים את הלג במקומם . נו עד עכשיו היתי צריך לתרץ לאשתי למה היא צריכה חופשה בחול (למה אלעל לא צריך להסביר לה :wink: ) עכשיו צריך להסביר לה למה לקחתי חופש יום אחד בלעדיה ואני בכלל בלונדון
Niv Malin פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 השלב הבא ? אלון ושות' יושבים בביז בזמן שחברי VATIL עושים את הלג במקומם . דוגרי, בקצב הזה, זה ממש לא רחוק! באמת השות' עם אלעל מגיעה להשגים אדירים! כל הכבוד, אפשר ללכת בגאווה ולהוכיח לכולם (חברים, הורים...) שהשעות הרבות במחשב הם לא לחינם, ושאנחנו לא סתם "משחקים" במחשב. תייצגו אותנו בכבוד ושהשות' תמשיך ותגיע להשגים אפילו גבוהים מכך... (מה עוד יכול להיות?! מעניין...)
Elad Zeierman פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 עכשיו צריך להסביר לה למה לקחתי חופש יום אחד בלעדיה ואני בכלל בלונדון חברה שלי ששמעה את זה אמרה שתכין רשימת דיוטי פרי ככה שזה ריכך את העסק....נקוווה שלא יהיו תופעות לוואי :roll: תודה לאלעל וקובי ו וגם לרן ומיקי שאני מלווה איתם את השת"פ הזה עוד מהימים שהחבר'ה שם לא ידעו איך לאכול אותנו. תהנו- זה שלכם
Erez Savir פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 פשוט כול הכבוד!!מדהים.מתי נדע מה המחיר הסופי של הטיסה למי שלא היה בפרויקט אל על? ושאלה,אם למשל יוצאים ללונדון,אפשרי לצאת 2 אנשים מואטיל?
אורח פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 פשוט כול הכבוד!!מדהים.מתי נדע מה המחיר הסופי של הטיסה למי שלא היה בפרויקט אל על?ושאלה,אם למשל יוצאים ללונדון,אפשרי לצאת 2 אנשים מואטיל? שכח מ NYC טיסות קצרות בלבד (בינתיים).
Erez Savir פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 פשוט כול הכבוד!!מדהים.מתי נדע מה המחיר הסופי של הטיסה למי שלא היה בפרויקט אל על?ושאלה,אם למשל יוצאים ללונדון,אפשרי לצאת 2 אנשים מואטיל? שכח מ NYC טיסות קצרות בלבד (בינתיים). כן ראיתי שערכתי תוך 2 שניות שמתי לב שרשום רק אירופה
Avi Nadler פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה. איזה הישג מרשים
omerd17 פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 פששש שיחקתם אותה דבר כזה עוד לא ראיתי בקיור אני רץ להרשם
Ilan Jonas פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 לכל מי שרושם שדבר כזה עוד לא ראה - הוא צודק. אף אחד לא ראה עדיין דבר כזה מאחר שדבר כזה אכן עוד לא היה כל הכבוד לקובי הבולדוזר ולכל הצוות שטורח עם חברת אל-על! והכי חשוב - לא לבייש את הפירמה חברים, להתנהג יפה ומכובד או שזה פשוט יפסק!
Elad Levy פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 מזל טוב בהצלחה בהמשך יפה ששיתוף הפעולה התקדם יפה כל כך...
אבישי פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 כל הכבוד!פשוט שיתוף פעולה כזה עוד לא ראיתי ולא ידעתי שיכול להיות! רק שאלה,100$ לכיוון אחד או לשניהם? ולפי מה שהבנתי לא יהיה אפשרי לצאת מהטרמינל לכיוון הארץ שבא ננחת נכון?
Ben Bezalel פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 אין מילים! תודה רבה לכל מי שתרם לדבר הזה.. מקווה שיצא לי לטוס בקרוב!
Erez Savir פורסם יוני 17, 2007 דיווח פורסם יוני 17, 2007 בדקתי באתר של אל על מיסי נמל: לונדון-136 דולר אמסטרדם,וינה,ציריך,פרנקפורט בקיצור כול מערב אירופה-בסביבות ה60 דולר. מדריד\ברצלונה-40 אתונה-70 דולר בקיצור,מיסי נמל באזור בין ה50-70 דולר בממוצע.